Željeznice - all about
Moderator: anex
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#26 Re: Željeznice - all about
Na granicnom prelazu/saobracaju sa EU, koliko ja znam...
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#27 Re: Željeznice - all about
Na Nikšića cijelo vrijeme mislio (i pisao).drndalo wrote:Jel moguce da si prvobitno napisao Novalic umjesto Niksic? Smio bih se zakleti da sam prvi put procitao Novalic, zato sam i komentarisao onako... E sad ili je to ili se meni prividja Novalic...?!
U ovom zadnjem slucaju, vrijeme je za more...
Vakat na more
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#28 Re: Željeznice - all about
Onda je do mene, hrkljus... Odoh malo onda dole... Necu vozom/vlakom za sad...
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#29 Re: Željeznice - all about
Pun pogodak Željeznica FBiH: Zbog velikog interesa putnika poduplali voz prema jugu
Fokus.ba
Od 15. juna 2017. uveden je u saobraćaj sezonski brzi voz na relaciji Sarajevo – Čapljina – Sarajevo.
Da se vraća povjerenje putnika u vožnju vozom najbolje govore podaci da je svakim danom sve veći broj putnika koji putuju i koriste usluge Željeznica FBiH.
Da su putnici prepoznali vrhunski kvalitet i komfor koje pružaju željeznice uvođenjem u promet “Talgo” garnitura govori i pokazatelj da je samo za 1. juli rezervisano svih 236 mjesta koliko i broji jedna garnitura “Talgo” voza.
Budući da se planira dolazak još putnika, Željeznice FBiH su obezbjedile još jednu garnituru “Talgo” voza koje će se spojiti jedna za drugom i na taj način broj rezervacija će povećati na 472 mjesta, tako da niko od putnika neće propustiti vožnju prema Čapljini i moru.
Sindikat mašinovođa/strojovođa u BiH još jednom se zahvaljuje putnicima na ukazanom povjerenju i što koriste usluge Željeznica FBiH.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#30 Re: Željeznice - all about
Vozio sam se prije 13 dana brzim sezonskim vozom broj 1723 prema jugu i vratio vozom broj 1722 nazad u Sarajevo. Nisam išao skroz do Čapljine, nego "samo" do Mostara.
Fotografija kroz prozor vagona, sa mosta preko Neretve, iza (u smjeru Mostara) Jablanice:
Dajem visoku ocjenu Talgo vagonima, čine se upravo idealni za ovu zavojitu prugu. Izuzetno su udobni, zbog kratkoće i nepostojanja prevjesa preko osovina. Naime, osim prvog vagona (prva klasa) i devetog vagona (druga klasa), svi ostali vagoni su na oba kraja oslonjeni na jednoosovinska podvozja koja dijele dva spojena vagona. Naravno, i prvi i deveti vagon su tako oslonjeni na jednom kraju.
Osim udobnosti taj način spajanja i oslanjanja vagona pozitivno utječe na pasivnu sigurnost, jer je prilikom udesa puno manja vjerovatnoća da će doći do iskakanja i "makaženja" vagona jedan na drugi (kao što se 1998-e desilo sa ICE 1, ispod nadvožnjaka u njemačkom Eschede-u). Pasivnoj sigurnosti mnogo doprinosi i dugačka zona gnečenja (oko 1/3 dužine vagona), bez sjedišta, u prvom i devetom vagonu.
Jedina zamjerka je što u vagonima prve klase (a možda je tako i u vagonima druge klase, nisam provjerio) nema mogućnosti otvaranja barem malog segmenta niti jednog prozorskog stakla, pa to smeta prilikom fotografisanja iz vagona.
Fotografija kroz prozor vagona, sa mosta preko Neretve, iza (u smjeru Mostara) Jablanice:
Dajem visoku ocjenu Talgo vagonima, čine se upravo idealni za ovu zavojitu prugu. Izuzetno su udobni, zbog kratkoće i nepostojanja prevjesa preko osovina. Naime, osim prvog vagona (prva klasa) i devetog vagona (druga klasa), svi ostali vagoni su na oba kraja oslonjeni na jednoosovinska podvozja koja dijele dva spojena vagona. Naravno, i prvi i deveti vagon su tako oslonjeni na jednom kraju.
