Problem je sljedeci, sto strane firme rade s uracunatim puno vecim profitom. Nasi politicari ih vise vole jer im je od njih puno jednostavnije maznut pare.. pa pogledaj samo kakav cirkus rade ovi ''svemocni KInzei'' na jugu..ovo je bruka i sramota..struke ni na vidiku. Cengizov rad se vidi i na Tarcinu, pa i iza Zenice...Strabag pravi most Babika rijeka kao da je megaprojekt..a obicni most poprilicno jednostavan za napraviti..itd itd...naravno i Hering i EA se bas ne proslavljaju, ali kod njih nasi radnici dobivaju place (po mojim informacijama jako kvalitetne place), kod nas placaju porez..sve sto mogu nabavljaju na domacem trzistu..odgajaju naše inzenjere... Nadzor, nadzor je tu za slaganje cistih papira za ugradu..nema to veze s nadziranjem radova...drug_profi wrote: ↑24/11/2020 14:42Ako si upućeniji i ako je istina što govoriš, prihvatam.JOHANNSTRAUSS wrote: ↑24/11/2020 14:10Nadam se da znas o kojem LOTu pricamo, Cengiz je i na poslu koji trenutno izvodi, bolje rečeno fušeri, bio preko 10% skuplji i od EA i od heringa...eno im asfalt na pristupu autocesti već propao, nisu ni otvorili..pare su nam uredno odnijeli iz države..ja tu stvarno nigdje računice ne vidimdrug_profi wrote: ↑24/11/2020 12:48
Pa taj je LOT sav u objektima. Prvo vidi šta je taj kilometar. Ako nije most onda je vijadukt, a ako nije vijadukt onda je tunel.
A jel realno da kilometar hercgovački kroz krš košta preko 4 miliona eura?. 4000 eura za duzni metar, tj 20 kvadrata asfalta sa podlogom i opremom?
Ali je činjenica da bi mogli proći jeftinije kad bi lotovi bili veći i kad bi se to isplatilo velikim međunarodnim firmama da dođu sa opremom. Koliko god da ukalkulišu dobiti, ope tje manje nego što voi naši udruženo zacijene i pokradu.
A za kvalitet je bitan nadzor. Najbolji majstor će ti sfušerit negdje ako ga ne nadzireš.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 10
- Joined: 09/10/2018 15:03
#19851 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 10
- Joined: 09/10/2018 15:03
#19852 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Cesta nije ni blizu spremna za otvaranje. u jeku je fuš u punom smislu te riječi, zašto..da bi novalic i terza rekli da su ispunili nesto.. ha ha ha..milom im se cengizu pojavile mrezaste pukotine na asfaltu za pristup autocesti..a promet ni pusten nije..Alfons Kauders wrote: ↑25/11/2020 08:13Ni ja ne razumijem to insistiranje da se otvori na praznik. Hajde, većinom je kozmetika i neke stvari će srediti u narednim sedmicama, ali opet bezveze... Zašto ganjaju datume i godišnjice - nije ovo Sjeverna Koreja pa da se mora otvoriti na rođendan Kim Il Sunga. Mogli su komotno reći da radi korone sve kasni mjesec dana i ćao. Eno i Kinezi kasne na Pelješkom mostu, a i na elektrani u Tuzli. Viša sila. Naravno da bi ih opet prozivali i za kašnjenje, ali ovako će hiljade ljudi već sutra proći tuda i gledati fušeraj što je još gore za njihov imidž od par sedmica kašnjenja.So What! wrote: ↑24/11/2020 16:18
Nisi profulao, kritična tačka u Klopčama, gdje se u posljednjim trenucima odlučilo za cut-and-cover tunel je sada najnezavršenija dionica.
Ukupno, centralna dionica, najduža i najkritičnija Klopče - Donja Gračanica koju gradi Euro-Asfalt i Strabag, a nadzire Divel d.o.o. i M / S The Associated Engineering Partnership trenutno djeluje najnedovršenija.
Po mom mišljenju, nikakva hića ih nije tjerala da ovo otvaraju sutra. Mogli su recimo za Novu godinu, simboličan je datum i više vremena da se napravi kvalitetniji posao.
