NBA - National Basketball Association

Košarka u BiH, NBA liga, NLB liga, Euroliga,...

Moderators: Tomahawk11, Charuga

energy_shock

#2026 Re: NBA na OBN-u

Post by energy_shock »

awekenings wrote:ocekujem dobru tekmu ---- go lakers --- :D
joj tekme dobre , Odom, sut 7/7 prvo poluvrijeme, 8 skokova (izvrsno) , Lamar se pravo raspuco , Ariza pomogao sa svojim kucanjem ,pogođenom trojkom i blokadom nad Allenom , Radmanovi 2 pogođene trojke odmah u startu tekme , Kobe udđe u reket udvoje ga tako da je uvijek jedan igrac slobodan ,već je skupio 6 asista ; veoma dobra statistika i dobra igra Jezeraša
"Agresivna igra se isplati za Lakerse"
jasko_ba

#2027 Re: NBA na OBN-u

Post by jasko_ba »

koji povratak Bostona u drugom poluvremenu, dugo nisam vidio onako nešto
fenomenalna utakmica!
shadow

#2028 Re: NBA na OBN-u

Post by shadow »

Ovako se igra ta jebena kosarka! Pustis protivnika da vodi cijelu tekmu i pred sami kraj ubacis u brzinu vise i zgazis ga :D . Tako je to veceras izgledalo u Staples Centre-u. Vodili su Lakersi cak 24 razlike, ulazilo im sve, sudije im svirale sve zivo, ali se na kraju ipak pokazalo da su udarili na jaceg protivnika.
Ono sto su Celticsi napravili u zadnjih 18 minuta ce mnogima ostati u sjecanju. Strasan comeback!
Jos samo jedna pobjeda i "green 17" je u Bostonu, poslije ovakve sezone to ce biti i vise nego zasluzeno.

p.s. Lakersi su najlaksi protivnik Celticsima u cijelom play-offu.
Comrad

#2029 Re: NBA na OBN-u

Post by Comrad »

:thumbup: super tekma, ocekujem da ce sljedeca biti jos bolja. Izgleda da je Boston i definitivno prvak.
vinnie_jones

#2030 Re: NBA na OBN-u

Post by vinnie_jones »

zna li iko kad je repriza?
sesalmir

#2031 Re: NBA na OBN-u

Post by sesalmir »

vinnie_jones wrote:zna li iko kad je repriza?
Isto pitanje, ja otisao spavat 6min. prije kraja 3. cetvrtine, ocito da je bostonu prijalo da ja ne gledam utakmicu, jer dok sam gledao, ono je bila opsta katastrofa, gdje je lakersima apsolutno sve ulazilo. Pretpostavljao sam da ce ih stati onako lud sut kad tad, ali da mi je neko rekao da ce boston uspjeti ostvariti pobjedu, od srca bi mu rekao da nije normalan.
vinnie_jones

#2032 Re: NBA na OBN-u

Post by vinnie_jones »

prve dvije sam onako "prekunjao" 3. sam preskocio kao i sinocnju...kasno vala a i malo sam ohladio od NBA poslije lock-out kenjaze (bila bi ludnica kad bi Sale komentarisao reprizu :-) )
Neelix

#2033 Re: NBA na OBN-u

Post by Neelix »

ovo je gotovo, cestitam shadow i boston_c :D

nisam mogao da vjerujem da na kraju izgubise :shock: :shock: poslije onakog vodstvaq :roll: samo se nasekirah beze :D
boston_c

#2034 Re: NBA na OBN-u

Post by boston_c »

Mislim da su sinoć Celticsi pokazali da su bolji...jednostavno se vidjelo da su prebacili u brzinu više i Lakersi nisu imali šanse. Nema šta, bez obzira što sam možda malo subjektivan, ali titula ide u prave ruke i to nemože niko osporiti.
P.S. Play of the game definitvno blokada Piercea nad Bryantom...SWEET!!!!
Lakat Jebić

#2035 Re: NBA na OBN-u

Post by Lakat Jebić »

repriza je veceras u pola 3 bar tako pise
sesalmir

#2036 Re: NBA na OBN-u

Post by sesalmir »

Lakat Jebić wrote:repriza je veceras u pola 3 bar tako pise
I ja sad vidjeh ovo u pregledu programa, prosto ne mogu da vjerujem, pa kakv je to termin, da bi odgledao ovu zadnjih 18 min. koje nisam vidio morao bi cekati tamo negdje do pola 4, nisu normalni. Odoh torrent stavit da se skida, pa normalno ko covjek pogledat kad mi bude cejf.
Neelix

