Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#101 Re: Pitamo Mehanicare ?
Evo jos jedno pitanje ili mozda bolje receno dilema . Cesto cujemo da je po ukupno stanje automobila puno stetnije ako je parkiran u garazu nago ako se svakodnevno vozi . Ako je ovo cinjenica cime onda opravdavamo nizu cijenu automobila sa manjom kilometrazom koja je ocigledno nerealna za godine starosti. Primjer su oglasi gdje se ponekad moze naci 10-tak godina staro vozilo sa nekom minimalnom kilometrazom od recimo 20-tak hiljada km. To vozilo , je ocigledno bilo parkirano jer bi realna kilometraza da je vozeno bila vjerovatnoi negdje oko 200 hiljada. Dakle pojedine komponente , sistemi ne podnose stajanje dok opet drugo se kvare pri voznji . Dali se ovdje radi o jos jednom mitu ( da je auto koje se vozi bolje od onoga sto je u garazi) i ako je tako zasto se to onda ne manifestuje i kroz cijenu polovnih vozila gdje je vozilo sa manje km obicno skuplje od onoga sa normalnom kilometrazom.
-
- Posts: 345
- Joined: 19/11/2005 12:25
- Location: Sarajevo
- Contact:
#102 Re: Pitamo Mehanicare ?
zasto Golf 2, 1.3 benzinac tesko pali kada je masina vruca? i zasto se u kabini "čuje" benzin?
- slavkoimamodilera
- Posts: 2823
- Joined: 19/03/2008 15:39
#103 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zato što mu je 25 godina?Sarajevski wrote:zasto Golf 2, 1.3 benzinac tesko pali kada je masina vruca? i zasto se u kabini "čuje" benzin?
- 1946
- Posts: 2284
- Joined: 19/01/2010 15:39
- Location: Sreća i ljubav, ponos i nada, ime mog kluba ime mog grada
#104 Re: Pitamo Mehanicare ?
slavkoimamodilera wrote:Zato što mu je 25 godina?Sarajevski wrote:zasto Golf 2, 1.3 benzinac tesko pali kada je masina vruca? i zasto se u kabini "čuje" benzin?
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#105 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ima istine u tome da je auto koje je stajalo i malo se vozilo lošije od istog auta koje ima više kilometara...ali ako se vozilo barem 5000 km godišnje trebalo bi da je ok, tj. da nema posljedica od stajanja!
A za Golfa, paljenje vjerovatno uzrokuje loše podešen karburator, a miris benzina najvjerovatnije od crijeva za dovod goriva koja puštaju ili karburatora koji "preljeva" benzin tj. dobiva ga više nego što mu treba. Možda su oba simptoma uzrokovana kvarom karburatora.
A za Golfa, paljenje vjerovatno uzrokuje loše podešen karburator, a miris benzina najvjerovatnije od crijeva za dovod goriva koja puštaju ili karburatora koji "preljeva" benzin tj. dobiva ga više nego što mu treba. Možda su oba simptoma uzrokovana kvarom karburatora.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#106 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja znam tipa koji je kupio Ford Scorpio prije rata i sa njim napravio mozda 15k. Kas se zapucalo auto se sklonilo u garazu i nekim cudom prezivjelo , granate , pozare i druge nepogode da bi sa privim danima mira tip promjenio ulje i sta? Upalio masinu i ona zaribala . Poslje je mjenjao jos masu nekih djelova , vide manje sve dihtunge itd. Uglavnom auto je bilo tach. Ocigledan primjer da auto koje je parkirano brze se trosi od auta koje se non stop vozi. Druga stvar koje je meni interesantna je da ovi dealeri u Sjevernoj Americi dobiju novo auto iz fabrike i ponekad to auto stoji na ledini izlozeno elementima i po citavu godinu dok ne pronade kupca. Dakle ako se takvo auto proda u Decembru ono je realno staro 11 -12 mjeseci iako se prodaje pod novo. Onda kad je u pitanju kilometraze poznato je da su za vozilo najstetnije te kratke relacije do 5 km dok se masine ne zagrije.Stoga ne vidim zast bi auto sa manjom kilometrazom bilo automatski skuplje ili bolje. Posteno bi se trebale pogledati osnovne komponente i sistemi te na osnovu toga odrediti koliko je vozilo amortizovano.530i wrote:Ima istine u tome da je auto koje je stajalo i malo se vozilo lošije od istog auta koje ima više kilometara...ali ako se vozilo barem 5000 km godišnje trebalo bi da je ok, tj. da nema posljedica od stajanja!
