zamjena običnih sijalica sa LED
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#26 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Jesu li ko i xenon odlicna alternativa pa smetaju ostaim u voznji ,ako je los far tj.smece nem oze mu ni laserska svjetlost pomoc
Druga stvar,neka hvala ,otrpilike 20kom H11 mogu kupit za set ovih i zamijenit za minut,pametnom dosta
http://bulbfacts.com/halogen-bulbs/chart/
evo malo stranica pa prostudirajte
Druga stvar,neka hvala ,otrpilike 20kom H11 mogu kupit za set ovih i zamijenit za minut,pametnom dosta
http://bulbfacts.com/halogen-bulbs/chart/
evo malo stranica pa prostudirajte
-
- Posts: 1856
- Joined: 07/10/2009 01:17
#27 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Pa prvo kažeš da je do sijalica a sad da je do fara...amar1994 wrote:Jesu li ko i xenon odlicna alternativa pa smetaju ostaim u voznji ,ako je los far tj.smece nem oze mu ni laserska svjetlost pomoc
Druga stvar,neka hvala ,otrpilike 20kom H11 mogu kupit za set ovih i zamijenit za minut,pametnom dosta
http://bulbfacts.com/halogen-bulbs/chart/
evo malo stranica pa prostudirajte
mala napomena, sve ove halogene koje daju više svjetla imaju i kraći vijek trajanja...
-
- Posts: 13015
- Joined: 10/06/2016 12:35
#28 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
MoRe kod konektovanog sve
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#29 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
ko kaze da je do sijalica,ja nemam problema.saabsa wrote: Pa prvo kažeš da je do sijalica a sad da je do fara...
mala napomena, sve ove halogene koje daju više svjetla imaju i kraći vijek trajanja...
naravno to je istina,pise i na kutijama
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#30 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
pa more,star mu i istrosen far pa da nadoknadi povecanjem lumena ,a to sto mi poslije toga ne vidimo 30sec,nikom nistaThrottle wrote:MoRe kod konektovanog sve
Last edited by amar1994 on 24/10/2018 13:59, edited 1 time in total.
- hopi
- Posts: 5707
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#31 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
amare koje si probao pa znaš da su smeće
ja sam te jedne "smeće" probao od filips-a, one su bile 50KM, tvrdim da su bolje od osram najbrejkera koje su zamjenile,a cijenom su znači tu negdje. Ko ne vjeruje nek proba, a ove od 200-250KM mogu biti samo bolje od ovih od 50KM.
Naravno neće biti ni blizu pravim fabričkim led ili ksenon farovima, ali kolika je samo razlika u cijeni, pa ti farovi led fabrički su sigurno masna doplata, vjerovatno koštaju 10 puta više, znači ne mogu se porediti.
sa tih 200KM će se sigurno dobiti bolje svjetla nego sa običnim halogenim, bez da se ostalim smeta i sigurno su bolji od divljih ksenona.
Ima objašnjenje negdje sam čitao kako led pravi snop i tako to, koga zanima nek čita
ja sam te jedne "smeće" probao od filips-a, one su bile 50KM, tvrdim da su bolje od osram najbrejkera koje su zamjenile,a cijenom su znači tu negdje. Ko ne vjeruje nek proba, a ove od 200-250KM mogu biti samo bolje od ovih od 50KM.
Naravno neće biti ni blizu pravim fabričkim led ili ksenon farovima, ali kolika je samo razlika u cijeni, pa ti farovi led fabrički su sigurno masna doplata, vjerovatno koštaju 10 puta više, znači ne mogu se porediti.
sa tih 200KM će se sigurno dobiti bolje svjetla nego sa običnim halogenim, bez da se ostalim smeta i sigurno su bolji od divljih ksenona.
Ima objašnjenje negdje sam čitao kako led pravi snop i tako to, koga zanima nek čita
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#32 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Nisam ja,nisam budala da bacam pare na gluposti
Philips LED od 50KM?
