Page 185 of 289

#4601 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 21/02/2019 21:19
by konektovan

Odlična brojka. :thumbup:
A dobar je i autić skroz..

#4602 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 26/02/2019 20:09
by kidney
Prva vijest koje je dao sindikalni povjerenik u vezi Pomigliana. Ako sam dobro razumio proizvodnja Pande se radi potražnje diže sa 10 na 12 smjena. Isto tako se u istoj tvornici ulaže u lakirnicu u nove robote, da zadovolji veću kvalitetu i kapacitete kada dođe novi Alfin kompaktni SUV. Isto tako nova test staza u sklopu tvornice. Investicije kreću u svibnju.
http://www.ansa.it/canale_motori/notizi ... 71c59.html


Druga je službeni press materijal od strane FCA u kojem kažu kako će stvoriti novih 6500 poslova na području Detroita. Ukupna investicija je vrijedna 4.5 milijarde dolara. Radi se o novom Jeepu sa 3 reda sjedala koji bi sa proizvodnjom trebao krajem 2020. u prvoj potpuno novoj tvornici na području Detroita. U prvoj polovici 2021. će se pridružiti novi Grand Cherokee. Istodobno će se postojeća tvornica za Grand Cherokee modernizirati za proiuvodnju novog Grand Cherokeea. Sa timće se Grand Cherokee raditi u dvije tvornice i riješiti će se problem kapaciteta. Oba 2 nova vozila će imati PHEv varijante.
Treća tvornica će se modernizirati za proizvodnju novih BOF Jeepova Wagoneer i Grand Wagoneer.
http://media.fcanorthamerica.com/newsre ... 0661&mid=1


Treća vijest je o konceptu Fiat Pande u Ženevi. Ne znam je li to istina. Pišu u QR da će biti na novoj FCA platformi za A i B segment i da će biti nešto veća od aktualne.
https://www.quattroruote.it/news/concep ... panda.html

#4603 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 26/02/2019 20:54
by Rockefeller
Läuft za FCA.

#4604 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 05/03/2019 19:30
by ElRe
Image
Image

https://www.youtube.com/watch?v=CTsyE0i458Q

Koncept Centoventi odlično zamišljen i nadam se što vjernijom serijskoj izvedbi. Veliki korak za Fiat, a čekamo i crossover B i C segmenta u skorije vrijeme, te onaj X6 look iz Južne Amerike ;-)

#4605 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 26/03/2019 19:16
by daljinski324
Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako. E sad, nekom će neki auto biti ok, nekom će biti slab, zavisi šta je ko prije vozio. Što se mene tiče, pomalo sam u prošlosti vozio Pola 1.9 SDI i Ford Escorta 1.8 TD, sa 70 KS. Ako možda ima neko ko ima malo više iskustva ili ko je slučajno probao sve ove motore pa da mi da neko poređenje, da li je Punto s ovim motorom pokretniji od njih, ili gori, ili tu negdje, jer meni su i ova dva djelovali sasvim dovoljni za neku normalnu vožnju, iako nijedan od njih nije poznat kao neka raketa, naprotiv. :mrgreen:
Što se tiče moje vožnje, većinom bi to bila vangradska, a nisam neko ko voli jurcati, dakle pretičem ako neko baš previše razvlači :lol:
E kod ovog Grande Punta vidim da je maksimalni obrtni moment na 3000 i iznosi 115 Nm, dok je kod Pola SDI 125 Nm na oko 2200 obrtaja. Da li to sad znači da će ovaj Puntov 1.4 8v, iako se zavrti u visoke obrtaje, opet lošije povući nego Polov SDI, koji je sve samo ne živahan motor :mrgreen:
Nisam nikad vozio benzinca pa me to zanima i zahvaljujem ako ko odgovori :P

#4606 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 26/03/2019 19:33
by kokuz_sa
Nemaju neka ubrzanja grande punta u opciji 1.2 i 1.4 benzinaca..
1.2 ce dostic max nekih 177km/h na benzinu..probao licno..nece vise..

