Ja tebi samo kažem da ako ja, jedan i anoniman, imam toliku moć, sve je otišlo dovraga.
Nema nam spasa.
Na dan lokalnih izbora 2020 kada su u 16h čitali kolika je izlaznost (Centar ako se ne varam bila 33%) rekao sam ženi da uči jezik i da najkasnije za godinu idemo, prelomio sam u trenutku da ostavim i firmu i sve što sam stekao za 43 godine samo da ne živim više sa budalama kojima je očito ili svejedno ko ih vodi ili uživaju u tome da ih ovaj jebeni tronožac vodi do propasti.mirza_15 wrote: ↑22/08/2022 17:59SDA 2018. (Opšti) i 2020. (Lokalni) sama po sebi nije puno pala. Nekoliko hiljada. Pali su SBB, DF, BOSS, SzBiH i sl. pa se stekao takav dojam. Mrsko mi je sada tražiti podatak, ali je pad same SDA bio minimalan. Istina, sami ne mogu ništa ako ih ne poguraju sateliti za koje raja sve manje glasa. Mišljenja sam da NiP, SDP i NS mogu skupiti dovoljno za većinu, a ako bude neka manja stranka koja bi dala na snazi a da nije neko ko se već "pokazao" zašto da ne.
P.S. ali hebo ti nas ako poslije svega, i nakon što su ovi pokazali da može bolje, SDA osvoji dovoljno da sa privjescima osvoji vlast u KS. Ja bih u tom slučaju, sasvim ozbiljno, uzeo u razmatranje da se pakujem odavde. Ne zbog sebe, meni više nije toliko bitno, nego zbog onih koje ću povesti sa sobom
Ma populizam.tramvajtrojka wrote: ↑23/08/2022 09:01
Forto gdje ce ti dusa taman smo nakon 30 godina bili navikli na prašumu i rusevine u kampusu , mali projekat al neizmjerno vrijedan da u potpunosti promjeni sliku tog dijela grada
idemo dalje
Ovo nije tačno, nemoj tako. Sad znam što si protiv SDA, jer ne pišeš istinu, sram te bilo
Tramvaji stari 40 godina nisu problem. Pa smisao isplativosti tramvaja izmedju ostalog i jeste sto su to dugotrajna vozila.
Kad si zadnji put bio u Zagrebu. Imaju nove niskopodne sa klimomom koji ne lupetaju vec jako dugo.
Naravno da ce sa vremenom asfalt biti za zamjenu.drug_profi wrote: ↑23/08/2022 10:00 Ma i ne znas da imaju sine, eto kako je sad. Nije covjek ni znao da je moguce onako uraditi.
I mozda ce vremenom asfalt oko sina ispucati, ali ne bi smjelo ni centimetra propasti, kao sto se do sad desavalo da upadnes kao u transeju.
Mislim da im je linija 4.ti ceski. I poenta je u tome da ti tramvaji nekoliko stotina kilometara od Sarajeva sasvim su ok. Izgledaju uljudno.
Ima starijih i u Becu, Minhenu al ima mnogo vise novih kakvih kod nas uopste nema. Zasto kod nas sve ove godine nema niti jadan novi tramvaj? Jesmo glupi, siromasni, nesposobni?
Evo realno.tramvajtrojka wrote: ↑23/08/2022 09:01
Forto gdje ce ti dusa taman smo nakon 30 godina bili navikli na prašumu i rusevine u kampusu , mali projekat al neizmjerno vrijedan da u potpunosti promjeni sliku tog dijela grada
idemo dalje
Lomljavina auta bukvalno. Lomljavina
Populizam
Nije potpuna rekonstrukcija, ostaje od Skenderije do Baščaršije.teskeredzic_22 wrote: ↑23/08/2022 15:32Evo realno.tramvajtrojka wrote: ↑23/08/2022 09:01
Forto gdje ce ti dusa taman smo nakon 30 godina bili navikli na prašumu i rusevine u kampusu , mali projekat al neizmjerno vrijedan da u potpunosti promjeni sliku tog dijela grada
idemo dalje
1. potpuna rekonstrukcija tramvajske pruge , prva nakon njene rekordne izgradnje daleke 1960 godine.
2. milju maraka porodiljama Kantona Sarajevo
3. prva masovna vakcinacija bez ograničenja protiv COVID-a u BIH
4. KS jedini izdavao potvrde o vakcinaciji za stanovništvo KS koje se vakcinisalo u Srbiji i uvezao potvrde srpskog zdravstva sa našim.
5. voz Pazarić - Željeznička
6. sva djeca u Kantonu Sarajevo za koje nije bilo mjesta u drzavnim vrtićima su dobila subvencije za upis u privatne vrtice
7. subvencije SVIM MLADIMA ZA KUPOVINU PRVE NEKRETNINE (retroaktivno se računa već kupljena nekretnina ne znam tačno koliko unazad) u iznosu od 10.000 KM (konkurs jos traje)
Meni i više nego dovoljno za direktan glas na Kantonu za njega
Lomljavina auta bukvalno. Lomljavina
Ma nije tačno.