Page 1666 of 2045

#41626 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 11/06/2022 23:49
by najl0n
Ommadawn wrote: 11/06/2022 21:56 Ne ide ti auto u “Safe mod” program?
Ne sve je normalno ne prebacuje u safe mode nit gubi snage auto.

#41627 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 11/06/2022 23:57
by Evolution_IV
najl0n wrote: 11/06/2022 16:59
Evolution_IV wrote: 11/06/2022 15:44 Prodaj smetlje ;-)

Kolko mozes uzmi i kupi passat b7 CR 2.0tdi :)
imam i njega hahaha pozz :)
:thumbup:

#41628 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 00:26
by MySQL_Connect
Ako može pitanje za mehaničare.

U pitanju je a4 b8 2010. 2.0 tdi

Promijenio sam kompletno kvačilo sa zamajcem prije 2 godine, i sada se počelo opet čuti brundanje na pritisak papučice kvačila.

Da li je ovo tzv druk ležaj, odnosno da li je moguće da mehaničar tada nije promijenio i njega?!

Da li se uopće na ovom vozilu stavlja sve zajedno, ili druk ležaj ide posebno?

Blagi pritisak na papučicu kvačila i čuje se kako 'melje', a koliko sam primijetio i kada je papučica potisnuta do kraja....

Hvala puno!

#41629 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 07:17
by kabal1337
Trebam spojiti dva crijeva rashladnog sistema 16 mm. Imaju li spojnice da se kupe da mogu navuci crijevo i staviti selne na krajeve ili ih moram tokariti ili praviti od komada cijevi?
ovako nesto
Image

#41630 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 07:22
by Ommadawn
Čudno.
Je li voziš puno auto na kratkim relacijama?
Znam da je jedan lik ovdje imao sličnih problema sa istim autom zbog kratkih relacija vožnje po gradu.

#41631 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 08:28
by black_adrian
I meni pali cesto, narocito kad imam puno gradske.
Ne vjerujem da ti te regeneracije imaju veze sa uljnom i turbinom, meni se to desava 1.5g. Kad ga cesce po gradu vozim, pali cesce regeneracije, kad se zareda dosta otvorenih onda ne pali toliko cesto.

2.0 TDI CR 103kw je kod mene.

#41632 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 08:33
by Ommadawn
Diesel nije baš najbolji izbor ukoliko se auto ne vozi na relacije od najmanje 20 km.

Probaj izaći na auto put, voziti auto pri 2500
-3000 obrtaja nekih dvadesetak kilometara.

#41633 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 10:32
by najl0n
Ommadawn wrote: 12/06/2022 08:33 Diesel nije baš najbolji izbor ukoliko se auto ne vozi na relacije od najmanje 20 km.

Probaj izaći na auto put, voziti auto pri 2500
-3000 obrtaja nekih dvadesetak kilometara.
Ne razumijem zasto bi izlazio na autoput ako je masinski ociscen DPF prije sam gradske voznje i otvorene malo prelazio 350-450 kilometara.

#41634 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 10:53
by ZoomZoomKiwi
Zato što ga gušiš vožnjom ispod 2000 obrtaja.
Ubiše svi auto četvrtom po gradu, šestom na magistrali i to ti je.

Jednom mjesečno proći barem 30km na A1 i to na brzinama 130+ i nikad ti neće trebati ni mehaničko čišćenje ni ništa. Sistem je napravljen da se sam održava, ali uz određen scenarij upotrebe.

Te mašine su za Autobahn i nizanje kilometara.


Za vožnju čisto po gradu tu je Fiatov Fire 1.2 motor.

#41635 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 11:06
by Ommadawn
najl0n wrote: 12/06/2022 10:32
Ommadawn wrote: 12/06/2022 08:33 Diesel nije baš najbolji izbor ukoliko se auto ne vozi na relacije od najmanje 20 km.

