Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
goran16v wrote:A da ti ne kazem sta se potrosilo para, vremena, truda "fildzan liga" dok se nije doslo do slave i para i sta ih potrosi imetak pa cak i zagine, a nikad ne postane slavan ili poznat - bogat...
goran16v wrote:A da ti ne kazem sta se potrosilo para, vremena, truda "fildzan liga" dok se nije doslo do slave i para i sta ih potrosi imetak pa cak i zagine, a nikad ne postane slavan ili poznat - bogat...
nažalost i jedan od najvećih, ako ne i najveći svih vremena
If you look at one of Senna’s races, you’ll be amazed that even when he was going in a straight line, his car appeared to be “dancing” because of the sheer amount of power that he kept pushing on to the wheels. He would take the dancing cars with a sixth sense around corners, and spin them around with God given energy that clearly defied the laws of physics for the onlookers. His precision was mind boggling. They say, that an average Formula 1 driver will keep about 1-foot distance between the tyres’ and the wall while navigating a corner. A precise driver could manage to reduce that distance to 6 inches. But Senna, would drive at great speed with that distance measuring anything as precise as 3 inches or less.
mah senna je bio totalno svoj svijet.... ja ga nisam volio zato sto je bio ludjak a danas eto mogu samo pricat hvalospjeve - jos kad sam saznao da je bio velika velika ljudska dobricina i filantrop..... u brazilu koji je tad bio relativno siromašan i frišak nakon odlaska hunte bas zbog karakternih crta a i sportskih manira bio je omiljen....bio je i sportski i ljudski heroj....
dan danas ne mogu da shvatim tesku nesrecu kojom je poginuo - kao da ga je bog namjerno uzeo sebi:
1 - prvo je uzeo na pocetku trke od novopristiglih kaciga onu sa sirim otvorom za oci - ako se sjecam dobio je 3
2 - vozio je 280-290km/h kod tamburelo zavoja kad mu puca letva volana ????
3 - zabija se u zid i ostaje malte ne citav ali ga pogadja geler slomljenih spona trapa u ivicni dio kacige i pogodak u glavu
mislim da je njegova smrt najtragicnija i najnesretnija za koju sam cuo....
ovo je meni najdraza slika F-1 ikad - strasno rivalstvo a veliko jaranstvo - toga vise nema....
ipak ja mislim da je skoro pa neponovljivo danas vidjeti ovo, a ruku na srce ko bi od nas prisao gorucem autu u kojem se nalazi tank od 100 L visoko eksplozivne smjese koja upravo gori
_mufljuz_ wrote:mah senna je bio totalno svoj svijet.... ja ga nisam volio zato sto je bio ludjak a danas eto mogu samo pricat hvalospjeve - jos kad sam saznao da je bio velika velika ljudska dobricina i filantrop..... u brazilu koji je tad bio relativno siromašan i frišak nakon odlaska hunte bas zbog karakternih crta a i sportskih manira bio je omiljen....bio je i sportski i ljudski heroj....
dan danas ne mogu da shvatim tesku nesrecu kojom je poginuo - kao da ga je bog namjerno uzeo sebi:
1 - prvo je uzeo na pocetku trke od novopristiglih kaciga onu sa sirim otvorom za oci - ako se sjecam dobio je 3
2 - vozio je 280-290km/h kod tamburelo zavoja kad mu puca letva volana ????
3 - zabija se u zid i ostaje malte ne citav ali ga pogadja geler slomljenih spona trapa u ivicni dio kacige i pogodak u glavu
mislim da je njegova smrt najtragicnija i najnesretnija za koju sam cuo....
ovo je meni najdraza slika F-1 ikad - strasno rivalstvo a veliko jaranstvo - toga vise nema....
ipak ja mislim da je skoro pa neponovljivo danas vidjeti ovo, a ruku na srce ko bi od nas prisao gorucem autu u kojem se nalazi tank od 100 L visoko eksplozivne smjese koja upravo gori
rahmet mu dusi od srca
Dje me nadje covjece... Inace, ja sam navijao za "brku" (Mansell-a) a ova slika najbolje pokazuje kakva je F1 nekada bila... Voznja sa srcem, rivalstvo, uzajamno postovanje i bez idiotluka od elektronika, fix ideja i idiotskih pravila organizatora...