1.4 je bogdu startniji od 1.2.. koliko max ide ne znam

Ako si mislio stavljat plin u njega..nemoj..

Po meni radije uzeti
1.3mJet ili 1.9mJet

#4607 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 26/03/2019 19:49
by drndalo
daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako. E sad, nekom će neki auto biti ok, nekom će biti slab, zavisi šta je ko prije vozio. Što se mene tiče, pomalo sam u prošlosti vozio Pola 1.9 SDI i Ford Escorta 1.8 TD, sa 70 KS. Ako možda ima neko ko ima malo više iskustva ili ko je slučajno probao sve ove motore pa da mi da neko poređenje, da li je Punto s ovim motorom pokretniji od njih, ili gori, ili tu negdje, jer meni su i ova dva djelovali sasvim dovoljni za neku normalnu vožnju, iako nijedan od njih nije poznat kao neka raketa, naprotiv. :mrgreen:
Što se tiče moje vožnje, većinom bi to bila vangradska, a nisam neko ko voli jurcati, dakle pretičem ako neko baš previše razvlači :lol:
E kod ovog Grande Punta vidim da je maksimalni obrtni moment na 3000 i iznosi 115 Nm, dok je kod Pola SDI 125 Nm na oko 2200 obrtaja. Da li to sad znači da će ovaj Puntov 1.4 8v, iako se zavrti u visoke obrtaje, opet lošije povući nego Polov SDI, koji je sve samo ne živahan motor :mrgreen:
Nisam nikad vozio benzinca pa me to zanima i zahvaljujem ako ko odgovori :P
3000/min. visoki okretaji benzincu?

Probaj ga zavrtiti na >4.000-4.500/min. kad ti treba prestizanje i iznenadices se... Zasto? Zato sto on tih 77 KS, ravija na cini mi se 6.000/min... Dakle na recimo 4.500/min. razvija npr. 60-65 KS... Nize od toga jos manje...

#4608 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 00:51
by kidney
Zadnjih dana ili tjedana je FCA imao druženja sa dilerima u Milanu gdje su im otkrili određene planove.

Što se tiče Fiata to su:
  • unaprijeđeni 500 sa novim motorima i jako puno ADAS-a
  • 500X u S aromi
  • novi Fiat B segmenta
  • Tipo MCA sa novim 10.25" infotainmentom
  • "Tipo" SUV

#4609 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 07:26
by amar1994

#4610 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 08:11
by ElRe
kidney wrote:Zadnjih dana ili tjedana je FCA imao druženja sa dilerima u Milanu gdje su im otkrili određene planove.

Što se tiče Fiata to su:
  • unaprijeđeni 500 sa novim motorima i jako puno ADAS-a
  • 500X u S aromi
  • novi Fiat B segmenta
  • Tipo MCA sa novim 10.25" infotainmentom
  • "Tipo" SUV
:thumbup: :thumbup:

To je to

#4611 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 08:16
by ElRe
daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako.
1.4 8V motor sa 77KS je prava mjera za Grande Punta i nezahtjevnu vožnju. Dakle, grad, otvorena vožnja. Bez problema održava putnu brzinu 120-130 km/h. Motor je nepoderiv uz normalno održavanje.

#4612 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 18:42
by daljinski324
@kokuz_sa
Plin nisam mislio stavljati, a kad se radi o autu starom 10+ godina nesto me strah dizela, kontam da je veca sansa da je vracena puno kilometraza kao I da me zadesi kakav skuplji kvar tipa turbine.

@drndalo
Ma 3000 sam spomenuo zbog toga sto je na tim obrtajima max obrtni moment, a pod visim obrtajima sam mislio na bilo koji broj obrtaja na kojem bi auto ipak pristojno pretekao nekoga ako situacija to zahtijeva. :-D

@ElRe
A to mi je drago cuti, da je motor pouzdan i da ispunjava zahtjeve prosjecnog vozaca.

