Page 9 of 18

#201 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:17
by Seawolf
Da pojednostavimo priču konkretnom računicom.

Kupio sam nov automobil čija je fakturna vrijednost bila 50.000 KM, prije nešto više od sedam godina.

Bankovni kredit, bez učešća, sa rokom otplate od 60 mjeseci.

U prvih pet godina (za vrijeme kojih sam prešao oko 115.000 km), dok sam otplaćivao kredit, sa uračunatim svim anuitetima, svim troškovima redovnih servisa (bilo ih je sedam, plus zamjena ulja i filtera u mjenjaču na 90.000 km), troškovima vanrednih opravki izvan garantnog roka (oba puta se pokvarila ista stvar - senzor položaja volana), troškovima za gume (dva seta ljetnih i jedan set zimskih guma - auto je fabrički isporučen sa zimskim gumama), jedna zamjena akumulatora i sve registracije, tehnički pregledi, obavezna osiguranja i kasko osiguranja, dakle sve bez troška goriva, parkiranja i putarina, ukupno me je koštalo oko 76.800 KM, odnosno prosječno mjesečno: 1.280 KM.

#202 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:21
by Rockefeller
:thumbup:

Bijase Merc B klasa?

#203 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:22
by konektovan
Seawolf wrote: 12/05/2021 22:17 Da pojednostavimo priču konkretnom računicom.

Kupio sam nov automobil čija je fakturna vrijednost bila 50.000 KM, prije nešto više od sedam godina.

Bankovni kredit, bez učešća, sa rokom otplate od 60 mjeseci.

U prvih pet godina (za vrijeme kojih sam prešao oko 115.000 km), dok sam otplaćivao kredit, sa uračunatim svim anuitetima, svim troškovima redovnih servisa (bilo ih je sedam, plus zamjena ulja i filtera u mjenjaču na 90.000 km), troškovima vanrednih opravki izvan garantnog roka (oba puta se pokvarila ista stvar - senzor položaja volana), troškovima za gume (dva seta ljetnih i jedan set zimskih guma - auto je fabrički isporučen sa zimskim gumama), jedna zamjena akumulatora i sve registracije, tehnički pregledi, obavezna osiguranja i kasko osiguranja, dakle sve bez troška goriva, parkiranja i putarina, ukupno me je koštalo oko 76.800 KM, odnosno prosječno mjesečno: 1.280 KM.
Čestitam.. :mrgreen:

#204 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:25
by Seawolf
ElRe wrote: 12/05/2021 22:16
Seawolf wrote: 12/05/2021 17:59 .... i uz magične riječi: atmosferski benzinac
Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima :D
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.

Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.

Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.

https://autorepublika.com/2019/05/26/le ... ne-izrade/
Mislim da je Volkswagen-ov 1.5 TSI (interna oznaka EA211 evo) sa 150 PS u Euro 6d-ISC-FCM varijanti (oznaka varijante je DPCA, mislim) sasvim O.K. izbor u bilo kojem automobili u koji se ugrađuje.

#205 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:25
by Seawolf
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:21 :thumbup:

Bijase Merc B klasa?
Još uvijek je.

#206 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:26
by Rockefeller
Seawolf wrote: 12/05/2021 22:25
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:21 :thumbup:

Bijase Merc B klasa?
Još uvijek je.
Je li vrijeme za promjenu?

#207 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:28
by Seawolf
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:26
Seawolf wrote: 12/05/2021 22:25
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:21 :thumbup:

Bijase Merc B klasa?
Još uvijek je.
Je li vrijeme za promjenu?
Nije za promjenu, ali jeste za dopunu.

#208 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:29
by black_adrian
ElRe wrote: 12/05/2021 22:16 Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima :D
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.

Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.

Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.

https://autorepublika.com/2019/05/26/le ... ne-izrade/
Iz radoznalosti sam probao Renault Scenic IV 2018. ili 2019. godište sa 1.3 turbo benzincem od 160KS, kršina u kakvu više ne bih sjeo. Iako 160KS zvuči kao nešto što bi trebalo ići nešto bolje od prosjeka, ali tanak je skroz, pogotovo na malo većim brzinama i kad ima 2+ ljudi u autu. Prednja sjedišta srednja žalost, a drvena klupa je udobnija od zadnjih sjedišta, još plus osjećaj kao da na krovu sjediš.

#209 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:36
by Evolution_IV
ElRe wrote: 12/05/2021 22:16
Seawolf wrote: 12/05/2021 17:59 .... i uz magične riječi: atmosferski benzinac
Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima :D
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.

Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.

Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.

https://autorepublika.com/2019/05/26/le ... ne-izrade/
hoce ljudi 1500NM na 1000 obrtaja,eh eto im ko ih jebe :)

#210 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:41
by konektovan
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:29
ElRe wrote: 12/05/2021 22:16 Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima :D
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.

Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.

Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.

https://autorepublika.com/2019/05/26/le ... ne-izrade/
Iz radoznalosti sam probao Renault Scenic IV 2018. ili 2019. godište sa 1.3 turbo benzincem od 160KS, kršina u kakvu više ne bih sjeo. Iako 160KS zvuči kao nešto što bi trebalo ići nešto bolje od prosjeka, ali tanak je skroz, pogotovo na malo većim brzinama i kad ima 2+ ljudi u autu. Prednja sjedišta srednja žalost, a drvena klupa je udobnija od zadnjih sjedišta, još plus osjećaj kao da na krovu sjediš.
Ja imam totalno drugacije iskustvo. Scenic mi je jedan od favorita za sljedeci auto. Auto je za svoju klasu preudoban, iako je na 20kama..

#211 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:43
by black_adrian
ne znam, ja nisam stekao takav utisak iskreno da ti kazem, nije mi legao taj dan nikako bas, mozda zato sto sam se razocarao u motor pa hajd ne valja ni sve ostalo hahahaha... svakako ga ne bih nikad uzeo sa ovim 1.3

#212 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:46
by Seawolf
konektovan wrote: 12/05/2021 22:41
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:29
ElRe wrote: 12/05/2021 22:16 Svi mi sa primanjima oko 1200 KM i mladjom porodicom ne možemo da rizikujemo sa TBI motorima :D
Ostaju provjereni TD i atmosferski benzinci.

Po meni novi mali turbo benzinci do 1.6 litara su za starog željeza nakon 200k-250k predjenih kilometara. Vozio sam u BGu rentacar Focusa 1.0 TBI sa na satu 170k km i taj motor nema meda preko 100 km/h, a i po BGu potrošnja je prema boardu bila oko 10l sa klimom. Nešto slično kao moja nekadašnja Brava 1.6 sa cca 100 KS.

Ne vjerujem da su bolji ni novi TBI motori VGA, PSA, FCA ... Renault TB su svakako za izbjegavanje zbog nekvaliteta.

https://autorepublika.com/2019/05/26/le ... ne-izrade/
Iz radoznalosti sam probao Renault Scenic IV 2018. ili 2019. godište sa 1.3 turbo benzincem od 160KS, kršina u kakvu više ne bih sjeo. Iako 160KS zvuči kao nešto što bi trebalo ići nešto bolje od prosjeka, ali tanak je skroz, pogotovo na malo većim brzinama i kad ima 2+ ljudi u autu. Prednja sjedišta srednja žalost, a drvena klupa je udobnija od zadnjih sjedišta, još plus osjećaj kao da na krovu sjediš.
Ja imam totalno drugacije iskustvo. Scenic mi je jedan od favorita za sljedeci auto. Auto je za svoju klasu preudoban, iako je na 20kama..
Ih, još da se može nabaviti sa starim atmosferskim 1.6 benzincem sa 110 PS :-D

#213 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:47
by Rockefeller
@Seawolf

Cemu vakat tome i vrijeme.

#214 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:52
by problemnatravunu
Image

#215 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:54
by konektovan
Seawolf wrote: 12/05/2021 22:46
konektovan wrote: 12/05/2021 22:41
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:29

Iz radoznalosti sam probao Renault Scenic IV 2018. ili 2019. godište sa 1.3 turbo benzincem od 160KS, kršina u kakvu više ne bih sjeo. Iako 160KS zvuči kao nešto što bi trebalo ići nešto bolje od prosjeka, ali tanak je skroz, pogotovo na malo većim brzinama i kad ima 2+ ljudi u autu. Prednja sjedišta srednja žalost, a drvena klupa je udobnija od zadnjih sjedišta, još plus osjećaj kao da na krovu sjediš.
Ja imam totalno drugacije iskustvo. Scenic mi je jedan od favorita za sljedeci auto. Auto je za svoju klasu preudoban, iako je na 20kama..
Ih, još da se može nabaviti sa starim atmosferskim 1.6 benzincem sa 110 PS :-D
1.5 dci mjera,...svaka ćas atmosfercu.. :mrgreen:

#216 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 22:58
by drndalo
problemnatravunu wrote: 12/05/2021 22:52 Image
Samo svapski PremiJum, Bajo moj!!!

#217 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:01
by Rockefeller
Bajaga.

#218 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:09
by Seawolf
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:47 @Seawolf

Cemu vakat tome i vrijeme.
Nego, šta misliš o kombinaciji motora, mjenjača i pogona kakvu ti imaš u svom novom autu, ali u manjem vozilu?

U Koni, taj motor je čak i nešto snažniji, 198 PS, umjesto 180 PS.

#219 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:12
by Haris.ba
Vlasnik sam Reno Megana 4 1.2Tce 100ks ,kupljen u junu 2016 god u auto salonu Francuz u Jagodini.Problem imam još od samog početka u vezi potrošnje ulja gde je za ove četri godine dostigao potrošnju 0.4l ili 400gr ulja na 1000km.Smatram da ćete se samnom sloziti da je to van svake pameti kada mi kažu u servisu da je potrošnja prema parametrima Renoa sve do 0.5l na 1000km normalna.Hoću da kažem i vezano za novi softver koji je uradjen ništa se nije promenilo a potrosnja ulja raste.Jednostovno su mi rekli da to ne podleze garanciji sve dok troši ispod 0.5l.
Ovo je jedan od komentara sa autorepublikine adrese koja je postavljena.

