#551 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Posted: 15/05/2021 21:08
Puna podrška bojkotu letova preko Frankfurta
Puna podrška bojkotu letova preko Frankfurta
Ma jok lazu te, ne moze 747 ni bilo koji drugi sirokotrupac sletjeti na SJJ... Kako neki analiticari rekose ranije...
Pitam za B777, isti je juce bio u ZAG, obicno nasu rotaciju kupe sa HRV...
Bio je nedavno oglas SJJ za svaku kompaniju koja napravi bazu/nove linije u SJJ popust na aerodromske troskove... Wizz se prijavio, Ryan nije...Bobi wrote: ↑16/05/2021 15:58Ma treba dovuci Ryanair, eno u Zagrebu nisu ni krenuli pomutnju napravili . Da je pameti da mngmnt SJJ sklopi kakav ugovor, ako su mogli Francuzi koji drze pod koncesijom aerodrom u ZG mogu i ovi naši.
Klix
Na Međunarodnom aerodromu Sarajevo će biti ugrađen novi sistem za rukovanje prtljagom vrijedan više od 10 miliona KM. Isporuku će raditi mostarska firma "DEMA & S", a odgovornost za proizvode na navedenom sistemu osiguravat će Dunav osiguranje.
Tačnije, njena vrijednost iznosi 10.120.000 KM bez PDV-a.Nabavka se vršila putem otvorenog postupka.
Na Aerodromu trenutno postoji sistem za rukovanje prtljagom u odlasku (BHS) koji je u funkciji. BHS je modificiran/proširen u 2017. od strane firme LogTech, Češka. Cilj nove nabavke je rekonfiguracija postojećeg CI (check-in) otoka s 14 šaltera i transportera za prijavu i instalacija novog CI otoka s 12 CI-ova (šaltera i transportera) za prijavu na takav način da se na kraju dobiju dva CI otoka, oba s rasporedom CI šaltera i CI transportera u obliku: CI šalter - CI transporter - CI transporter - CI šalter.
Kada je riječ o nabavci novog sistema isti mora biti usklađen sa evropskim standardima koji su usklađeni sa evropskim tehničkim odobrenjima, zajedničkim tehničkim specifikacijama, međunarodnim standardima i ostalim referentnim tehničkim sistemima uspostavljenim evropskom standardizacijom institucije, ili, ako oni ne postoje, bh. standardi, bh. tehnička odobrenja ili bh. specifikacije koje se odnose na projektiranje, proračun i izvođenje radova, kao i upotrebu proizvoda i funkcionalne i/ili zahtjeve kupca koji se odnose na implementaciju navedeni u tehničkoj specifikaciji.
Prema tenderskoj dokumemtaciji Linija A imat će 14 pozicija za prijavu (check inovi) i nove pozicije za prijavu na takav način da se na kraju dobije CI linija A uz raspored šaltera CI i vaga CI u obliku: CI šalter - CI vaga - CI vaga – CI.
Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće CI-ove (CI šalteri i CI transporteri (transporter za vaganje + transporter za otpremu)). Sve izmjene ako je potrebno radi poravnanja prema novom rasporedu izvršit će dobavljač BHS. Linija A će imati sabirnu traku. Linija B imat će 12 pozicija za prijavu (check inovi).
Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće pozicije prijave (CI šalteri i CI transporteri (dio za vaganje i dio za otpremanje)). I linija B će imati sabirnu traku.
Obaveza dobavljača je da isporuči i ugradi 13 komada novih šaltera za prijavu (12 + 1), prenosi Akta.
IT profesionalnu odgovornost za proizvode na navedenim sistemima za rukovanje prtljagom osiguravaće renomirano društvo Dunav osiguranje, kompanija koja iza sebe ima iskustvo i tradiciju dugu 150 godina. Informaciju o zaključenom poslu je za naš portal potvrdio i Kemal Hurem, direktor Dunav osiguranja.
Klix
Nova zgrada prostire se na četiri etaže
Izgradnja nove zgrade terminala Aerodroma Sarajevo napreduje, a očekuje se da će izgradnja biti završena do kraja godine, nakon čega će se morati isprobati operativna spremnost objekta.
Nova zgrada prostire se na četiri etaže i 10.000 kvadratnih metara. Sadržavat će dvanaest prijavnih stolova, pet kapija i jedan zračni most.
On će biti povezan s postojećim terminalom kako bi formirao jedinstvenu funkcionalnu jedinicu s kapacitetom za prijevoz dva miliona putnika godišnje, piše Ex-Yu Aviation.
Aerodrom je također potpisao ugovor za novi sistem rukovanja prtljagom (BHS). U narednim godinama aerodrom planira proširenje platforme, remont piste i izmještanje postojećih skladišta nafte.
Jos jednu pistu,,, sto ce ti to. Kada ni ova jedna nije na 17% iskoristenosti.
Oko 2.600 m što je dovoljno za većinu komercijalnih aviona.
De ba dosta vise te price o izmjestanju aerodroma igdje, niti ce toga biti, niti bi mi to znali, cak i kada bi se nasle pare i smisao za tako nesto... Posebna je prica o magli u SA, a koje kao nema u VI/KNJ, jer oni nisu u dolini Bosne... Takodjer, oni nemaju brda okolo nego sve ravnica, itd...BiBi911 wrote: ↑30/09/2021 11:54Jos jednu pistu,,, sto ce ti to. Kada ni ova jedna nije na 17% iskoristenosti.
Za drugu pistu ti je potrebno min 70% iskoristenosti svaki dan ali
Da svake 2 minute slijece/polijece A320 u toku sata ces imati koliko aviona na zemlji?
Gdje da smjestis taj broj aviona?
Koliki toranj ti treba za to?
Koliko putnika ce proci ako je prosjek A320 180 putnika?
Kako da lezihljebarosi/carinici to sve obrade?
Koliko tereta treba da se obradi na taj broj putnika(prosjek po avionu je 2t tereta) ?
Gdje su ti pristuprne ceste,parking, pruge, busevi za taj broj putnika?
Koliko goriva treba za taj broj aviona ?
Jel u Bosni imas toliko ljudi koji zele putovat Havionom?
Jel moze SJJ bit HUB?
Jel geografski polozaj dozvoljava toliko prometa ili par oblaka mogu da zaustave promet?
Ko ti kontrolise nebo?
I ti bi drugu pistu a ova jedva radi ,10tak polupraznih aviona sleti .
Taj aerodorm treba izmjestit u visoko, kakanj bar 30km od grada. Pa napravit aerodrom kako treba ne nesto sto je nastalo poslije ww1 u sred stambenog okruga.
Ali to trazi ulaganja koja muslimani,katolici, pravislavci nece moci ukrasti. mnogo manjih aerodroma radi 10x efikasnije ali na Tom aerodormu ne rade MKP I nema lopovluka. Hebenu traku za kofere popravljaju 6mj. Farbanje linija na parkingu su naplatili 18.000KM, poslali su na skolovanje 30ljudi vratili se gluplji no sto su otisli. Jebeni rvati moraju da internist svakodnevno da se Havioni ne bi sudarili na nebu jer MKP boli k za to njegov ugovor je za stalno.
Al dobro sace izbori valja MKP opet na vlasy jer MKP ne zna drugacije no ukras jer MKP je pakas