Ima li ljubavi za HONDU

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

agreed
Posts: 39
Joined: 21/02/2010 00:18

#51 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by agreed »

Cuj
Last edited by agreed on 14/08/2014 00:38, edited 1 time in total.
GTR R34
Posts: 103
Joined: 06/12/2009 15:21
Location: Rajvosa

#52 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by GTR R34 »

Imas covjeka u hrasnici, tacnije naselje kovaci, koji dobro radi plastiku, a i jeftino (ime ne znam nazalost, al znaju forumasi). meni je sredjivao karambolku kad me jedna gospodja udarila.

najskuplje u citavoj prici ce biti farbanje karambolke.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#53 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by bitanga_sa_otesa »

senad se zove taj u kovacima
agreed
Posts: 39
Joined: 21/02/2010 00:18

#54 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by agreed »

sutko? sjedi i čupavi :) znam

imam se ja u šta uvaljivat, to će na kraju da dođe :)

hvala na preporuci
User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

#55 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by daxon »

bitanga_sa_otesa wrote:ne znam kakav to specijalni majstor treba za hondu ,auto ko auto,nije svemirska tehnologija..samo motori okrenuti za 180 stepeni....
Hvala Bogu da neko ovo napiše :thumbup:
Auto kao auto, svaki je isti, majstor koji ne zna skinuti glavu motora na Hondi, ne zna ni na Golfu, a koji zna na Golfu znaće i na Hondi i kraj priče.
Mislim, tražiti majstora za hondu ili bilo koji drugi brend mi je isto kao tražiti doktora za crnce, kineze ili bijelce :roll:
Dobar automehaničar je jednako dobar za sva auta, jednako kao što loš mehaničar ne valja pa da je bilo koji brend u pitanju.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#56 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

agreed wrote:
citro wrote:
agreed wrote:j3biga, zato ima vanvremenski dizajn, ako se tako može reć, ako ne može znaš već šta oću reć hh
izgleda ko da je 2004 :P :O
nije moglo ništa mlađe za te pare :)
Honda je cool !
mrtvi cool :D

šta ti voziš? citroena ? :D
Ima li ovo pitanje provokativnu pozadinu ?
Nadam se da nema, pa cu ti posteno odgovoriti - da, vozam Citroena (par komada), jednog Japanca i jednog Koreanca. Imam nesto i na dva točka. Plus biciklo :-D I vozam još svašta što naleti usput. Što se Honde tiće, jedan od proizvoda tog renomiranog proizvođaća pogoni moje vodeno plovilo, pa ti zato punih usta i kažem da je Honda cool.
Što se Honda automobila tiće nemam preveliko lično iskustvo, ali nisam baš nešto oduševljen obradom pogotovo iznutra. Mišljenja sam da bi se sva egzotičnost tih automobila izgubila kada bi se povečala njihova masovnost na našim cestama i kada bi je svi vidjali svaki dan. Ovako, rijetka je i mistična te je svi kujemo u zvijezde a večina ne zna o čemu priča. Kvalitet je na njenoj strani, ali ništa više nego kod Toyote, na primjer. I ponekih ostalih brendova.
Dakle, ok auto, ali nema potrebe za nekom famom oko svega toga.
Neka tebe tvoja služi, to je najvažnije, a prije svega ti želim da je dovedeš u vozno stanje jer ovakva baš ne širi slavu Honde.

Pozdrav
zetareticula
Posts: 1062
Joined: 13/06/2014 12:02

#57 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by zetareticula »

Honda je svuda oko nas :D
Last edited by zetareticula on 12/08/2014 23:57, edited 1 time in total.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#58 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu :D tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#59 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by klaki »

citro wrote:
vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu :D tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.
Skoro svi honda motori se vrte od 7500 do 8500/9000* obrtaja (sto se tice max hp. i ovo 9000* je S2000 AP1 :D ), a amerikanci bogami bruku km izvuku ih tih motora, pogotovo ovih starijih iz 90tih. E potrosnja ne znam. Bolje je ne pocinjati temu benzin i benzinci dok smo u bosni :D
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#60 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