Hvala svima na odgovorima. Citajuci razne komentare po internetu sam bio stekao dojam da se taj auto uopste ne pomjera s mjesta. Pretpostavljam da osjecaj mozda i jeste takav nekome ko je navikao voziti aute sa 100+ KS, ali vjerujem da bi meni bio zadovoljavajuci. :-D

#4613 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 18:44
by bitanga_sa_otesa
daljinski324 wrote:
Hvala svima na odgovorima. Citajuci razne komentare po internetu sam bio stekao dojam da se taj auto uopste ne pomjera s mjesta. Pretpostavljam da osjecaj mozda i jeste takav nekome ko je navikao voziti aute sa 100+ KS, ali vjerujem da bi meni bio zadovoljavajuci. :-D
nemoj vise citat gluposti po internetu ,ja cu ti napisat kao neko ko cesto vozi 1.2, da taj auto solidno ide.nije za trkanje ,ali za svakodnevnu normalnu upotrebu je ok.

#4614 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 27/03/2019 19:18
by zrakomlat
daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako. E sad, nekom će neki auto biti ok, nekom će biti slab, zavisi šta je ko prije vozio. Što se mene tiče, pomalo sam u prošlosti vozio Pola 1.9 SDI i Ford Escorta 1.8 TD, sa 70 KS. Ako možda ima neko ko ima malo više iskustva ili ko je slučajno probao sve ove motore pa da mi da neko poređenje, da li je Punto s ovim motorom pokretniji od njih, ili gori, ili tu negdje, jer meni su i ova dva djelovali sasvim dovoljni za neku normalnu vožnju, iako nijedan od njih nije poznat kao neka raketa, naprotiv. :mrgreen:
Što se tiče moje vožnje, većinom bi to bila vangradska, a nisam neko ko voli jurcati, dakle pretičem ako neko baš previše razvlači :lol:
E kod ovog Grande Punta vidim da je maksimalni obrtni moment na 3000 i iznosi 115 Nm, dok je kod Pola SDI 125 Nm na oko 2200 obrtaja. Da li to sad znači da će ovaj Puntov 1.4 8v, iako se zavrti u visoke obrtaje, opet lošije povući nego Polov SDI, koji je sve samo ne živahan motor :mrgreen:
Nisam nikad vozio benzinca pa me to zanima i zahvaljujem ako ko odgovori :P
U firmi imamo taj. Fino auto, ide on na otvorenoj normala kad se zaleti, ali je jako lijen kad polazi, ono, prva, druga, sporo ubrzava. Doduše, taj je na plinu. Na benzinu valjda nije tako. Imali smo i Daciju Sandero 1.2, 75 ks i startniji je bio puno, a i on je bio na plinu.

#4615 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 25/04/2019 18:22
by kidney
Marchionne left behind several “what ifs,” including ultimately fruitless approaches to Volkswagen AG and Peugeot SA about mergers. In 2013, Emmanuel Macron, then a top adviser to French President François Hollande, had preliminary talks with Fiat about a merger with troubled Peugeot. At the end of 2014, Marchionne was told by some of his advisers that Peugeot’s new CEO, Carlos Tavares, was interested in discussing a deal and wouldn’t compete with Fiat’s chief for the top job, according to three people familiar with the approach. But Marchionne by then had no interest. (Tavares denies making the offer.)

In 2016, Marchionne considered what was called the “Wulf Project”—an option to combine with Volkswagen’s U.S. operation in the wake of the German car company’s emission scandal. That led nowhere, and Marchionne soon turned his focus to his profit targets for Fiat Chrysler and boosting the value of its brands, which he hoped would make the company strong enough before his planned retirement to survive the disruptive electric and self-driving revolution.

There was one uncompleted project that Marchionne probably regretted to the end of his life. He wanted to create the world’s biggest carmaker by merging Fiat Chrysler with its biggest U.S. rival, General Motors Co. The plan was called “Operation Cylinder.” With Elkann, he sent three exploratory letters from 2013 to 2015 to GM executives, including new CEO Mary Barra. All went unanswered. Marchionne then tried to force Barra to the table by seeking help from activist investors. He even considered a hostile bid. In 2015, Marchionne had lined up initial commitments from European banks to finance a $60 billion cash offer for GM. But conditions weren’t right, as Elkann soon realized: It was too financially risky for indebted Fiat, and Barra had the backing of the U.S. establishment, along with top GM investors, including Warren Buffett. The Oracle of Omaha had discouraged Elkann, suggesting Barra should get her chance to run GM.