Ma nece ba,imas ogranicenje fara koliko ce i kako ce ovjetliti put,kazem ima tamo na stranici da se pogleda.Imam iskustvo sa xenonom,malo malo pa blica raja,i jedno jutro uzmem i pocupam sve,vratim na fabricko i miran.
LED matrica i totalno drugaciji koncept fara
far od konektovanog
Philips LED od 50KM?
Ma nece ba,imas ogranicenje fara koliko ce i kako ce ovjetliti put,kazem ima tamo na stranici da se pogleda.Imam iskustvo sa xenonom,malo malo pa blica raja,i jedno jutro uzmem i pocupam sve,vratim na fabricko i miran.
LED matrica i totalno drugaciji koncept fara
far od konektovanog
Last edited by amar1994 on 24/10/2018 14:08, edited 1 time in total.
- hopi
- Posts: 5707
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#33 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
do mene je nisam napisao, to je bio ko fol philips, pisalo je na kutiji ali nije pravi
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#34 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
hopi wrote:do mene je nisam napisao, to je bio ko fol philips, pisalo je na kutiji ali nije pravi
sad je sa ovim LED ljepota,rikne,mijenas far citav
u kuci sam sveu LED uradio,isto tako kad rikne jedna dioda na lusteru,mijenjas citavu plocu
-
- Posts: 1856
- Joined: 07/10/2009 01:17
#35 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Samo elektronika fara za led svjetla,( uzet ću primjer passat 8 ) košta cirka 750km KOMAD... Znači samo za led, odnosno jedna od tri elektronike koje idu po faru...
i ovde ljudi uzmu porediti kako oni od 50- 250 km nisu ni blizu kao original led farovi...
i ovde ljudi uzmu porediti kako oni od 50- 250 km nisu ni blizu kao original led farovi...
- hopi
- Posts: 5707
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#36 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
ma ko je to rekao i porediosaabsa wrote:Samo elektronika fara za led svjetla,( uzet ću primjer passat 8 ) košta cirka 750km KOMAD... Znači samo za led, odnosno jedna od tri elektronike koje idu po faru...
i ovde ljudi uzmu porediti kako oni od 50- 250 km nisu ni blizu kao original led farovi...
poredili smo te led sijalice (50-250KM) sa h7 halogenim (10-50KM) i eventualno kineskim ksenonima (oko 100M ne znam tačno), svi su tu nedje cijenom
naravno da se ne mogu porediti sa fabričkim kada dva takva fara koštaju ko neko solidno auto
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#37 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
More sto ne more, sve je bolje od halogene.Throttle wrote:MoRe kod konektovanog sve
- hopi
- Posts: 5707
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#38 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
to ko na onim nekim starim američkim autima, crkne sijalica kupiš far sve zajednoamar1994 wrote:hopi wrote:do mene je nisam napisao, to je bio ko fol philips, pisalo je na kutiji ali nije pravi
sad je sa ovim LED ljepota,rikne,mijenas far citav
u kuci sam sveu LED uradio,isto tako kad rikne jedna dioda na lusteru,mijenjas citavu plocu
a kući sam probao na lusteru led, bila je jedno 5 min unutra, nekako čudno neprirodno skroz, meni nije odgovaralo
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#39 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
hopi wrote:ma ko je to rekao i porediosaabsa wrote:Samo elektronika fara za led svjetla,( uzet ću primjer passat 8 ) košta cirka 750km KOMAD... Znači samo za led, odnosno jedna od tri elektronike koje idu po faru...
i ovde ljudi uzmu porediti kako oni od 50- 250 km nisu ni blizu kao original led farovi...
poredili smo te led sijalice (50-250KM) sa h7 halogenim (10-50KM) i eventualno kineskim ksenonima (oko 100M ne znam tačno), svi su tu nedje cijenom
naravno da se ne mogu porediti sa fabričkim kada dva takva fara koštaju ko neko solidno auto
Ne pašu jednako ove alternativne led i xenon sijalice u sve farove, jednostavno negdje legnu kako treba i imaš dobar kvalitet svjetlosti, dok je u nekim farovima k'o da gledas direktno u sunce.
