Dope_Man wrote:Da, nije ga usvojio Apple jer oni vole da su ''posebni''. A sta je sa svima ostalima? Svi ostali su prihvatili prijedlog EU (koji nije bio obavezan za prihvatiti koliko se sjecam) da se koristi isti jedan standardni punjac.
A ovdje se radi u puno vecoj stvari, jer ne moze svaki proizvodjac jos investirati u gradnju mreze punionica, a mislim da ni pumpe, koje ce se lagano konvertovati u punionice, nece biti pretjerano sretne da ugradjuju bezbroj razlicitih kablova za punjenje razlicitih brendova. Stoga ce se jedan standard sigurno pojaviti ubrzo, a auta pravljena do sada ce dobiti neki konvertor i to je to.
Nije Tesla samo električno auto. Ali Tesla ima potencijal da dubke izmijeni tržište automobila. Jer jedina ruši principe na kojima autoindustrija radi desetljećima.
Tesla izbacuje pojam generalnog zastupnika. Radi isto ko Apple. Tesla ima svoje radnje. Ne da da drugi prodaju njihova auta.
Tesla pravi punjače za svoja auta. I ne želi neku saradnju sa drugima trenutno.
Benzinske pumpe neće postati punionice strujom. Postojeći parkinzi neće više zarađivati na parkiranju, već na prodaji struje. To ima potencijal da postane takav posao - da pojam plaćanja parking mjesta postane zastareo. Jer ići će se na parkinge gdje ima utičnica. Tamo gdje nema - neće se ni ići. A Tesla sa svojim rješenjima se stavlja kao prvo rješenje.
Može EU postaviti neki zahtjev radi konkurencije. Ko što su stavili za usb punjače. I vjerovatno hoće. I kao način zaštite svoje autoindustrije. Vidjećemo.
Ono što je bitno - treba dobro pogledati šta od djelova ima električno auto, a što mi možemo praviti. I tu nismo loše postavljeni. Pravimo dijelove koje većinom se koriste i u električnom autu.