Kad kalibar menadžera iz Kiseljaka vodi neku kompaniju
#5428 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 03/12/2021 22:27
by _BataZiv_0809
Strasno...
#5429 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 03/12/2021 22:39
by Evolution_IV
Normalno kad isti auto prave 100god
#5430 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 04/12/2021 10:07
by oruzana_pobuna
sto je najgore - nikad svjetski bolje dizel motore od najveceg konkurenta kao VAGa nisu pravili..... i kreteni to ne znaju kapitalizirat..... los alles gehen zum Teufel
#5431 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 04/12/2021 10:21
by citroen xm
Kada ukrstiš sve činjenice, ovde je jedino Toyota napravila pravi napredak i Hyundai, ali kod njega je sada olakšavajuća okolnost što je tada bio relativno nepoznat i nov.
Svi ostali sa više modela prave manje ili neosjetno veće brojke.
#5432 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 04/12/2021 17:48
by Rockefeller
citroen xm wrote: ↑04/12/2021 10:21
Kada ukrstiš sve činjenice, ovde je jedino Toyota napravila pravi napredak i Hyundai, ali kod njega je sada olakšavajuća okolnost što je tada bio relativno nepoznat i nov.
Svi ostali sa više modela prave manje ili neosjetno veće brojke.
Hyundai majka
#5433 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 14/12/2021 15:31
by ElRe
Danas landaram po Sa za papirologiju i vidim 4 Stelvia, 1 facelift i 3 prije facelifta.
Izgleda krenuli polovnjaci.
#5434 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 14/12/2021 17:33
by 530i
Sačekaj još malo, kad budu vrijedili 15000 i kad se osmisli plin za te motore...ima da ih bude more.
Troši, a ne ide.
Ako bih birao Tipo, ovaj Cross definitivno ne bi bio izbor. I smatram da Tipo uopšte ne vrijedi napucavati. Ima smisla samo u početnom paketu. Neka ima klimu i jastuke, tada ima ok cijenu.
#5439 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 20:52
by _BataZiv_0809
Upravo tako
#5440 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 21:39
by konektovan
E jbga...najbolje onda kupovati i bez sjedišta, staviti skemliju unutra...
#5441 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 22:27
by citroen xm
Mislim da nisi baš skontao poentu mog pisanja.
Tipo ni kada se pojavio nije bio na nivou kinkurencije. Tj, bio je ravnopravan i u nekim stvarima i bolji od niskobudžetne ponude nekih konkurenata, ali nije bio na nivou klasičnih predstavnika kompakt klase. Međutim u osnovi sa onih 22000 KM je bio dobra ponuda.
Sada kada je na zalasku karijere, još je manje konkurentan i ne vrijedi ga filovati opremom i ići u neke cjenovne visine. Sa plastikama ili bez, meni Tipo ne može vrijediti 30+ hiljada KM.
#5442 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 22:37
by _BataZiv_0809
Ne trudi se citros
#5443 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 22:56
by konektovan
Znate srati vas dvojica samo tako....2022 je pred vratima, vi u 90 im zapeli.
Hebeni polo startuje sa oko 30 milja, peugeot 208 skoro isto,..gotovo sva konkurencija iz te klase je na tom nivou,...
I tipo, koji je neki hibrid B i C segmenta sa redizajnom je donio više opreme u startu, a Cross je dvije klase iznad Tipa što se tiče opremljenosti..
#5444 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 22:58
by _BataZiv_0809
Dobro ba ne moras biti svakom loncu poklopac
#5445 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 18/12/2021 23:02
by citroen xm
O čemu pričaš konektovani? Kakvo zapinjanje u 90-im, kakve to veze ima sa bilo čim?
Koju to silnu opremu ima Cross, a da nema obični Tipo? Jel treba da platim zastarilo auto po svemu 35k KM zato što ima plastike pa glumi fake terenca i to što ima jebenu digitalnu tablu koja usput ne služi ničemu.
Opet kažem, obični Tipo za 23000 KM kakav se nudio mi je bio fakat odlična ponuda i ne bi imao ništa protiv da vozim takav auto.
Da li neko zna planiraju li turbo dizel motor (+ struja) za Evropu?
Potencijal za borbu sa RR, GLE, X5 u tom slučaju bi definitivno postojao. Ovako, benzin, benzin+struja, ne vidim da može napraviti bitniji rezultat u Evropi.
Multimedija vrhunska (mada bez podrške kao kod MBUX), materijali i završna obrada - bez zamjerki.
Prosjek potrošnje V6 motora 12-14l/100 km
Cijena V6 Overland modela oko 90.000 eura.
Da li neko zna planiraju li turbo dizel motor (+ struja) za Evropu?
Potencijal za borbu sa RR, GLE, X5 u tom slučaju bi definitivno postojao. Ovako, benzin, benzin+struja, ne vidim da može napraviti bitniji rezultat u Evropi.
Multimedija vrhunska (mada bez podrške kao kod MBUX), materijali i završna obrada - bez zamjerki.
Prosjek potrošnje V6 motora 12-14l/100 km
Cijena V6 Overland modela oko 90.000 eura.
S kojim motorom?
Niti jedan dizel motor u Stelantis grupi nema snagu za ovaj automobil, a da je homologiran za Euro 6d-ISC-FCM.
Koliko ja znam niti VM A 630 3.0 V6 dizel sa 184 kW i 570 Nm, u prethodnom modelu WK2, nije nikada homologiran za Euro 6d-ISC-FCM.
#5448 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 25/12/2021 10:55
by Rockefeller
Steta ali mozda bude samo dizel bez struje.
#5449 Re: FIAT KONZUMENTI
Posted: 25/12/2021 11:09
by ElRe
Seawolf wrote: ↑25/12/2021 10:50
Niti jedan dizel motor u Stelantis grupi nema snagu za ovaj automobil, a da je homologiran za Euro 6d-ISC-FCM.
Koliko ja znam niti VM A 630 3.0 V6 dizel sa 184 kW i 570 Nm, u prethodnom modelu WK2, nije nikada homologiran za Euro 6d-ISC-FCM.
Da li neko zna planiraju li turbo dizel motor (+ struja) za Evropu?
Potencijal za borbu sa RR, GLE, X5 u tom slučaju bi definitivno postojao. Ovako, benzin, benzin+struja, ne vidim da može napraviti bitniji rezultat u Evropi.
Multimedija vrhunska (mada bez podrške kao kod MBUX), materijali i završna obrada - bez zamjerki.
Prosjek potrošnje V6 motora 12-14l/100 km
Cijena V6 Overland modela oko 90.000 eura.
Mislim da ce grupacija imati dizele Max jos 4-5 god, sa pojavom Euro7 norme. Bice im neisplativo.