Ja sam u stanu sve u led, i to cold white, jest da je rejserski, ali dobro osvjetljavaju, gotovo k'o duga.
-
- Posts: 13015
- Joined: 10/06/2016 12:35
#40 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
U obicnim farovima je bolja varijanta LED od xenon sijalica sto se tice same konstrukcije. LED svijetli u jednoj tacki i preciznije baca u sjenilo za razliku od xenona kojem svijetli komplet sijalica i nemoguce je da pravi precizan snop jer baca na sve strane oko sebe i zato dolazi do zasljepljivanja nadolazećeg saobraćaja bez obzira na to koliko su farovi spusteni
Dosta pomaze ako u faru postoji kapica preko sijalice jer ne dozvoljava toliko da baca direktno naprijed nego ide u sjenilo koje usmjerava svjetlost na cestu a ne u vozace okolo
Dosta pomaze ako u faru postoji kapica preko sijalice jer ne dozvoljava toliko da baca direktno naprijed nego ide u sjenilo koje usmjerava svjetlost na cestu a ne u vozace okolo
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#41 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
jesul to ove ?Throttle wrote:U obicnim farovima je bolja varijanta LED od xenon sijalica sto se tice same konstrukcije. LED svijetli u jednoj tacki i preciznije baca u sjenilo za razliku od xenona kojem svijetli komplet sijalica i nemoguce je da pravi precizan snop jer baca na sve strane oko sebe i zato dolazi do zasljepljivanja nadolazećeg saobraćaja bez obzira na to koliko su farovi spusteni
Dosta pomaze ako u faru postoji kapica preko sijalice jer ne dozvoljava toliko da baca direktno naprijed nego ide u sjenilo koje usmjerava svjetlost na cestu a ne u vozace okolo
-
- Posts: 13015
- Joined: 10/06/2016 12:35
#42 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Ma to je smece, ja koristio slicne kao dnevna svjetla. Te ne vide 2 metra
-
- Posts: 5585
- Joined: 06/05/2013 23:05
#43 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
I sta sad staviti na obicni far lagune 2006, xenon sa kapicom ili led?
- JavierBosnia
- Posts: 3543
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#44 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Konektovani, sta si ti ubacio u farove, ne upratih te?
- beco
- Posts: 3397
- Joined: 25/08/2004 14:22
#45 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Da rezumiramo po Vama ne LED u lece?
Mene kod xenona odbija sto je ilegalan, jer i sa balastima opet đaba ako nemas prskalice fara, koje su po zakonu obavezne. Neda mi se ta zajebancija da me polocija zbog toga zaustavlja.
Logicno da su fabrički LED bolji, ali takvi farovi po 4000-5000 KM koštaju i zivo me interesuje trajnost istih, mjenjanje sijalica itd.
Mene kod xenona odbija sto je ilegalan, jer i sa balastima opet đaba ako nemas prskalice fara, koje su po zakonu obavezne. Neda mi se ta zajebancija da me polocija zbog toga zaustavlja.
Logicno da su fabrički LED bolji, ali takvi farovi po 4000-5000 KM koštaju i zivo me interesuje trajnost istih, mjenjanje sijalica itd.
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#46 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Ubacio sam sijalice.JavierBosnia wrote:Konektovani, sta si ti ubacio u farove, ne upratih te?
Obicne halogene H7 osram.
Prije imao xenon 35w 6000 K, svjetlio k'o Istanbul pa onda zbog ovih sto kukaju da im smeta, da ih zasljepljuje, počupam to i bacim.
