#2026 Re: Mazda All About
Posted: 14/06/2021 11:34
tanak motor za te pare
pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
dobar autic,al ako si visokr_faruk wrote: ↑14/06/2021 11:18 valja li ova cemu:
https://www.olx.ba/artikal/40526569/maz ... tion-2017/
u zadnje vrijeme nesto o mazdi razmisljam...
eh ja bih radije taj 2.0 kad već dajem pare... al dobro kome nije toliko bitna snaga, ipak je skoro nov auto..Evolution_IV wrote: ↑14/06/2021 15:11pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
kome je malo,ima 184ks 2.0,al ovaj 1.5 vecina kupuje jer ga mogu stiskat do mile volje i manje vise ne dobijat kazne
pa da,za uzivanje u voznji sa relativno malom potrosnjom,nista u ovoj klasi nemablack_adrian wrote: ↑14/06/2021 15:15eh ja bih radije taj 2.0 kad već dajem pare... al dobro kome nije toliko bitna snaga, ipak je skoro nov auto..Evolution_IV wrote: ↑14/06/2021 15:11pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
kome je malo,ima 184ks 2.0,al ovaj 1.5 vecina kupuje jer ga mogu stiskat do mile volje i manje vise ne dobijat kazne
Ja sam cenat visociji i 2 kg tezi ma vjerovatno bi mi bila mala, al eto... bas mi se svidjaEvolution_IV wrote: ↑14/06/2021 19:20 Hahaha,ja sam 191 i 90kg,nema sanse da mi bude udobno,jedino sam uspio sjest u NA/mk1 sa kadicom
Kako se ne dobijaju kazne ....nevidljivaEvolution_IV wrote: ↑14/06/2021 15:11pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
kome je malo,ima 184ks 2.0,al ovaj 1.5 vecina kupuje jer ga mogu stiskat do mile volje i manje vise ne dobijat kazne
pa probaj,mozda si bolje gradjenr_faruk wrote: ↑14/06/2021 19:51Ja sam cenat visociji i 2 kg tezi ma vjerovatno bi mi bila mala, al eto... bas mi se svidjaEvolution_IV wrote: ↑14/06/2021 19:20 Hahaha,ja sam 191 i 90kg,nema sanse da mi bude udobno,jedino sam uspio sjest u NA/mk1 sa kadicom
manje su sanse da se prekoraci brzinajelleMania wrote: ↑15/06/2021 07:55Kako se ne dobijaju kazne ....nevidljivaEvolution_IV wrote: ↑14/06/2021 15:11pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
kome je malo,ima 184ks 2.0,al ovaj 1.5 vecina kupuje jer ga mogu stiskat do mile volje i manje vise ne dobijat kazne
Bgm nea mi to neke razlike ...jer najvise se kazni popije na ogranicenjima od 40 do 70Evolution_IV wrote: ↑15/06/2021 11:12manje su sanse da se prekoraci brzinajelleMania wrote: ↑15/06/2021 07:55Kako se ne dobijaju kazne ....nevidljivaEvolution_IV wrote: ↑14/06/2021 15:11
pa nije teska ni 1000kg,i kod tog auta nije fazon bila brzina nikad
kome je malo,ima 184ks 2.0,al ovaj 1.5 vecina kupuje jer ga mogu stiskat do mile volje i manje vise ne dobijat kazne
Sve je ovo vrlo lijepo i sa nestrpljenjem očekujem da vidim karakteristike novih motora i transmisije, ali je za ući na tržište sa ovako nečim u 2023-oj godini, uveliko prekasno.Evolution_IV wrote: ↑24/07/2021 21:54 https://www.motortrend.com/news/2023-ma ... tm_source=
@Seawolf
PLATFORM AND POWERTRAINS: The 6, like Mazda's other "large" vehicles, will move to a rear-drive platform that will feature all three of Mazda's internal combustion strategies: traditional four-stroke gasoline, turbodiesel, and even the innovative Skyactiv-X spark-controlled compression ignition. Also, expect a new eight-speed automatic transmission and available i-Activ all-wheel drive. Mazda's planning documents tell us at least some of the inline-six applications will feature electrification to reduce carbon emissions.
good pointSeawolf wrote: ↑25/07/2021 02:44Sve je ovo vrlo lijepo i sa nestrpljenjem očekujem da vidim karakteristike novih motora i transmisije, ali je za ući na tržište sa ovako nečim u 2023-oj godini, uveliko prekasno.Evolution_IV wrote: ↑24/07/2021 21:54 https://www.motortrend.com/news/2023-ma ... tm_source=
@Seawolf
PLATFORM AND POWERTRAINS: The 6, like Mazda's other "large" vehicles, will move to a rear-drive platform that will feature all three of Mazda's internal combustion strategies: traditional four-stroke gasoline, turbodiesel, and even the innovative Skyactiv-X spark-controlled compression ignition. Also, expect a new eight-speed automatic transmission and available i-Activ all-wheel drive. Mazda's planning documents tell us at least some of the inline-six applications will feature electrification to reduce carbon emissions.
U Evropi pogotovu.
premal auto za one pare,ni ne cudi me..izbjeglica_iz_besmisla wrote: ↑25/07/2021 09:55
A cx-3 je izgubio na popularnosti dolaskom cx-30, tu je omjer 4 prodata cx-30 na jedan cx-3.