klaki wrote:
citro wrote:
vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu :D tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.
Skoro svi honda motori se vrte od 7500 do 8500/9000* obrtaja (sto se tice max hp. i ovo 9000* je S2000 AP1 :D ), a amerikanci bogami bruku km izvuku ih tih motora, pogotovo ovih starijih iz 90tih. E potrosnja ne znam. Bolje je ne pocinjati temu benzin i benzinci dok smo u bosni :D
Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#61 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by bitanga_sa_otesa »

obicno klipnjace pucaju :)
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#62 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

bitanga_sa_otesa wrote:obicno klipnjace pucaju :)
Ha ha, nije mu to prvi put bilo.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#63 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by klaki »

citro wrote: Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
Pa upotrebljavaju ih u normalnom rezimu logicno.

A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg

Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba :D

Vodi racuna o tekucinama, i ako zelis da se trkas, mjenjaj brzine onde gdje motor razvija maksimalne KS (a ne ko ovaj jedan sto vozi forda 1.6 100 konja i hvali se kako nema blokadu obrtaja, pa auto koje max hp razvija na 6000, gura do 7000 obrtaja i onda mi se zali problemi sa motorom. Pa treba ti LMS tim da ti motor odrzava).
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#64 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

vettel wrote:
citro wrote:
vettel wrote:Honda meni beton auto, inace sam golfer - sarajlija, imam tricu :D tako da ne kazete da smo svi isti i da flota nas pljuje japanca, tiha patnja mi je integra, jer fkt imaju najbolje motore, a V-TEC je cudo sa rezimima rada, onda, honda izvlaci najvise snage iz litre zapremine, i vrti se preko 8500rpm!! jbg, bmw joj ni do koljena nije realno
Pa i izvlači snagu jer se vrti toliko. A je li to normalno za svakodnevnu upotrebu? I kolika je njena snaga i upotrebljivost na normalnom režimu vrtnje do npr 3000 rpm ? Zavlači ti taj motor češće preko 5000 rpm pa vidi malo potrošnju a i trajnost.
haveru honda je sama po sebi auto sa sportskim akcentom, nece niko kupit hondu i prevlacit cement u njoj, a i jesi li cuo za VTEC, i ekonomican rezim rada?
Nisam ti ja haveru čuo za taj VTEC, šta ti je to ?
Je li to neki Very Techno Economical Cement ?
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#65 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by klaki »

citro wrote: Nisam ti ja haveru čuo za taj VTEC, šta ti je to ?
Je li to neki Very Techno Economical Cement ?
Ma japanci su otkrili novi planet, ali samo sute ;)

Tu su nasli male ljude, pa je honda to patentirala. Oni se nalaze u motoru i kad treba ubrizgavaju vise goriva, brze guraju klipove

Zato je najbolje kada si u leru malo prodrmat mjenjac i onda VTEC udari najjace jer si te vilenjake na vrijeme upozorio da se spreme
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#66 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

klaki wrote:
citro wrote: Jasno da izvuku, radi se o kvalitetnim autima, ali u kojem režimu ih upotrebljavaju ?
BTW, mom poznaniku koji se bavi brdskim trkama se jedan takav motor raspao bukvalno, naravno od obrtaja.
Pa upotrebljavaju ih u normalnom rezimu logicno.

A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg

Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba :D

Vodi racuna o tekucinama, i ako zelis da se trkas, mjenjaj brzine onde gdje motor razvija maksimalne KS (a ne ko ovaj jedan sto vozi forda 1.6 100 konja i hvali se kako nema blokadu obrtaja, pa auto koje max hp razvija na 6000, gura do 7000 obrtaja i onda mi se zali problemi sa motorom. Pa treba ti LMS tim da ti motor odrzava).
Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#67 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by bitanga_sa_otesa »

klaki wrote: A to sto se motor raspao nije do honde, nego vise do toga sto je on trkac. Svaki motor se moze unistit kada se trka jbg

Ipak mislim da je tu problem bio ishabanost (jbg unutrasnjost motora ide), ili je slucajno digao obrtaje gdje ne treba :D
svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu :)
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#68 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by klaki »

citro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanju

Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
bitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu :)
Kovani klipovi i fazoni, znam :)
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#69 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