#2037 Re: NBA na OBN-u

Post by Neelix »

boston_c wrote:Mislim da su sinoć Celticsi pokazali da su bolji...jednostavno se vidjelo da su prebacili u brzinu više i Lakersi nisu imali šanse. Nema šta, bez obzira što sam možda malo subjektivan, ali titula ide u prave ruke i to nemože niko osporiti.
P.S. Play of the game definitvno blokada Piercea nad Bryantom...SWEET!!!!
e za mene su, vidis, plays od the game onih par akcija lakersa u prvoj cetvrtini, kad su celticsi izgledali ko headless chickens :D :P
ahuseino

#2038 Re: NBA na OBN-u

Post by ahuseino »

ahuseino wrote:
energy_shock wrote:imali ste srece samo zato sto je Kobe jeo grah prije utakmice pa nije bio sav svoj , 1:1 tonight 100 % , cak sam se i kladio u 10 kermi
Pa sta bi? :-D
Cener ha? :sad: :roll:

Surtra se mos' kladit opet da vratis pare, al' nemoj u chetvrtak :D ...

Neelix, kamo meni chestitka?
:-) :D

Tekma mi je bila bolja od one kad smo se vratili u chetvrtom kvoteru sa ispod 36 (ili tako nesto) protiv New Jersey -ja.

Meni je najbolja play kada je Ray Allen dao po guzi Vujacicu sa 16 (ili tako nesto) sekundi prije kraja. Istrza ga malo lijevo, desno, prodze k'o puter na layup.
Ovaj mali plache, baca stolice i nesto glumi ko mala curica :cry:
irfan2

#2039 Re: NBA na OBN-u

Post by irfan2 »

zao mi je sto sam zaspao ..al bezze je sto nemaju reprizu ..sad sam ih zvao, kazu zar nema ( :? :-? ) aj dobro pitacemo urednika..
..nasa posla ..

http://www.nba.com/finals2008/celtics_20080612.html

What the Celtics Do Best
By John Schuhmann

LOS ANGELES, June 12, 2008 -- The Celtics' win in Game 4 of the 2008 NBA Finals was the biggest Finals comeback in the last 37 years. And it was fueled by ... you guessed it ... defense. This is the Boston Celtics we're talking about, the best defensive team in the league.

Of course, they didn't show that in the first half at STAPLES Center Thursday night, as the Lakers eviscerated the Celtics' D to the tune of 58 points on 50 percent shooting, moving the ball and getting to the rim at will.

Lamar Odom, he of the 9.3 points per game average on .419 shooting in the first three games of the series, had 15 points on 7-of-7 shooting in the first 24 minutes of Game 4. Five different Lakers had hit threes and L.A. had 15 assists on 19 field goals.

They led by as many as 24 in the second quarter and by 18 at the half. Then five minutes into the third, the lead was at 20 when Doc Rivers called a timeout to stop an 8-0 L.A. run.

At that moment, the game, and perhaps the series, changed course.

Out of the timeout, the Celtics went on a 23-5 run, sparked on both ends of the floor by Paul Pierce. Pierce, tenaciously guarding Kobe Bryant, led a defense, the real Celtics' defense, that held the Lakers to just one field goal over the final seven minutes of the third.

But the turnaround actually started in the locker room at the half, when Pierce volunteered to guard Bryant.

"Paul came to me at halftime," Doc Rivers revealed after the game, "and said, 'I want to guard Kobe. Let me guard him.'"

Even though the Lakers had built their lead without Bryant hitting a field goal in the first half, the Celtics knew he would look to come out firing in the third.

"If you've paid attention to them all year," Kevin Garnett said, "usually the first half is team ball, second half is usually Kobe takes over the games."

Pierce had no fouls at the break and knew that he could be more physical with Bryant. "It would take [Bryant] off the post," Rivers said, "so we went with it and it was terrific."

Terrific because Pierce gave Bryant no room to breathe. He was in his shirt all period and made every possession tough.

"If he can go out there and make him work for everything he got," Pierce said afterward, "you give yourselves a chance, and that's all I wanted to do, just make him work."