Vožnja kao vožnja ovom dionicom izgleda veoma lijepo, kao i svaki novi kilometar na ovoj autocesti.
Ohrabrajuće je što su aktivirana skoro sva gradilišta do Žepča, osim onog kod Nemile, koji je opet i najmanje zahtijevan, pa će se uklopiti sa ostalima, i ako se krene do kraja sljedeće godine.
I najmanje me brinu te sitnice, to će se dovesti u red. Više me brine što taj tunel izgleda kao da je zreo za rekonstrukciju a nije ni pušten u promet ili što u procjepe između blokova na onom zidu možeš ugurati stopalo. To nije stvar šminke i neće se lako riješiti naknadno. Možda je to sve uredno i sigurno s građevinske strane, ali loše izgleda i ljudi će ih tek krenuti prozivati nakon što prođu novom dionicom u narednim danima.
Krajnje je vrijeme da se kutarišu Terzića jer je lik za svog mandata bezbroj puta slagao, osramotio cijelu firmu i pretvorio izgradnju autoputa u cirkus s kojim se narod šprda.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19853 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jel ti mrsko postaviti kakvu sliku kuda bi trasa išla?drug_profi wrote: ↑25/11/2020 01:45 Evo bilo mi dosadno pa gledao one video prezentacije buducih cesta, pa se zabavio tunelom Prenj.
Uz malu pomoc Google Eartha uspio sam otprilike odrediti da ce se cesta kod Konjica spustiti do 400 m n/v, gdje ce vijaduktom od 600 metara i visine oko 100 premostiti Neretvu malo nizvodno od Titovog bunkera.
Dalje se AP ravno penje do sjevernog ulaza u Prenj i isapda da ce za 7200 metara da se popne 300 metara, sto je oko 4% nagiba ako sam dobro izracunao u ove sitne sate. Ulaz u Prenj je na oko 700 m n/v sudeci po mjestu sa prezentacije upoređeno na Google Earthu.
Juzni portal bi bio na oko 630 m n/v sto je na tih 10 km gotovo ravno.
I kako vidim AC Konjicu prilazi sa brda sa zapadne strane M17 te se preko sadasnje magistrale prebacuje vijaduktom dugim oko 600 metara i visokim oko 130.
Pretpostavljam da ce od Ovcara prelaziti bar jos jednom iznad sadasnje M17 pa cemo tu dobiti tih 12 km AC od Bradine koja je daleko 9 km zracne linije.
Besposličarim, ali eto, pitali smo se ovdje kako će to izgledati.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19854 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vidiš da si negativan čim ne znaš da je izgradnja Zeničke obilaznice, započela krajem 2014. godine.
Ako si mislio na cijeli koridor Vc, ni on isto nije trebao biti u kompletu završen 2015. godine, drugo su oni koji su isto obećavali bez ikakvog temelja za to.
U svakom slučaju, tunel Klopče ne izgleda dobro, dva cut-and-cover tunela postoje i na autoputu Doboj - Banja Luka, jedan je čak bio kritičan da se završi do otvaranja dionice Prnjavor - Doboj, pa su opet ličili na nešto, a imali su gomilu fotifikacija isto kao i ovaj cut-and-cover tunel Klopče.Alfons Kauders wrote: ↑25/11/2020 08:13 Ni ja ne razumijem to insistiranje da se otvori na praznik. Hajde, većinom je kozmetika i neke stvari će srediti u narednim sedmicama, ali opet bezveze... Zašto ganjaju datume i godišnjice - nije ovo Sjeverna Koreja pa da se mora otvoriti na rođendan Kim Il Sunga. Mogli su komotno reći da radi korone sve kasni mjesec dana i ćao. Eno i Kinezi kasne na Pelješkom mostu, a i na elektrani u Tuzli. Viša sila. Naravno da bi ih opet prozivali i za kašnjenje, ali ovako će hiljade ljudi već sutra proći tuda i gledati fušeraj što je još gore za njihov imidž od par sedmica kašnjenja.
I najmanje me brinu te sitnice, to će se dovesti u red. Više me brine što taj tunel izgleda kao da je zreo za rekonstrukciju a nije ni pušten u promet ili što u procjepe između blokova na onom zidu možeš ugurati stopalo. To nije stvar šminke i neće se lako riješiti naknadno. Možda je to sve uredno i sigurno s građevinske strane, ali loše izgleda i ljudi će ih tek krenuti prozivati nakon što prođu novom dionicom u narednim danima.