A za Golfa, paljenje vjerovatno uzrokuje loše podešen karburator, a miris benzina najvjerovatnije od crijeva za dovod goriva koja puštaju ili karburatora koji "preljeva" benzin tj. dobiva ga više nego što mu treba. Možda su oba simptoma uzrokovana kvarom karburatora.
-
- Posts: 345
- Joined: 19/11/2005 12:25
- Location: Sarajevo
- Contact:
#107 Re: Pitamo Mehanicare ?
slavkoimamodilera wrote:Zato što mu je 25 godina?Sarajevski wrote:zasto Golf 2, 1.3 benzinac tesko pali kada je masina vruca? i zasto se u kabini "čuje" benzin?
nije tek je postao punoljetan, tasov, zadnji iz vogosce. to mu je inace jedini problem koji imam, ide, ne kvari se. jest da se odrzava, ali i slusa odlicno za svoje godine. to mi se pojavilo tek ovoga ljeta, kada ga nakon kreni stani po ovim vrucinama ugasim i pokusam upaliti, duze vergla, tesko pali kada je vruc... a posto me nervira da sve ne radi kako treba, probh ovdje dobit savjet...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#108 Re: Pitamo Mehanicare ?
To je do tog Scorpia. Ima masa auta koja su stajala u garaži u ratu i poslije rata su upalili bez problema. Masa kečeva, dvica...whow wrote:
Ja znam tipa koji je kupio Ford Scorpio prije rata i sa njim napravio mozda 15k. Kas se zapucalo auto se sklonilo u garazu i nekim cudom prezivjelo , granate , pozare i druge nepogode da bi sa privim danima mira tip promjenio ulje i sta? Upalio masinu i ona zaribala . Poslje je mjenjao jos masu nekih djelova , vide manje sve dihtunge itd. Uglavnom auto je bilo tach. Ocigledan primjer da auto koje je parkirano brze se trosi od auta koje se non stop vozi. Druga stvar koje je meni interesantna je da ovi dealeri u Sjevernoj Americi dobiju novo auto iz fabrike i ponekad to auto stoji na ledini izlozeno elementima i po citavu godinu dok ne pronade kupca. Dakle ako se takvo auto proda u Decembru ono je realno staro 11 -12 mjeseci iako se prodaje pod novo. Onda kad je u pitanju kilometraze poznato je da su za vozilo najstetnije te kratke relacije do 5 km dok se masine ne zagrije.Stoga ne vidim zast bi auto sa manjom kilometrazom bilo automatski skuplje ili bolje. Posteno bi se trebale pogledati osnovne komponente i sistemi te na osnovu toga odrediti koliko je vozilo amortizovano.
- Jimmy_The_Saint
- Posts: 2435
- Joined: 09/01/2006 11:16
- Location: Koliba na Rogoju
- Contact:
#109 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jelde, whow, i lizalica propa'ne brže u papiru nego kad je žmariš, ti sigurno znaš za onaj slučaj kad se komšijinom malom lizalica raskecala u džepu a nije je ni raspakovat' stig'o?
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#110 Re: Pitamo Mehanicare ?
