Dozer wrote: ↑20/10/2021 11:17
last mohicans wrote: ↑22/05/2021 16:09
Čuj u 7 stoljecu se znalo za sami razvoj embrija, detaljno objasnjen od samog začeća.. Poslušaj akademika od sinoc,možda naučiš nešto i o hromozomima.
Naravno da se znalo kako nastaje dijete u stomaku, pobogu... Fino ti covjek rece - par hiljada godina prije Kur'ana ljude mumificirali, vadili organe, imali su i tada oci da vide sta je u njima, i mozak da povezu sta je i kako nastalo i zbog cega. Mislis da nisu i tada drkali, i da nisu bili sposobni da skontaju da je sperma sjeme koje oplodi nesto u zeni, iz cega onda nastane dijete?
I gdje se to u Kur'anu spominje "embrion"? Sve ti je to naknadna pamet, drug moj. Danas se fol nesto tumaci, pa se podvodi pod modernu terminologiju i naucno dokazane cinjenice, a onda se sve "objasnjava" glupostima da je bog sve to "rekao i uradio" nekad prije 1.500+ godina. Jes', al' u qrcu.
I njih je onda zanimalo kako nastaje dijete, pa su sigurno po nekakvim pustahijama rezali zene da vide sta i kako, i onda to zapisivali na svoj "osebujni" nacin, da bi onda sve to njih par pismenih predstavili kao "bozije djelo".
Da je to sve tako kako ti mislis, a oni pisali, onda bi u Kur'anu, a i Bibliji, pisalo "embrion", "sperma", "X i Y hromozomi", "jajna celija", itd.itd.itd., a ne gluposti poput i tada poznatih stvari:
On vas od jednog čovjeka stvara – a od njega je drugu njegovu stvorio – i On vam je dao osam vrsta stoke; On vas stvara u utrobama majki vaših, dajući vam likove, jedan za drugim, u tri tmine. To vam je, eto, Allah, Gospodar vaš, Njegova je vlast, nema boga osim Njega, pa kuda se onda odmećete?
Kad hodza ovo kaze nepismenima prije 300+ godina, oni ga gledaju i kazu "WOW! Stvarno je Allah svemocan". Kad danas procitas ovo, ili ako ti to hodza kaze, jel' mislis isto kao i oni onda? Malo sutra
Gdje nađe replicirati nakon dugo vremena? Prvo, ne nastaje dijete u stomaku, nego na zidu maternice, najprije. Da su ti "tvoji autori Kur'ana" tako napisali, onda ne bi bilo toliki broj oportunista takvih kao što si ti. Mada je meni i ovako očito i detaljno objašnjeno sasvim dovoljno. Ne spominje se sama riječ embrion,ali se izuzetno precizno spominju faze razvoja istoga, a za sto se nije moglo znati do otkrica mikroskopa u 16 stoljecu, a dugo nakon toga se smatralo da sam spermatozoid ima mini čovječi oblik na putu do ženske jajne ćelije. Evo ova dvojica eksperata ne spore tačnost opisa razvoja embrija u fazama/tminama.
https://akos.ba/dr-keith-moore-nema-sum ... ija-rijec/
Za vrijeme jednog od kongresa, profesor Moore je izjavio: ”S obzirom na komplikovanost u fazama razvoja ljudskog zametka, zbog stalnih promjena u razvoju, predloženo je da se za novi način klasificiranja koriste termini iz Kur’ana i Sunneta (ono što je Muhammed, alehis-selam, govorio, radio ili odobrio). Predloženi sistem je jednostavan, univerzalan i poklapa se sa sadašnjim stavovima embriologije. Mnogobrojna izučavanja Kur’ana i Sunneta o ljudskoj klasifikaciji, u posljednje četiri godine, otkrila su da je iznenađujuća još od kada je registrovana, u sedmom stoljeću nove ere.