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#47 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Na mojim farovima imaju kapice, i opet ovdje neki kazu da ih zasljepljuje,......Throttle wrote:U obicnim farovima je bolja varijanta LED od xenon sijalica sto se tice same konstrukcije. LED svijetli u jednoj tacki i preciznije baca u sjenilo za razliku od xenona kojem svijetli komplet sijalica i nemoguce je da pravi precizan snop jer baca na sve strane oko sebe i zato dolazi do zasljepljivanja nadolazećeg saobraćaja bez obzira na to koliko su farovi spusteni
Dosta pomaze ako u faru postoji kapica preko sijalice jer ne dozvoljava toliko da baca direktno naprijed nego ide u sjenilo koje usmjerava svjetlost na cestu a ne u vozace okolo
- JavierBosnia
- Posts: 3543
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#48 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Aha ahaakonektovan wrote:Ubacio sam sijalice.JavierBosnia wrote:Konektovani, sta si ti ubacio u farove, ne upratih te?
Obicne halogene H7 osram.
Prije imao xenon 35w 6000 K, svjetlio k'o Istanbul pa onda zbog ovih sto kukaju da im smeta, da ih zasljepljuje, počupam to i bacim.
A kakvi su farovi kod petice, obicni oni? Imaju li oni kakvog prostora za upgrade za prelazak na LED ili je veca matematika sve to
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#49 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
JavierBosnia wrote:Aha ahaakonektovan wrote:Ubacio sam sijalice.JavierBosnia wrote:Konektovani, sta si ti ubacio u farove, ne upratih te?
Obicne halogene H7 osram.
Prije imao xenon 35w 6000 K, svjetlio k'o Istanbul pa onda zbog ovih sto kukaju da im smeta, da ih zasljepljuje, počupam to i bacim.
A kakvi su farovi kod petice, obicni oni? Imaju li oni kakvog prostora za upgrade za prelazak na LED ili je veca matematika sve to
Ma za golfa ima sve.
Cini mi se da obicni farovi na petici, takodjer imaju kapice, moglo bi se tu uvaliti svasta nešto, ali da ne šljašti
-
- Posts: 18
- Joined: 24/10/2018 10:31
#50 Re: zamjena običnih sijalica sa LED
Postoje uglavnom dvije vrste COB (Chips on Board) i SMD (Surface mounted devices). COB izgleda otprilike ovako kao zuta povrsina iz jednog dijela. Jeftiniji je i manje otporan na temperaturu te prije pregori. Obicno daje nefokusiranu svijetlost. To na engleskom obicno zovu floodlight.
SMD je nesto sto cete vidjeti na npr led trakama i kucnoj led rasvjeti. Vise pojedinacnih cipova. Izgleda otprilike ovako . Naravno cipovi na sijalicama su puno manji.
Ovako to izgleda
Led sijalice su mijenjale kroz tri generacije. Postajale su sve bolje i bolje.
Ko zna engleski nek pogleda https://www.youtube.com/watch?v=DeaDrH0gXZk. Tu covjek objasnjava koje vrste imaju. Covjek je osnovao firmu jer je tesko naci sijalicu koja pase obliku fara. Npr moze biti dobra za jedan model a da za drugi ne valja.
Obicno u nazivu stavljaju stavljaju naziv proizvodjaca led cipa. CREE, Lumiled, Philips ZES itd. Sijalice se razlikuju po nacinju hladjenja. Aktivni s hladnjakom (ventilator) i pasivni fleksibilni (trake od bakra aluminijuma koje se mogu savijati i prilogodjavati kucistu) i fiksni.
Sto je jaca sijalica vise se grije. Obicno najbolje hlade ventilatori ali i postoji rizik i da prestane raditi pa sijalica pregori a i cesto to ne moze stati u kuciste fara.
Problem i kod sociva i sjenila je da su ona projektovana tako da se izvor svijetlosti ocekuje tacno na odredjenom mjesto tako da bi se ona ispravno reflektovala i fokusirala u slucaju sjenila ili fokusirala u slucaju lece/sociva. Led sijalice pokusavaju da imitiraju halogene sijalice gdje je zarna nit tacno na odredjenom mjestu. Mnoge sijalice mogu da se rotiraju i da mjenjaju udaljenost tako da bi nasli idealnu tacku. Na eng obicno nazivaju beam pattern. Svijetlost bi trebala biti fokusirana ispred auta na odredjenoj udaljenosti i imati odredjenu sirinu. Uglavnom intezitet treba biti najaci u sredini. Elem tehnicki mogu ovo podesavati i provjeravati.
