#7876 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Posted: 22/04/2019 09:39
Zar nisu dva kafića!??
odes na stup kod heco pijace i krenes pored nje ka bacicima. prije nekadasnjeg standarda skreni desno, ka novom mosticu. tim putem ces doci do parkinga kraj centra SZ, do kapije kraj kafica, tako ne moras placati parkingproblemnatravunu wrote:Da, Safet Zalko je odličan, mada nisam ljubitelj onog naplaćivanja parkinga po svaku cijenu, samo pola sata je besplatno, a onda marka sat!
Ipak bi sat besplatno bio primjereniji ! Pa hebote ALTA u centru grada ti daje sat džabe!
Mislim, ne može svak doći baš pješke !
Nije Rumeni još dohako autoputu. Trudi se, ali nije još. Još ima nade da se spasi. Ali, najgore je što ga niko i ne brani. Ali, to je druga priča.man_464 wrote:Najjači su mi ovi sto misle da su građani prvog reda, a mi da smo nekog n-reda jer stanujemo u navedenim naseljima (Buća i Boljakov potok).
Nikad, ali nikad neću reći da sam zadovoljan načelnikom koji je zeleni (SDA). Iz principa.
Rumeni je unistio gradski autoput, u Briješću ga spustio u Safeta Zajke i napravio takav kolaps svakog dana od 15 do 18 sati da je to nepregledna kolona. Sad i ujutro od 7 do 8, a nikad prije nije, je guzva prema Briješću iz Boljakovog. Da ne pricam kakva je situacija obratno ujutro. Krenem u 7 i 10 na posao, u 7 i 50 dolazim na Maltu. Uzrok toga su kruzni u Buca potoku, silaz sa autoputa u S. Zajke, semafor iznad GRASa. Onaj kruzni u Briješću nikad nije trebao niti postojati. Ali NEMERES KROZ MOJE, DERE SE HUSO ĆESIR. Izvršiću ti napad NA BAGER.
Pa sta je ostalo 100-150m i sporni dio sa zgradom. To je to u Novom Sarajevu.koler wrote:Pa koliko je ostalo Juzne na podrucju Novog Sarajeva, do Bosmola, ili se to odnosilo na spornu zgradu na Grbavici
Ja ne stanujem u Buća potoku, ni Boljakovom, ali definitivno te dijelove grada treba "uklopiti" u sami grad. I naravno, raditi na uredjenju istih.man_464 wrote:Najjači su mi ovi sto misle da su građani prvog reda, a mi da smo nekog n-reda jer stanujemo u navedenim naseljima (Buća i Boljakov potok).
Nikad, ali nikad neću reći da sam zadovoljan načelnikom koji je zeleni (SDA). Iz principa.
Rumeni je unistio gradski autoput, u Briješću ga spustio u Safeta Zajke i napravio takav kolaps svakog dana od 15 do 18 sati da je to nepregledna kolona. Sad i ujutro od 7 do 8, a nikad prije nije, je guzva prema Briješću iz Boljakovog. Da ne pricam kakva je situacija obratno ujutro. Krenem u 7 i 10 na posao, u 7 i 50 dolazim na Maltu. Uzrok toga su kruzni u Buca potoku, silaz sa autoputa u S. Zajke, semafor iznad GRASa. Onaj kruzni u Briješću nikad nije trebao niti postojati. Ali NEMERES KROZ MOJE, DERE SE HUSO ĆESIR. Izvršiću ti napad NA BAGER.
Nikad nije ni bio plan da GA prođe iznad 9 transferzale. Već ispod - otprilike u nivou pruge. Ali, bio je plan da to ide trasom mimo pruge. I ima prostora za to. Stvar je samo kako ćese napraviti kružni, i hoće li ste ostaviti prostra za cestu.Concord wrote:Pa kako mislis druze da prodje GA kad se napravi ova cesta? Ona se dize iznad naponskih vodova za zeljeznicu i onda blago pada prema kruznom toku, kako i kuda provuci GA? Dizati ga na jos vece stubove?
pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.
Dr. Fetaha Becirbegovica / V transferzala, kad od okretaljke dvojke krenes prema Mrvici pa sjeces cestu i prugu prema Klasu. Ta raskrsnica treba da se pretvori u kruzni.No-Name wrote:pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.
Gdje planiraju kružni tok na Čegić Vili
tamo gdje je neki idiot "smaknuo" cestu za cijelu jednu traku a imao je prostora da budu u ravnipametolog wrote:Dr. Fetaha Becirbegovica / V transferzala, kad od okretaljke dvojke krenes prema Mrvici pa sjeces cestu i prugu prema Klasu. Ta raskrsnica treba da se pretvori u kruzni.No-Name wrote:pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.
Gdje planiraju kružni tok na Čegić Vili
Ti shvatas da ovu cestu pravi kanton, a ne opština i Efendić?Concord wrote:Pa kako mislis druze da prodje GA kad se napravi ova cesta? Ona se dize iznad naponskih vodova za zeljeznicu i onda blago pada prema kruznom toku, kako i kuda provuci GA? Dizati ga na jos vece stubove?
Efendic je krava koja dadne 20 litara mlijeka i onda trzne nogom i prospe sve. Napravio je cestu zlata vrijednu za dva naselja (i time dobio glasacko tijelo) a unistio je zlata vrijednu cestu za KOMPLETAN GRAD, projekt star 33 godine, najbitniju cestu grada. Ko kaze da je uradio dobro neka puca sebi u glavu.
Drago mi je da su ovo uradili.
Čekaj, jel to u planu da se pravi kružni tok kod skretanja za Igman?studiorum_tuzlaensis wrote:Drago mi je da su ovo uradili.Cossack wrote: https://sa-c.net/news-archive/infrastru ... bjelasnici
Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.
Ovaj put nije bas jednostavan za nekoga ko nema iskustva sa voznjom uzbrdo i po snijegu... a provalija dolestudiorum_tuzlaensis wrote:Drago mi je da su ovo uradili.
Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.
http://i66.klix.com/vhrp7q.png
A ako imamo iskustva sa voznjom po snijegu i plus zimske gumemk ultra wrote:Ovaj put nije bas jednostavan za nekoga ko nema iskustva sa voznjom uzbrdo i po snijegu... a provalija dolestudiorum_tuzlaensis wrote:Drago mi je da su ovo uradili.
Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.
http://i66.klix.com/vhrp7q.png
Kilometrazom je identican staroj ruti, brzi jeste kad hoces
JavierBosnia wrote:Eto pocinje sanacija mosta u Halilovicima
EA 180k KM
Zna li neko hoce li se raditi odma veci most s obzirom da bi trebale tu 4 trake biti ako se ne varam?