BMW E90

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#1 BMW E90

Post by Slo Burner »

Planiram kupovinu ovog modela 2006-2010 godine, jos nisam odlucio karavan ili sedan. KOji od ovih motora preporucujete, koje su mu mane , na sto obratiti paznju?
User avatar
basicm
Posts: 10723
Joined: 16/01/2012 21:38

#2 Re: BMW E90

Post by basicm »

Slo Burner wrote:Planiram kupovinu ovog modela 2006-2010 godine, jos nisam odlucio karavan ili sedan. KOji od ovih motora preporucujete, koje su mu mane , na sto obratiti paznju?
Ihhhhh, cekaj sad :-D
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#3 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

POmislicu da se poznajemo :D
User avatar
basicm
Posts: 10723
Joined: 16/01/2012 21:38

#4 Re: BMW E90

Post by basicm »

Ne vjerujem, nego vidjeces sad belaja, vec trebas stan ili kucu na prodaju dati :)
2.0 d n47 oko lanca problemi, ima klapne mogu otpasti, i klasicne dizel boljke se znaju desavati od primjerka do drugog.
User avatar
Rockefeller
Posts: 7405
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#5 Re: BMW E90

Post by Rockefeller »

Bolje vikendicu kupit i arapima izdavat.

Salim se.

:zoka:
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20577
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#6 Re: BMW E90

Post by Bullet Tooth Tony »

325 xi karavan :D :D ... on ti nosi oznaku E91 :) :) ... karavani
lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#7 Re: BMW E90

Post by lavic »

Benzin sestak, ja kad sam ih gledao to sam dobio kao savjet od momka koji ih servisira... ali su kod nas rijetki ili razvaljeni. Ostaje ti Njemacka.
Moze i 330 XD kao druga opcija.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#8 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

basicm wrote:Ne vjerujem, nego vidjeces sad belaja, vec trebas stan ili kucu na prodaju dati :)
2.0 d n47 oko lanca problemi, ima klapne mogu otpasti, i klasicne dizel boljke se znaju desavati od primjerka do drugog.
OD koliko je KW najbolje kupiti, vidim ovaj od 130 kw nesto treba izbjegavati, kao lanac pozadi, ne znam sto bi to bio problem
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#9 Re: BMW E90

Post by UmaX »

Problem je kad se mijenja taj lanac, mora se komplet motor izvadit. AFAIK.
User avatar
ranger
Posts: 2643
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#10 Re: BMW E90

Post by ranger »

Slo Burner wrote:Planiram kupovinu ovog modela 2006-2010 godine, jos nisam odlucio karavan ili sedan. KOji od ovih motora preporucujete, koje su mu mane , na sto obratiti paznju?
trazi motor m47 ugradjivao se mislim do 2007 godine ima 163ks i to ti je provjerena masina. klapne i nisu toliki bauk na e90 kao na e46. mozes ih skinuti zbog predostroznosti.
ako hoces jace onda m57 redni sestak godinama vazio za najbolji motor u klasi.
odrzavanje m47 ti izgleda ovako: kvalitetno ulje i svi filteri cca 250KM, remenica radilice kvalitetna 400KM, diskovi par 145KM, grijac 30KM/kom, gume ti pasu standardne dimenzije 205/55/16 ili 235/45/17 cca 150-200KM/kom
turbine i dizne idu ko i svim drugim autima, dpf isto na vecoj kilometrazi zastopa a onda imas opcije nov/polovan/ukidanje
potrosnja po gradu 9 na otvorenom ako ne silujes 5, za neku normala kombinovanu voznju bez divljanja vrti se oko 6,5
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#11 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