Gdje ti ovo pade napemet. Al' tacno. Ima dosta tih nekih nelogicnosti kada su u pitanju automobili posebno kada je u pitanju formiranje cijena a sve u cilju konstantnog podrzavanja prodaje . Stoga je recimo na zapadu ponekad jeftinije odplacivati novo auto nego odrzavati starije jer kad bi se vozila vozila i polovinu njihovog stvarnog upotrebnog vjeka auto industrija bi nacisto propala. I stim u vezi evo i jos jedna dilema. Kod mene rodak kupuje sinu auto po sitemu pola -pola . Dakle sin skupi pola love a babo doturi drugu polovicu ali kaze obevezno kupuje novo vozilo. U porodici imaju 3 vozila i sva tri vozila su im Chevrolet Cobalt sto se smatra relativno jeftinim vozilom. Djete hoce da kupi bolju marku za iste pare; 2 godine staru Hondu Accord ili Buicka ali babo kaze samo novo. Ja se licno ne pitam ali mislim da je ocuvan 2 godine star Accord puno bolji nego nov Cobalt a cjenom su dakle ti negdje. Dalje isti taj moj rodak ima tog istog Cobalta kojeg je kupio novoga i kojem je morao mjenjati masu nekih stvari koje nisu pokrivene garancijom . Vec mu se znoji head gasket , nesto je procurilo ispod motora i slicno. Uglavnom u servisu mu kaze da to nije strasno i da na to ne treba obracati paznju sto je ponovo totalna glupost jer on je kupio novo auto da ga ne bih popravljao da bi se samo nakon par godina se njim morao zajebavati kao da je stara krama. Sa druge strane imam prijatelja koji jedino vozi polovne pick up truckove . Limit mu je $ 900 . I svakog vozi dok se ne raspadne . Na vozilima ne mjenja bas nista , mozda ulje jednom godisnje ili rjede i do sada mu je svaka od tih krama trajala bar 2-3 godine. Dakle minimalna ulaganja i vozis dok se ne raspadne. Sad i ovo je malo extremno al eto. Licno mislim da je kvalitetno polovno vozilo ekonomski dosta isplatljivije nego kupiti novo vozilo a cesto se desi da je par godina staro vozilo kvalitetnije nego novo a uz sve to jos je i prebolilo sve one djecije bolesti koje su prisutne kod novih vozila .Jimmy_The_Saint wrote:Jelde, whow, i lizalica propa'ne brže u papiru nego kad je žmariš, ti sigurno znaš za onaj slučaj kad se komšijinom malom lizalica raskecala u džepu a nije je ni raspakovat' stig'o?
- pirmin
- Posts: 11199
- Joined: 18/02/2006 23:50
- Location: Ciganluk
#111 Re: Pitamo Mehanicare ?
shlauf wrote:
Ovo je stabilizator. On na obadva kraja ima male kugle pa kad one dobiju lufta čuje se dosadno kuckanje jer dolazi do izravnog kontakta metal od metal i treba ih zamjeniti u paru (nisu skupi). Možeš i sam provjeriti ako skineš felgu i onako da rukom probaš da digneš-spustiš onu šipku izmedju dvije kugle. Ako se drma-lupa vakat je za mjenjanje.
Na prethodnom postu (zadnja slika) je tzv. balanštanga i na njoj se mjenjaju gumice.
Aleee aleeeeeeeeeee
Zamijenih je, nije bilo potrebno skidati tockove.Tri sarafa i gotov posao.
http://img571.imageshack.us/img571/5602/stabi.jpg
To su bile Koppelstange(zaboravih nas izraz, neko ga je spominjao) a cini mi se da bi i ovu, kako je ti zoves, balans-stangu trebao zamijeniti.
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#112 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nemoj nju mjenjati već samo gumice gdje je pričvršćena, po jedan set na krajevima i 2 gumice koje su smještene na prednjem dijelu i kad to zamjeniš ona će biti čvrsta i stabilna, tako da će upravljanje biti veoma lagano i neće biti lufta.pirmin wrote:
Na prethodnom postu (zadnja slika) je tzv. balanštanga i na njoj se mjenjaju gumice.
Aleee aleeeeeeeeeee
Zamijenih je, nije bilo potrebno skidati tockove.Tri sarafa i gotov posao.
http://img571.imageshack.us/img571/5602/stabi.jpg
To su bile Koppelstange(zaboravih nas izraz, neko ga je spominjao) a cini mi se da bi i ovu, kako je ti zoves, balans-stangu trebao zamijeniti.
Aleeee aleeeeeeeeeeee
-
- Posts: 1138
- Joined: 28/09/2007 23:31
- Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو
#113 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ako neko ima potrebu BESPLATNO pitati mehaničara bilo koje suvislo pitanje, nema bolje adrese od ove:
http://www.autoservis-meic.hr/pitanja/
Dobit ćete odgovor, sigurno, i to ne bilo kakav, nego stručan odgovor u skladu sa ulaznim podacima koje prezentirate. Ujedno, treba sve pročitati jer vjerovatno je neko ranije već isto pitao.
http://www.autoservis-meic.hr/pitanja/
Dobit ćete odgovor, sigurno, i to ne bilo kakav, nego stručan odgovor u skladu sa ulaznim podacima koje prezentirate. Ujedno, treba sve pročitati jer vjerovatno je neko ranije već isto pitao.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#114 Re: Pitamo Mehanicare ?
