potpuno slucajno naletih na ove podatke objavljene danas na yahoo.fr, preneseno iz figara
http://madame.lefigaro.fr/societe/trans ... tor=AL-201
Klasaman nesigurnih gradova za zene
Le classement des villes les moins sécuritaires pour les femmes (Thomson Reuters) :
1. Bogota
2. Mexico
3. Lima
4. Delhi
5. Jakarta
6. Buenos Aires
7. Kuala Lumpur
8. Bangkok
9. Moscou
10. Manille
11. Paris
12. Séoul
13. Londres
14. Pékin
15. Tokyo
16. New York
Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima žena
Moderator: Bloo
- vazi
- Posts: 8821
- Joined: 07/04/2010 15:31
- wickerman
- Posts: 1680
- Joined: 23/05/2010 21:57
- Location: Dobrinja
#77 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Ovi se vjernici bas prave mutavi. Pa ljudi nije bitno gdje ima vise psihopata, nego koji je sistem vise psihopatski.
- vazi
- Posts: 8821
- Joined: 07/04/2010 15:31
#78 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
nije bitno to vec je bitno koja je solucija i kako doci do rjesenja, radi toga, dakle radi iznalazenja solucije, vrsi se i poredjenje, kontaswickerman wrote:Ovi se vjernici bas prave mutavi. Pa ljudi nije bitno gdje ima vise psihopata, nego koji je sistem vise psihopatski.
- animals
- Posts: 21500
- Joined: 19/04/2013 22:13
#79 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Opet velike rijeci..iskreno recite..gdje idete zivjeti rado..
na truli i nedemokratski zapad ili u neke serijatske drzave..
na truli i nedemokratski zapad ili u neke serijatske drzave..
- Kroksica
- Posts: 3062
- Joined: 04/08/2012 03:42
- Location: Iščapljine
#80 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Jesu li zene jahale konje, deve u vrijeme Poslanika? Ne sjecam se da sam ikad ista procitala o tome, bas me zanima. Naravno, pitanje nije upuceno samo @Vazi, nju kvotah jer mi pitanje pade na pamet nakon sto sam procitala njen post.vazi wrote:@Kemo, je li u doba Muhammeda asws bilo auta? Nije.
Kako se po serijatu zenama moze zabraniti d avoze auta?
To je cista muska ljubomora koja nema veze sa serijatom, eto ti jedan primjer a ima ih jos...
- Towelie
- Posts: 7487
- Joined: 03/05/2013 19:29
#81 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.Kroksica wrote:Jesu li zene jahale konje, deve u vrijeme Poslanika? Ne sjecam se da sam ikad ista procitala o tome, bas me zanima. Naravno, pitanje nije upuceno samo @Vazi, nju kvotah jer mi pitanje pade na pamet nakon sto sam procitala njen post.vazi wrote:@Kemo, je li u doba Muhammeda asws bilo auta? Nije.
Kako se po serijatu zenama moze zabraniti d avoze auta?
To je cista muska ljubomora koja nema veze sa serijatom, eto ti jedan primjer a ima ih jos...
- Kroksica
- Posts: 3062
- Joined: 04/08/2012 03:42
- Location: Iščapljine
#82 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
ISIS?apsidejzi wrote:
Oko moje, haj nadji serijatsku drzavu danas.
- sigh
- Posts: 1156
- Joined: 22/08/2014 23:12
#83 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
To ono kad je Muhamed pored svih objava koje se ticu univerzalne poruke cijelom covjecanstvu, odjednom dobio specijalnu objavu koja se samo odnosi na Aisu i njenu nevinost ?Towelie wrote:Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.Kroksica wrote:Jesu li zene jahale konje, deve u vrijeme Poslanika? Ne sjecam se da sam ikad ista procitala o tome, bas me zanima. Naravno, pitanje nije upuceno samo @Vazi, nju kvotah jer mi pitanje pade na pamet nakon sto sam procitala njen post.vazi wrote:@Kemo, je li u doba Muhammeda asws bilo auta? Nije.
Kako se po serijatu zenama moze zabraniti d avoze auta?
To je cista muska ljubomora koja nema veze sa serijatom, eto ti jedan primjer a ima ih jos...
- Kroksica
- Posts: 3062
- Joined: 04/08/2012 03:42
- Location: Iščapljine
#84 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Eto vidis! Znaci, Vazi je u pravu, danasnji pokusaji serijata su zapravo puko manipulisanje zenama.Towelie wrote:
Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.
- Kroksica
- Posts: 3062
- Joined: 04/08/2012 03:42
- Location: Iščapljine
#85 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
E bravo! Mada, poenta ajeta nije samo "pranje" Aisinog imena, nego generalno zabrana klevetanja casnih zena.sigh wrote: To ono kad je Muhamed pored svih objava koje se ticu univerzalne poruke cijelom covjecanstvu, odjednom dobio specijalnu objavu koja se samo odnosi na Aisu i njenu nevinost ?