A Senna, ljudina i po ! Tesko da ce se vise ikada iko roditi i voziti kao sto je on vozio
A Schumachera sam zamrzio upravo na dan kada je Senna poginuo... Svi vozaci su poceli usporavati kada su im radiom javili sta se desilo sa Sennom a Schumacher je tada iskoristio priliku i odvalio po gasu...
bitanga_sa_otesa wrote:nikad ga nisam plaho ni volio ,ali sam ga zamrzio zbog ovoga
To je to. Kezenje i slavljenje na istoj trci... A za vrijeme trke, neposredno nakon Sennine nesrece, zviz po gasu kao da se nista nije desilo... Smetljar je tada postao i vazda i ostao sto se mene tice
bitanga_sa_otesa wrote:nikad ga nisam plaho ni volio ,ali sam ga zamrzio zbog ovoga
To je to. Kezenje i slavljenje na istoj trci... A za vrijeme trke, neposredno nakon Sennine nesrece, zviz po gasu kao da se nista nije desilo... Smetljar je tada postao i vazda i ostao sto se mene tice
pa sta bi ti uradio da se boris sa nekim i on sleti sa ceste cujes da su ga odvukli u bolnicu,.,.
pa sema ,ako je konkurent na trci nije ti neprijatelj,naravno da bi stao,stao bi nepoznatom nekom da pomognem ,a da ne stanem nekome koga znam... bar se nije trebao smijat ni slavit,po mom skromnom misljenju trka je trebala biti prekinuta .znalo se odmah da je mrtav...sid watkins je znao,a on je bio glavni medicinar tada koliko se sjecam i sjecam se da sam slusao njegov intervju da je cim su sennu izvukli iz bolida ,digao mu kapak i vidjeo da mozak vise ne radi...nesto u tom smislu...nisam doktor jbga..
Last edited by bitanga_sa_otesa on 17/07/2014 16:08, edited 1 time in total.
Nebi se sigurno kezio i slavio pobjedu na tudjoj smrti...
POtrazi snimak kompletne trke pa vidi reakciju drugih vozaca na Senninu nesrecu, za vrijeme i nakon trke... Pa fino uporedi sa Schumacherovim ponasanjem... A ne moras ni to, dovoljno je da pogledas video koji je Bitanga sa otesa postavio. To dovoljno govori o Schumacheru kao covjeku - smetljar !
Da ne pricamo o njegovim kasnijim "pobjedama"... Kocenje timskih kolega da ga se propusti i tako dalje... Mrsko mi razglabati
bitanga_sa_otesa wrote:pa sema ,ako je konkurent na trci nije ti neprijatelj,naravno da bi stao,stao bi nepoznatom nekom da pomognem ,a da ne stanem nekome koga znam... bar se nije trebao smijat ni slavit,po mom skromnom misljenju trka je trebala biti prekinuta .znalo se odmah da je mrtav...sid watkins je znao,a on je bio glavni medicinar tada koliko se sjecam i sjecam se da sam slusao njegov intervju da je cim su sennu izvukli iz bolida ,digao mu kapak i vidjeo da mozak vise ne radi...nesto u tom smislu...nisam doktor jbga..
Upravo tako ! I ja sam negdje davno iskopao taj interview sa Sid-om gdje je govorio o Senninoj pogibiji i tacno je ovo sto si napisao... Mozak je umro na licu mjesta a srce je radilo, u bolnici su ga jednom i reanimirali a kada mu je srce stalo i drugi put, odluceno je da vise ne pokusavaju
Sena je izletio zbog letve volana... Trazio da mu stave volan visocije cini mi se i to je zeznulo stvar. Bio je i sudski proces dosta posle toga i neki tehnicari su osudjeni da su krivi, ali nisu lezali jer je zastara bila ili tako nesto.
Sto se tice Sumahera, uvijek je bio pakas u karijeri. Sjecam se dva puta zadnja trka borba za titulu, jednom je udario Hila, drugi put Vilneva i jedan od ta dva puta (ne sjecam se koji) je izbacio direktnog konkurenta a drugi put je sam ispao i izgubio titulu. Ali kontam hajde to je u zaru borbe.
Ono zbog cega je meni ostao pakas je ona jedna sezona kad je bio povrijedjen i kad je Irvine vozio zadnju trku za titulu, Sumaher se vratio u zadnoj trci, i nije ga htio cuvati nego vozio na pobjedu. A toliko dugo ga Irvine cuvao, osvojio je bodova i bodova.
Meni su oni vise show nego neko konkretno testiranje auta...
Al ima jedna koja mi je bila pravo shega, evo kraci clip a vjerujem da se na YT moze naci i kompletan
ado-šampion wrote:Sena je izletio zbog letve volana... Trazio da mu stave volan visocije cini mi se i to je zeznulo stvar. Bio je i sudski proces dosta posle toga i neki tehnicari su osudjeni da su krivi, ali nisu lezali jer je zastara bila ili tako nesto.
Sto se tice Sumahera, uvijek je bio pakas u karijeri. Sjecam se dva puta zadnja trka borba za titulu, jednom je udario Hila, drugi put Vilneva i jedan od ta dva puta (ne sjecam se koji) je izbacio direktnog konkurenta a drugi put je sam ispao i izgubio titulu. Ali kontam hajde to je u zaru borbe.
Ono zbog cega je meni ostao pakas je ona jedna sezona kad je bio povrijedjen i kad je Irvine vozio zadnju trku za titulu, Sumaher se vratio u zadnoj trci, i nije ga htio cuvati nego vozio na pobjedu. A toliko dugo ga Irvine cuvao, osvojio je bodova i bodova.