ranger wrote:
Slo Burner wrote:Planiram kupovinu ovog modela 2006-2010 godine, jos nisam odlucio karavan ili sedan. KOji od ovih motora preporucujete, koje su mu mane , na sto obratiti paznju?
trazi motor m47 ugradjivao se mislim do 2007 godine ima 163ks i to ti je provjerena masina. klapne i nisu toliki bauk na e90 kao na e46. mozes ih skinuti zbog predostroznosti.
ako hoces jace onda m57 redni sestak godinama vazio za najbolji motor u klasi.
odrzavanje m47 ti izgleda ovako: kvalitetno ulje i svi filteri cca 250KM, remenica radilice kvalitetna 400KM, diskovi par 145KM, grijac 30KM/kom, gume ti pasu standardne dimenzije 205/55/16 ili 235/45/17 cca 150-200KM/kom
turbine i dizne idu ko i svim drugim autima, dpf isto na vecoj kilometrazi zastopa a onda imas opcije nov/polovan/ukidanje
potrosnja po gradu 9 na otvorenom ako ne silujes 5, za neku normala kombinovanu voznju bez divljanja vrti se oko 6,5
Hvala, ma kontam dovoljan je 2.0 za ovo auto, da je petica isao bi na sestaka sigurno. Vidio sam zanimljiv na piku ali je 318, 105 kw, ne bi ni od njega ja bjezao
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#12 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

UmaX wrote:Problem je kad se mijenja taj lanac, mora se komplet motor izvadit. AFAIK.
Ja na proslom ne promjenih lanac za 6 godina, sad koliko je to bilo pametno...
User avatar
ranger
Posts: 2643
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#13 Re: BMW E90

Post by ranger »

Slo Burner wrote:
ranger wrote:
Slo Burner wrote:Planiram kupovinu ovog modela 2006-2010 godine, jos nisam odlucio karavan ili sedan. KOji od ovih motora preporucujete, koje su mu mane , na sto obratiti paznju?
trazi motor m47 ugradjivao se mislim do 2007 godine ima 163ks i to ti je provjerena masina. klapne i nisu toliki bauk na e90 kao na e46. mozes ih skinuti zbog predostroznosti.
ako hoces jace onda m57 redni sestak godinama vazio za najbolji motor u klasi.
odrzavanje m47 ti izgleda ovako: kvalitetno ulje i svi filteri cca 250KM, remenica radilice kvalitetna 400KM, diskovi par 145KM, grijac 30KM/kom, gume ti pasu standardne dimenzije 205/55/16 ili 235/45/17 cca 150-200KM/kom
turbine i dizne idu ko i svim drugim autima, dpf isto na vecoj kilometrazi zastopa a onda imas opcije nov/polovan/ukidanje
potrosnja po gradu 9 na otvorenom ako ne silujes 5, za neku normala kombinovanu voznju bez divljanja vrti se oko 6,5
Hvala, ma kontam dovoljan je 2.0 za ovo auto, da je petica isao bi na sestaka sigurno. Vidio sam zanimljiv na piku ali je 318, 105 kw, ne bi ni od njega ja bjezao
taj ti je n47 i njega lanac zeza
mada hiljade ih se voza bez problema, ima tu dosta i do prijasnjih vlasnika.
NediM17
Posts: 21989
Joined: 05/11/2009 11:49

#14 Re: BMW E90

Post by NediM17 »

Sto ljudi sebi vole zabiti trn u zdravu nogu. :-D


:lol:
User avatar
basicm
Posts: 10723
Joined: 16/01/2012 21:38

#15 Re: BMW E90

Post by basicm »

Slo Burner wrote:
UmaX wrote:Problem je kad se mijenja taj lanac, mora se komplet motor izvadit. AFAIK.
Ja na proslom ne promjenih lanac za 6 godina, sad koliko je to bilo pametno...
Pa ako si ga imao onda znas sve, ne moramo pisati.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5379
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#16 Re: BMW E90

Post by Slo Burner »

basicm wrote:
Slo Burner wrote:
UmaX wrote:Problem je kad se mijenja taj lanac, mora se komplet motor izvadit. AFAIK.
Ja na proslom ne promjenih lanac za 6 godina, sad koliko je to bilo pametno...
Pa ako si ga imao onda znas sve, ne moramo pisati.
E46 sam imao
User avatar
basicm
Posts: 10723
Joined: 16/01/2012 21:38

#17 Re: BMW E90

Post by basicm »

Onda nisi imao n47 u njemu, imao si m47 ako je bio dizel. N47 ima lanac na zadnjoj strani motora koji je podlozan kvaru.
User avatar
HRossi
Posts: 143
Joined: 09/10/2011 12:54