Uh buraz ova desna poluosovina ti se opasno znoji ili je to na nju procurilo neko ulje is motora Koje je ovo vozilo?
- janje_
- Posts: 2240
- Joined: 05/04/2007 14:05
#115 Re: Pitamo Mehanicare ?
pirmin wrote:shlauf wrote:
Ovo je stabilizator. On na obadva kraja ima male kugle pa kad one dobiju lufta čuje se dosadno kuckanje jer dolazi do izravnog kontakta metal od metal i treba ih zamjeniti u paru (nisu skupi). Možeš i sam provjeriti ako skineš felgu i onako da rukom probaš da digneš-spustiš onu šipku izmedju dvije kugle. Ako se drma-lupa vakat je za mjenjanje.
Na prethodnom postu (zadnja slika) je tzv. balanštanga i na njoj se mjenjaju gumice.
Aleee aleeeeeeeeeee
Zamijenih je, nije bilo potrebno skidati tockove.Tri sarafa i gotov posao.
http://img571.imageshack.us/img571/5602/stabi.jpg
To su bile Koppelstange(zaboravih nas izraz, neko ga je spominjao) a cini mi se da bi i ovu, kako je ti zoves, balans-stangu trebao zamijeniti.
nakon ovogodisnjeg "rock am lipik" osjetio sam da nesto vibrira u zadnjem dijelu auta.. posumnjo sam da se od losih puteva otkacio auspuh, pa da negdje naslanja i tako se cuju karakteristicne vibracije..
odem majstoru i zove me on u kanal.. veli, ovo moras vidjeti.. imo sam pravo.. auspuh je naslanjo na ovu balans stangu, a to zato jer je lijevi stabilizator bio skroz slomljen, a desni je na pet do 12 da se slomi..
cojk zamijenio (dva stabilizatora za mazdu 323 kostaju 70KM) i opet se vise nista ne cuje..
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#116 Re: Pitamo Mehanicare ?
e da tebi nesto respo kaze kako ovdje grijesis i da te pita nestowhow wrote:Licno mislim da je kvalitetno polovno vozilo ekonomski dosta isplatljivije nego kupiti novo vozilo a cesto se desi da je par godina staro vozilo kvalitetnije nego novo a uz sve to jos je i prebolilo sve one djecije bolesti koje su prisutne kod novih vozila .
uzmi da je recimo golf 5 poceo se praviti 2005-e a redizajn (mada oni nemaju redizajn) je recimo od 2008-e
uzmi polovnog par godina to je recimo 3 godine znaci prije redizajna
mislis da je ovaj polovni prije dizajna "prebolio" djecije bolesti ili mozda ovaj novi poslije redizajna?
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#117 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ovo su slike preuzete sa Google-a a radi se o Fiat Stilu, samo sam ja imao namjeru da ukažem šta je stabilizator.whow wrote:
Uh buraz ova desna poluosovina ti se opasno znoji ili je to na nju procurilo neko ulje is motora Koje je ovo vozilo?
Kod mene se na auta ništa ne znoji, samo ja ponekad
Aleee aleeeeeeeeee
-
- Posts: 257
- Joined: 05/06/2010 01:12
#118 Re: Pitamo Mehanicare ?
Eh imam jedno pitanje, možda je malo poglupo, al ipak je pitanje
Na mom starom Renaultu 11 prije godinu dana slučajno primijetim da mi je jedan nosač motora puko, te ga zamijenim novim. I od tog dana vozilo dok radi na leru trese nenormalno, a prije te zamjene, iako nije uopšte bio funkcionalan nosač, nisam ništa primijetio dok nisam vidio Šta je u pitanju? Evo godina prođe kontam sve aj proći će, previše tvrd materijal, nije se još "razradio" i sl. gluposti, al ništa... Da ga zamijenim opet, može opet bit isto i ništa nisam postigo, možda je najbolje da ga skroz skinem i nek ide bez nosača, bar će mirno radit ko nekad
Na mom starom Renaultu 11 prije godinu dana slučajno primijetim da mi je jedan nosač motora puko, te ga zamijenim novim. I od tog dana vozilo dok radi na leru trese nenormalno, a prije te zamjene, iako nije uopšte bio funkcionalan nosač, nisam ništa primijetio dok nisam vidio Šta je u pitanju? Evo godina prođe kontam sve aj proći će, previše tvrd materijal, nije se još "razradio" i sl. gluposti, al ništa... Da ga zamijenim opet, može opet bit isto i ništa nisam postigo, možda je najbolje da ga skroz skinem i nek ide bez nosača, bar će mirno radit ko nekad
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#119 Re: Pitamo Mehanicare ?
