Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15653
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#13776 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by problemnatravunu »

Thorgerson wrote: 02/10/2021 01:34 Sta je sa juznom longitudinalom? Izmjestanje zgrade? Nista, a?

Mislim super ovo sa Dzemala Bijedica, ali ljudi dragi kome se pravi taj put?!!? Zar nije prioritet bio juzna longitudinala?!!

Imas na jednoj strani naselja sa preko 50-60000 ljusi (Dobrinja i Alipasino) i ti pravis cestu u naselju gdje ima 7 zgrada, remiza 2 pumpe.

Cije su ovo fix ideje, zapocinjanje i odradjivanje po 20% projekta i onda ga ostavis tako 10 godina.

Evo neka mi neko objasni kako ce to 4 trake 500 metara u Dzemala B pomoci rasterecenju. Ako prvo ides haman makadom do njih, te te onda opet poslije ceka makadam od fisa nadalje i ides nigdje, opet moras na glavnu saobr.

Ovo sto rumeni okolo propagira spajanje sa autoputem i ostale gluposti. Za to je gradski autoput, a ne ova cesta.

Izgradite juznu do kad ce se narod truckat satima iz centra do Dobrinje.
Potpuno se slažem sa konstatacijama, dakle JL stoji gdje stoji ko zna koliko već godina,
da ne govorim da podzemni (pješački) prolaz ispod kružnog toka nikad nije "zaživio" ,
sat gore nikad proradio, (samo bi bolje bilo da stoji na 5 do 12 , a ne na 12 h kao sada),
prošle i ove godine pokrpano i djelom rekonstruisano do Švrakinog, znači ništa od nastavka gradnje u profilu 2+2, :? ,
iako je to po meni zbog poboljšanja protočnosti trolejbuskog prometa od krucijalne važnosti za grad!
A sa druge strane Miljacke, Đemina ulica , ono par stotina metara se radi godinama, niđe veze,
osim da Bingov šoping centar ljepše izgleda ,sa novom cestom ispred...spoj sa izlaskom na auto put isto tako, sviranje kurcu,
tamo sa druge strane napravljeni stubovi za budući kružni tok i tako stoji već mjesecima....ma strašno
Prvu transferzalu, taj "najbitniji projekat ulaza u grad" , ne bih pominjao!
Ko nas je kleo, nije puno pogriješio :run:
noviclan
Posts: 10992
Joined: 31/10/2013 06:48

#13777 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

Samo da oni hoce napraviti kruzni tok kod turbo tradea kako je ova dupla puna svi prave prekrsaje ko hoce na proming hotel one tehnicke teretanu ....
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15653
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#13778 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by problemnatravunu »

noviclan wrote: 02/10/2021 06:59 Samo da oni hoce napraviti kruzni tok kod turbo tradea kako je ova dupla puna svi prave prekrsaje ko hoce na proming hotel one tehnicke teretanu ....
Vidiš da niti ne pomišljaju , da ga barem započnu :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19547
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13779 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

E pa skontaj da je đemalova ulica ideala
1000m ravne plohe i ovako je urađena
Odgovorno tvrdim najgore gradiliste u KS iza rata na ovamo. Bilo je usranih rekonstrukcija i gluposti ali ovako nikad i nigdje sto sad radi opcina NG.

Najbitniji projekat je most preko pruge koji zjapi
Prosle hefte u buljakovom jedan ili dvojca na gradilistu
Proviruje iza kontejnera crven ko rak, baca sarajku limenku 0.5 :lol:

A ovo nastavak longitudilale, mi smo se davno pomirili
Ko problem je bio jer nije donesen RP Mlakve, to je zavrseno prije 2 godine i nista
Tako da od toga nema nista mislim narednih 10 godina najmanje.

A most na aneksu se zatrese svaki put kad kamion prođe i trola
A bude ih 1000 u danu i trola stalno
Ugl, bili smo zainteresovani za to prije nekih 7-8 godina, sad me iskreno zaboli neka stvar. Ionako sve ovo ide u srmopiydinu. Do toga covjeka dovede njihovo smecarsko ponasanje.

