BadBoy wrote: ↑29/11/2021 13:10
mistek wrote: ↑29/11/2021 13:02
Joj šuplje. Kako je ba saobraćaj bio bolji, u kom pogledu? Sarajevo je danas saobraćajno tri svjetlosne godine iznad onog što je bilo devedesete. Hajd što nije bilo asfalta na barem četvrtini ulica gdje ga sad ima, ali parking bio užasno riješen, 10 puta gore nego sada, prilazi gradu nikakvi, glavni pravci kroz grad gori nego danas i sl.
O javnoj sigurnosti bi se isto dalo diskutovati. Prvo, šta podrazumijeva ta "javna sigurnost"? Ne bih da se preseravam i ne znam šta je s drugima, ali ja nešto ne doživljavam Sarajevo kao spektakularno nesigurno mjesto. Bilo je ovdje onih uporednih podataka o broju pljački, razbojništava i slično u odnosu na prije rata, gdje su podaci frapantni. Eh sad, ne znam šta je nekome sve javna sigurnost
Zelene površine i rekreativni sadržaj - kako je to bilo bolje devedesete?
Majke mi ne kontam nikako taj kriterij. Kakav je to rekreativan sadržaj bio dostupniji tada nego sada?
Od svih tih argumenata do sada, jedino javni gradski prijevoz ima smisla. Ali, ni to devedesetih nije bilo na Bog zna kakvom nivou, zapravo, bilo je ispod prosjeka, samo što je sada na dnu dna.
Pitam fakat iskreno, bez uvrede, da li ti živiš ovdje?
Saobraćaj je u prvom redu bio KULTURNIJI. Instruktori bili ozbiljniji, saobraćajci bili strožiji, više se poštovala pravila jer je ona država bila jača. Istina, bilo je i manje auta ali je bilo i manje krkana. Sa druge strane, taj argument o asfaltiranju ulica možeš prodavati poslijeratnim stanovnicima Toka Džeke, Bostarića, Komatina, Boljakovog potoka, Briješća, Rajlovca itd jer je za njih to istina - tamo nije bilo asfalta jer ta naselja nisu ni postojala.
Javna sigurnost? Kvartovski milicajci. Sarajevo je uvijek imalo svoju jaliju. Znam, odrastao sam sa njima u Starom Gradu i nije bilo ovako kako je sada. Svaka druga kockasta glava sada nosa pištolj ili nož. Neki dan se na Vratniku popucali zbog prepirke u saobraćaju. O čemu pričamo?
Zelene površine? Jel ti trenutno Efendić asfaltira i ono malo zelene površine po AP što nam je ostalo od ranije?
Znam da ima i jako puno nostalgije i da je ljudima u prirodi da im je bolje sve ono iz njihove mladosti, ali nemoj i ti ići uz drugu krajnost. Svako ko ovdje živi cijeli svoj život će ti potvrditi ove stavke i još bruku drugih kojih se nismo dotakli.
Saobraćaj bio kulturniji - hajde eto ok, ako se to može uopšte mjeriti. Što se tiče ovog dalje, apsurdno, čuj "nisu ni postojala naselja". Šta bolan nije postojalo? Nije postojala Toka, Džeka, Bostarići? Nemoj zajebavati
Nije postao Boljakov? Isto tako. Nije postojalo u mjeri u kojoj danas postoji, ali itekako jeste. Evo, veliki dio života sam proveo u Pofalićima i samo zahvaljujući činjenici da su Srbi bili većina uz glavnu cestu, ona je bila asfaltirana. Ništa mimo toga iako je i tada naselje bilo veliko. Ali ne treba asfalt uopšte uzimati ko mjeru, uzmi ozbiljnije saobraćajnice, ulaz u grad itd.
Što se tiče javne sigurnosti, volio bih egzaktne podatke o broju pljački, razbojništvima, ubistvima itd. Bez ikakve šprdancije, ja se ne osjećam 0,02% nesigurno u Sarajevu danas i mislim da je jebenije bilo prije rata. Ali eto, vjerovatno različita perspektiva. Zapravo, danas možda i ne zbog migranata, ali evo da to izuzmemo kao specifičnost vremena.
Ako je zelena površina ono što Efendić asfaltira, jadni mi. Danas imaš 5 puta više mogućnosti u tom smislu, zelenilo, rekreacija. Eh sad što je vama nenormalno da se neke stvari iz centra sele malo perifernije, druga stvar. Svejedno, imaš podatak negdje da je ovako svaki 10. čovjek u Jugoslaviji birao rekreaciju, a da su prije toga birali kafane i šta sve ne. Danas je situacija kud i kamo drugačija.
Ili recimo evo apostrofira se voda, a zanemaruju učestale redukcije struje u osamdesetim. Misli,, bezveze argument.
I isto kao par ljudi iznad, ja bih volio diskusiju, volio bih da neko navede fakat 10 stvari po kojim je Sarajevo tada bilo ispred. Evo, javni prijevoz. Ali, dajte da druge stvari budu realne, a ne ofrlje.