Probaj izaći na auto put, voziti auto pri 2500
-3000 obrtaja nekih dvadesetak kilometara.
Ne razumijem zasto bi izlazio na autoput ako je masinski ociscen DPF prije sam gradske voznje i otvorene malo prelazio 350-450 kilometara.
Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.

Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.

#41636 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 11:28
by najl0n
EFD22 wrote: 12/06/2022 10:53 Zato što ga gušiš vožnjom ispod 2000 obrtaja.
Ubiše svi auto četvrtom po gradu, šestom na magistrali i to ti je.

Jednom mjesečno proći barem 30km na A1 i to na brzinama 130+ i nikad ti neće trebati ni mehaničko čišćenje ni ništa. Sistem je napravljen da se sam održava, ali uz određen scenarij upotrebe.

Te mašine su za Autobahn i nizanje kilometara.


Za vožnju čisto po gradu tu je Fiatov Fire 1.2 motor.
Nikad ga nisam gušio drug vjeruj da ga gazim kako stignem😅
Opet nema mi nekako logike da idem to jer spojio sam ga na dijagnostiku drzim gas na 3k obrtaja soot grame povecaje u mjestu za nekih drzanje gasa 3-4min sa 2.5g je skocilo na 4.5g

#41637 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 11:54
by najl0n
Ommadawn wrote: 12/06/2022 11:06
najl0n wrote: 12/06/2022 10:32

Ne razumijem zasto bi izlazio na autoput ako je masinski ociscen DPF prije sam gradske voznje i otvorene malo prelazio 350-450 kilometara.
Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.

Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.
Razumijem to sve ali da mi pali svaki drugi il treci dan ociscen DPF. Spojio sam dijagnostiku drzao gas na 2.5-3k obrtaja
Soot je skocio sa 2.3g na 4.5g za nekih 3-4minute. Prelazio sam i prije ne ociscen DPF po 450KM. Ocistio sam ga nije bio ni zaprljan puno nit palio greske

#41638 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 11:59
by preludezalude
Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.

#41639 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 12:36
by kabal1337
preludezalude wrote: 12/06/2022 11:59 Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.
Ma samo metalne, nista plasticno smece. Znaci kod ovih sto lpg ugradjuju?

#41640 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 12:47
by preludezalude
kabal1337 wrote: 12/06/2022 12:36
preludezalude wrote: 12/06/2022 11:59 Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.
Ma samo metalne, nista plasticno smece. Znaci kod ovih sto lpg ugradjuju?
Da

#41641 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 13:19
by Ommadawn
najl0n wrote: 12/06/2022 11:54
Ommadawn wrote: 12/06/2022 11:06

Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.

Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.
Razumijem to sve ali da mi pali svaki drugi il treci dan ociscen DPF. Spojio sam dijagnostiku drzao gas na 2.5-3k obrtaja
Soot je skocio sa 2.3g na 4.5g za nekih 3-4minute. Prelazio sam i prije ne ociscen DPF po 450KM. Ocistio sam ga nije bio ni zaprljan puno nit palio greske
I kod mene se DPF palio svaki mjesec, odem u servis, oni kažu pa nije uopšte začepljen.
Pokvarili se senzori.

Promijenio auto.

#41642 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 13:22
by kabal1337
Vazi provjerim, hvala :thumbup: :bih:

#41643 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)

Posted: 12/06/2022 15:31
by kabal1337
Koje ti je ocitanje senzora pritiska, ler i kad dodajes gas?

Baci pogled na senzor vidi jesu li sve selne spojene nalazi se obicno blizu filtera goriva i idu crijeva iz njega.

#41644 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 16:55
by ZoomZoomKiwi
Ako ne nađeš, vjerujem da Zulex to može imati.

#41645 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 17:38
by sale07
canvra888 wrote: 10/06/2022 16:50
drug_profi wrote: 09/06/2022 21:15 Vec neko vrijeme kod paljenja na hladan motor imam neke vibracije kao da na tri cilindra radi.
Upali ko mina, obrtaji oko 1000, ali vibrira nekako i ako pokusam krenuti hoce se i ugasiti, kao da nema snagu.
Traje to nekih 15-20 sekundi i onda sve ok. Nema paljenja CE lampice.