Zezamo čovjeka ovdje, nema smisla, vidiš da je pukla kugla i karambolka se raspala a mi "gonimo" do 9000 rpm. Lako je tuđim po gloginjama mlatiti.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#70 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by bitanga_sa_otesa »

klaki wrote:
bitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu :)
Kovani klipovi i fazoni, znam :)


najcesce i klipnjace H beam,postoje cak i kovane radilice umjesto livenih,tvrdje i jace opruge ventila ,jer one najprije stradaju od svega...mogli bi do sutra :D
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#71 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

klaki wrote:
citro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanju

Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
bitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu :)
Kovani klipovi i fazoni, znam :)
Ono što mi nije potrebno je da sjedim u ovo doba i glupiram se sa računarom u krilu. Zato, laku noč !
I vidiš da ovo nije nikakav hobi nego obična za.ebancija, mlatimo praznu slamu.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#72 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

vettel wrote:
klaki wrote:
citro wrote: Ovo je bilo poučno. Znači, kada budem trke vozio samo da mijenjam tamo gdje motor razvija max. KS ! Super. Koje li si to ti trke vozio, da mi je znati.
Takav stav ti stvarno nije potreban, pogotovo ne kada je ovaj hobi u pitanju

Nisam te napao pa da tako reagujes. Onako sam napisao, mozda neko ko ne zna procita...
bitanga_sa_otesa wrote: svako tjeranje motora u velike obrtaje (crveno podrucje) dovodi do jako brzog zamora materijala kljucnih dijelova motora.zato se ti dijelovi na trkama zamjenjuju posebnim dijelovima predvidjenim i testiranim za tu namjenu :)
Kovani klipovi i fazoni, znam :)
citro ba, ti si mile-kontras, mi ovdje fino diskutujemo o hondi i sjajnim motorima (po performansama i kvaliteti), a ti sad trabunjas o svakodnevnoj upotrebi, pa i honda se moze normalno moze vozit majstore, ne tjera te niko da zavrces u crveno :thumbup:
Kada budem htio takav auto kupicu Megane RS koji se BTW vrti samo do bijednih 6000 rpm. Gdje je u tom odnosu Honda ? Nigdje. Prema tome, šuplja priča i idealiziranje, pa mogao bih reči i fetišiziranje Honde. Hvala.
Last edited by citro on 13/08/2014 00:49, edited 1 time in total.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#73 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by klaki »

citro wrote: Ono što mi nije potrebno je da sjedim u ovo doba i glupiram se sa računarom u krilu. Zato, laku noč !
I vidiš da ovo nije nikakav hobi nego obična za.ebancija, mlatimo praznu slamu.
A jbg ovako se najvise i nauci, covjek iz dosade krene guglat i istrazivati. A bice nekad para, pa cemo sa teorije preci u djelo

Ajd laku noc, cuvaj se :-D

Zna li neko za plavi Civic, oko 1990-1 godiste, 4ta generacija. Bio je u sarajevu sa onim dual carb 1.4 motorom. Konto ga mozda uzeti, ali neko je bio brzi :D Bas me interesuje ko ga je uzeo
citro wrote: Kada budem htio takav auto kupicu Megane RS koji se BTW vrti samo do bijednih 6000 rpm. Gdje je u tom odnosu Honda ? Nigdje. Prema tome, šuplja priča i idealiziranje, pa mogao bih reči i fetišiziranje Honde. Hvala.
Reko laku noc
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#74 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by bitanga_sa_otesa »

@ klaki plavi nisam vidjeo dugo,a mislim da znam ciji je bio nekad ... pocetkom ovog stoljeca :-D
Last edited by bitanga_sa_otesa on 13/08/2014 01:01, edited 1 time in total.
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#75 Re: Ima li ljubavi za HONDU

Post by citro »

vettel wrote:
eto mi glupi ti najpametniji - haj vozdra haveru razligu
Ovo "razligu" mi se nije svidjelo, ja to po pravilu govorim ljudima u lice a ne ovako diskretno iza maske.
Ali, šta da se radi, odoh ja razligu loma.
Post Reply