kabal1337 wrote: ↑22/07/2021 19:46
Mozes kako ne mozes, cijena ti je ova ako ne puknu, cijena ti je ova ako puknu.
Isto kao sto je meni majstor za grijace, hoces neces.
Ma vidi.. Grijaci ako ne krenu popustati na sili do 30nm velika vjerovatnoca je da ce preko puknuti. Stvar je srece hoce li se odvrnuti na sili vecoj od te. Moze se to koji dan prskati sprejom za odvijanje, pustiti da hemija proba sta uraditi, ko ima vremena. Ja obicno kod sebe pri svakoj zamjeni ocistim unutrasnjost, stavim malo keramicke masti po navoju i stegnem na nekih 15-20nm. Bakrenu nisam stavljao, sprovodi struju, nisam eksperimentiso. Dok egr drze vijci, na europskim modelima su vecinom torx glave. Nije aluminijski vijak. Tesko je odrediti hoce li puknuti. Dobra, duga, poluga, pola cola nasadni kljuc i opleti..
Najbolje je raditi kad je motor vreo, da se malo zeljezo rasiri. Ako pukne, a nije zavuceno, moze se navariti matica i probat opet odvrnuti. Ako se mora busiti, a ostetis navoj, onda treba krpiti setom za reparaciju navoja. Na autima su vecinom fini navoji, nije standardni sto mozes kupiti u bilo kojoj radnji sto prodaje vijke. Tipa m12x1.25x40. Za fine navoje treba imati profi set nareznica i ureznica, cesalj za mjerenje koraka navoja. Burgije na pola mjere, setove za reparaciju navoja. Mada se konkretno, ako bas sve krene po zlu, moze i prosirit rupa na egru sto ga drzi, nece smetati za broj veca. Moze drzati i standardni navoj, ne treba fini, jer dio nije podlozan vibraciji. Samo nabacit srednjeg ucvrscivaca navoja, za ubuduce odvrtanje
Sve u svemu ovaj poduhvat ja licno ne bih mogao naplatiti vise od 20-30km od stadnardne cijene..