#220 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:23
by Rockefeller
Seawolf wrote: 12/05/2021 23:09
Rockefeller wrote: 12/05/2021 22:47 @Seawolf

Cemu vakat tome i vrijeme.
Nego, šta misliš o kombinaciji motora, mjenjača i pogona kakvu ti imaš u svom novom autu, ali u manjem vozilu?

U Koni, taj motor je čak i nešto snažniji, 198 PS, umjesto 180 PS.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... medium=ios

Mislim da je to jako dobra kombinacija. 199 PS iz 1.6 motora. Morao bi otici na testnu voznju, smijem ti nista napamet napisati.

Vjerujem da se Kona dosta bolje ponasa na autoputu, nize auto i vise PS i da je dosta startnija.

#221 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:27
by emko1234
black_adrian wrote: 12/05/2021 22:43 ne znam, ja nisam stekao takav utisak iskreno da ti kazem, nije mi legao taj dan nikako bas, mozda zato sto sam se razocarao u motor pa hajd ne valja ni sve ostalo hahahaha... svakako ga ne bih nikad uzeo sa ovim 1.3
Svaki mali turbak ala tog kojeg si ti vozio je prilično anemičan kad je pod opterećenjem. Teoretski ti iz te male mašine možeš izvući 300 konja kao što je toyota uradila s onim novim govnetom. 3 klipa turbo, 1.5 zapremina i 260+ konja. Međutim tih 260 konja i 2.5turbo 260 konja i 3.0 260 n/a konja u praksi su totalno različite stvari. Ko je vozio velikog šestaka i osmaka zna da nema turba koji ti može dati osjećaj linearnog razvijanja snage ko velika mašina bez turba ili kompresora. Zato imaš situaciju da jedan n/a v8 ili v6 zgazi milion kilometara ko od šale. Ja bih volio da mi neko pokaže bilo kojeg turbaka bilo koje konfiguracije koji će to zgaziti.

#222 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:31
by JCecotto
Evo jos jedan konkretan primjer :

Vozim polovan karavan gornje ili vise srednje klase.
Star 11 godina, placen 14k, za 2 godine ulozeno 6k u odrzavanje da bude kako treba.
Sad dobro fercera i odlicno vozi.

Posto su trendovi i dileme takvi, gledam nov auto na operativni leasing od 33 - 35 hiljada ( ne merem vise :) )
Mjesecna rata za predjenih 15.000 km godisnje je cca 380 KM + kasko 90 KM + registracija skuplja 20% mjesecno = 500 KM mjesecno.
To tako deres 48 mjeseci i nakon toga nemas nista.
Sto je meni najvaznije - vozis auto sa manje zracnih jastuka, manji gepek, manje snage , manje cilindara, manje opreme.
Napominjem da imam 2 mala gremlina.

Isplati li se meni sad da uradim ovo ?

Sad vi recite misljenja i sugestije , posto sam ko Alija rahmetli - ujutro mislim jedno , poslije podne drugo...

#223 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:32
by Rockefeller
Ne mijenjaj. Vozi to dok ide bar jos 4 godine dok ne ispadnu kakve pare za bolje auto.

#224 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:36
by emko1234
JCecotto wrote: 12/05/2021 23:31 Evo jos jedan konkretan primjer :

Vozim polovan karavan gornje ili vise srednje klase.
Star 11 godina, placen 14k, za 2 godine ulozeno 6k u odrzavanje da bude kako treba.
Sad dobro fercera i odlicno vozi.

Posto su trendovi i dileme takvi, gledam nov auto na operativni leasing od 33 - 35 hiljada ( ne merem vise :) )
Mjesecna rata za predjenih 15.000 km godisinje je cca 380 KM + kasko 90 KM + registracija skuplja 20% mjesecno = 500 KM mjesecno.
To tako deres 48 mjeseci i nakon toga nemas nista.
Sto je meni najvaznije - vozis auto sa manje zracnih jastuka, manji gepek, manje snage , manje cilindara, manje opreme.
Napominjem da imam 2 mala gremlina.

Isplati li se meni sad da uradim ovo ?

Sad vi recite misljenja i sugestije , posto sam ko Alija rahmetli - ujutro mislim jedno , poslije podne drugo...
A što operativni, i šta ti je krajnji cilj? Mislim iznajmiću ti ja auto za manje para mjesečno i daću ti kasko i nove gume i registrovat ću ga. Golf 7, 1.6 tdi trendline 2019 godina :D

#225 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila

Posted: 12/05/2021 23:37
by JCecotto
Djes me na Golfa
Bolje me streljaj :D