#26 Re: Obnova zeljeznickog saobracaja u F BiH i Ekologija
Posted: 11/02/2010 02:53
jel to negdje vodje sublizu????
Jest, i ako imas kad priliku, pro-voz-aj se tom prugom.Toto wrote:jel to negdje vodje sublizu????
Iz Zenice za Sarajevo i obrnuto imas brzih vozova koji staju samo u Kaknju, Visokom i Podlugovima, a treba im sat i dvadeset minuta do Sarajeva. Dakle, isto trajanje putovanja kao autobus, ali je cijena karte u jednom pravcu ispod sest maraka (za studente jos manje).Eborg wrote:Kada bi bili pametni više bi investirali u željeznički saobraćaj. Ja bih se rado vozio vozom da nisu napravili tako glupe linije da mora stati u svakom selu. Konkretno, Zenica-Sarajevo je 2h a autobusi koji idu svakih sat vremena su uglavnom puni i znaju upasti u gužvu.
Taj iz Zenice...staje svagdje gdje ima izac... Znam sta vidjam svaki dan kad putujem u sarajevo sa autobusommacan prvi wrote:Iz Zenice za Sarajevo i obrnuto imas brzih vozova koji staju samo u Kaknju, Visokom i Podlugovima, a treba im sat i dvadeset minuta do Sarajeva. Dakle, isto trajanje putovanja kao autobus, ali je cijena karte u jednom pravcu ispod sest maraka (za studente jos manje).Eborg wrote:Kada bi bili pametni više bi investirali u željeznički saobraćaj. Ja bih se rado vozio vozom da nisu napravili tako glupe linije da mora stati u svakom selu. Konkretno, Zenica-Sarajevo je 2h a autobusi koji idu svakih sat vremena su uglavnom puni i znaju upasti u gužvu.
Lokal staje, a ja nikad nisam vidio da brzi voz stalno staje (s mozda jednim izuzetkom u Rajlovcu kad je dodatni masinovodja usao u lokomotivu ).kurty wrote:Taj iz Zenice...staje svagdje gdje ima izac... Znam sta vidjam svaki dan kad putujem u sarajevo sa autobusommacan prvi wrote:Iz Zenice za Sarajevo i obrnuto imas brzih vozova koji staju samo u Kaknju, Visokom i Podlugovima, a treba im sat i dvadeset minuta do Sarajeva. Dakle, isto trajanje putovanja kao autobus, ali je cijena karte u jednom pravcu ispod sest maraka (za studente jos manje).Eborg wrote:Kada bi bili pametni više bi investirali u željeznički saobraćaj. Ja bih se rado vozio vozom da nisu napravili tako glupe linije da mora stati u svakom selu. Konkretno, Zenica-Sarajevo je 2h a autobusi koji idu svakih sat vremena su uglavnom puni i znaju upasti u gužvu.
macan prvi wrote: Lokal staje, a ja nikad nisam vidio da brzi voz stalno staje (s mozda jednim izuzetkom u Rajlovcu kad je dodatni masinovodja usao u lokomotivu ).
za mene je veće pitanje koliko dugo će ovi vagoni ovako lijepo izgledati. siguran sam da će ih vandali vrlo brzo uništiti.Nacionalniid_BOSANCI wrote:[
Pitanje je da li su ovi vagoni po komadu skupo placeni i da li su se mogli naci u nekoj drugoj drzavi jeftiniji sa istim komforom i kvalitetom?
Drzave Balkana kao sto su Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Kosovo, Albanija i Grcka leze geografski centralno i fantasticno za izvoz i uvoz roba i usluga kao i putnickog saobracaja u odnosu na Zapadnu Evropu, Rusiju, Aziju i Afriku. Modernim zeljeznickim i brodskim saobracajem kao i modernim autoputevima ove drzave Balkana mogu biti glavni svjetski transfer roba i putnika a stim razviti odlicnu ekonomiju i biti vazne drzave i faktori u svijetu.Objavljeno 16.05.2011. u 14:30
Podijeli: http://www.sarajevo-x.com/biznis/news/c ... 0516075#10
3
FOTO
Interes Hrvatske, Grčke i Albanije
Gradnja pruge Čapljina - Trebinje - Nikšić važna je za cijeli region
U Sarajevu je danas upriličen stručni simpozij i prezentacija projekta pod nazivom "Razvoj jadransko-jonskog željezničkog koridora Čapljina - Trebinje - Nikšić".