Iako je Aristotel, osnivač embriologije, u svojim izučavanjima kokošijeg jajeta u četvrtom stoljeću prije nove ere, otkrio da se pile razvija u fazama, s tim da nije dao nikakvo objašnjenje o tim fazama. Koliko saznajemo iz historije embriologije, malo toga je bilo poznato o fazama razvoja ljudskog zametka i klasifikacije do dvadesetog stoljeća. Dakle, Kur’anski opis razvoja ljudskog zametka ne može biti baziran na naučnim činjenicama iz sedmog stoljeća
. Jedini razuman zaključak je: ”Ti opisi su objavljeni Muhammedu od Boga. On nije mogao da zna takvo nešto jer je bio nepismen i naučno neistreniran.”
U Kur’anu Allah govori o fazama razvoja ljudskog embriona: ”Mi smo, zaista, čovjeka od biti zemlje stvorili, zatim ga kao kap sjemena na sigurno mjesto stavili, pa onda kap sjemena ugruškom (alaqa) učinili, zatim od ugruška (alaqa) grudu mesa stvorili, pa od grude mesa kosti napravili, a onda kosti mesom zaodjenuli, i poslije ga, kao drugo stvorenje oživljujemo, pa neka je uzvišen Allah, najljepši stvoritelj!” (El-Mu’minun; 12-14.)
Riječ alaqa (ugrušak) na arapskom jeziku ima tri značenja:
1. pijavica, 2. nešto obješeno i 3. komad mesa (grudica usirene krvi)
U poređenju pijavice sa embriom, u stanju ugruška, nalazimo veliku sličnost. Naime, embrio u ovoj fazi se hrani majčinom krvlju kao što se i pijavica hrani krvlju drugih.
Leeuwenhoek i Hamm su prvi naučnici koji su posmatrali ljudski spermatozoid mikroskopom, 1677. godine (više od 1000 godina nakon Muhammeda a.s). Oni su, greškom, smatrali da spermatozoid sadrži minijaturni oblik čovjeka koji se razvija nakon što se stavi u ženski spolni organ.
Spermatozoid, koji u jajetu nađe svoju drugu polovinu, kroz Fallopijevu tubu ili jajovod napreduje prema maternici. Prilikom ovog putovanja embrij se ne lijepi za jajovod. Embrij se kreće prema maternici, a kada stigne u maternicu zakači se na dobro prokrvljenom zidu, gdje su, dakle, gusti krvni sudovi. Napokon započinje faza ”’alaqa” ili ”zakvačka” o kojoj govori Kur’an.
Kako to da se ova gomila nerazumnih, nemoćnih ćelija zaputi prema maternici, kao najpodesnijem, čak i jedinom podesnom mjestu za nju? Kako to da se embrij, poput pijavice, lijepi za maternicu i da tu uzima hranu potrebnu za rast? (Pijavica je jedno od sporednih značenja riječi ‘alaq!)
https://visoko.ba/dr-marshall-johnson-o ... kazivanja/
Kao dokaz
mogućnosti smo prikupili više od 25 kur’anskih navoda, prezentovali ih Dr.Johnsonu te ga potom upitali: “Je li moguće da su svi ovi navodi puka slučajnost?” Kur’an, štaviše, kao što smo to već ranije u knjizi spomenuli, navodi i imena za svaku od faza u toku ljudskog razvoja: prva faza je nazvana nutfah, ili kapljica vode, druga faza je nazvana ‘alaqah, ili nešto nalik na pijavicu, treća je nazvana mudghah, ili sažvakana supstanca, četvrta je opisana riječju kosti, a peta je okarakterisana odjevanjem kostiju mesom.
Može li sve ovo biti slučajnost? Odgovor Dr.Johnsona je bez oklijevanja bio: “Ne!”.
Mi smo zatim željeli znati koje su preostale mogućnosti na koje je profesor Johnson ranije aludirao na što je on rekao: “Sljedeća mogućnost jeste da je Muhammed raspolagao moćnim mikroskopom.”
