Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
stetoskop
Posts: 1358
Joined: 21/06/2010 18:12
Location: Pokraj Sarajeva
Grijem se na: Fujitsu 12llce
Vozim: Wartburg 353 karavan

#76 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by stetoskop »

Ja u budućnosti vidim koridor Vc preusmjeren preko Tuzle na Orašje, jer RS namjerno neće biti zainteresovana za gradnju preko Doboja.
A i ova brza cesta što ide preko Mrkonjić Grada, neka ne računaju da će ikada tuda proći.
User avatar
karanana
Posts: 47264
Joined: 26/02/2004 00:00

#77 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by karanana »

Ateista wrote:A ko bi recimo bio zaduzen za izgradnju puteva kroz Brcko?
ja mislim distrikt ali nisam siguran. pretpostavljam, jer i oni imaju neku agenciju za ceste ili tako nesto.
Last edited by karanana on 02/12/2011 11:54, edited 1 time in total.
User avatar
burekodsira
Posts: 3535
Joined: 09/07/2006 00:23

#78 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by burekodsira »

DrugaGimnazija wrote:Bezveze mi je ova brza cesta prema Gorazdu. Trebalo bi graditi brzu cestu prema Foci i dalje prema Niksicu i Podgorici, a od te ceste odvojiti brzu cestu za Gorazde.

Ili graditi brzu cestu Pale-Visegrad i Gorazde spojiti na taj pravac. Ovo je cisti entitetizam.

BC Sarajevo prema Foci nemoze proci nikako, ili bi bili sve tuneli ili bi se gradila 50 godina i po zimi bi je zatvarali :D
obaveza iz Dejtonskog sporazuma je spajanje SA-GZ brzom cestom a i veoma je potrebno cjeloj toj gornjedrinskoj regiji...
User avatar
Halcyon
Posts: 2402
Joined: 01/09/2011 09:29
Location: Nürnberg

#79 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Halcyon »

stetoskop wrote:Ja u budućnosti vidim koridor Vc preusmjeren preko Tuzle na Orašje, jer RS namjerno neće biti zainteresovana za gradnju preko Doboja.
I ja mislim da će na kraju tako biti.

A @Ateista je postavio dobro pitanje, ko je zaista zadužen za izgradnju AC u Distriktu? Vjerovatno i FEDA i APRS?
User avatar
Ateista
Posts: 46594
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#80 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ateista »

karanana wrote:
Ateista wrote:A ko bi recimo bio zaduzen za izgradnju puteva kroz Brcko?
ja mislim distrikt ali nisam siguran. pretpostavljam, jer i oni imaju neku agenciju za ceste ili tako nesto.
Jebo te, jel' to imamo jos jednu trecu vlast u ovoj drzavi... :-)
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#81 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ins »

Ateista wrote:

Koliko sam ja upratio, prema jednom planu cesta koji sam gledao, nece to biti gradski autoput nego bi to trebala biti sjeverna longitudinala. Gradski autoput bi trebao da ide sadasnjom drinjskom ulicom pa da nastavi kroz tunele na ciglanama. Odatle je dalje plan da ide novi tunel koji bi poceo ispod visnjika a izasao negdje kod bentbase, vidi se na ovom planu ako je jos aktuelan:

Image
Nope.

Ovo sto u formatu 2+2 prelazi kruzni tok u Brijescu, kao nastavak sarajevske zaobilaznice jeste Gradski autoput, a ne sjeverna longitudinala. U Buca potoku prelazi preko pruge i ide trasom kroz Pofalice i iznad Zeljeznicke stanice do tunela na Ciglanama.

Sjeverna longitudinala u formatu 2+2 od Mercetora ide prema Paromlinskoj, do Otoke, a dalje je 1+1.
User avatar
Ateista
Posts: 46594
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#82 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ateista »

ins wrote:
Ateista wrote:

Koliko sam ja upratio, prema jednom planu cesta koji sam gledao, nece to biti gradski autoput nego bi to trebala biti sjeverna longitudinala. Gradski autoput bi trebao da ide sadasnjom drinjskom ulicom pa da nastavi kroz tunele na ciglanama. Odatle je dalje plan da ide novi tunel koji bi poceo ispod visnjika a izasao negdje kod bentbase, vidi se na ovom planu ako je jos aktuelan:

Image
Nope.

