Ima li ljubavi za HONDU
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 39
- Joined: 21/02/2010 00:18
#51 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Cuj
Last edited by agreed on 14/08/2014 00:38, edited 1 time in total.
-
- Posts: 103
- Joined: 06/12/2009 15:21
- Location: Rajvosa
#52 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Imas covjeka u hrasnici, tacnije naselje kovaci, koji dobro radi plastiku, a i jeftino (ime ne znam nazalost, al znaju forumasi). meni je sredjivao karambolku kad me jedna gospodja udarila.
najskuplje u citavoj prici ce biti farbanje karambolke.
najskuplje u citavoj prici ce biti farbanje karambolke.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#53 Re: Ima li ljubavi za HONDU
senad se zove taj u kovacima
-
- Posts: 39
- Joined: 21/02/2010 00:18
#54 Re: Ima li ljubavi za HONDU
sutko? sjedi i čupavi znam
imam se ja u šta uvaljivat, to će na kraju da dođe
hvala na preporuci
imam se ja u šta uvaljivat, to će na kraju da dođe
hvala na preporuci
- daxon
- Posts: 1590
- Joined: 13/12/2010 12:10
#55 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Hvala Bogu da neko ovo napišebitanga_sa_otesa wrote:ne znam kakav to specijalni majstor treba za hondu ,auto ko auto,nije svemirska tehnologija..samo motori okrenuti za 180 stepeni....
Auto kao auto, svaki je isti, majstor koji ne zna skinuti glavu motora na Hondi, ne zna ni na Golfu, a koji zna na Golfu znaće i na Hondi i kraj priče.
Mislim, tražiti majstora za hondu ili bilo koji drugi brend mi je isto kao tražiti doktora za crnce, kineze ili bijelce
Dobar automehaničar je jednako dobar za sva auta, jednako kao što loš mehaničar ne valja pa da je bilo koji brend u pitanju.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#56 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ima li ovo pitanje provokativnu pozadinu ?agreed wrote:mrtvi coolcitro wrote:Honda je cool !agreed wrote:j3biga, zato ima vanvremenski dizajn, ako se tako može reć, ako ne može znaš već šta oću reć hh
izgleda ko da je 2004 :O
nije moglo ništa mlađe za te pare
šta ti voziš? citroena ?
Nadam se da nema, pa cu ti posteno odgovoriti - da, vozam Citroena (par komada), jednog Japanca i jednog Koreanca. Imam nesto i na dva točka. Plus biciklo I vozam još svašta što naleti usput. Što se Honde tiće, jedan od proizvoda tog renomiranog proizvođaća pogoni moje vodeno plovilo, pa ti zato punih usta i kažem da je Honda cool.
Što se Honda automobila tiće nemam preveliko lično iskustvo, ali nisam baš nešto oduševljen obradom pogotovo iznutra. Mišljenja sam da bi se sva egzotičnost tih automobila izgubila kada bi se povečala njihova masovnost na našim cestama i kada bi je svi vidjali svaki dan. Ovako, rijetka je i mistična te je svi kujemo u zvijezde a večina ne zna o čemu priča. Kvalitet je na njenoj strani, ali ništa više nego kod Toyote, na primjer. I ponekih ostalih brendova.
Dakle, ok auto, ali nema potrebe za nekom famom oko svega toga.
Neka tebe tvoja služi, to je najvažnije, a prije svega ti želim da je dovedeš u vozno stanje jer ovakva baš ne širi slavu Honde.
Pozdrav
-
- Posts: 1062
- Joined: 13/06/2014 12:02
#57 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Honda je svuda oko nas
Last edited by zetareticula on 12/08/2014 23:57, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#58 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#59 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Skoro svi honda motori se vrte od 7500 do 8500/9000* obrtaja (sto se tice max hp. i ovo 9000* je S2000 AP1 ), a amerikanci bogami bruku km izvuku ih tih motora, pogotovo ovih starijih iz 90tih. E potrosnja ne znam. Bolje je ne pocinjati temu benzin i benzinci dok smo u bosnicitro wrote:Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#60 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?klaki wrote:Skoro svi honda motori se vrte od 7500 do 8500/9000* obrtaja (sto se tice max hp. i ovo 9000* je S2000 AP1 ), a amerikanci bogami bruku km izvuku ih tih motora, pogotovo ovih starijih iz 90tih. E potrosnja ne znam. Bolje je ne pocinjati temu benzin i benzinci dok smo u bosnicitro wrote:Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#61 Re: Ima li ljubavi za HONDU
obicno klipnjace pucaju
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#62 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ha ha, nije mu to prvi put bilo.bitanga_sa_otesa wrote:obicno klipnjace pucaju
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#63 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Pa upotrebljavaju ih u normalnom rezimu logicno.citro wrote: Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg
Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba
Vodi racuna o tekucinama, i ako zelis da se trkas, mjenjaj brzine onde gdje motor razvija maksimalne KS (a ne ko ovaj jedan sto vozi forda 1.6 100 konja i hvali se kako nema blokadu obrtaja, pa auto koje max hp razvija na 6000, gura do 7000 obrtaja i onda mi se zali problemi sa motorom. Pa treba ti LMS tim da ti motor odrzava).