Suti dobro je , nek nije tvoj.shlauf wrote:Ovo su slike preuzete sa Google-a a radi se o Fiat Stilu, samo sam ja imao namjeru da ukažem šta je stabilizator.whow wrote:
Uh buraz ova desna poluosovina ti se opasno znoji ili je to na nju procurilo neko ulje is motora Koje je ovo vozilo?
Kod mene se na auta ništa ne znoji, samo ja ponekad
Aleee aleeeeeeeeee
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#120 Re: Pitamo Mehanicare ?
respo wrote:e da tebi nesto respo kaze kako ovdje grijesis i da te pita nestowhow wrote:Licno mislim da je kvalitetno polovno vozilo ekonomski dosta isplatljivije nego kupiti novo vozilo a cesto se desi da je par godina staro vozilo kvalitetnije nego novo a uz sve to jos je i prebolilo sve one djecije bolesti koje su prisutne kod novih vozila .
uzmi da je recimo golf 5 poceo se praviti 2005-e a redizajn (mada oni nemaju redizajn) je recimo od 2008-e
uzmi polovnog par godina to je recimo 3 godine znaci prije redizajna
mislis da je ovaj polovni prije dizajna "prebolio" djecije bolesti ili mozda ovaj novi poslije redizajna?
Golf je nesto drugo . Obzirom da nevjerovatno drzi cijenu mozda je on izuzetak od pravila tako da je mozda bolje kupiti novoga Golfa nego polovnjaka ako se moze priustiti. Govorim o ovim Americkim vozilima tipa Ford Focus ili Chrysler Calibar ili ovi Chevroleti Optra 5 koji novi kostaju bilizu 20k a godinu dana stari sa 20 k KM su oko cenera dakle ustedis 50 % ako kupis godinu staro vozilo , koje je jos pod garancijom .
-
- Posts: 1355
- Joined: 05/06/2010 00:52
#121 Re: Pitamo Mehanicare ?
najbolji investment sto se tice auta je toyota supra twin turbo kostala 1993 u USA oko $60000 da bi joj se cijena spustila 1997 na $45000. Pogledaj whow za koliko mozes naci jednu sa manualnim mjenjacem
Sjecam se jedna je bila prodana 2007 sa 14000 milja za $100000 ali to je bilo dok je ekonomija jos bila dobra
Sjecam se jedna je bila prodana 2007 sa 14000 milja za $100000 ali to je bilo dok je ekonomija jos bila dobra
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#122 Re: Pitamo Mehanicare ?
nevazno jeli golf ford ili nesto drugo hocu samo da ti kazem da grijesis sto se tice tih "djecijih bolesti"whow wrote:
Golf je nesto drugo . Obzirom da nevjerovatno drzi cijenu mozda je on izuzetak od pravila tako da je mozda bolje kupiti novoga Golfa nego polovnjaka ako se moze priustiti. Govorim o ovim Americkim vozilima tipa Ford Focus ili Chrysler Calibar ili ovi Chevroleti Optra 5 koji novi kostaju bilizu 20k a godinu dana stari sa 20 k KM su oko cenera dakle ustedis 50 % ako kupis godinu staro vozilo , koje je jos pod garancijom .
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#123 Re: Pitamo Mehanicare ?