Ulazak u sud i izlazak je ilegalan
Nema predviđenog pjesackog na strani suda
U sud u sustini smijes samo uci iz pravca grada desno, i izaći prema dobrinji, sve ostalo je prekrsaj
Oni hladni prolaze na crveno kad izlaze itd...
Ovi novinari trebaju sebe uslikati kako parkiraju na zelenoj povrsini konstantno. Ali to se ne vidi, samo kad neko drugi :lol:
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 19575
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#13780 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by teskeredzic_22 »

mk ultra wrote: 02/10/2021 07:29 E pa skontaj da je đemalova ulica ideala
1000m ravne plohe i ovako je urađena
Odgovorno tvrdim najgore gradiliste u KS iza rata na ovamo. Bilo je usranih rekonstrukcija i gluposti ali ovako nikad i nigdje sto sad radi opcina NG.

Najbitniji projekat je most preko pruge koji zjapi
Prosle hefte u buljakovom jedan ili dvojca na gradilistu
Proviruje iza kontejnera crven ko rak, baca sarajku limenku 0.5 :lol:

A ovo nastavak longitudilale, mi smo se davno pomirili
Ko problem je bio jer nije donesen RP Mlakve, to je zavrseno prije 2 godine i nista
Tako da od toga nema nista mislim narednih 10 godina najmanje.

A most na aneksu se zatrese svaki put kad kamion prođe i trola
A bude ih 1000 u danu i trola stalno
Ugl, bili smo zainteresovani za to prije nekih 7-8 godina, sad me iskreno zaboli neka stvar. Ionako sve ovo ide u srmopiydinu. Do toga covjeka dovede njihovo smecarsko ponasanje.

Ulazak u sud i izlazak je ilegalan
Nema predviđenog pjesackog na strani suda
U sud u sustini smijes samo uci iz pravca grada desno, i izaći prema dobrinji, sve ostalo je prekrsaj
Oni hladni prolaze na crveno kad izlaze itd...
Ovi novinari trebaju sebe uslikati kako parkiraju na zelenoj povrsini konstantno. Ali to se ne vidi, samo kad neko drugi :lol:
Slika i prilika današnjeg stanja društva 👍 - bravo.
Bingo nije na južnoj longitudinali samim tim i nema južne longitudinale.

Uz sve klasične tibra standarde zgrada uz i oko Binga nije izgrađen trotoar , škola , park , obdanište - ništa.
Sve se sprcalo u malu školu na Čengić vili izgrađenu 1960.

Ništa , nula , nuletina.
Niko nikad nije odgovarao za krađu kutije šibica a kamo li za bilo šta ozbiljnije.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#13781 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Al glupi novinar nikad to nece pitati Efendica, nece pitati Fortu.

Kome ba treba spoj na autoput?!?! Kome. To nije krucijalna stvar da se sada rjesava. Rijesite ljudima da mogu doci kuci s posla, a da ne voze 7km 50 minuta.

Treba uvezati najmnogoljudnija naselja. To su Vogosca, Dobrinja, Alipasino i Ilidza.

To su Prva transferzala, te Juzna longitudinala. Ovo ostalo je bacanje para.

Koji ce ti qrac nove trole. Kuda ce voziti? Jednom trakom od Mojmila do Hrasnog mic po mic. Pa moze to bit svemirski trola, ako je njemu prosjecna brzina 10km/b kroz tu guzvu, pisaj ga.

Da ne govorim koliko i glavna saobr trpi jer je jedina veza grada i Ilidze ta cesta. Izgradjena kad je bilo min 5x manje automobila.

I ne znam sta stade kod prve. Izgleda da je fkt bio samo fazon da se Fahre sve ocisti, ovo ostalo ko jebe.

P.s. kod juzne mi je najjace kad pitaju ove glavonje, kao eto problem je zgrada. A opet tupi novinar nece da pita pa dobro to je 50m. Zasto ne pravite evo od mojmila do svrakinog? Zasto ne na Aneksu gdje ima prostora. Davno sam gledao katastar, 80% cisto. Cak je na Alipasinom ona kuca preko puta hife izvrsena eksproprijacija. Kakve veze ima nekakva zgrada na Grbavici sa eto tim dijelom?!?! Bukvalno sutra mogu odradit 4 trake od Fahda do Svrakinog. Pa eto barem to.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24904
Joined: 08/09/2005 20:08

#13782 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Thorgerson wrote: 04/10/2021 10:03
Rijesite ljudima da mogu doci kuci s posla, a da ne voze 7km 50 minuta.
Pa rjesavaju. Rekonstruisu prugu, kupuju tramvaje, uveli linije voza.

Javni prevoz je rjesenje.