Krajnje je vrijeme da se kutarišu Terzića jer je lik za svog mandata bezbroj puta slagao, osramotio cijelu firmu i pretvorio izgradnju autoputa u cirkus s kojim se narod šprda.
Dakle defintivno, ukupan dojam te tačke je da to izgleda loše i da nije napravljeno kako treba. Druga problematična tačka je petlja Donja Gračanica, ogroman uspon do naplatnih kućica, a zatim pomalo traljavo izgleda kružni tok i ta pristupna cesta. Slična je petlja u Vlakovu, pa kada se otvorila Sarajevska obilaznica, radovi na dionic Vlakovo - Tarčin su trajali, ali nije izgledalo ovako sfušereno.
Ostatak zaista izgleda impresivno, još kada se sve ušminka, to će da bude jedna lijepa dionica, iako se ja bojim kosina, pogotovo onih visokih. Primjetna je voda po nekim segmentima kosina, na onom snimku, što nužno ne znači nešto loše.
Zatim je primjetno koliko je bilo dodatnog utvrđivanja, na desnoj cijevi tunela Pečuj (pravac sjever), postavljena je dodatna podzida, jer se taj dio osipao, zatim dodan je aneks na most Babina Rijeka, pa tako od tunela Pečuj, cijeli autoput je ustvari u objektima do petlje.
- moa
- Posts: 3631
- Joined: 19/09/2007 13:08
- Location: nestala lokacija
#19855 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znate li hocul moci sutra sjest u auto iz Sarajeva napraviti djir na ovim novim kilometrima?
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19856 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
JOHANNSTRAUSS wrote: ↑25/11/2020 08:47Problem je sljedeci, sto strane firme rade s uracunatim puno vecim profitom. Nasi politicari ih vise vole jer im je od njih puno jednostavnije maznut pare.. pa pogledaj samo kakav cirkus rade ovi ''svemocni KInzei'' na jugu..ovo je bruka i sramota..struke ni na vidiku. Cengizov rad se vidi i na Tarcinu, pa i iza Zenice...Strabag pravi most Babika rijeka kao da je megaprojekt..a obicni most poprilicno jednostavan za napraviti..itd itd...naravno i Hering i EA se bas ne proslavljaju, ali kod njih nasi radnici dobivaju place (po mojim informacijama jako kvalitetne place), kod nas placaju porez..sve sto mogu nabavljaju na domacem trzistu..odgajaju naše inzenjere... Nadzor, nadzor je tu za slaganje cistih papira za ugradu..nema to veze s nadziranjem radova...
Ono što ja pokušavam dokazati ovdje je da su nas stranci od početka izgradnje autoputa levatili, a prvi ozbiljniji zamajac u izgradnji su postigle domaće kompanije.
Ono što je najveći problem jeste, što one rade u političkom interesu, pa se desi da klepaju jedna drugu po tenderima da se isti godinama ne realizuje.
Kinezi u Počitelju nikako s mostom iznad zemlje da izađu, a prošla je godina otkako su počeli da ga grade i taj segment će da kasni.
Kao što kolega reče, Strabag se hvalio mosotm Babina Rijeka kao da je Golden Gate u pitanju, a u principu nešto malo je zahtijevniji od recimo mosta Studenčica u Hercegovini kojeg je gradio Hering.
Što se tiče Azvirta, on je za sada nevidljiv u konzorcijumima, a moja pohvala ide za makedonski Granit koji je opet firma kalibra kao i ove naše i može uglavnom dolaziti u nekom konzorciju.
Što se tiče Cengiza, ono što njih izdvaja je brzina i na kraju krajeva međunarodna reputacija, pa nije niko lud da im da projekata nove cijevi tunela Karavanke, ako već nisu renomirani u tom poslu, ali definitivno je da iza njihovog gradilišta od Tarčina do Vlakova ostalo mnogo repova.
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#19857 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kako ce biti gotovo 2015 kada se 2019 tek pocela zadnja dionica graditi na kojoj je petlja Zenica sjever.
