Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A pri tome, već unazad nekoliko mjeseci, djelomično sređen prostor između te parking garaže i FZMIOPIO , i pretvoren u solidan (privatni) parking sa cijenom od samo 1KM /sat, i ne znam jel ikad bilo više od 10 auta na njemu...dok je bio džabni, neuređeni prostor, vazda prepun auta....
problemnatravunu wrote: ↑06/09/2022 19:53
A pri tome, već unazad nekoliko mjeseci, djelomično sređen prostor između te parking garaže i FZMIOPIO , i pretvoren u solidan (privatni) parking sa cijenom od samo 1KM /sat, i ne znam jel ikad bilo više od 10 auta na njemu...dok je bio džabni, neuređeni prostor, vazda prepun auta....
polako, sada kada počnu kažnjavati tražit će se mjesto više
_BataZiv_0809 wrote: ↑06/09/2022 13:36
Joj Štete giganta, samo sto kod mene ne renovira kupatilo
Radi lik za deset, šine na otoci prelaz da ne znas da imaju sine ne bi ni osjetio - za dva dana sve uradjeno.
Nisam jos niti jednom prosao a da nisam vidio radnike na nekoj dionici pruge, bio dan ili vecer.
Respect
_BataZiv_0809 wrote: ↑06/09/2022 13:36
Joj Štete giganta, samo sto kod mene ne renovira kupatilo
Radi lik za deset, šine na otoci prelaz da ne znas da imaju sine ne bi ni osjetio - za dva dana sve uradjeno.
Nisam jos niti jednom prosao a da nisam vidio radnike na nekoj dionici pruge, bio dan ili vecer.
Respect
S jedne strane bi čovjek rekao "normalno da je tako dobar prelaz kad je tek urađen".
S druge strane,sjetim se prelaza kod Ine u Podlugovima: kad je tek napravljen je pri prelasku preko šina treslo i pri manjim brzinama,znači ni svježe urađeno nije valjalo. S vremenom je još propalo.
Radi lik za deset, šine na otoci prelaz da ne znas da imaju sine ne bi ni osjetio - za dva dana sve uradjeno.
Nisam jos niti jednom prosao a da nisam vidio radnike na nekoj dionici pruge, bio dan ili vecer.
Respect
S jedne strane bi čovjek rekao "normalno da je tako dobar prelaz kad je tek urađen".
S druge strane,sjetim se prelaza kod Ine u Podlugovima: kad je tek napravljen je pri prelasku preko šina treslo i pri manjim brzinama,znači ni svježe urađeno nije valjalo. S vremenom je još propalo.
Tužno je što su nas doveli do toga da se oduševljavamo s nečim što se podrazumijeva a to je dobro odrađen posao.
S jedne strane bi čovjek rekao "normalno da je tako dobar prelaz kad je tek urađen".
S druge strane,sjetim se prelaza kod Ine u Podlugovima: kad je tek napravljen je pri prelasku preko šina treslo i pri manjim brzinama,znači ni svježe urađeno nije valjalo. S vremenom je još propalo.
Tužno je što su nas doveli do toga da se oduševljavamo s nečim što se podrazumijeva a to je dobro odrađen posao.
Još devedesetih samkritikovao taj sadaka mentalitet: daj donaciju/sadaku pa kakva god bude, poklonjenom konju se u zube ne gleda (a konj samo što nije uginuo, nekim čudom je još živ). Valjda konečno počnemo napuštati to.
dobro moramo biti realni i shvatiti da je tada bilo puno sive ekonomije
i da je država bila u povojima
danas svi izdaju račun... prihodi su dobri... može se dići i kredit
a i podmaklo je od rata
vrijeme donacija je završeno
a onda vijest da je split dao mostaru buseve