- animals
- Posts: 21500
- Joined: 19/04/2013 22:13
#86 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Kroksica wrote:Jesu li zene jahale konje, deve u vrijeme Poslanika? Ne sjecam se da sam ikad ista procitala o tome, bas me zanima. Naravno, pitanje nije upuceno samo @Vazi, nju kvotah jer mi pitanje pade na pamet nakon sto sam procitala njen post.vazi wrote:@Kemo, je li u doba Muhammeda asws bilo auta? Nije.
Kako se po serijatu zenama moze zabraniti d avoze auta?
To je cista muska ljubomora koja nema veze sa serijatom, eto ti jedan primjer a ima ih jos...
U vrijeme poslanika zene su bile manje vrijedne od konja..
ali ako i danas to same opravdavaju, sta reci...
Last edited by animals on 29/10/2014 23:12, edited 1 time in total.
- Towelie
- Posts: 7487
- Joined: 03/05/2013 19:29
#87 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Naravno, pisao sam ja na onoj drugoj temi da je zabrana voznje zenama protiv pravila serijata.Kroksica wrote:Eto vidis! Znaci, Vazi je u pravu, danasnji pokusaji serijata su zapravo puko manipulisanje zenama.Towelie wrote:
Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.
- animals
- Posts: 21500
- Joined: 19/04/2013 22:13
#88 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
ne vidis i sam koji su kontrasti u Islamu..Towelie wrote:Naravno, pisao sam ja na onoj drugoj temi da je zabrana voznje zenama protiv pravila serijata.Kroksica wrote:Eto vidis! Znaci, Vazi je u pravu, danasnji pokusaji serijata su zapravo puko manipulisanje zenama.Towelie wrote:
Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.
jedna knjiga , jedna poruka se tumace na milion nacina..
svaki musliman ima svoju verziju..
- Kroksica
- Posts: 3062
- Joined: 04/08/2012 03:42
- Location: Iščapljine
#89 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
De, ne lupaj.animals wrote:
U vrijeme poslanika zene su bile manje vrijedne od konja..
ali ako i danas to same opravdavaju, sta reci...
- madner
- Posts: 56782
- Joined: 09/08/2004 16:35
#90 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Zasto mislite da zene trebaju voziti automobile?
Mislim da svaki vozac moze shvatiti razlog iskljucenja iz saobracaja.
Mislim da svaki vozac moze shvatiti razlog iskljucenja iz saobracaja.
- apsidejzi
- Posts: 8295
- Joined: 25/05/2013 23:49
#91 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Da i isto vazi i za sve ostale oblike uredjenja drustva. Sve se bazira na covjeku. Svedska demokratija i americka demokratija su kao nebo i zemlja. Asadova autokratija i Gadafijeva autokratija su kao nebo i zemlja.SaraFina wrote: Pa već dvije predhodne stranice se i proteze teza, da Islam kojekakvi halifi i tumače po sopstvenom nahodjenju zato kao religija danas i jeste na lošem glasu. Ljudi prave drzave navodno po temeljima rugidnog Islama i javno obezglavljuju trupla humanitarnim radnicima, djeci, ljudima..
Oni sebe nazivaju pravim istinskih vjernicima.
Na drugoj strani kamenuju se i kaznjavaju zene koje su silovane, unakazavaju se tijela i lica kiselinama, sakate dijelovi tijela, opet pod krinkom Islama.
Dakle sve je na onom ko ga i kako ga tumači .. Čovjeku.
Sad kad smo to zakljucili, ostaje da se odgovori koji sistem pruza bolje temelje za pravednije drustvo? Ja licno smatram da serijat pruza optimalno rjesenje. Ne savrseno, nego optimalno. No da bi se s tobom nastavila bilo kakva ozbiljnija diskusija jednostavno moramo razdvojiti temu o cemu se prica: O serijatu kao potencijalu ili o ljudima koji za sebe kazu da primjenjuju serijat u praksi. Te dvije teme su takodjer kao nebo i zemlja. Ja koliko vidim, ti si sklonija ovoj drugoj tematici iako si temi dala ime bazirano na prvoj tematici.