Postoje led sijalice koje su projektovane posebno za sjenila a posebno za sociva. Najbolja stvar koja se sad moze kupiti a da nije par hiljada maraka su bi led svjetla. Kosta oko 700 KM. Dobije se integrisano socivo s led sijalicom, kratko i dugo svijetlo. To je vec podeseno da ima fokus i tako se ugradi u far kao i xenon socivo. (opsti naziv za xenon sijalice je HID posto je xenon samo vrsta gasa koji se sijalica puni, jedna podvrsta tih.)
Kad su upaljena kratka svjetla, snop ne smije prelaziti odredjenu visinu da ne bi zaslijepio nadolazece vozace. Tu liniju nazivaju cutoff line. Ko sjenila je to prilicno neprecizno, dok je kod sociva prilicno ravna linija. Kod bi xenon i bi led svjetala ima klapna koja zakloni sijalicu i napravi odsjecanje.
SMD je nesto sto cete vidjeti na npr led trakama i kucnoj led rasvjeti. Vise pojedinacnih cipova. Izgleda otprilike ovako . Naravno cipovi na sijalicama su puno manji.
Ovako to izgleda
Led sijalice su mijenjale kroz tri generacije. Postajale su sve bolje i bolje.
Ko zna engleski nek pogleda https://www.youtube.com/watch?v=DeaDrH0gXZk. Tu covjek objasnjava koje vrste imaju. Covjek je osnovao firmu jer je tesko naci sijalicu koja pase obliku fara. Npr moze biti dobra za jedan model a da za drugi ne valja.
Obicno u nazivu stavljaju stavljaju naziv proizvodjaca led cipa. CREE, Lumiled, Philips ZES itd. Sijalice se razlikuju po nacinju hladjenja. Aktivni s hladnjakom (ventilator) i pasivni fleksibilni (trake od bakra aluminijuma koje se mogu savijati i prilogodjavati kucistu) i fiksni.
Sto je jaca sijalica vise se grije. Obicno najbolje hlade ventilatori ali i postoji rizik i da prestane raditi pa sijalica pregori a i cesto to ne moze stati u kuciste fara.
Problem i kod sociva i sjenila je da su ona projektovana tako da se izvor svijetlosti ocekuje tacno na odredjenom mjesto tako da bi se ona ispravno reflektovala i fokusirala u slucaju sjenila ili fokusirala u slucaju lece/sociva. Led sijalice pokusavaju da imitiraju halogene sijalice gdje je zarna nit tacno na odredjenom mjestu. Mnoge sijalice mogu da se rotiraju i da mjenjaju udaljenost tako da bi nasli idealnu tacku. Na eng obicno nazivaju beam pattern. Svijetlost bi trebala biti fokusirana ispred auta na odredjenoj udaljenosti i imati odredjenu sirinu. Uglavnom intezitet treba biti najaci u sredini. Elem tehnicki mogu ovo podesavati i provjeravati.
Postoje led sijalice koje su projektovane posebno za sjenila a posebno za sociva. Najbolja stvar koja se sad moze kupiti a da nije par hiljada maraka su bi led svjetla. Kosta oko 700 KM. Dobije se integrisano socivo s led sijalicom, kratko i dugo svijetlo. To je vec podeseno da ima fokus i tako se ugradi u far kao i xenon socivo. (opsti naziv za xenon sijalice je HID posto je xenon samo vrsta gasa koji se sijalica puni, jedna podvrsta tih.)
Kad su upaljena kratka svjetla, snop ne smije prelaziti odredjenu visinu da ne bi zaslijepio nadolazece vozace. Tu liniju nazivaju cutoff line. Ko sjenila je to prilicno neprecizno, dok je kod sociva prilicno ravna linija. Kod bi xenon i bi led svjetala ima klapna koja zakloni sijalicu i napravi odsjecanje.