Osim udobnosti taj način spajanja i oslanjanja vagona pozitivno utječe na pasivnu sigurnost, jer je prilikom udesa puno manja vjerovatnoća da će doći do iskakanja i "makaženja" vagona jedan na drugi (kao što se 1998-e desilo sa ICE 1, ispod nadvožnjaka u njemačkom Eschede-u). Pasivnoj sigurnosti mnogo doprinosi i dugačka zona gnečenja (oko 1/3 dužine vagona), bez sjedišta, u prvom i devetom vagonu.
Jedina zamjerka je što u vagonima prve klase (a možda je tako i u vagonima druge klase, nisam provjerio) nema mogućnosti otvaranja barem malog segmenta niti jednog prozorskog stakla, pa to smeta prilikom fotografisanja iz vagona.
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#31 Re: Željeznice - all about
Seawolf wrote:Vozio sam se prije 13 dana brzim sezonskim vozom broj 1723 prema jugu i vratio vozom broj 1722 nazad u Sarajevo. Nisam išao skroz do Čapljine, nego "samo" do Mostara.
Dajem visoku ocjenu Talgo vagonima, čine se upravo idealni za ovu zavojitu prugu. Izuzetno su udobni, zbog kratkoće i nepostojanja prevjesa preko osovina. Naime, osim prvog vagona (prva klasa) i devetog vagona (druga klasa), svi ostali vagoni su na oba kraja oslonjeni na jednoosovinska podvozja koja dijele dva spojena vagona. Naravno, i prvi i deveti vagon su tako oslonjeni na jednom kraju.
Osim udobnosti taj način spajanja i oslanjanja vagona pozitivno utječe na pasivnu sigurnost, jer je prilikom udesa puno manja vjerovatnoća da će doći do iskakanja i "makaženja" vagona jedan na drugi (kao što se 1998-e desilo sa ICE 1, ispod nadvožnjaka u njemačkom Eschede-u). Pasivnoj sigurnosti mnogo doprinosi i dugačka zona gnečenja (oko 1/3 dužine vagona), bez sjedišta, u prvom i devetom vagonu.
Jedina zamjerka je što u vagonima prve klase (a možda je tako i u vagonima druge klase, nisam provjerio) nema mogućnosti otvaranja barem malog segmenta niti jednog prozorskog stakla, pa to smeta prilikom fotografisanja iz vagona.
Da li si stigao upratiti koje brzine je razvijao od Sarajeva do Bradine?
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#32 Re: Željeznice - all about
Građani sve češće koriste voz za putovanje prema jugu BiH, uskoro i linija za Banju Luku
Nepune tri sedmice nakon puštanja u promet BH Voza sa Talgo garniturama na liniji Sarajevo – Čapljina, jutros je prema jugu krenula dupla kompozicija vagona.
“Redovna kompozicija od 9 vagona bila je u cjelosti rasprodana tokom jučerašnjeg dana, tako da smo bili primorani povećati kapacitete sa još jednom garniturom. Razlog za to su podignuta razina kvaliteta usluge, atraktivne cijene i povećan interes u okviru turističke sezone. Povezali smo Sarajevo sa Jadranom, a uvođenjem dodatnih putničkih linija Sarajevo - Zenica koje su usklađene sa postojećim prema jugu, omogućit ćemo i putnicima iz ovog grada da ugodno, kvalitetno i jeftino putuju prema Mostaru i dalje prema moru. Očekujemo još veći interes građana ali i stranih turista, tim više jer ćemo uskoro otvoriti saobraćaj prema Banjoj Luci i drugim gradovima na sjeveru države, ali i zbog toga jer smo spremili čitav niz pogodnosti za putnike BH Voza”, izjavio je Enis Džafić generalni direktor Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine.
U posljednjih 15 dana na ovoj relaciji prevezeno je 5.260 putnika, čime je ostvaren dnevni prosjek od 350 putnika.
U skladu sa svojom važećom tarifskom politikom ŽFBiH odobravaju komercijalne povlastice na redovne vozne cijene za određene kategorije putnika uz odgovarajući dokument i to:
- za povratna putovanja povlasticu od 20 posto;
- za putovanja studenata, novinara, penzionera i lica starijih od 60 godina povlasticu od 30 posto;
- za putovanja djece starosti od 4 do 12 godina povlasticu od 50 posto. Djeca starosti do 4 godine prevoze se besplatno.