To je naravno sve ovisno o tome koliko je model stvarno nov odnosno koliko je kompanija ulozila na ispitivanje odnosno provjeravanje noih tehnologija . Primjera radi Golf je te neke djecije bolesti prebolio jos sa cetvorkom jer je vecina motora i transmisija iz cetvorke jednistavno preselilo u peticu . Djecije bolesti su izrazenije kod vozila tipa Passat B6 koji ne notoran za neke kvarove za koje niko ne zna zasto nastaju .To je jednistavno auto koje se precesto kvari. Slicno je i sa 2.0T masinom oko koje su misljenja definitivno podjeljena jer dok je jedni obozavaju drugi tvrde da se radi o masini koja ima gomilu probleme pocevsi od trosenja ulja pa na dalje. Uglavnom slazem se neka vozila su uradena dobro od starta i ne podljezu "djecijim bolestima"respo wrote:nevazno jeli golf ford ili nesto drugo hocu samo da ti kazem da grijesis sto se tice tih "djecijih bolesti"whow wrote:
Golf je nesto drugo . Obzirom da nevjerovatno drzi cijenu mozda je on izuzetak od pravila tako da je mozda bolje kupiti novoga Golfa nego polovnjaka ako se moze priustiti. Govorim o ovim Americkim vozilima tipa Ford Focus ili Chrysler Calibar ili ovi Chevroleti Optra 5 koji novi kostaju bilizu 20k a godinu dana stari sa 20 k KM su oko cenera dakle ustedis 50 % ako kupis godinu staro vozilo , koje je jos pod garancijom .
- Jimmy_The_Saint
- Posts: 2435
- Joined: 09/01/2006 11:16
- Location: Koliba na Rogoju
- Contact:
#124 Re: Pitamo Mehanicare ?
Uvijek kad se sretnem s tom "ekonomskom" filozofijom, nameće mi se pitanje svih pitanja - što onda iko kupuje novo auto, i što se ne proizvode omma polovna auta.whow wrote:Gdje ti ovo pade napemet. Al' tacno. Ima dosta tih nekih nelogicnosti kada su u pitanju automobili posebno kada je u pitanju formiranje cijena a sve u cilju konstantnog podrzavanja prodaje . Stoga je recimo na zapadu ponekad jeftinije odplacivati novo auto nego odrzavati starije jer kad bi se vozila vozila i polovinu njihovog stvarnog upotrebnog vjeka auto industrija bi nacisto propala. I stim u vezi evo i jos jedna dilema. Kod mene rodak kupuje sinu auto po sitemu pola -pola . Dakle sin skupi pola love a babo doturi drugu polovicu ali kaze obevezno kupuje novo vozilo. U porodici imaju 3 vozila i sva tri vozila su im Chevrolet Cobalt sto se smatra relativno jeftinim vozilom. Djete hoce da kupi bolju marku za iste pare; 2 godine staru Hondu Accord ili Buicka ali babo kaze samo novo. Ja se licno ne pitam ali mislim da je ocuvan 2 godine star Accord puno bolji nego nov Cobalt a cjenom su dakle ti negdje. Dalje isti taj moj rodak ima tog istog Cobalta kojeg je kupio novoga i kojem je morao mjenjati masu nekih stvari koje nisu pokrivene garancijom . Vec mu se znoji head gasket , nesto je procurilo ispod motora i slicno. Uglavnom u servisu mu kaze da to nije strasno i da na to ne treba obracati paznju sto je ponovo totalna glupost jer on je kupio novo auto da ga ne bih popravljao da bi se samo nakon par godina se njim morao zajebavati kao da je stara krama. Sa druge strane imam prijatelja koji jedino vozi polovne pick up truckove . Limit mu je $ 900 . I svakog vozi dok se ne raspadne . Na vozilima ne mjenja bas nista , mozda ulje jednom godisnje ili rjede i do sada mu je svaka od tih krama trajala bar 2-3 godine. Dakle minimalna ulaganja i vozis dok se ne raspadne. Sad i ovo je malo extremno al eto. Licno mislim da je kvalitetno polovno vozilo ekonomski dosta isplatljivije nego kupiti novo vozilo a cesto se desi da je par godina staro vozilo kvalitetnije nego novo a uz sve to jos je i prebolilo sve one djecije bolesti koje su prisutne kod novih vozila .Jimmy_The_Saint wrote:Jelde, whow, i lizalica propa'ne brže u papiru nego kad je žmariš, ti sigurno znaš za onaj slučaj kad se komšijinom malom lizalica raskecala u džepu a nije je ni raspakovat' stig'o?
Ako je to auto tol'ko dobro nakon dvije godine, što ga dotični prodaje? U čemu je štos? I ti i ja znamo, da su oni koji prodaju da bi se još malo zavalili pa kupili novo manje od polovine kupaca - u Bosni mnogo manje - a ostali nečim jebi ga nisu zadovoljni. Pa čime god, to ćeš ti od njih preuzeti i odvesti kući....