Naš odgovor je glasio: “Vi ste svjesni da se do ovako tačnih i specificnih informacija o kojima govori Kur’an može doći samo putem veoma jakog mikroskopa. Onaj ko bi na raspolaganju imao jedan takav mikroskop bi također morao imati pristup veoma razvijenoj tehnologiji koja se mora odraziti na njegov svakodnevi život uključujući kuću, hranu, vođenje rata itd. Također znate da je napredak tehnologije proces u kojem učestvuju čitave zajednice ljudi te da se tehnologija prenosi sa koljena na koljeno.”
Profesor Johnson se nasmijao i rekao: “Imao sam priliku vidjeti kako je izgledao prvi mikroskop na svijetu. Nije uvećavao više od 10 puta i upšte nije davao jasnu sliku.”.
Poslanik Muhammed (s.a.w.s.) nikada nije imao pristup nikakvoj naučnoj opremi, a kamoli mikroskopu. Dakle, jedini zaključak koji možemo iz svega izvesti jeste jedina preostala mogućnost a to je da je on bio Allahov poslanik. Nakon ovoga, profesor Johnson je postao zainteresovan za izučavanje kur’anskih navoda vezanih za nauku koncetrišući se na navode o fazama u razvolju ljudskog organizma u utrobi majke jer je to oblast njegovog istraživanja.
Dok su Dr.Moore i ostali naučnici koje smo već naveli diskutovali o vanjskom izgledu fetusa i onome što Kur’an o tome kaže, profesor Johnson se usmjerio ka kur’anskim detaljima koji navode pojedinosti ne samo vanjskog izgleda fetusa neko i onoga što se događa u njegovoj unutrašnjosti.
embrio 1 mjesec
Ukratko, prema riječima profesora Johnsona, Kur’an opisuje ne samo razvoj vanjskog oblika embrija nego ističe i stadije nastajanja i razvoja embrija, odnosno funkcije koje se odvijaju u njegovoj unutrašnjosti te pri tome ukazuje na sve bitne činjenice do kojih je nauka uspjela doći.
Na primjer, ovaj crtež mudghah-e ili sažvakane supstance je samo jedna od stvari koje je profesor Johnson koristio kao dokaz u svojoj prezentaciji nakon studiranja spomenutih ajeta.
Ova slika pokazuje vanjski izgled embrija: uvijen ublik sa vidljivim izbočinama i brazdama koje podsjećaju na otiske zuba, zatim malo veće brazde u gornjem dijelu te obla površina zametka. Sve ovo embriju daje lahko raspoznatljive karakteristike iako je u ovoj fazi njegova dužina samo jedan centimetar.
Ukoliko bismo rasjekli ombrio i pogledali unutarnje organe, našli bismo većinu njih već potpuno oformljenih kao što se to i ovdje vidi. Takđer se iz ove slike može vidjeti da su neki od dijelova tijela isto tako već oformljeni dok neki još uvjek nisu.
Kako bismo onda opisali ovakav embrij? Kako bismo ga nazvali? Može li se reći da ovo već predstavlja oformljen organizam? Vidimo, kao što rekosmo, da su neki dijelovi već oformljeni a neki nisu. Da li ovo onda zovemo oformljen zametak ili ne? Ne postoji bolji opis ovog stadija u razvoju embria od onoga datog u Kur’anu: …mudghah (supstanca koja kao da je sažvakana) djelimično oformljena a djelimično neoformljena… (vidi: Kur’an 22:5).
Pogledajmo riječi profesora Marshalla Johnsona kojima on iznosi zaključke svog istraživanja:
“
Kao naučnik, ja se bavim samo stvarima koje mogu fizički vidjeti. Jedna od stavri koje mogu vidjeti i razumjeti su riječi koje su mi prevedene iz Kur’ana. Kao što sam vam već navodio primjer, ukoliko bih se ja sada mogao vratiti u to vrijeme, znajući ono što znam danas, ne bih bio u stanju dati opis embrija onako dobro kako je on dat u Kur’anu. Ne vidim ni jedan dokaz koji bi išao u prilog onima koji kažu da je ova osoba, Muhammed, sam došao do ovakvih zaključaka. Stoga, ne vidim ništa što bi bilo protiv tvrdnje da je prilikom pisanja Kur’ana moralo doći do božanske intervencije!”.