Također, ŽFBiH odobravaju i povlasticu za kolektivna putovanja i to za grupe od 6 do 30 putnika 30 posto, a za grupe preko 30 odraslih putnika povlasticu od 50 posto.
Putnički voz Zenica - Sarajevo polazi u 04:54 sati sa dolaskom u Sarajevo u 06:39 sati. Putnici iz ovog voza moći će ostvariti vezu na voz koji saobraća na relaciji Sarajevo – Čapljina sa polaskom iz Sarajeva u 07:01 sati i dolaskom u Čapljinu u 09:35 sati.
Putničkim vozom na relaciji Čapljina – Sarajevo sa polaskom iz Čapljine u 19:25 sati i dolaskom u Sarajevo u 21:59 sati, putnici će moći ostvariti i vezu na voz Sarajevo – Zenica i to sa polaskom iz Sarajeva u 22:24 sati i dolaskom u Zenicu u 00:09 sati od 05.07.2017. godine.
Podsjećamo da BH Voz na relaciji Sarajevo – Čapljina ostvaruje vezu na autobusku liniju autobusima Autoherc d.o.o Grude za pravac Neum i Makarsku. Vrijeme polaska iz Čapljine je u 10:15 sati, a vrijeme dolaska u Neum je u 11:20 sati, dok je vrijeme polaska iz Neuma u 18:00 sati, a vrijeme dolaska u Čapljinu je u 19:05 sati.
Klix
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#33 Re: Željeznice - all about
Oko 65 km/h, na dionici Pazarić - Tarčin - Bradina.So What! wrote:Seawolf wrote:Vozio sam se prije 13 dana brzim sezonskim vozom broj 1723 prema jugu i vratio vozom broj 1722 nazad u Sarajevo. Nisam išao skroz do Čapljine, nego "samo" do Mostara.
Dajem visoku ocjenu Talgo vagonima, čine se upravo idealni za ovu zavojitu prugu. Izuzetno su udobni, zbog kratkoće i nepostojanja prevjesa preko osovina. Naime, osim prvog vagona (prva klasa) i devetog vagona (druga klasa), svi ostali vagoni su na oba kraja oslonjeni na jednoosovinska podvozja koja dijele dva spojena vagona. Naravno, i prvi i deveti vagon su tako oslonjeni na jednom kraju.
Osim udobnosti taj način spajanja i oslanjanja vagona pozitivno utječe na pasivnu sigurnost, jer je prilikom udesa puno manja vjerovatnoća da će doći do iskakanja i "makaženja" vagona jedan na drugi (kao što se 1998-e desilo sa ICE 1, ispod nadvožnjaka u njemačkom Eschede-u). Pasivnoj sigurnosti mnogo doprinosi i dugačka zona gnečenja (oko 1/3 dužine vagona), bez sjedišta, u prvom i devetom vagonu.
Jedina zamjerka je što u vagonima prve klase (a možda je tako i u vagonima druge klase, nisam provjerio) nema mogućnosti otvaranja barem malog segmenta niti jednog prozorskog stakla, pa to smeta prilikom fotografisanja iz vagona.
Da li si stigao upratiti koje brzine je razvijao od Sarajeva do Bradine?
Mislim da je vozni red napisan preoptimistično. Naime, od Sarajeva do Mostara mu treba oko 2 sata i 15 minuta.
Zaustavljanje sa izlaskom/ulaskom putnika je samo u Konjicu i u Mostaru. Tu se gubi puno vremena, jer se provjera karata vrši prilikom ulaska u voz, a otvorena su vrata na samo jednom vagonu, i to za putnike oba razreda.
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#34 Re: Željeznice - all about
Najvise vremena se gubi na cestim stajanjima, u odnosu na voznju, makar i sa 60 km/h. Dok par minuta ranije pocne usporavat, pa kad krene iz stanice dok ubrza... Kad su samo 2 stajanja to je manji problem, nego kada ih je 10...
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#35 Re: Željeznice - all about
Štos je u tome što sezonski brzi voz broj 1722, po redu vožnje u Mostar stiže u 19:58, a iz Mostara po redu vožnje treba krenuti u 20:00.drndalo wrote:Najvise vremena se gubi na cestim stajanjima, u odnosu na voznju, makar i sa 60 km/h. Dok par minuta ranije pocne usporavat, pa kad krene iz stanice dok ubrza... Kad su samo 2 stajanja to je manji problem, nego kada ih je 10...