After making two contested jumpers over Pierce early in the third, Bryant missed the last five shots he took in the quarter, including a turnaround in the post that Pierce rejected, fueling a Ray Allen fast break. More importantly, the Lakers lost all of the offensive rhythm and confidence that they had in the first half. Bryant, perhaps feeling challenged by the defensive switch, tried to do things himself.

And the Celtics, thanks to nine points and three assists from Pierce in the period, as well as some much-needed bench production, climbed all the way back to within two points as the period came to a close. It was a 23-5 run over the final seven minutes of the quarter.

The tenacious defense continued in the fourth, as the Celtics completed their comeback. Trailing by four with five and a half minutes to go, they finished the game on a 20-10 run. In the final minutes, Pierce, having carried the load on both ends of the floor while playing the entire second half, was exhausted.

"He was dead tired," Leon Powe said, "and we saw him sucking it up and he wasn't complaining. Everybody just wanted to dig deeper and just help him out and that's what we did. It was a team effort though. We had his back."

The Celtics' offense, scoring on their final 10 possessions of the game, was the difference down the stretch, but it was the defense that got them there. The Lakers shot just 8-for-21 in the final 12 minutes. After scoring 58 points in the first half, they scored just 33 in the second. The Celtics scored 57.

"The defense is going to create the offense," P.J. Brown said, "and we're going to feed off of that. Once we got into a defensive groove, it just happened offensively."

In baseball, good pitching beats good hitting. And in basketball, we're finding out that great defense beats great offense. And while we don't think of Paul Pierce as a great defensive player, we shouldn't be surprised that Pierce, as hungry for a title as anyone else on the floor and unwilling to know how badly his right knee is injured, was the heart of that defense tonight.

After the game, Pierce's teammates poured on the praise...

James Posey: "Paul did a great job. You don't get that nowadays with two superstars guarding each other, going back and forth and competing like that. That's the challenge that he wanted and he did a great job."

P.J. Brown: "If I wanted anybody on this team to take Kobe in a defensive situation, I want Paul on him."

Ray Allen: "You could just see he just went up another level of competition on both ends of the floor. He was guarding the Lakers' best player, and on offense he was attacking it just the same."

There's a saying that people use in sports about defense and championships. As we saw in the second half Thursday night, the Celtics have the defense.

And now they're one win away from the championship.
energy_shock

#2040 Re: NBA na OBN-u

Post by energy_shock »

Od kad znam za sebe navijam za Jezerase i uvijek sam govorio da su najbolji i slicno ali moram priznat da Bostonsi trenutno imaju najbolju odbranu u NBA , Bilo bi žalosno kad bi Ray Allen , Paul Pierce i KG propustili jedinstvenu priliku da osvoje NBA titulu , stvarno neznam kako je NBA dozvolila toj trojki da bude zajedno , sve tri igraca prosjek po 2o+ poena prosjek,
Od svih igraca koji su me razocarali jest Gasol koji nemoze prdnut pored KG-a ili pored Perkinsa, ali josh se ne predajemo , cuo sam Bynum se vraca na teren sljedecu tekmu.

P.S."Šala za Bynum-a , lakersi 4:3 dobijaju , Kobe 40+ ce da zabija , razljutio se , rekao mi sinoc"
Neelix

#2041 Re: NBA na OBN-u

Post by Neelix »

huso i ti si iz bostona? cestitke i tebi :D

po meni je odom najveci krivac za poraz. nakon sto je fantasticno odigrao pocetak utakmice, u drugom poluvremenu nisam vidio NIJEDAN njegov ulaz pod kos. a nije da nije dobijao loptu. ko da se izgubio :shock:
ahuseino

#2042 Re: NBA na OBN-u

Post by ahuseino »

energy_shock wrote:Od kad znam za sebe navijam za Jezerase i uvijek sam govorio da su najbolji i slicno ali moram priznat da Bostonsi trenutno imaju najbolju odbranu u NBA , Bilo bi žalosno kad bi Ray Allen , Paul Pierce i KG propustili jedinstvenu priliku da osvoje NBA titulu , stvarno neznam kako je NBA dozvolila toj trojki da bude zajedno , sve tri igraca prosjek po 2o+ poena prosjek,
Od svih igraca koji su me razocarali jest Gasol koji nemoze prdnut pored KG-a ili pored Perkinsa, ali josh se ne predajemo , cuo sam Bynum se vraca na teren sljedecu tekmu.