Foto: Feđa Krvavac/Sarajevo-x.com
"Za izradu studije izvodljivosti za trasu ove pruge, gdje postoji velika mogućnost priključka za Dubrovnik, Neum i druge gradove u tom području, Evropska komisija izdvojila je 510.000 eura i studija daje dobre rezultate", rekao je danas pomoćnik ministra komunikacija i transporta BiH Izet Bajrambašić.
Memorandum o zajedničkim aktivnostima na izradi projektno-studijske dokumentacije za povezivanje BiH i Republike Crne Gore željezničkom prugom Čapljina - Nikšić potpisan je 5. marta 2008. godine u Sarajevu.
Tenderskom procedurom za realizaciju tog projekta odabrana je konsultantska firma INOCSA (Španija), a uradila je sljedeću dokumentaciju: preliminarnu saobraćajnu studiju, preliminarnu studiju o procjeni uticaja na okoliš, preliminarnu procjenu troškova, kao i preiliminarno projektno rješenje.
Ovim projektom, koji će osigurati usklađenost sa evropskim standardima, kako je danas rečeno, nastoji se omogućiti povezivanje BiH sa Crnom Gorom, što je od vitalnog značaja za ekonomiju i transportnu mrežu BiH. Projekt je, također, izuzetno značajan i za cijeli region i za njega su, osim BiH i Crne Gore, zainteresirani Grčka, Albanija i Hrvatska.
Potvrđen je i današnji dolazak na simpozij predstavnika ambasada tih država u BiH, Misije Evropske komisije u BiH, Sekretarijata SEETO, ministarstava saobraćaja Crne Gore i Hrvatske, kao i predstavnika općina Čapljina, Stolac, Ravno, Bileća, Trebinje, Dubrovnik i Neum te predstavnika željezničkih kompanija i banaka.
"Osnovni cilj svih naših aktivnosti u ovom periodu jeste priprema osnovne mreže koja će biti dio evropske mreže na onom standardu i potrebama koju imaju ljudi u Evropi. Svaka zemlja će graditi na svom teritoriju, a najviši teritorij je u BiH i ona će raditi isključivo s evropskim bankama. Nakon studije pristupit ćemo izradi drugih dokumenata koji prethode izgradnji, a EU je uvijek spremna da one projekte koje finasira u studijskom dijelu finansira i u izgradnji", kazao je Bajrambašić.
Renzo Daviddi, vršilac dužnosti šefa Delegacije EU u BiH, izrazio je uvjerenje da će se sredstva, iako će biti velika, za ovaj projekt iznaći bilo putem nekih međunarodnih finansijskih institucija , bilo putem sredstava kojima raspolaže BiH za njegovu realizaciju.
"Prvo moramo vidjeti šta kaže studija kada bude u konačnoj verziji. Kroz ovaj projekt povezuju se dvije zemlje koje imaju jasne stavove prema članstvu u EU. Tu je i politika koja se odnosi na ovaj jadranski region i sve zemlje tog regiona,a naravno tu je i veoma bitan aspekt umanjivanja negativnih efekata i posljedica na sredinu u kojoj živimo", kazao je Daviddi.
A kakav je teren od Zavidovica do Tuzle. To bi bila moguca alternativa.macan prvi wrote:Tesko... koliko sam cuo, zbog brdovitog terena i opcenite besparice to se ne planira. A bila bi dobra investicija za povezivanje Sarajeva i Tuzle...
Meni koliko je poznato to se ne razmatra jer bi se morao praviti polukrug u principu na putu iz Sarajeva u Tuzlu, a osim toga pruga prema Varesu vec postoji i ima bar donekle svoju opravdanost (transport tereta) pa se zato i namece kao prirodna mogucnost za produzenje prema Tuzli. Za Zavidovice ja nikad nisam cuo za takve planove.155_mm wrote:A kakav je teren od Zavidovica do Tuzle. To bi bila moguca alternativa.macan prvi wrote:Tesko... koliko sam cuo, zbog brdovitog terena i opcenite besparice to se ne planira. A bila bi dobra investicija za povezivanje Sarajeva i Tuzle...