I on jeste u Mostar, na kolosjek broj 3, stigao tačno u minutu po redu vožnje, ali je iz Mostara krenuo tek u 20:12, jer je u Mostaru na ulazak čekalo nas osamdesetak, a svakome je pojedinačno pregledana karta, prilikom ulaska kroz jedna jedina otvorena vrata.
Jedno pitanje: Znate li koji je najduži tunel na pruzi Sarajevo - Čapljina (ne, nije onaj ispod planine Ivan)?
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#36 Re: Željeznice - all about
Vjerujem, a isto vjerujem da je ovo pregledanje posljedica svima novog dogadjaja... Dolaska voza, i to sa sve putnicima...
-
- Posts: 6703
- Joined: 17/02/2005 07:57
#37 Re: Željeznice - all about
Jedrenje?Seawolf wrote:Štos je u tome što sezonski brzi voz broj 1722, po redu vožnje u Mostar stiže u 19:58, a iz Mostara po redu vožnje treba krenuti u 20:00.drndalo wrote:Najvise vremena se gubi na cestim stajanjima, u odnosu na voznju, makar i sa 60 km/h. Dok par minuta ranije pocne usporavat, pa kad krene iz stanice dok ubrza... Kad su samo 2 stajanja to je manji problem, nego kada ih je 10...
I on jeste u Mostar, na kolosjek broj 3, stigao tačno u minutu po redu vožnje, ali je iz Mostara krenuo tek u 20:12, jer je u Mostaru na ulazak čekalo nas osamdesetak, a svakome je pojedinačno pregledana karta, prilikom ulaska kroz jedna jedina otvorena vrata.
Jedno pitanje: Znate li koji je najduži tunel na pruzi Sarajevo - Čapljina (ne, nije onaj ispod planine Ivan)?
Inače, pravo lijepa vijest vezana za današnji Voz prema Čapljini...mislim da ova država nije bar 30 godina vidjela lokomotivu koja vuče 18 putničkih vagona. Do sad je uspjeh bio ako moraju prikačiti dva...
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#38 Re: Željeznice - all about
Bravo ... tunel Jedrenje, između Drežnice i Raške Gore, dužine 3.239 m.neki wrote:Jedrenje?Seawolf wrote:Štos je u tome što sezonski brzi voz broj 1722, po redu vožnje u Mostar stiže u 19:58, a iz Mostara po redu vožnje treba krenuti u 20:00.drndalo wrote:Najvise vremena se gubi na cestim stajanjima, u odnosu na voznju, makar i sa 60 km/h. Dok par minuta ranije pocne usporavat, pa kad krene iz stanice dok ubrza... Kad su samo 2 stajanja to je manji problem, nego kada ih je 10...
I on jeste u Mostar, na kolosjek broj 3, stigao tačno u minutu po redu vožnje, ali je iz Mostara krenuo tek u 20:12, jer je u Mostaru na ulazak čekalo nas osamdesetak, a svakome je pojedinačno pregledana karta, prilikom ulaska kroz jedna jedina otvorena vrata.
Jedno pitanje: Znate li koji je najduži tunel na pruzi Sarajevo - Čapljina (ne, nije onaj ispod planine Ivan)?
Inače, pravo lijepa vijest vezana za današnji Voz prema Čapljini...mislim da ova država nije bar 30 godina vidjela lokomotivu koja vuče 18 putničkih vagona. Do sad je uspjeh bio ako moraju prikačiti dva...
- Haris.ba
- Posts: 24902
- Joined: 08/09/2005 20:08
#39 Re: Željeznice - all about
1.
A zašto se karta pregleda na ulasku u voz?
Priznajem. Nisam se vozio vozom ima nekih 20 godina. Zadnji put možda neke 99. kada se išlo na more do Ploča (pa dalje taksijem ili busom - ne mogu se sjetiti).
I tada se karta gledala u kupeu.
2.
I zašto takva brzina? oko 65 na sat? Mislim, zar ne može brže? Barem neki prosjek da izađe na 80?
3.
Je li to FBiH pristala na subvencioniranje vožnje talgom? Jer razlog zašto prije talga nije bilo jeste subvencioniranje. Kako su se dogovorili?