P.S."Šala za Bynum-a , lakersi 4:3 dobijaju , Kobe 40+ ce da zabija , razljutio se , rekao mi sinoc"

Kobe bi i mogao da zabija 40+, ima tu sposobnost - Jordan syndrome (on, Tmac, Iverson, DWade i niko vishe), ali to ne pobjedjuje titule. Cijena njegovih 40+ bi bila puno lopti...

trebaju dvojica po 30+, ili TRI po 20+ :-D :D
Mobile_Disco

#2043 Re: NBA na OBN-u

Post by Mobile_Disco »

Boston napokon tamo gdje im je mjesto u Vrhu!!! :D
Vaso

#2044 Re: NBA na OBN-u

Post by Vaso »

gasol i odom su tek prosječni igraci, i to nazalost vidjelo u ovoj finalnoj seriji. :roll: vec rekoh, bez ucinka ove dvojice, ni kobeovih 60 poena ne moze pomoc.

helem, cestike bostonu na nezasluzenoj tituli :oops: ( da je bynum igrao bila bi druga pjesma)
shadow

#2045 Re: NBA na OBN-u

Post by shadow »

Neelix, ne cestitaj jos, pehiraces nam sta :D

Vaso, sta je nezasluzeno? Dominacija tokom regularne sezone? Neka guzovaca u play off-u? :zzzz:

U Lakersima igra samo Kobe, ostali su izvikani prosjecni igraci. Ja jos uvijek ne mogu da vjerujem da su oni pregazili San Antonio? :?
strong69

#2046 Re: NBA na OBN-u

Post by strong69 »

Vaso wrote:
helem, cestike bostonu na nezasluzenoj tituli :oops: ( da je bynum igrao bila bi druga pjesma)
Ja ne mislim da je nezasluzeno. Ja mislim da je apsolutno zasluzena (ako bude) titula. Sad, da li je ta igra atraktivna ili ne, svida li se nekome ili ne to je pitanje licnog i subjektivnog dozivljaja.
Neelix

#2047 Re: NBA na OBN-u

Post by Neelix »

shadow wrote:Neelix, ne cestitaj jos, pehiraces nam sta :D

Vaso, sta je nezasluzeno? Dominacija tokom regularne sezone? Neka guzovaca u play off-u? :zzzz:

U Lakersima igra samo Kobe, ostali su izvikani prosjecni igraci. Ja jos uvijek ne mogu da vjerujem da su oni pregazili San Antonio? :?

atlanta? cleveland?
LSD

#2048 Re: NBA na OBN-u

Post by LSD »

Ništa ovdje još nije gotovo...6 utakmica ce biti odluka,jer ce 5. Lakersi dobiti definitivno...a ako pobjede i 6 u Bostonu,e onda je sve otvoreno u 7.
:lol: :lol: :lol: jesam ovo dobro smislio :lol: ,ali ako ništa bar bi volio da se ovako odvija finale da bar gledamo 7 utakmica.
energy_shock

#2049 Re: NBA na OBN-u

Post by energy_shock »

strong69 wrote:
Vaso wrote:
Ja ne mislim da je nezasluzeno. Ja mislim da je apsolutno zasluzena (ako bude) titula. Sad, da li je ta igra atraktivna ili ne, svida li se nekome ili ne to je pitanje licnog i subjektivnog dozivljaja.
Boston ima neke srece , gasol me potpuno razocarao , kao sto Avdic kazhe ima dobru statistiku ali nije to to kad ga gledas , puno lopti izgubi i fula neke zicere, kao da se prepadne kad mu KJ ili Perkins stane pred kosh. Ostali su standardni(prosjecni) sem naravno KB24 8-)
shadow

#2050 Re: NBA na OBN-u

Post by shadow »

Neelix wrote:
shadow wrote:Neelix, ne cestitaj jos, pehiraces nam sta :D

atlanta? cleveland?

Sta s njima? Ishlo se u 7 tekmi, so what? Ako cemo po tom gledati onda su oni bolji i od lakersa i detroita jer im na njihovom terenu nismo nista mogli a ovim drugim mozemo. S Atlantom je bilo puno jebenije igrati nego sa recimo Lakersima. Igraju street ball, skupili metar anonimusa, zeljni dokazivanja, bas zajebani. S druge strane i Detroit i Lakersi igraju half court game, puno lakse se s njima nositi, nametnemo svoju igru kad god hocemo.
I fakat ne mogu da vjerujem da se o ovom raspravlja i nekom treba nesto pravdati, pogotovo ne nakon najboljeg omjera u regularnoj sezoni. :-)