Sjecas se da EU EBRD nisu dali sredstva za gradnju dok se ne usvoje akcize?
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
- nadžak
- Posts: 2162
- Joined: 04/06/2011 13:25
- Location: Zenica
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19860 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Imam samo ovaj Divelov videoBadBoy wrote: ↑25/11/2020 10:03Jel ti mrsko postaviti kakvu sliku kuda bi trasa išla?drug_profi wrote: ↑25/11/2020 01:45 Evo bilo mi dosadno pa gledao one video prezentacije buducih cesta, pa se zabavio tunelom Prenj.
Uz malu pomoc Google Eartha uspio sam otprilike odrediti da ce se cesta kod Konjica spustiti do 400 m n/v, gdje ce vijaduktom od 600 metara i visine oko 100 premostiti Neretvu malo nizvodno od Titovog bunkera.
Dalje se AP ravno penje do sjevernog ulaza u Prenj i isapda da ce za 7200 metara da se popne 300 metara, sto je oko 4% nagiba ako sam dobro izracunao u ove sitne sate. Ulaz u Prenj je na oko 700 m n/v sudeci po mjestu sa prezentacije upoređeno na Google Earthu.
Juzni portal bi bio na oko 630 m n/v sto je na tih 10 km gotovo ravno.
I kako vidim AC Konjicu prilazi sa brda sa zapadne strane M17 te se preko sadasnje magistrale prebacuje vijaduktom dugim oko 600 metara i visokim oko 130.
Pretpostavljam da ce od Ovcara prelaziti bar jos jednom iznad sadasnje M17 pa cemo tu dobiti tih 12 km AC od Bradine koja je daleko 9 km zracne linije.
Besposličarim, ali eto, pitali smo se ovdje kako će to izgledati.
https://www.youtube.com/watch?v=q8CJSdMOdkM&t=22s
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#19861 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dje si, evo mene na vidikovcu Babina Rijeka ..plavi golf2.neš me promašit .
- escobar__
- Posts: 8885
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#19862 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Očekivano, dionica ipak nije otvorena.
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#19863 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovaj sjeverni ulaz/izlaz katastrofa , kako misle da ce se sleperi penjat uz ono , samo ce produziti do sljedeceg ulaza .
-
- Posts: 11987
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19864 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko ce sad biti putarina, neki 8 kerma?
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#19867 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma razumijem da je ovo privremeno ali fakat nije funkcionalno, kad neko dolazi sa sleperom iz pravca Doboja radije ce produziti do juznog ulaza nego da mota po onim krivinama radi 11 km auto puta.
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#19868 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa dobro, vise ce skretati desno kad izlaze manje ce ici prema zenici ali i sad je muka na toj dionici skrenuti lijevo preko trake iz smjera zenice, gust saobracaj, stvarat ce se guzve samo takve.Bobi wrote: ↑25/11/2020 16:47Ma razumijem da je ovo privremeno ali fakat nije funkcionalno, kad neko dolazi sa sleperom iz pravca Doboja radije ce produziti do juznog ulaza nego da mota po onim krivinama radi 11 km auto puta.
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#19869 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jel samo meni izgleda kao da ono brdo svakog trenutka treba da se obruši na cestu prije onog "cut & n & cover" tunela. Straha onog bgt-e...Bobi wrote: ↑25/11/2020 16:48Pa dobro, vise ce skretati desno kad izlaze manje ce ici prema zenici ali i sad je muka na toj dionici skrenuti lijevo preko trake iz smjera zenice, gust saobracaj, stvarat ce se guzve samo takve.
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- nadžak
- Posts: 2162
- Joined: 04/06/2011 13:25
- Location: Zenica
#19871 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
-
- Posts: 4621
- Joined: 15/07/2009 12:56
#19872 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko se o ovom piše, mislio sam da makar do žepča je završeno
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 4621
- Joined: 15/07/2009 12:56
-
- Forum administrator
- Posts: 32183
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#19875 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nama zenicanima dobro dodje da se smanji promet na magistrali,lokalnog saobracaja ionako ima puno. Nece se morat kod Almija chekat po 5 minuta da izadjes na smjer za Zenicu.