Ovo sto u formatu 2+2 prelazi kruzni tok u Brijescu, kao nastavak sarajevske zaobilaznice jeste Gradski autoput, a ne sjeverna longitudinala. U Buca potoku prelazi preko pruge i ide trasom kroz Pofalice i iznad Zeljeznicke stanice do tunela na Ciglanama.

Sjeverna longitudinala u formatu 2+2 od Mercetora ide prema Paromlinskoj, do Otoke, a dalje je 1+1.
Sta bi samo za Sarajevo znacilo da se to napravi, uz zaobilaznicu to bi bilo ogromno rasterecenje gradskih saobracajnica.

Nego, a ne mogu da skontam, na ovoj mapi, gdje je taj kruzni tok?
bomba
Posts: 240
Joined: 13/02/2008 18:15

#83 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bomba »

Ateista wrote:
ins wrote:
Ateista wrote:

Koliko sam ja upratio, prema jednom planu cesta koji sam gledao, nece to biti gradski autoput nego bi to trebala biti sjeverna longitudinala. Gradski autoput bi trebao da ide sadasnjom drinjskom ulicom pa da nastavi kroz tunele na ciglanama. Odatle je dalje plan da ide novi tunel koji bi poceo ispod visnjika a izasao negdje kod bentbase, vidi se na ovom planu ako je jos aktuelan:

Image
Nope.

Ovo sto u formatu 2+2 prelazi kruzni tok u Brijescu, kao nastavak sarajevske zaobilaznice jeste Gradski autoput, a ne sjeverna longitudinala. U Buca potoku prelazi preko pruge i ide trasom kroz Pofalice i iznad Zeljeznicke stanice do tunela na Ciglanama.

Sjeverna longitudinala u formatu 2+2 od Mercetora ide prema Paromlinskoj, do Otoke, a dalje je 1+1.
Sta bi samo za Sarajevo znacilo da se to napravi, uz zaobilaznicu to bi bilo ogromno rasterecenje gradskih saobracajnica.

Nego, a ne mogu da skontam, na ovoj mapi, gdje je taj kruzni tok?
Kruzni tok ti dodje tacno u Bacicima (kada gledas ovu kartu), odmah ispod gradskog autoputa. Gradski autoput treba da preko viadukta predje kruzni tok odnosno cestu koja ide od Rajlovca prema Stupu.
Na mjestu buduceg kruznog toka se nalazi onaj drvosjeca (odmah tu ti je nadvoznjak za voz i mala OMV benzinska pumpa)
Eto, nadam se da je sad jasnije
User avatar
Ateista
Posts: 46594
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#84 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ateista »

bomba wrote:
Ateista wrote:
ins wrote:
Nope.

Ovo sto u formatu 2+2 prelazi kruzni tok u Brijescu, kao nastavak sarajevske zaobilaznice jeste Gradski autoput, a ne sjeverna longitudinala. U Buca potoku prelazi preko pruge i ide trasom kroz Pofalice i iznad Zeljeznicke stanice do tunela na Ciglanama.

Sjeverna longitudinala u formatu 2+2 od Mercetora ide prema Paromlinskoj, do Otoke, a dalje je 1+1.
Sta bi samo za Sarajevo znacilo da se to napravi, uz zaobilaznicu to bi bilo ogromno rasterecenje gradskih saobracajnica.

Nego, a ne mogu da skontam, na ovoj mapi, gdje je taj kruzni tok?
Kruzni tok ti dodje tacno u Bacicima (kada gledas ovu kartu), odmah ispod gradskog autoputa. Gradski autoput treba da preko viadukta predje kruzni tok odnosno cestu koja ide od Rajlovca prema Stupu.
Na mjestu buduceg kruznog toka se nalazi onaj drvosjeca (odmah tu ti je nadvoznjak za voz i mala OMV benzinska pumpa)
Eto, nadam se da je sad jasnije
Aha, sad kontam, i to mi ima smisla, hvala. :thumbup:

Mislio sam da ce gradski autoput prolaziti kroz kruzni tok, sto mi je bilo malo nelogicno, ovako ce vjerovatno biti nesto ko mostarsko raskrsce.
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#85 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ins »

Upravo tako, kao Mostarsko raskrsce, s tim da ce iznad kruznog toka biti 2+2 cesta.