A zašto se karta pregleda na ulasku u voz?
Priznajem. Nisam se vozio vozom ima nekih 20 godina. Zadnji put možda neke 99. kada se išlo na more do Ploča (pa dalje taksijem ili busom - ne mogu se sjetiti).
I tada se karta gledala u kupeu.
2.
I zašto takva brzina? oko 65 na sat? Mislim, zar ne može brže? Barem neki prosjek da izađe na 80?
3.
Je li to FBiH pristala na subvencioniranje vožnje talgom? Jer razlog zašto prije talga nije bilo jeste subvencioniranje. Kako su se dogovorili?
Last edited by Haris.ba on 01/07/2017 18:17, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#40 Re: Željeznice - all about
Ne znam ... treba pitati nekoga iz J.P. Željeznice Federacije BiH. Tako je bilo 18. juna. Ne znam je li se nešto promijenilo u međuvremenu.Haris.ba wrote:A zašto se karta pregleda na ulasku u voz?
Priznajem. Nisam se vozio vozom ima nekih 20 godina. Zadnji put možda neke 99. kada se išlo na more do Ploča (pa dalje taksijem ili busom - ne mogu se sjetiti).
I tada se karta gledala u kupeu.
I, naravno, normalno bi bilo da se karta pregleda kada putnik već sjedi u vagonu (nema kupea u Talgo vagonima).
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#41 Re: Željeznice - all about
Na dionici od Jablanice do Mostara dostiže i 85 km /h. Na koju dionicu misliš kada govoriš o prosječnoj brzini od 80 km/h?Haris.ba wrote: ...
2.
I zašto takva brzina? oko 65 na sat? Mislim, zar ne može brže? Barem neki prosjek da izađe na 80?
...
- Haris.ba
- Posts: 24902
- Joined: 08/09/2005 20:08
#42 Re: Željeznice - all about
Mislio sam na tu dionicu. Znam da prije Bradine nema selameta. Jedino da smo uz autoput probijali i trasu za željeznicu.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#43 Re: Željeznice - all about
Nemoguće je da trasa auto-puta i trasa pruge budu jedna uz drugu, jer je maksimalan nagib pruge (između stanice Grad i stanice Bradina) oko 2,5%, a auto-put može ići i po nagibu do 8%. Zbog toga je za savladavanje iste visinske razlike, uvijek potrebno više dužine pruge nego puta.Haris.ba wrote:Mislio sam na tu dionicu. Znam da prije Bradine nema selameta. Jedino da smo uz autoput probijali i trasu za željeznicu.
- ExNihilo
- Posts: 17073
- Joined: 23/01/2008 07:05
- Location: In the sheltering shade of the forest
#44 Re: Željeznice - all about
Koliko vremenski treba SA-MO? Ako iz SA krene u 7h, kada bude u MO?
-
- Posts: 485
- Joined: 17/03/2015 11:27
#45 Re: Željeznice - all about
Oko 2 sata i 15, 20 minuta, ranije je trajala do Mostara 2 i 50, tako da i nije neka razlika s obzirom da sad ne staju na nekoliko stanica ali je komocija sigurno, novo...
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#46 Re: Željeznice - all about
1. Uozbiljili su maksimalno ovu liniju, skoro nikakve mogućnosti šverca i potkupljivanja konduktera.Haris.ba wrote:1.
A zašto se karta pregleda na ulasku u voz?
Priznajem. Nisam se vozio vozom ima nekih 20 godina. Zadnji put možda neke 99. kada se išlo na more do Ploča (pa dalje taksijem ili busom - ne mogu se sjetiti).
I tada se karta gledala u kupeu.
2.
I zašto takva brzina? oko 65 na sat? Mislim, zar ne može brže? Barem neki prosjek da izađe na 80?
3.
Je li to FBiH pristala na subvencioniranje vožnje talgom? Jer razlog zašto prije talga nije bilo jeste subvencioniranje. Kako su se dogovorili?
2. Dobrim dijelom, pojas uz prugu je i naseljen pa to malo teže ide. Imaju snimci gdje na testiranjima Talgo voza negdje na jugu, on ide preko 100 na sat. Ipak jutrošnje slike korisnika Co_Co (SSC) prikazuju da on djelomično između Konjica i Mostara ide oko 100 km/h.