Ali taj jaran sa budžetom ispod milje mi se pravo sviđa....
Kontam ako bi kakve kućice kren'o zidati, kupit' jednu ladu rivu za razvoženje cimente, majstora, halatki i ostalih zajebancija....
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#125 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jimmy_The_Saint wrote:Uvijek kad se sretnem s tom "ekonomskom" filozofijom, nameće mi se pitanje svih pitanja - što onda iko kupuje novo auto, i što se ne proizvode omma polovna auta.whow wrote:Gdje ti ovo pade napemet. Al' tacno. Ima dosta tih nekih nelogicnosti kada su u pitanju automobili posebno kada je u pitanju formiranje cijena a sve u cilju konstantnog podrzavanja prodaje . Stoga je recimo na zapadu ponekad jeftinije odplacivati novo auto nego odrzavati starije jer kad bi se vozila vozila i polovinu njihovog stvarnog upotrebnog vjeka auto industrija bi nacisto propala. I stim u vezi evo i jos jedna dilema. Kod mene rodak kupuje sinu auto po sitemu pola -pola . Dakle sin skupi pola love a babo doturi drugu polovicu ali kaze obevezno kupuje novo vozilo. U porodici imaju 3 vozila i sva tri vozila su im Chevrolet Cobalt sto se smatra relativno jeftinim vozilom. Djete hoce da kupi bolju marku za iste pare; 2 godine staru Hondu Accord ili Buicka ali babo kaze samo novo. Ja se licno ne pitam ali mislim da je ocuvan 2 godine star Accord puno bolji nego nov Cobalt a cjenom su dakle ti negdje. Dalje isti taj moj rodak ima tog istog Cobalta kojeg je kupio novoga i kojem je morao mjenjati masu nekih stvari koje nisu pokrivene garancijom . Vec mu se znoji head gasket , nesto je procurilo ispod motora i slicno. Uglavnom u servisu mu kaze da to nije strasno i da na to ne treba obracati paznju sto je ponovo totalna glupost jer on je kupio novo auto da ga ne bih popravljao da bi se samo nakon par godina se njim morao zajebavati kao da je stara krama. Sa druge strane imam prijatelja koji jedino vozi polovne pick up truckove . Limit mu je $ 900 . I svakog vozi dok se ne raspadne . Na vozilima ne mjenja bas nista , mozda ulje jednom godisnje ili rjede i do sada mu je svaka od tih krama trajala bar 2-3 godine. Dakle minimalna ulaganja i vozis dok se ne raspadne. Sad i ovo je malo extremno al eto. Licno mislim da je kvalitetno polovno vozilo ekonomski dosta isplatljivije nego kupiti novo vozilo a cesto se desi da je par godina staro vozilo kvalitetnije nego novo a uz sve to jos je i prebolilo sve one djecije bolesti koje su prisutne kod novih vozila .Jimmy_The_Saint wrote:Jelde, whow, i lizalica propa'ne brže u papiru nego kad je žmariš, ti sigurno znaš za onaj slučaj kad se komšijinom malom lizalica raskecala u džepu a nije je ni raspakovat' stig'o?
Ako je to auto tol'ko dobro nakon dvije godine, što ga dotični prodaje? U čemu je štos? I ti i ja znamo, da su oni koji prodaju da bi se još malo zavalili pa kupili novo manje od polovine kupaca - u Bosni mnogo manje - a ostali nečim jebi ga nisu zadovoljni. Pa čime god, to ćeš ti od njih preuzeti i odvesti kući....
Ali taj jaran sa budžetom ispod milje mi se pravo sviđa....
Kontam ako bi kakve kućice kren'o zidati, kupit' jednu ladu rivu za razvoženje cimente, majstora, halatki i ostalih zajebancija....
Tip je totalna flegma . Jedno 130 kg u njemu , brkovi , rucerine , ne boji se uletiti i pomarisati ako zatreba al' dobar ko' hljab i nikad prvi ne zakuhava . Sta stavis pred njega pojede ukljucujucu ambalazu . Kao da je Bosanac a ne Kanadzanin. Tip iskljucivo kupuje stare pickupove ispod milje i cudno je da mu svaki traje bar 3 godine.