Iz pravca Wise se ide na kruzni tok, obrnu se 3/4 kruga i izlazi na Sarajevsku zaobilaznicu u pravcu Butila.

Kada se napravi Gradski autoput, onda zapravo vise nece Stupska petlja biti jedini pravac za ulazak u Sarajevo, vec i novom petljom u Halilovicima prema raskrsnici kod Avaza
detroit-mercy
Posts: 16094
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#86 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

Ateista wrote:
karanana wrote:
Ateista wrote:A ko bi recimo bio zaduzen za izgradnju puteva kroz Brcko?
ja mislim distrikt ali nisam siguran. pretpostavljam, jer i oni imaju neku agenciju za ceste ili tako nesto.
Jebo te, jel' to imamo jos jednu trecu vlast u ovoj drzavi... :-)
Correct :mrgreen: Brcko je nadlezno za gradnju cesta kroz Distrikt.
detroit-mercy
Posts: 16094
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#87 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

karanana wrote:
detroit-mercy wrote:
karanana wrote:
ovo sto ode izmedju stoca i neuma dole ka crnoj gori?
pise jadransko-jonska. to i ima smisla da se nakacis preko crne gore za albaniju. medjutim, da li su hrvati odlucili kuda ce ici njihova cesta za dubrovnik? ili cemo imati dvije paralelne rute jedna kroz BiH a druga duz hrvatske obale do dubrovnika, sto bi bilo bezveze jer neme razmaka ni 20 kilometara.

a vidi ovo nisam ni znao da je ustvari federacija BiH dubrovacko zaledje. ja sam mislio da je RS.
Isto tako ja mislio da je Brcko Distrikt a ono PC :mrgreen: po ovoj karti.
eto tvoje zapazanje je sada prva vijest na sa-x glavnoj stranici.
da se sad ne zakuha vojno-politicka situacija zbog ovog.
Odoh odmah :run: da se pofalim na onoj temi "Sta sam danas uradio za Drzavu BiH" :mrgreen: ima da sjebem koncept onim sto pravilno parkiraju auta :mrgreen: i keze :mrgreen: se po bankama :skoljka:.
Ima da vide kako se to radi :mrgreen: .
User avatar
budva
Posts: 216
Joined: 16/09/2011 22:04

#88 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by budva »

imam pitanje posto vidim ima vas dosta sto se razumijete...
nedavno sam trebala raditi nesto na kuci na mejtasu, u blizini one raskrsnice kod bivse njemacke ambasade i receno mi je da ne mogu jer ce tu prolaziti gradska auto cesta...pa me interesuje kuda i kako:)????
bomba
Posts: 240
Joined: 13/02/2008 18:15

#89 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by bomba »

budva wrote:imam pitanje posto vidim ima vas dosta sto se razumijete...
nedavno sam trebala raditi nesto na kuci na mejtasu, u blizini one raskrsnice kod bivse njemacke ambasade i receno mi je da ne mogu jer ce tu prolaziti gradska auto cesta...pa me interesuje kuda i kako:)????
To je cudno jer, prema nekim planovima, Gradski autoput bi trebao ulaziti u tunel odmah ispod Visnjika, prolazio bi ispod Bjelava, Mejtasa i dalje ispod komplet stare gradske jezgre. Izlaz iz tunela bi trebao biti negdje kod Bentbase gdje bi se spojio sa magistralnim putem prema Palama...
Jedino da im nije palo na pamet da se izadje iz tunela nedje na Mejtasu al to bas i nema nekog smisla, nema se kuda proci osim da srusis pola grada ili da pravis vijadukte preko Bascarsije....
User avatar
budva
Posts: 216
Joined: 16/09/2011 22:04

#90 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by budva »

da, bas nema prostora da prodje...nije mi logicno bilo kad su rekli.
a nije ni ovo za taj tunel koji bi prolazio citavom duzinom do bentbase, jer je to prevelika investicija i neizvodljivo je zbog x klizista koji su aktivni na tom pravcu..
udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

#91 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by udrch »

Joj što sanjamo u pizdu materinu..