#18 Re: BMW E90

Post by HRossi »

Imam e90 lci 318d 2011 i koliko god bi htio da ga prodam toliko i uzivam u njemu, ali ga ne bi preporucio. Skupo odrzavanje, auto je po sebi vrlo specificno i grubo a mocno i lijepo, zvuk dizela malo jaci i potreban je dobar servis sa bmw opremom, ne moze ga svako praviti. N47 motori 07-08 imali gresku za pucanje lanca (koji se nalazi u zadnjem dijelu motora), kasnije doradjen od 03.2011.gdje je bilo slucajeva sa spanerima koji nedovoljno zatezu lanac sa susakvim zvukom al bez opasnosti za havariju. Mislim da su od 09.2013. otklonili sve probleme i BMW od tog perioda moze se reci da ima dobar motor, sve poslije je bajka.
Kod manuelnog mjenjaca kvacilo i zamajac su standardni problem i u prosjeku svaki 100k km se mora mjenjati, a kosta podobro, zato je automat mnogo bolja opcija. Sretno u kupovini ;)
User avatar
mk ultra
Posts: 19863
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19 Re: BMW E90

Post by mk ultra »

Sve sami šaltaći
Nije kvačilo prekidač 1/0, nit se utrkuje sa takvim autom..

335d je na bazi starog M57 :mrgreen:
lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#20 Re: BMW E90

Post by lavic »

Ja sam jos na E46 i ganjam E60, ako budem kupovao kojim slucajem e 90 samo cu traziti 330i sa ili bez x-drive.
Nema nepotrebnih zajebancija sa lancem, turbinom, DPF-om, diznama zbog lose nafte.... sve ovo zbog par litara vise .
boshniak
Posts: 2007
Joined: 20/04/2014 11:48

#21 Re: BMW E90

Post by boshniak »

Najpouzdaniji od ovih manjih motora je 318d od 89kw, nije imao problema sa lancem, i stvarno lijepo ide, zvucna izolacija je odlicna zvuk u kabini isti i na 1500 i na 3500 obrtaja
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#22 Re: BMW E90

Post by golfiista »

Drug, ja vozim taj zloglasni N47 motor evo vec cetvrt godinu. Taj motor je na zlom glasu iskljicivo kod forumskog pucanstva koje u pravilu i nije vidilo taj motor uzivo. Istina, znalo se desiti da lanac pukne na primjercima proizvedenim do 01/2009. Ali imajuci u vidu u koliko modela i verzija se taj motor ugrađivao,.sansa da ti pukne lanac na modelu kojeg ti kupis jeste ravna tome da kada krenes ljetos na odmor u Tursku da ti padne avion. Desava se, ali mlras biti bas baksuz. Također, moras znati da tu nema konstruktorske greske vec samo i iskljucivo lkudski nemar i diskutabilno odrzavanje motora. Moras znati da ces naci na internetu hiljadu primjera gddje se spominje pro lem te vrste ali isto tako, kako napisah milion je onih koji vrte taj motor bez bilo kakvih problena. U svakom slucaju, u ovlastenom servisu je izmjena tog lanca cca 600 eura, i to samo pod uslovom da je aufomobil.presao preko 250000 km i ako se lanac cuje pri radu motora u suprotnom nema porebe nesto dirati.
Zato, nemoj da bjezatu od takvog motora jer za 2.0 177 KS je odlicna snaga i gust u voznji je garantiran. Sve drugo je suplja.
Kod mene je na satu 180. km i na motoru i autu je sve fabricko od kvacila do turbine i sve je u top stanju. Ta nije to vw ili reno ne dao Bog...pu pu pu
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37317
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#23 Re: BMW E90

Post by bitanga_sa_otesa »

to se nikad ne treba mijenjati,jer ako motor ima lanac nema velikog servisa...samo gas
User avatar
liaar
Posts: 3794
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#24 Re: BMW E90

Post by liaar »

Ti si ono auto kod Kramara kupio je l' de?

Imaš ti na satu oko 480 al' ne znaš to još jbg
Throttle
Posts: 13282
Joined: 10/06/2016 12:35

#25 Re: BMW E90

Post by Throttle »

:lol: :lol:
Post Reply