A ceste ce se praviti puzevim korakom jos dugo vremena. Tu kratkorocnog rjesenja nema.
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#13783 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by P308 »

Juznu longitudinalu i Prvu transverzalu treba hitno "odblokirati" i rijesiti IP odnose po hitnom postupku ... Te dvije ceste u punom profilu bi znacajno rasteretile saobracaj koji je sve vise i vise nepodnosljiv. I manji projekti poput nulte transverzale bi bili itekako znacajni.

I Dz. Bijedica bi bila od pomoci da se dovrsi 2x2 do kruznog toga na C.Vili. Pa cak i onaj dio od FIS-a prema Nedzaricima - meni se cini da ondje vec ima dovoljno prostora da se prosiri?
Ne znam kako uvijek dobijemo neko polovicno rjesenje. Koliko je godina proslo a ona sporna zgrada na JL nije rjesena a ostatku JL da ne govorim.
mistek
Posts: 3394
Joined: 23/05/2010 15:16

#13784 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Pa godinama se ne radi ništa značajno, sve parcijalno. Eto i da shvatam da ponegdje imaju problemi, ali:
- Nulta transverzala, haotičan čep, 150m okruglo, da je problem ne znam ti kakav, do sad su mogli naći rješenje.
- Dvanaesta transverzala, 90% čisto ili skalamerije, još jedan iznimno glup čep.
- Deveta transverzala, kružni tok na spoju sa Džemala Bijedića, sve kao da prave Piramide u Gizi.
- Džemala Bijedića se od Binga može proširiti sve do Bitumenke, nigdje ništa na trasi, a onda Boga mi i dalje prema Stupu. Samo zamisliti koliko bi cesta paralelna sa glavnom od Stupa do Otoke rasteretila stvari. To je 1,5km dodatnih.
- Prva transverzala i južna longitudinala i ne očekujem previše, to je manje trivijalno od ovih gore stvari, mada su dva najvažnija projekta, nema sumnje. Ali, čak bi i ovo parče Prve do skretanja za Velešiće, uz dobro riješenu raskrsnicu kod američke ambasade riješilo dosta toga.
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#13785 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

mistek wrote: 04/10/2021 12:09 Pa godinama se ne radi ništa značajno, sve parcijalno. Eto i da shvatam da ponegdje imaju problemi, ali:
- Nulta transverzala, haotičan čep, 150m okruglo, da je problem ne znam ti kakav, do sad su mogli naći rješenje.
- Dvanaesta transverzala, 90% čisto ili skalamerije, još jedan iznimno glup čep.
- Deveta transverzala, kružni tok na spoju sa Džemala Bijedića, sve kao da prave Piramide u Gizi.
- Džemala Bijedića se od Binga može proširiti sve do Bitumenke, nigdje ništa na trasi, a onda Boga mi i dalje prema Stupu. Samo zamisliti koliko bi cesta paralelna sa glavnom od Stupa do Otoke rasteretila stvari. To je 1,5km dodatnih.
- Prva transverzala i južna longitudinala i ne očekujem previše, to je manje trivijalno od ovih gore stvari, mada su dva najvažnija projekta, nema sumnje. Ali, čak bi i ovo parče Prve do skretanja za Velešiće, uz dobro riješenu raskrsnicu kod američke ambasade riješilo dosta toga.
Sve si dobro rekao. Ni meni nije jasno zašto ni nultu ni dvanaestu ne diraju godinama. Sramota u samom centru grada da ono onako stoji. Jedino objašnjenje je da je profit od parkinga veliki, i da ga ne žele smanjivati. To mi je odvratno.
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20586
Joined: 12/08/2013 12:51

#13786 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by insaneinthebrain »

P308 wrote: 04/10/2021 11:37 Juznu longitudinalu i Prvu transverzalu treba hitno "odblokirati" i rijesiti IP odnose po hitnom postupku ... Te dvije ceste u punom profilu bi znacajno rasteretile saobracaj koji je sve vise i vise nepodnosljiv. I manji projekti poput nulte transverzale bi bili itekako znacajni.