Mislim da izvodljivost ovog tunela ispod Višnjika, Mejtaša pa sve gore do puta za Pale i neće biti tako neizvodljiva kad se bude pravio..
S obzirom da će to biti za nekih 300 godina, mislim da će dotad ova laserska tehnologija toliko napredovati da će se to probiti za sekund, namjestiš neku spravu na Višnjiku i samo fijjuuu..
User avatar
ReD aka Socijalista
Posts: 2187
Joined: 22/08/2010 00:23
Location: U Daytonu General major

#92 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ReD aka Socijalista »

udrch wrote:Joj što sanjamo u pizdu materinu..

Mislim da izvodljivost ovog tunela ispod Višnjika, Mejtaša pa sve gore do puta za Pale i neće biti tako neizvodljiva kad se bude pravio..
S obzirom da će to biti za nekih 300 godina, mislim da će dotad ova laserska tehnologija toliko napredovati da će se to probiti za sekund, namjestiš neku spravu na Višnjiku i samo fijjuuu..
ne fijjuuu nego zjjjaaanggg :lol:
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#93 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Od tog tunela se odustalo prije 15ak godina, imao je smisla prije rata kad se planirao graditi autoput prema Beogradu tokom Prace. Po trenutno vazecoj varijanti gradski autoput se zavrsava rampom ispred arh-gradj fakulteta s tim na se dogradjuje nadvoznjak kojim se povezuje raskrsnica ispred bolnice Kosevo.
Tebi su zabranili gradnju jer se preko Mejtasa planira prosirenje postojece ceste kojom bi se preusmjeravao saobracaj s Titove kad se jednog dana zatvori
User avatar
budva
Posts: 216
Joined: 16/09/2011 22:04

#94 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by budva »

Receno mi da je planirana gradska auto cesta..
User avatar
Ateista
Posts: 46594
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#95 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ateista »

neki wrote:Od tog tunela se odustalo prije 15ak godina, imao je smisla prije rata kad se planirao graditi autoput prema Beogradu tokom Prace. Po trenutno vazecoj varijanti gradski autoput se zavrsava rampom ispred arh-gradj fakulteta s tim na se dogradjuje nadvoznjak kojim se povezuje raskrsnica ispred bolnice Kosevo.
Tebi su zabranili gradnju jer se preko Mejtasa planira prosirenje postojece ceste kojom bi se preusmjeravao saobracaj s Titove kad se jednog dana zatvori
Ne vjerujem da se bas skroz odustalo, na onoj karti sto sam postavio se vidi. Ne znam od kad je tacno, ali mislim da bas nije stara 15 godina.

Ono sto mislim je da je to trenutno najmanji prioritet i da je pitanje hoce li se ikad uraditi posto taj pur za Beograd vise nije tako interesantan zbog aktuelne politicke situacije.
User avatar
van Basten
Posts: 7547
Joined: 21/09/2006 02:59

#96 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by van Basten »

stetoskop wrote:Ja u budućnosti vidim koridor Vc preusmjeren preko Tuzle na Orašje, jer RS namjerno neće biti zainteresovana za gradnju preko Doboja.
A i ova brza cesta što ide preko Mrkonjić Grada, neka ne računaju da će ikada tuda proći.
može federacija preusmjeriti autoput prema Tuzli i Orašju (što da ne, da je para i pametnije vlasti), međutim to onda ne bi bio koridor Vc, pošto je riječ o evropskom koridoru čija trasa je već ucrtana i ne samo to - Hrvatska i Mađarska su već izgradile 90% svog dijela koridora Vc. Konkretno, Hrvatska je prije par mjeseci otvorila zadnja dva gradilišta na svojoj ruti tog koridora, granične djelove prema Mađarskoj i prema nama... i eto ti koridora na Svilaju, a onda je samo do nas
User avatar
stetoskop
Posts: 1358
Joined: 21/06/2010 18:12
Location: Pokraj Sarajeva
Grijem se na: Fujitsu 12llce
Vozim: Wartburg 353 karavan

#97 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by stetoskop »