I ja se ovog secam '95 kad je namerno udario Hilla tad sam ga zamrzio strasno
Udario ga je i 96´,kroz citavu karijeru sam ga hajmo recio mrzio,jedino nesto malo predkraj mi bilo simpaticno borbe one protiv Alonsa sve u svemu odvratan lik.
A ovo kako se smije i kezi papak a kolega mu poginuo bas je jadno i zalosno
jbga ispao je los,. imao tih glupih poteza, ali i njega david ne ubi zamalo, za senu sve stoji ali koliko je on slicnih guranja napravio (ja sam Prost covjek) izgura ga i osvoji titulu, koliko je samo on puta uletio namjerno i drugi odustajali zbog njega,.
morate shvatit to su to ljudi koji su isprogramirani da idu samo na pobjedu,. nije vazno sta i kako samo pobjedi, samo sto zivimo u vremenu kamera i youtuba pa se Michaelov-o ponasanje moze pregledat bezbroj puta,. jel grijesio pa ko nije,.
a to sto je on izguro hila, vilneva i slicne jbga pregledajte nekada btcc sta se tu radi i kako se tu gura,.,
mada zamislite vozite plavi bolid i neko hoce da vas prestigne sa crvenim bolidom sta ces uradi pustit ga da prodje i da se vesili na podiumu ili mu dati borbu zivota,. gdje ces se borit za svaki mm staze,., ja sam za ovu drugu opciju(te utrke i borbe izmedju njih gledm kao na boks mec,. spusti ruke i k.o ti je ,.,,
jbga nije se trebao smijat, svi grijesimo sta mozemo,.,
zadnja utrka vetel i alonso,., alonso kuka sto mu se nece da skloni vetel(i ako pritisce dugme za prestizanje) a ovaj kuka sto ga alonso napada,
a to za timske odredbe jbga tim ce se uvjek pobrinut da pobijedi onaj ko donosi firmi vise novca(realno) evo ferari je podapisao raikonena samo zbog 2 sponzora,. alonsa doveli zbog jednog sponzora, rauch red bulu plati 30mil €, vetel ih doveo, ona reklama lade kostala 50mil € i dodje neki rus provoza se i nestade,. sjecate se takuma sato jedini japanac i sta pisa na njegovom bolidu a sta covjek radi kolikoje stete drugima napravio ali svome timu od jal-a donese fine pare ,.,.,
a za top gear epizoda kada JK testira brutusa, careru gt, kada traze nabolju cestu(911 gt3 rs, galardo i aston n24), put u albaniju, kada JK skonta da je turbo brzi od 360, zimske olimpiske igre u norveskoj(zuti snijeg), kada May vozi bugaty-a na vw test stazi 415kmh tako netso,. uk vs Germany,. jest da imaju nekada kikseva losih epizoda (ko one amfibije, limuzine, ona mala sranja od auta kada testiraju,panda,500,fiesta) Jk i njegovo obozavanje astona, forda,.,
mada i americki top gear nije los,.,imaju pravo dobrih tema,.,
a top gear jbga sami kazu ponekad sada idu ozbiljne vijesti i odvale se smijat,., kada si od njih cuo nesto konkretno,
ako hoces tacne info imas temu na klixu test pola, honholului30, gorana, jontru, jos par ublehaca ko ja
Možda je razlika u nekoj luksuznoj opremi, recimo električni podizači stakala ili klima....uglavnom ne vidim dje su našli 18 hiljada više za auto koji ima manje snage i sigurno je manje fokusiran za trkaću stazu od ovog drugog.
Zbog ovoga mrzim BMW što u jednoj seriji imaju toliko nekih modela sa toliko nekoh slova, predznaka i kojekakvih naziva i debelo to naplaćuju a većinom muda za bubrege. Drugi auto koji sam ja naveo je djelo tuning kuće a ne BMW-a i to još pokazuje koliko su bezobrazni.
pinkyy jesi siguran da na ovaj cunirani imas garanciju,.
sto je m3 skuplji od cuinirane dvojke,., oprsoti m4 po novom,.
prvo M kosta mnogo vise,. statusni simbol,. ovaj cuinirani cacko neki trkac sa 2 sefa i domarom ko zaposlenim a iza m3(M4) stoji citav bmw.. e sada bil ti kupio nesto od mene sto sam prepravio prefarbo ili od neke hajmo tako rec (posto su nama balkancima svi mali i neznaju nista) jedna velika kompanija
M4 je veci od 235iM, sam ugodjaj u voznji, civilizovaniji, ima malo vise tih konfornih detalja(sta god to bilo)
Oba su isti auto, M235i. Bez obzira što je prvi direktno iz kompanije nije realno da je toliko skuplji. Tuning kuće u zapadnoj Evropi su pouzdane brate i koriste najbolje dijelove, samo eto što nisu "stock" nego "aftermarket".