Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
arnes_king wrote: ↑12/05/2022 12:55
Presao nedavno na MojaTV Net M u cijem opisu pise ovo:
Moja TV Net M
preko 175 TV kanala HD i SD rezolucije
Flix+HD+Pink+
Moja webTV
Snimalica 10
internet brzine do 100/10Mbps ili 10+/1+Mbps
Ja ovu webTV nikada nisam imao, niti sam trazio niti ukljucivao, medjutim dosao mi aprilski racun gdje su mi naplatili 1KM te nema nigdje nikakvog umanjenja povodom tog. Zvao 1444, gospodja potvrdila da ne bi trebalo tako biti te napravila reklamaciju, da bi mi danas dosao odogovor od BHT da oni nisu ustanovili nikakve nepravilnosti te da je zalba odbijena.
Ovo mi stvarno pocinje ici na zivce da me redovno pokusavaju zakinuti i sad jos odbijaju i zalbe a 100% osnovana zalba. Sta da radim da ovom stanem u kraj?
Ista situacija i kod mene samo S paket u pitanju.
Odmah poslao mail da vidim šta je problem, kažu poslali su nadležnoj službi i čekaju odgovor. Evo već 4-5 dana nema odgovora. Sad ponovo poslao mail pa da vidim šta će sad odgovoriti.
Šta bi se desilo kad bih ja umanjio račun za 1,17KM i platio, a u opisu transakcije naveo da je naplaćena webTV iako je uključena u paket?
banjaluka078 wrote: ↑12/05/2022 13:27
Gdje na telekomovom sajtu mogu vidjeti pregled svih tarifa (pretplata), naročito me interesuju one s opcijom kupovine uređaja?
kloniran wrote: ↑12/05/2022 19:15
Ima li neko da ima problema sa internetom na optici na podrucju Ilidze?
Citav dan nema signala a dalje od call centra je nemoguce ikog dobiti
Teski bezobrazluk
Koja optika i koji dio Ilidze?? Na podrucju Ilidze imas OPM Doglodi, Bare, Azici, onda ima Sarajewo wawes, pa onda OPM S. Kolonija, a bas na samoj Ilidzi je zgrada od istog vlasnika kao Sarajevo tower, onaj debeljuca, znaci tamo kod policije.
Ovako
Imam paket Moja Tv Net 1, u zadnjih par dana imam velike probleme sa slikom i netom (slika ledi), kada iskljucim modem iz napajanja i ukljucim, sve bude u najboljem redu i to traje par sati i opet se sve pokvari.
Sta mislite sta bi moglo biti problem ?
I jos nesto, prije par dana sam odjavio Fritz Box Modem, a monter je prikljucio njihov neki " obicni ".
Dok je bio Fritz nije bilo problema
Da li je moguće od Telecoma dobiti informaciju o identitetu broja koji te uznemirava tako sto sakrije broj prilikom poziva??
Da li ko zna i ima iskustva??
jasko__ wrote: ↑12/05/2022 23:29
Da li je moguće od Telecoma dobiti informaciju o identitetu broja koji te uznemirava tako sto sakrije broj prilikom poziva??
Da li ko zna i ima iskustva??
studiorum_tuzlaensis wrote: ↑11/05/2022 20:10
Nadam se da će BH Telekom biti pametan u poslovnoj politici i riješiti se Huawei opreme u dogledno vrijeme.
5G je već završena priča da nema nista od toga, a Ameri su to jasno rekli i provukli kroz pasus na stranici DoD.
Dok Kina ovako na UNu 'podrzava' teritorijalni integritet BiH, kineske firme ne treba da imaju podršku državnih firmi iz BiH. Konkurencije ima, hvala Bogu.
Pametni sumnjam da će biti i nastavit će poslovat s Kinezima kao da se ništa ne dešava, a onda će bit frka i panika kad stigne naredba iz zapadnih centara moći da se svo to sranje zamijeni evropskim i/li američkim produktima.
Do tada će se, pretpostavljam - kako kod nas to obično biva - pravit mrtvi kao da se ništa ne dešava i očekivat da se stvar riješi sama od sebe.
I - naravno - vadit se na sistem javnih nabavki po kojem "moraju" izabrat najpovoljnijeg ponuđača.
Informišemo Vas da Vam je usluga MojaWeb TV naplaćena po starom paketu Moja TV Full i da od 01.05. neće biti naplaćivana, s obzirom da je uključena u MojaTV Full S paket.
Ima li iko direktni broj od tehnicke sluzbe za internet u Sarajevu?
Ovo je stvarno bezobrazluk, 24h nakon prve prijave kvara niko se nije udostojio ni da nazove da makar pita svijetle li lampice, a ne da sta konkretno uradi.
Telemachova korisnicka sluzba je svjetlosnu godinu ispred ovih uhljeba.
kloniran wrote: ↑13/05/2022 11:47
Ima li iko direktni broj od tehnicke sluzbe za internet u Sarajevu?
Ovo je stvarno bezobrazluk, 24h nakon prve prijave kvara niko se nije udostojio ni da nazove da makar pita svijetle li lampice, a ne da sta konkretno uradi.
Telemachova korisnicka sluzba je svjetlosnu godinu ispred ovih uhljeba.
I da imas broj, nece s tobom pricati ako nazoves direktno, osim ako si monter.
