crni ekran/start windows normally

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
bebelala

#1 crni ekran/start windows normally

Post by bebelala »

Molim za pomoc iskusne forumase.
racunar je gasen nepravilno i sada kada ga upalim javlja mi se crni ekran sa bijelim slovima i pise start windows normally i jos neke opcije. koju god da izaberem windowsi se pocnu ucitavati i onda me ponovo vrate na isti crni ekran i sve iznova ponovo. ako neko zna kako da to sto jednostavnije rijesim bila bi jako zahvalna jer sam amater i pocetnik u racunarima. dakle da nije komplikovano :-)
pokusala sam f2 f8 f12 ali bezuspjesno.
Benq

#2 Re: crni ekran/start windows normally

Post by Benq »

To je klasicni windows loop , kad odes na "start windows normally" , windows se pocne ucitavat ali onda se resetuje racunar pa opet sve nanovo ... Trebalo bi da medju tim opcijama imas "Launch Startup Repair" , udji u tu opciju pa neka sistem pokusa da se popravi, takodje tu imas i opciju za system restore , odredis datum kad je racunar radio i on ga vrati.

Ako ne ide ni to , onda se mora sistem ponovo instalirati.

P.S. Ovo sto sam napisao odnosi se na windows 7 , mada je i za XP slicno.
bebelala

#3 Re: crni ekran/start windows normally

Post by bebelala »

Kod mene je windows xp i ne mogu naci tu opciju launc startup repair a ni tu drugi.
Benq

#4 Re: crni ekran/start windows normally

Post by Benq »

U tom slucaju jedino reinstalacija sistema moze pomoci. Samo se nadam da si cuvala podatke na "D" particiji ako si je imala , jer podaci koji su u My Documents i na desktopu se gube jer je to sve na "C:" particiji odnosno sistemskoj.
shandrprcSA

#5 Re: crni ekran/start windows normally

Post by shandrprcSA »

bebelala wrote:Kod mene je windows xp i ne mogu naci tu opciju launc startup repair a ni tu drugi.
Image
Benq

#6 Re: crni ekran/start windows normally

Post by Benq »