Problem je sto vlasti u RS-u na svaki mogući način blokiraju ono što je od strateškog interesa BiH, pa i Evrope, sve dok ne dobiju mogućnost da se odcjepe. Time ucjenjuju.
User avatar
ReD aka Socijalista
Posts: 2187
Joined: 22/08/2010 00:23
Location: U Daytonu General major

#98 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ReD aka Socijalista »

stetoskop wrote:Problem je sto vlasti u RS-u na svaki mogući način blokiraju ono što je od strateškog interesa BiH, pa i Evrope, sve dok ne dobiju mogućnost da se odcjepe. Time ucjenjuju.
Vlada Crpcke se vec konsultovala sa EBRD-on o tom dijelu autoputa i trenutno je u fazi izrada i plan financiranja te dionice. Bilo na rtrs-u.
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#99 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Ateista wrote:
neki wrote:Od tog tunela se odustalo prije 15ak godina, imao je smisla prije rata kad se planirao graditi autoput prema Beogradu tokom Prace. Po trenutno vazecoj varijanti gradski autoput se zavrsava rampom ispred arh-gradj fakulteta s tim na se dogradjuje nadvoznjak kojim se povezuje raskrsnica ispred bolnice Kosevo.
Tebi su zabranili gradnju jer se preko Mejtasa planira prosirenje postojece ceste kojom bi se preusmjeravao saobracaj s Titove kad se jednog dana zatvori
Ne vjerujem da se bas skroz odustalo, na onoj karti sto sam postavio se vidi. Ne znam od kad je tacno, ali mislim da bas nije stara 15 godina.

Ono sto mislim je da je to trenutno najmanji prioritet i da je pitanje hoce li se ikad uraditi posto taj pur za Beograd vise nije tako interesantan zbog aktuelne politicke situacije.
Ova ti je karta prilicno cudna jer je na njoj tackasto naznacen i zeljeznicki tunel od bara do lapisnice koji je planiran kao dio buduce pruge Sarajevo-Beograd :-) tako da pretpostavljam da je neko uzeo prijeratni plan i samo podebljao ono sto je on mislio da ce se i dalje graditi.
Sto se tice tunela Visnjik-Vijecnica uzmi trenutno aktuelni prostorni plan kantona, koji je donesen cini mi se 2005 a vazi narednih 20 godina, u tom planu tunela nema ni na mapi.
User avatar
Ateista
Posts: 46594
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#100 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ateista »

neki wrote:
Ateista wrote:
neki wrote:Od tog tunela se odustalo prije 15ak godina, imao je smisla prije rata kad se planirao graditi autoput prema Beogradu tokom Prace. Po trenutno vazecoj varijanti gradski autoput se zavrsava rampom ispred arh-gradj fakulteta s tim na se dogradjuje nadvoznjak kojim se povezuje raskrsnica ispred bolnice Kosevo.
Tebi su zabranili gradnju jer se preko Mejtasa planira prosirenje postojece ceste kojom bi se preusmjeravao saobracaj s Titove kad se jednog dana zatvori
Ne vjerujem da se bas skroz odustalo, na onoj karti sto sam postavio se vidi. Ne znam od kad je tacno, ali mislim da bas nije stara 15 godina.

Ono sto mislim je da je to trenutno najmanji prioritet i da je pitanje hoce li se ikad uraditi posto taj pur za Beograd vise nije tako interesantan zbog aktuelne politicke situacije.
Ova ti je karta prilicno cudna jer je na njoj tackasto naznacen i zeljeznicki tunel od bara do lapisnice koji je planiran kao dio buduce pruge Sarajevo-Beograd :-) tako da pretpostavljam da je neko uzeo prijeratni plan i samo podebljao ono sto je on mislio da ce se i dalje graditi.
Sto se tice tunela Visnjik-Vijecnica uzmi trenutno aktuelni prostorni plan kantona, koji je donesen cini mi se 2005 a vazi narednih 20 godina, u tom planu tunela nema ni na mapi.
Onda je vjerovatno star, nekad sam ga nasao na internetu, ali pojma nemam gdje.

Steta za taj tunel jer bez njega gradski autoput nece biti kompletiran i nece moci izvesti iz grada u tom pravcu, tako da ce opet trpiti ostale gradske saobracajnice.
Post Reply