After months of preparation, Marchionne concluded he couldn’t push for a merger with GM. Clearly disappointed, he told me in an interview at his Michigan mansion, “If nobody wants you, then celibacy may be the only option.” He took out his frustration on the Agnellis, feeling a lack of support. This was one of the several ups and downs he had with Elkann, with whom he had a close relationship. But he was realistic enough to admit in private conversations that the U.S. would never allow him to wage a battle to unseat the first female CEO of the country’s biggest carmaker.
—Adapted from Sergio Marchionne by Tommaso Ebhardt, published in Italian by Sperling & Kupfer

#4616 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 30/04/2019 23:06
by kidney
FCA Selects HARMAN (Samsung) and Google Technologies for New Global Connected Vehicle “Ecosystem”
  • New on- and off-board systems to deliver faster, more convenient and fully integrated connected customer experience for vehicle owners in more than 150 countries
  • Off-board, Uconnect services will use new cloud-based platform from HARMAN, a Samsung company, to power connectivity and deliver full array of services
  • On-board, Uconnect system will be powered by Android and deployed to millions of FCA vehicles, offering owners an intuitive app-based environment
  • Ecosystem provides optimal environment for electric vehicles and mobility services
  • New connected “ecosystem” begins to launch in second half of 2019 and will be featured on all new FCA vehicles worldwide by 2022

#4617 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 01/05/2019 14:45
by sime_cipol
Pored toliko firmi oni nasli Google i Samsung :zzzz:

#4618 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 09/05/2019 12:27
by sime_cipol
Tofas i Fiat će do kraja 2020 izbaciti FL Tipo u koji će uložiti preko 200 miliona.

#4619 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 13/05/2019 14:29
by tabija
Pozdrav raja,

Interesuju me cijene odrzavanja 1.9 jtd motora iz 2009 godista.Motor ima 88 kw.
Konkretno je u pitanji 1.9 ddis kod suzukija ali je to isti motor jel.

Znaci cijenu velikog i malog servisa (sa filterom goriva) te kompletnog seta kvacila (uklj.zamajac).
Naravno, ne u ovlastenom servisu.
Ukoliko ne znate cijene sa rukama mogu i cijene dijelova samo.
Zahvaljujem.

#4620 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 14/05/2019 07:52
by Zvek
tabija wrote:Pozdrav raja,

Interesuju me cijene odrzavanja 1.9 jtd motora iz 2009 godista.Motor ima 88 kw.
Konkretno je u pitanji 1.9 ddis kod suzukija ali je to isti motor jel.

Znaci cijenu velikog i malog servisa (sa filterom goriva) te kompletnog seta kvacila (uklj.zamajac).
Naravno, ne u ovlastenom servisu.
Ukoliko ne znate cijene sa rukama mogu i cijene dijelova samo.
Zahvaljujem.
Dvomaseni zamajac 800-1000 KM, veliki servis oko 600 KM, mali servis oko 150 KM.

#4621 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 17/05/2019 14:07
by Zvek
Image

Neki će reći da je već šlepana :D

#4622 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 17/05/2019 14:53
by konektovan
Zvek wrote:Image

Neki će reći da je već šlepana :D
Tu je mitraljez skriven... :mrgreen:

#4623 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 17/05/2019 15:10
by Optimist
Obzirom kako je tablica pvc vezicom stegnuta, prije ce biti da je kucnuta naprijed,ali sve je moguce.

#4624 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 17/05/2019 19:44
by kabal1337
Zvek wrote:Image

Neki će reći da je već šlepana :D
Ako se ne varam ima ovakva u SA, gasa je. Dobar zvuk ima...

#4625 Re: FIAT KONZUMENTI

Posted: 18/05/2019 20:51
by kidney
Image