I Dz. Bijedica bi bila od pomoci da se dovrsi 2x2 do kruznog toga na C.Vili. Pa cak i onaj dio od FIS-a prema Nedzaricima - meni se cini da ondje vec ima dovoljno prostora da se prosiri?
Ne znam kako uvijek dobijemo neko polovicno rjesenje. Koliko je godina proslo a ona sporna zgrada na JL nije rjesena a ostatku JL da ne govorim.
U petak popodne oko spice totalni kolaps od ambasade do tunela na ciglanama. Udes bio na kruznom kod pumpe i kolona do autobuske. Pola sata sam se vukao da stignem kuci u Velesice od Zmaja. Totalna katastrofa. Da hoce nekako napraviti 4 trake do Penija i ne moraju vise nikad nista uraditi samo da rasterete guzvu ujutro i popodne :roll:
breuer
Posts: 7206
Joined: 06/07/2009 15:44

#13787 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by breuer »

pa to je da tebi riješe problem, ali prva transferzala bi u velikoj mjeri rasteretila saobraćaj čitavom Starom gradu, Centru, dobrom dijelu Novog Sarajeva i Vogošći...
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20586
Joined: 12/08/2013 12:51

#13788 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by insaneinthebrain »

breuer wrote: 04/10/2021 13:27 pa to je da tebi riješe problem, ali prva transferzala bi u velikoj mjeri rasteretila saobraćaj čitavom Starom gradu, Centru, dobrom dijelu Novog Sarajeva i Vogošći...
pa naravno da meni rijese problem kad je svaki dan kolaps u odlasku i dolasku. nek naprave citavu transferzalu, al posto nisu sposobni bar nek urade da rasterete malo postojece stanje
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#13789 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by P308 »

insaneinthebrain wrote: 04/10/2021 13:22
P308 wrote: 04/10/2021 11:37 Juznu longitudinalu i Prvu transverzalu treba hitno "odblokirati" i rijesiti IP odnose po hitnom postupku ... Te dvije ceste u punom profilu bi znacajno rasteretile saobracaj koji je sve vise i vise nepodnosljiv. I manji projekti poput nulte transverzale bi bili itekako znacajni.

I Dz. Bijedica bi bila od pomoci da se dovrsi 2x2 do kruznog toga na C.Vili. Pa cak i onaj dio od FIS-a prema Nedzaricima - meni se cini da ondje vec ima dovoljno prostora da se prosiri?
Ne znam kako uvijek dobijemo neko polovicno rjesenje. Koliko je godina proslo a ona sporna zgrada na JL nije rjesena a ostatku JL da ne govorim.
U petak popodne oko spice totalni kolaps od ambasade do tunela na ciglanama. Udes bio na kruznom kod pumpe i kolona do autobuske. Pola sata sam se vukao da stignem kuci u Velesice od Zmaja. Totalna katastrofa. Da hoce nekako napraviti 4 trake do Penija i ne moraju vise nikad nista uraditi samo da rasterete guzvu ujutro i popodne :roll:
Da, i ja prolazim tim dijelom kad se vracam s posla i uvijek je haos. Ma lakse je nabrojati gdje nije kolaps nego gdje jeste cak i ne vezano za ono vrijeme od 16 do 17 i ujutro od 7 do 8 - haos je i u ostalim vremenskim periodima ... I XII transverzala takodjer pa onda onaj spoj XII i A transverzale - ondje hitno treba kruzni tok i veza sa aerodromom. Moze se do sutra nabrajati :D
A udesi i npr. kisa su posebna prica. Malo kise, odmah kolaps.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#13790 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by VladaFBiH »

mistek wrote: 04/10/2021 12:09 Pa godinama se ne radi ništa značajno, sve parcijalno. Eto i da shvatam da ponegdje imaju problemi, ali:
- Nulta transverzala, haotičan čep, 150m okruglo, da je problem ne znam ti kakav, do sad su mogli naći rješenje.
- Dvanaesta transverzala, 90% čisto ili skalamerije, još jedan iznimno glup čep.
- Deveta transverzala, kružni tok na spoju sa Džemala Bijedića, sve kao da prave Piramide u Gizi.
- Džemala Bijedića se od Binga može proširiti sve do Bitumenke, nigdje ništa na trasi, a onda Boga mi i dalje prema Stupu. Samo zamisliti koliko bi cesta paralelna sa glavnom od Stupa do Otoke rasteretila stvari. To je 1,5km dodatnih.
- Prva transverzala i južna longitudinala i ne očekujem previše, to je manje trivijalno od ovih gore stvari, mada su dva najvažnija projekta, nema sumnje. Ali, čak bi i ovo parče Prve do skretanja za Velešiće, uz dobro riješenu raskrsnicu kod američke ambasade riješilo dosta toga.
Zašto mrzite Sjevernu longitudinalu? U sklopu sjeverne proširenje Džemala Bijedića itekako dobija smisao ako se spoje kako je planirano (mada mi nije jasno zašto je Sjeverna planirana od OŠ Malta kao 1+1 a ne kao 2+2) .
mistek
Posts: 3394
Joined: 23/05/2010 15:16