3. Stvarno ne znam, koliko tu ima subvencije, vjerovatno ima neke. S tim da postoji mogućnost da bi ove garniture mogle biti isplative i mogli bi možda čak dobiti Končarovu (također modernu) garnituru do Banja Luke.
-
- Posts: 7747
- Joined: 14/06/2012 22:59
#47 Re: Željeznice - all about
Znači, zbog nepovjerenja Željeznica Federacije BiH u svoje vlastito osoblje, putnici moraju da ulaze u voz, kao da ulaze u kino.So What! wrote:1. Uozbiljili su maksimalno ovu liniju, skoro nikakve mogućnosti šverca i potkupljivanja konduktera.Haris.ba wrote:1. A zašto se karta pregleda na ulasku u voz?
Priznajem. Nisam se vozio vozom ima nekih 20 godina. Zadnji put možda neke 99. kada se išlo na more do Ploča (pa dalje taksijem ili busom - ne mogu se sjetiti).
I tada se karta gledala u kupeu.
...
...
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#48 Re: Željeznice - all about
Haman da je tako ...Seawolf wrote:Znači, zbog nepovjerenja Željeznica Federacije BiH u svoje vlastito osoblje, putnici moraju da ulaze u voz, kao da ulaze u kino.
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#49 Re: Željeznice - all about
Željeznice FBiH dogovrile prijevoz gipsa u Hrvatsku, uskoro i turistički voz kroz Krajinu
U sklopu aktivnosti čiji je cilj povećanje udjela željezničkog prometa na tržištu transportnih usluga, Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine su sa partnerskim željezničkim operatorom na prugama u Hrvatskoj - PPD Transport d.o.o. Zagreb dogovorile prevoz cca 20.000 tona sirovog gipsa do kraja tekuće godine.
Ovaj prevoz će se realizirati za potrebe cementare Našicecement d.o.o. iz Našica čiji su dugogodišnji dobavljač Rudnici gipsa iz Donjeg Vakufa.
Ovim je praktično deblokirana Bosanska Krajina u smislu teretnog željezničkog saobraćaja, a uspostavljanjem turističkog voza "Unskom prugom" 7. jula, te završetkom elektrifikacije ove pruge, bit će otklonjena i blokada putničkog željezničkog saobraćaja prema Bihaću.
Planirana otprema prve kompozicije voza od 18 vagona i oko 1.000 neto tona iz željezničke stanice Kulen Vakuf je 01. jula. Dalje otpreme ukupno ugovorene količine će se realizovati prema planiranoj dinamici korisnika.
Ovaj ugovoreni prevoz predstavlja značajan doprinos daljem razvoju željezničkog sektora u BiH posebno na dijelu pruge koji teritorijalno pripada području Unsko- Sanskog kantona. ŽFBiH je sa partnerima učinila maksimalne napore kako bi kod ovog prevoza postigla tržišno prihvatljive uslove za korisnika. Našicecement ima asortiman i drugih roba koje su izvozno i uvozno orjentisane prema tržištu BiH. Također, i Rudnici gipsa iz Donjeg Vakufa imaju svoje planske aktivnosti usmjerene na plasman gipsa i za druge destinacije u regionu.
"I ovim primjerom mi smo pokazali da smo kičma razvoja ove zemlje. Naš cilj je deblokada Bosanske Krajine u transportnom i putničkom željezničkom saobraćaju. Na taj način Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine će na najbolji način ostvariti svoju misiju, a to je slobodan i neometan protok ljudi i roba na teritoriji cijele države", izjavio je Enis Džafić generalni direktor Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine.
Klix
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#50 Re: Željeznice - all about
Ko je mogao vjerovati da ce vidjeti redove na Zeljeznickoj stanici u Sarajevu?
Sad ce spica turisticke sezone i to ce sigurno sve biti bolje, vise putnika a i da ta djelatnost dobije vise zamaha a ne samo teretni saobracaj. To je napokon prilika da se mjesto voza/vlaka vrati kao prevozno sredstvo. Jedva cekam da sjednem u talgo vagone.
Sad ce spica turisticke sezone i to ce sigurno sve biti bolje, vise putnika a i da ta djelatnost dobije vise zamaha a ne samo teretni saobracaj. To je napokon prilika da se mjesto voza/vlaka vrati kao prevozno sredstvo. Jedva cekam da sjednem u talgo vagone.