Evo arapi su nam dobar primjer jer su izmjenjali nekoliko sistema u kratkom periodu i ni u jednom se nisu usrecili i to je zapravo moj argument. Moras izolovati sistem od korisnika i posmatrati ga kao potencijal. Serijat pripisati arapima a demokratiju skandinavcima je kao da poredis kruske i jabuke. Moras svesti na zajednicki sadrzilac. Imali smo autokratiju Sadama Huseina i ona je ko biva funkcionisala. Onda je dosla demokratija koja je rodila ISIS a ISIS je da Bog sacuva. Sad imamo milion proserijatskih grupacija gdje se ne zna ni ko pije ni placa. U principu, da je demokratija nesto bolja od serijata, to bismo vidjeli u praksi na tom podrucju ali nismo jer nije kriva demokratija nego ljudi koji iz nekog razloga ne zele red u uredjenje. Ocito da autokratija daje najbolje rezultate i kad pogledas posljednjih 100 godina, vidis da je to njihov zajednicki sadrzilac.
- Teea
- Posts: 437
- Joined: 11/09/2011 17:18
#92 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
jahala je devu i kad je povela rat protiv Alije,sama bitka je nazvana po njenoj devi.Towelie wrote:Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.
-
- Posts: 354
- Joined: 30/12/2013 21:02
#93 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
madner wrote:Zasto mislite da zene trebaju voziti automobile?
Mislim da svaki vozac moze shvatiti razlog iskljucenja iz saobracaja.
postovanje, koliko sam ja samo pokusaja atentata prezivio od strane vozacica
- MyTao
- Posts: 7048
- Joined: 08/12/2012 15:15
#94 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Ja sam ateista, ali ovo sto je zenama zabranjeno voziti je
-
- Posts: 8807
- Joined: 15/12/2011 14:40
- Location: Sarajevo
#95 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Ali to je poseban dogadjaj koji treba staviti u historijski kontekst i odnosi se samo na situaciju kada je iznesena potvora za blud. Evo ti analogija kojom vi pravdate i racionalizirate propise koji vam se ne svidjaju i kvare sliku islama u svijetu.Mislim da jesu, secam se da je Aisa jahala na devi u vreme kada je iznesena potvora na nju da je pocinila blud. Dakle, ona je putovala na devi, iz cega se moze analogijom izvesti propis o dozvoljenosti zenama da voze auto. Ako neko moze da pronadje hadis o tome, jos bolje.
Kako odlucujete koje historijske (kuranske) dogadjaje treba staviti u kontekst univerzalnih vrijednosti, upucenih cijelom covjecanstvu, a kako koje ne treba.
- madner
- Posts: 56782
- Joined: 09/08/2004 16:35
#96 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Jos jednom, zasto zabrana voznje mora biti vjerski zakon? Ima sasvim dovoljno argumenata i bez potezanja zbivanja prije 13323 godine.
- wickerman
- Posts: 1680
- Joined: 23/05/2010 21:57
- Location: Dobrinja
#97 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Ne moze statistika nesigurnosti zena u gradovima biti mjerodavna iz prostog razloga jer se napad na zapadu i u serijatu ne gleda isto. Tacnije na zapadu bi silovatelj dobio kaznu zatvora,a u serijatu bi zena dobila najvjerovatnije kamenovanje.vazi wrote:nije bitno to vec je bitno koja je solucija i kako doci do rjesenja, radi toga, dakle radi iznalazenja solucije, vrsi se i poredjenje, kontaswickerman wrote:Ovi se vjernici bas prave mutavi. Pa ljudi nije bitno gdje ima vise psihopata, nego koji je sistem vise psihopatski.
- SaraFina
- Posts: 20421
- Joined: 28/04/2014 20:32
- Location: Antananarivu
#98 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
apsidejzi wrote:Da i isto vazi i za sve ostale oblike uredjenja drustva. Sve se bazira na covjeku. Svedska demokratija i americka demokratija su kao nebo i zemlja. Asadova autokratija i Gadafijeva autokratija su kao nebo i zemlja.SaraFina wrote: Pa već dvije predhodne stranice se i proteze teza, da Islam kojekakvi halifi i tumače po sopstvenom nahodjenju zato kao religija danas i jeste na lošem glasu. Ljudi prave drzave navodno po temeljima rugidnog Islama i javno obezglavljuju trupla humanitarnim radnicima, djeci, ljudima..
Oni sebe nazivaju pravim istinskih vjernicima.
Na drugoj strani kamenuju se i kaznjavaju zene koje su silovane, unakazavaju se tijela i lica kiselinama, sakate dijelovi tijela, opet pod krinkom Islama.
Dakle sve je na onom ko ga i kako ga tumači .. Čovjeku.
Sad kad smo to zakljucili, ostaje da se odgovori koji sistem pruza bolje temelje za pravednije drustvo? Ja licno smatram da serijat pruza optimalno rjesenje. Ne savrseno, nego optimalno. No da bi se s tobom nastavila bilo kakva ozbiljnija diskusija jednostavno moramo razdvojiti temu o cemu se prica: O serijatu kao potencijalu ili o ljudima koji za sebe kazu da primjenjuju serijat u praksi. Te dvije teme su takodjer kao nebo i zemlja. Ja koliko vidim, ti si sklonija ovoj drugoj tematici iako si temi dala ime bazirano na prvoj tematici.