#13791 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

thekupus wrote: 04/10/2021 13:07 Sve si dobro rekao. Ni meni nije jasno zašto ni nultu ni dvanaestu ne diraju godinama. Sramota u samom centru grada da ono onako stoji. Jedino objašnjenje je da je profit od parkinga veliki, i da ga ne žele smanjivati. To mi je odvratno.
Za nultu je sredinom 2019. Ajnadžić potpisao urbanističku saglasnost. Procijenjeni troškovi za izgradnju su 200.000KM, a problem su naravno imovinsko-pravni odnosi. Nova kantonalna vlada, odnosno premijer Forto, između ostalih projekata koji trebaju biti završeni do kraja 2022. naveo je i ovu saobraćajnicu, ali se tu ne dešava ništa.

Također, vlada KS je obećala do kraja 2022. započeti izgradnju dvanaeste transverzale. I tu se 2019. bila aktuelizirala priča, sporazumi, idejni projekti, ali od tada ništa.
VladaFBiH wrote: 04/10/2021 13:55 Zašto mrzite Sjevernu longitudinalu? U sklopu sjeverne proširenje Džemala Bijedića itekako dobija smisao ako se spoje kako je planirano (mada mi nije jasno zašto je Sjeverna planirana od OŠ Malta kao 1+1 a ne kao 2+2) .
Pa sjeverna je jednako bitna ko južna, ali to nije ni u primisli za sada, čini mi se. Evo sad su obnavljali Marka Marulića i samo presvukli asfalt. A, od OŠ Malta do Kvadranta, nećemo dočekati sigurno.

Mene recimo nervira i zastoj u regulisanju nekih raskrsnica kružnim tokovima ili na bolje načine. To sam 100 puta pisao. Ne mogu vala da vjerujem da trebaju neke aman spektakularne pare da se eto recimo na raskrsnici kod Merkatora Ložionička napravi kružni tok ili recimo kod hitne. Napraviš na ta dva mjesta kružni tok i ukineš semafor kod ŽIŠ-a uz obavezu da svi moraju skretati desno. Tu se recimo stvori čep u špici, isto glup do bola.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66268
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#13792 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

mk ultra wrote: 02/10/2021 07:29
Prosle hefte u buljakovom jedan ili dvojca na gradilistu
Proviruje iza kontejnera crven ko rak, baca sarajku limenku 0.5 :lol:
:lol: :lol: :lol:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24904
Joined: 08/09/2005 20:08

#13793 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

VladaFBiH wrote: 04/10/2021 13:55
Zašto mrzite Sjevernu longitudinalu? U sklopu sjeverne proširenje Džemala Bijedića itekako dobija smisao ako se spoje kako je planirano (mada mi nije jasno zašto je Sjeverna planirana od OŠ Malta kao 1+1 a ne kao 2+2) .
Nije planirana kao 1+1, već kao 2+2. Bila je planirana 1+1 upravo pored Binga pored naselja Miljacka gdje je sada 2+2. :D
To što se ništa ne radi na sjevernoj od Merkatora Ložionička pa do Grasa je posebna priča.

Čudne se stvari dešavaju. Gledam na obali Miljacke upravo gdje je planirana sjeverna u profilu 1+1 na spoju sa 12 trasferzalom (kod Vize) niknula čelična konstrukcija za halu. Neka se posao pravi, ali što baš konstrukcija direktno na obalu gdje će cesta proći?

A ta trasa bi bila rješenje mnogih gužvi jer se ne bi moralo ići na ggm.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#13794 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

Kažu da čekaju još jedan papir od Općine i odmah ide dionica Semafor za Vrace - Stanica Pilići. :shock: :D


Bolje da proglase kraj radova na tom dijelu, nego što se 12 godina brukaju sa jednom zgradom. NEMA VOLJE da se riješi i to je jedina istina. Nije niko ni pokušo osim famoznog i inače omraženog ministra Zolja.

Kad vidim kako Južna ide dobro, onda mogu samo zamislit kad će bit, Nulta, Prva transferzala ili Južna do Mojmila.... NIKAD, a možda ni tad..


