Kako nismo, pa postavih ti crtež, evo opet, kružni sa više traka i prilaz istom
Generalno u kružnom i nema mijenjanja traka, jer prije istog zauzimaš traku. Ako bude potrebe iz nekog razloga da se mijenja traka, dajes zmigavac na par sekundi i nastavljas dalje.
No opet da postavimo cijeli tvoj komentar, gdje nisi pominjao trake, prestrojavanje, ili bilo šta vezano za to. Sada se hvataš za slamkicu, jer želiš opravdati svoje "kilometre" i tvrdgovlavost:
hladan.preminger wrote:Ja sam po italiji vazda vanjskom gonio. Lakše je.
Sad ozbiljno.
Jel ovdje ljudi koji voze imaju dilema kako se vozi u kružnom toku?
Oni u kruznom imaju prednost.
Ako izlazis na prvom izlazu pri ulazu desni žmigavac, desna strana.
Ako izlazis na ostalim na ulazu prvo lijevi, pa desna-vanjska traka, ako je slobodna unutrašnja traka lijevi i uđeš u nju, pa goniš, pa pred izlaz desni pa u vanjsku i isključiš se.