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#64 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Nisam ti ja haveru čuo za taj VTEC, šta ti je to ?vettel wrote:haveru honda je sama po sebi auto sa sportskim akcentom, nece niko kupit hondu i prevlacit cement u njoj, a i jesi li cuo za VTEC, i ekonomican rezim rada?citro wrote:Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
Je li to neki Very Techno Economical Cement ?
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#65 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ma japanci su otkrili novi planet, ali samo sutecitro wrote: Nisam ti ja haveru čuo za taj VTEC, šta ti je to ?
Je li to neki Very Techno Economical Cement ?
Tu su nasli male ljude, pa je honda to patentirala. Oni se nalaze u motoru i kad treba ubrizgavaju vise goriva, brze guraju klipove
Zato je najbolje kada si u leru malo prodrmat mjenjac i onda VTEC udari najjace jer si te vilenjake na vrijeme upozorio da se spreme
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#66 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.klaki wrote:Pa upotrebljavaju ih u normalnom rezimu logicno.citro wrote: Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg
Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba
Vodi racuna o tekucinama, i ako zelis da se trkas, mjenjaj brzine onde gdje motor razvija maksimalne KS (a ne ko ovaj jedan sto vozi forda 1.6 100 konja i hvali se kako nema blokadu obrtaja, pa auto koje max hp razvija na 6000, gura do 7000 obrtaja i onda mi se zali problemi sa motorom. Pa treba ti LMS tim da ti motor odrzava).
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#67 Re: Ima li ljubavi za HONDU
svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenuklaki wrote: A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg
Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#68 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanjucitro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
Kovani klipovi i fazoni, znambitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#69 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Zezamo čovjeka ovdje, nema smisla, vidiš da je pukla kugla i karambolka se raspala a mi "gonimo" do 9000 rpm. Lako je tuđim po gloginjama mlatiti.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#70 Re: Ima li ljubavi za HONDU
klaki wrote:Kovani klipovi i fazoni, znambitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu
najcesce i klipnjace H beam,postoje cak i kovane radilice umjesto livenih,tvrdje i jace opruge ventila ,jer one najprije stradaju od svega...mogli bi do sutra
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#71 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ono što mi nije potrebno je da sjedim u ovo doba i glupiram se sa računarom u krilu. Zato, laku noč !klaki wrote:Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanjucitro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
Kovani klipovi i fazoni, znambitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu
I vidiš da ovo nije nikakav hobi nego obična za.ebancija, mlatimo praznu slamu.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#72 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Kada budem htio takav auto kupicu Megane RS koji se BTW vrti samo do bijednih 6000 rpm. Gdje je u tom odnosu Honda ? Nigdje. Prema tome, šuplja priča i idealiziranje, pa mogao bih reči i fetišiziranje Honde. Hvala.vettel wrote:citro ba, ti si mile-kontras, mi ovdje fino diskutujemo o hondi i sjajnim motorima (po performansama i kvaliteti), a ti sad trabunjas o svakodnevnoj upotrebi, pa i honda se moze normalno moze vozit majstore, ne tjera te niko da zavrces u crvenoklaki wrote:Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanjucitro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
Kovani klipovi i fazoni, znambitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu
Last edited by citro on 13/08/2014 00:49, edited 1 time in total.
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#73 Re: Ima li ljubavi za HONDU
A jbg ovako se najvise i nauci, covjek iz dosade krene guglat i istrazivati. A bice nekad para, pa cemo sa teorije preci u djelocitro wrote: Ono što mi nije potrebno je da sjedim u ovo doba i glupiram se sa računarom u krilu. Zato, laku noč !
I vidiš da ovo nije nikakav hobi nego obična za.ebancija, mlatimo praznu slamu.
Ajd laku noc, cuvaj se
Zna li neko za plavi Civic, oko 1990-1 godiste, 4ta generacija. Bio je u sarajevu sa onim dual carb 1.4 motorom. Konto ga mozda uzeti, ali neko je bio brzi Bas me interesuje ko ga je uzeo
Reko laku noccitro wrote: Kada budem htio takav auto kupicu Megane RS koji se BTW vrti samo do bijednih 6000 rpm. Gdje je u tom odnosu Honda ? Nigdje. Prema tome, šuplja priča i idealiziranje, pa mogao bih reči i fetišiziranje Honde. Hvala.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#74 Re: Ima li ljubavi za HONDU
@ klaki plavi nisam vidjeo dugo,a mislim da znam ciji je bio nekad ... pocetkom ovog stoljeca
Last edited by bitanga_sa_otesa on 13/08/2014 01:01, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#75 Re: Ima li ljubavi za HONDU
Ovo "razligu" mi se nije svidjelo, ja to po pravilu govorim ljudima u lice a ne ovako diskretno iza maske.vettel wrote:
eto mi glupi ti najpametniji - haj vozdra haveru razligu
Ali, šta da se radi, odoh ja razligu loma.