Za Sjevernu ste malo previše optimistični kad uopće očekujete nešto, tu je situacija sa objektima definitivno najgora i ne treba očekivati ništa u narednih 50tak godina. Prije će se izmjeniti RP i dugoročna strategija grada nego što će neko i pokušavati produžavati cestu u profilu 2+2 od Mercatora do Podvožnjaka na Otoci. GA bi riješio dosta tih problema.

Sve je ovo po mjeri građana koji žive tu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24904
Joined: 08/09/2005 20:08

#13795 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

studiorum_tuzlaensis wrote: 04/10/2021 16:03 Za Sjevernu ste malo previše optimistični kad uopće očekujete nešto, tu je situacija sa objektima definitivno najgora i ne treba očekivati ništa u narednih 50tak godina. Prije će se izmjeniti RP i dugoročna strategija grada nego što će neko i pokušavati produžavati cestu u profilu 2+2 od Mercatora do Podvožnjaka na Otoci. GA bi riješio dosta tih problema
Stvar je sto vecina te trase je rjesiva. Najvise objekata je u Marka Marulica.8

Dosta trase su javna preduzeca.
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3543
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#13796 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Semafor Hifa švrakino ukinuti podhitno i isti prebaciti na raskrsnicu prije Merkatora, puno više auta tu se pokusava ubaciti, izmedjuostalog i autoskole i onda se zna bas zacepiti.
A najidealnije privremeno rjesenje bih ukinuo i semafor svrakino i onaj mali pjesacki u svrakinu i onaj kod hife i kad naprave kruzni kod ckrve na mojmilu, zabranit lijeva skretanja i nek se okrece ko hoce prema aneksu na taj kruzni.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#13797 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

@Haris.ba
Ne baš tako rješiva. Dosta trase jesu javna preduzeca, ali objekti izgrađeni na toj trasi nisu imovina javnih preduzeća. Ganjao sam prostorije da pokrenem biznis u blizini i tražio kancelarije baš u MM i okolo.


Onda imaš drugi dio trase, od Srebreničke do Francuske škole u Paromlinskoj, također je pun objekata sa privremenim i regularnim građevinskim dozvolama. Ponavljam opet, da bi GA sa denivelisanim raskrsnicama na Otoci i Pofalićima riješio većinu problema, jer jedva da imaš gdje provući put SL.

Zato bolje nek završe što su friško započeli, jer i previše je započetih projekata koji stoje i ne pomjeraju se, ili mic po mic bez rezultata... Riješiti Otoku kod Elpi komerca, Južnu sa zgradom i barem do Aneksa uz Nultu i Prvu T su minimum minimuma za neko osjetnije poboljšanje protoka saobraćaja u gradu.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 04/10/2021 16:52, edited 3 times in total.
User avatar
mk ultra
Posts: 19547
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#13798 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

JavierBosnia wrote: 04/10/2021 16:42 Semafor Hifa švrakino ukinuti podhitno i isti prebaciti na raskrsnicu prije Merkatora, puno više auta tu se pokusava ubaciti, izmedjuostalog i autoskole i onda se zna bas zacepiti.
A najidealnije privremeno rjesenje bih ukinuo i semafor svrakino i onaj mali pjesacki u svrakinu i onaj kod hife i kad naprave kruzni kod ckrve na mojmilu, zabranit lijeva skretanja i nek se okrece ko hoce prema aneksu na taj kruzni.
hifa je problem br 1 i skretanje u hifu preko pune.

taj mali semafor nikog i ne zaustavlja
isto je problem kad ide trola i kad mora da stane u traci u Švrakinom jer je stajalište stalno zauzeto
isto tako ulijeću iz gatačke direktno i debili ih puštaju jbt, tamo nikad niko ne čeka duže od 15s, a ovamo kilometarska gužva

ugl. mnoštvo problema koje niko ne pokušava da riješi
hvala rumeni :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5953
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#13799 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

kinošvra je shou program kad je u pitanju saobraćaj. Čep je od 07:15 - 09:00 i 15:15-17:00. :D Na Dobrinju u to vrijeme idem isključivo via Vrace, Vojvode Putnika pa đenerala Draže i eto te za 10 min kući u Kasima Prohića. Samo treba preživjeti semafor na Vracama. :)
User avatar
vjeshalica
Posts: 17274
Joined: 31/03/2019 14:56

#13800 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by vjeshalica »

Sta ima reci Hađźìbajríćć za ono izbijanje vode na šaKtu na svjeze uradjenom putu H Kresevljakovica kod Papagajke....kloco klocavi
Post Reply