Evo arapi su nam dobar primjer jer su izmjenjali nekoliko sistema u kratkom periodu i ni u jednom se nisu usrecili i to je zapravo moj argument. Moras izolovati sistem od korisnika i posmatrati ga kao potencijal. Serijat pripisati arapima a demokratiju skandinavcima je kao da poredis kruske i jabuke. Moras svesti na zajednicki sadrzilac. Imali smo autokratiju Sadama Huseina i ona je ko biva funkcionisala. Onda je dosla demokratija koja je rodila ISIS a ISIS je da Bog sacuva. Sad imamo milion proserijatskih grupacija gdje se ne zna ni ko pije ni placa. U principu, da je demokratija nesto bolja od serijata, to bismo vidjeli u praksi na tom podrucju ali nismo jer nije kriva demokratija nego ljudi koji iz nekog razloga ne zele red u uredjenje. Ocito da autokratija daje najbolje rezultate i kad pogledas posljednjih 100 godina, vidis da je to njihov zajednicki sadrzilac.
Nisu mi sporne razlike izmedju Švedske i USA. Čak ni svojevremeno razlike izmedju Gadafija i Asada.
Što se tiče šerijata ako oblika društvenog uredjenja ja u njemu lično ne vidim potencijala nikakvog. Ispravi me ako griješim ali nijedna zemlja sa šerijatskim uredjujem trenutno ne sprovodi nikakve zakone gdje bi ja lično vidjela tendencije ka nekom mogućem poboljšanju. Ja ustvari potencijal tumacim kao poboljšanje šerijatskih zakona u korist obespravljenih zena i djevojčica .. Mislim da naprotiv te zemlje idu ka još većem dnu.
Pa je tako usvajaju i zakoni onudaji malodobnih djevojčica ( što je do sad bila praksa ali u većini zemalja zakonski neregulirana.
Na kraju kakva je razlika pričati o šerijatu kao potencijalu i razdvojeno o ljudima koji kazu da ga primjenjuju.
Ja kao što rekoh ne vidim nijedan primjer pozitivan primjer serijatskog društvenog uredjenja na svijetu, te bi neke zamišljene serijatske drzave bile puko naklapanje.
Što se tiče ovih promjena društvenih sistema kad su Arapi u pitanju to nije fenomen samo kod Arapa nego se recimo prelaz iz komunizma u SSSR-u bivšem, SFRJ i sl. Takodje mozeš uporediti sa jednom Čehoslovačkom..
Znači ta crno bijela slika koju potenciras je iluzija.
- NIN
- Posts: 6187
- Joined: 15/02/2006 20:18
- Location: Via Lactea, Orion Arm
#99 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
madner wrote:Jos jednom, zasto zabrana voznje mora biti vjerski zakon? Ima sasvim dovoljno argumenata i bez potezanja zbivanja prije 13323 godine.
Nego, statisticki, zene su mnogo sigurniji i oprezniji vozaci od muske populacije ako pogledamo ogroman nesrazmjer saobracajnih u kojoj ucestvuju, tj. koje izazivaju muskarci.
- madner
- Posts: 56782
- Joined: 09/08/2004 16:35
#100 Re: Odnos demokratskog i šerijatskog društva prema pravima ž
Ne po predjenim kilometerima.
Evo jedna dosta razvijena zemlja:
http://www.thelocal.ch/20130110/women-d ... -men-study
Women are 25 percent more prone to have a road accident than male drivers, says the report released on Wednesday by Suva, the Swiss non-profit insurance and accident prevention company.
When one considers that women drive 40 percent fewer kilometres on average per year than men, the risk of women having a crash is even higher when based on distance driven, the company said.
Suva concluded the accident risk is twice as high among women than men on a per kilometre basis.
It called for increased prevention campaigns specially targeted at female drivers.
Mislim da nije nerezonski iskljuciti takav faktor nesigurnosti.
Evo jedna dosta razvijena zemlja:
http://www.thelocal.ch/20130110/women-d ... -men-study
Women are 25 percent more prone to have a road accident than male drivers, says the report released on Wednesday by Suva, the Swiss non-profit insurance and accident prevention company.
When one considers that women drive 40 percent fewer kilometres on average per year than men, the risk of women having a crash is even higher when based on distance driven, the company said.
Suva concluded the accident risk is twice as high among women than men on a per kilometre basis.
It called for increased prevention campaigns specially targeted at female drivers.
Mislim da nije nerezonski iskljuciti takav faktor nesigurnosti.