Zovi 1444 i trazi da te odmah spoje s tenickom podrskom ili naglasi da je hitno da te zovu iz tehnicke podrske.
kada pokusam da preko bhtelecom.ba u imeniku pretrazujem bilo koji broj, prijavi to kao spam i ne daje nikakve rezultate... ali ako se ulogujem onda pretraga radi kako treba... u cemu je fazon? zasto je uopste vidljiv link na imenik preko javnog dijela portala ako nije moguće anonimno pretrazivati imenik?
holowey wrote: ↑13/05/2022 11:53
kada pokusam da preko bhtelecom.ba u imeniku pretrazujem bilo koji broj, prijavi to kao spam i ne daje nikakve rezultate... ali ako se ulogujem onda pretraga radi kako treba... u cemu je fazon? zasto je uopste vidljiv link na imenik preko javnog dijela portala ako nije moguće anonimno pretrazivati imenik?
Prvi put prijavi kao spam, drugi put radi normalno
kloniran wrote: ↑13/05/2022 11:47
Ima li iko direktni broj od tehnicke sluzbe za internet u Sarajevu?
Ovo je stvarno bezobrazluk, 24h nakon prve prijave kvara niko se nije udostojio ni da nazove da makar pita svijetle li lampice, a ne da sta konkretno uradi.
Telemachova korisnicka sluzba je svjetlosnu godinu ispred ovih uhljeba.
I da imas broj, nece s tobom pricati ako nazoves direktno, osim ako si monter.
Zovi 1444 i trazi da te odmah spoje s tenickom podrskom ili naglasi da je hitno da te zovu iz tehnicke podrske.
Nece da proslijede poziv, kazu ne mogu to oni raditi.
Sve naglaseno i da je hitno, i evo 24h niko k*rcem ne mice.
Izgleda da cu nakon pola godine super usluge ici na raskid ugovora samo zbog ovog bezobrazluka
Nazoves korisnicku sluzbu i isto ko da sa zidom pricas
Na portalu nemoguce prijaviti smetnju, jer izbacuje gresku.
Del_Boy1 wrote: ↑13/05/2022 11:39
Evo im odgovora zašto je naplaćena webTV.
Poštovani,
Informišemo Vas da Vam je usluga MojaWeb TV naplaćena po starom paketu Moja TV Full i da od 01.05. neće biti naplaćivana, s obzirom da je uključena u MojaTV Full S paket.
Lijep pozdrav i ugodan dan,
Pa i flix nije u tom paketu a nije naplaćen.
Morali su uvaziti zalbu,jer je jedino to ispravna odluka. Tako ce i Arnesu iako mu je neki mentol odgovorio suprotno.
Vjerovatno je do sistema. Ko ce im ga znati...
kloniran wrote: ↑13/05/2022 11:47
Ima li iko direktni broj od tehnicke sluzbe za internet u Sarajevu?
Ovo je stvarno bezobrazluk, 24h nakon prve prijave kvara niko se nije udostojio ni da nazove da makar pita svijetle li lampice, a ne da sta konkretno uradi.
Telemachova korisnicka sluzba je svjetlosnu godinu ispred ovih uhljeba.
Posalji mi svoj username na pp da vidim sta je u pitanju
Del_Boy1 wrote: ↑13/05/2022 11:39
Evo im odgovora zašto je naplaćena webTV.
Poštovani,
Informišemo Vas da Vam je usluga MojaWeb TV naplaćena po starom paketu Moja TV Full i da od 01.05. neće biti naplaćivana, s obzirom da je uključena u MojaTV Full S paket.
Lijep pozdrav i ugodan dan,
Pa i flix nije u tom paketu a nije naplaćen.
Morali su uvaziti zalbu,jer je jedino to ispravna odluka. Tako ce i Arnesu iako mu je neki mentol odgovorio suprotno.
Vjerovatno je do sistema. Ko ce im ga znati...
Ponovo sam im odgovorio sa slikama kada je aktivirana webTV i zatražio sam reklamaciju računa, uglavnom sad su rekli da će mi odgovor doći poštom na kućnu adresu.
Fazon je što su oni MojaTV Flix aktivirali na MojaTV a Moja webTV na ADSL koji je u sklopu MojaTV Full S paketa.
Hoće gospođa da me ubijedi da sam ja imao aktiviranu webTV prije promjene paketa, što nije istina.
Del_Boy1 wrote: ↑13/05/2022 11:39
Evo im odgovora zašto je naplaćena webTV.
Poštovani,
Informišemo Vas da Vam je usluga MojaWeb TV naplaćena po starom paketu Moja TV Full i da od 01.05. neće biti naplaćivana, s obzirom da je uključena u MojaTV Full S paket.
Lijep pozdrav i ugodan dan,
Pa i flix nije u tom paketu a nije naplaćen.
Hmm, ako meni tako odgovore onda opet nema smisla, jer u starom paketu nisam nikada imao aktiviranu uslugu MojaWeb TV (MojaTV Net 4), te taj prelazni period gdje sam bio i dalje na starom paketu je bio bez te stavke, i ubacena je tek u april a od prvog aprila sam presao na Moja TV Net M.
Ako mi tako odgovore jednostavno cu pri iducem racunu uplatiti 1,17KM manje pa nek oni mene ganjaju, a ne ja njih
@mc-twin
Kako su mi nejasni pristupom, posaljem e-mail, kazu obrati se sluzbenim putem te ces dobiti tako i odgovor. To uradim, posalju odluku da je reklamacija odbijena, a ne navedu konkretan razlog. U odluci pise samo da nadlezne sluzbe nisu uocile nijednu nepravilnost
Kufe wrote: ↑15/05/2022 10:49
Od Srijede počinje iznajmljivanje Android stb uredjaja,pa me zanima da li će to bit nešto poput Eon Box ?
Gdje si nasao ovu informaciju,ima li na portalu?
Vjerovatno ce biti kao eon samo sto njihova android aplikacija nije usminkana kao EON.
Nadam se da ce uskoro tu app popraviti i redizajnirati pa bi bilo vise korisnika i eon boxa i app generalno