Kad je vreo dan, kao sto je bilo prije par dana, nema toga.
Vuce me na neki senzor temperature necega.
Prijedlog neki?
Imao identičan problem na tadašnjem također Opelovom motoru sa plinskom instalacijom, doduše 1.6 atmosferac A16XER. Isto je tako počeo, a kasnije se to postepeno pogoršavalo i došlo je do te mjere da se svako jutro odnosno uvijek kada je bio potpuno hladan motor - morao ostavljati da odradi po 2-4 minute, a tad bi se i ugasio barem jednom. Trokirao je za vrijeme tog rada, iako je palio bez problema kao i u tvom slučaju.

Ne bih da te zastrašujem, niti uopće znači da je to kod tebe u pitanju (ili barem ne u istoj mjeri, ako jeste), ali u mom slučaju su progoreni ventili bili na prvom i drugom cilindru.
Posto vidim da si vozio ovog 1.6 opela s plinom, imade li neku preporuku, posto planiram ugradjivati

#41646 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 20:23
by canvra888
sale07 wrote: 12/06/2022 17:38
canvra888 wrote: 10/06/2022 16:50

Imao identičan problem na tadašnjem također Opelovom motoru sa plinskom instalacijom, doduše 1.6 atmosferac A16XER. Isto je tako počeo, a kasnije se to postepeno pogoršavalo i došlo je do te mjere da se svako jutro odnosno uvijek kada je bio potpuno hladan motor - morao ostavljati da odradi po 2-4 minute, a tad bi se i ugasio barem jednom. Trokirao je za vrijeme tog rada, iako je palio bez problema kao i u tvom slučaju.

Ne bih da te zastrašujem, niti uopće znači da je to kod tebe u pitanju (ili barem ne u istoj mjeri, ako jeste), ali u mom slučaju su progoreni ventili bili na prvom i drugom cilindru.
Posto vidim da si vozio ovog 1.6 opela s plinom, imade li neku preporuku, posto planiram ugradjivati
Ma onako, slabo da imam neku preporuku iskreno. Ja sam kod Darke ugradio i on zna znanje, ali dobar dio ostalih njegovih radnika nerijetko znaju sfušerit.

I pored ovog gore problema, često sam imao i problema da se mapa remetila (prebogata do te mjere da je CE palio) pa sam često znao ići kod njih na konfigurisanje mape, a bilo je tu često i nekih drugih mušica pa mi je omrzlo to sve. Kod mene je doduše bilo dosta i autoputa pa je moguće da je to doprinijelo da ventili tako brzo izgore (iako su imali podmazivanje i vozilo se ne više od 3.5-3.8k obrtaja u kontinuitetu), ne znam kakva je u tebe situacija s tim. Ne kažem naravno da bi i na tvom Opelu bila takva situacija, mnogo je pozitivnih iskustava što se tiča plina i raznoraznih brendova, ali ovo je moje iskustvo i ne bih više eksperimentisao s plinom - vratio se ovim mainstream gorivima :D

#41647 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 20:30
by bitanga_sa_otesa
onda je bas presiromasna smjesa bila pa da su izgorili ventili ...vidi se da znaju znanje :thumbup:

#41648 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 21:11
by canvra888
Ma nije siromašna nikad ni bila. Pratio ja lično live trimove u više navrata bio, nikad nije siromašna bila.

#41649 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 21:16
by bitanga_sa_otesa
pa ne moze tek tako ventil izgoriti... samo pregrijavanje ...

#41650 Re: Pitamo Mehanicare ?

Posted: 12/06/2022 21:23
by canvra888
Nisu skroz i nisu svi, ako ti šta znači :D

Fakat više puta u različitim vremenskim periodima mjerio i to kada je auto postiglo radnu temperaturu, ne kad je relativno hladno kada je svakako bogatija smjesa. Uvijek bila blago bogata.