Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
the_stick wrote: ↑04/04/2021 00:28
Ok... ispod bjelava i vratnika... ne znam fakat... veci dio zivota sam zivio na bjelavama... jedan komsija vec vise od 10 godina ne moze da proda kucu u mahali jer se na njoj ne smije raditi nikakvo prosirenje jer kao tu treba da prodje taj fantomski autoput... opet kazem, nisam te struke da bih znao da li je to tehnicki moguce, ali nikako ne mogu da zamislim da je to realno... na kojoj dubini ispod naselja je to zamisljeno? Kakvi su rizici da komplet naselje propadne? Nesto mi govori da busiti tunel kroz planine kod Mostara nije isto sto i busiti tunel ispod naselja?
Kosevsko brdo stoji, iako je tunel busen pred olimpijadu. Takve stvari su danas rutina...
Ne kazem da mi ne bi znali da nesto zahebemo, ali pravilo je da je sigurno...
Da, upravu si, iako je tunel ispod kosevskog dosta kraci, pretpostavljam da je princip isti. Sad mi dodatno ostaje nejasno zasto je prosirenje komsijine kuce problem jer je na trasi tog puta, ako bi to svakako trebala ici duboko ispod naselja.
E sad me tu kopka jos jedna stvar. Ako treba da ide tunel, teoretski ne uzuripra nikoga i ne ide nikome preko zemlje/kuce. Jel bi to teoretski znacilo da nemas nikakvih problema sa eksproprijacijom? Samo nacrtaj, dodijeli tender i busi misko?
Bilo kako bilo, kao sto je neko iznad napisao, mislim da je opce misljenje da se taj tunel nece izgraditi nikad, a mozda ni tad... a cini se da bi bio bas cool...
Nije to jedan tunel nego dva, koji bi bili povezani nadvožnjakom iznad ulice cadordzijina, pa moguće da ti komisija tu negdje ima kuću gdje bi bio nadvožnjak..
A taj tunel uopste nije komplikovan ni skup za izgraditi, posebno uzevši u obzir benefite koje bi grad s njim dobio..jedino sto nedostaje kod nas je vizija, ne samo kod onih sto odlučuju nego i kod običnog naroda, pa i na forumu većina jedva dočeka da napise “to se neće nikad izgraditi”..
Dzemala bijedića je sveopći haos i žalost šta je općina NG uradila sa onim. Ima li jebemu ikakve odgovornosti ili je sve divljina
Šta su ono rekli u maju kraj radova, nema sanse ni do aprila naredne godine
Jutros telekom nesto kratko radio, poalije prolazim izvrnut šaht od kanalizacije (vertikalno stoji)
Jedna traka je funkcionalna, ako vec mora onako a evo mora i vjerovatno xe biti onako narednih najmanje 8mjeseci, onda napravi jednosmjerno od grasa ka halilovicima.
Katastofa najgore sto prokopaju pa zatrpaju pa kroz mejsec opet tako i tako i tako doduse sada su sto si i napisao intenzivirali radove pojela se traka od prominga do miljacke
mk ultra wrote: ↑04/04/2021 11:16
Dzemala bijedića je sveopći haos i žalost šta je općina NG uradila sa onim. Ima li jebemu ikakve odgovornosti ili je sve divljina
Šta su ono rekli u maju kraj radova, nema sanse ni do aprila naredne godine
Jutros telekom nesto kratko radio, poalije prolazim izvrnut šaht od kanalizacije (vertikalno stoji)
Jedna traka je funkcionalna, ako vec mora onako a evo mora i vjerovatno xe biti onako narednih najmanje 8mjeseci, onda napravi jednosmjerno od grasa ka halilovicima.
Kosevsko brdo stoji, iako je tunel busen pred olimpijadu. Takve stvari su danas rutina...
Ne kazem da mi ne bi znali da nesto zahebemo, ali pravilo je da je sigurno...
Da, upravu si, iako je tunel ispod kosevskog dosta kraci, pretpostavljam da je princip isti. Sad mi dodatno ostaje nejasno zasto je prosirenje komsijine kuce problem jer je na trasi tog puta, ako bi to svakako trebala ici duboko ispod naselja.
E sad me tu kopka jos jedna stvar. Ako treba da ide tunel, teoretski ne uzuripra nikoga i ne ide nikome preko zemlje/kuce. Jel bi to teoretski znacilo da nemas nikakvih problema sa eksproprijacijom? Samo nacrtaj, dodijeli tender i busi misko?
Bilo kako bilo, kao sto je neko iznad napisao, mislim da je opce misljenje da se taj tunel nece izgraditi nikad, a mozda ni tad... a cini se da bi bio bas cool...
Nije to jedan tunel nego dva, koji bi bili povezani nadvožnjakom iznad ulice cadordzijina, pa moguće da ti komisija tu negdje ima kuću gdje bi bio nadvožnjak..
A taj tunel uopste nije komplikovan ni skup za izgraditi, posebno uzevši u obzir benefite koje bi grad s njim dobio..jedino sto nedostaje kod nas je vizija, ne samo kod onih sto odlučuju nego i kod običnog naroda, pa i na forumu većina jedva dočeka da napise “to se neće nikad izgraditi”..
Imam ja viziju mahale u kojoj sam se rodio i u kojoj sam odrastao... i od kako znam za sebe prica se o nekakvoj famoznoj cesti koju je neko zamislio 50.ih... kod nas jebenu tramvajsku stanicu prave godinu dana, pricaju 2 godine o prioritetnoj I transverzali gdje su zapoceli gradiliste od 140 metara... i sad bi forumski ‘narod’ trebao vizionarski pricati o cesti kroz mahalu, o kojoj cak ni vlasti ne pricaju 20 godina... uz svo duzno postovanje, to o cemu pricas nema veze sa vizijom nego sa fantazijom... al’ ok, posto imas potrebu da ovdje pises s neke svoje zamisljene visine, nek’ bude da si ti vizionar... a nas koji u tu cestu ne vjerujemo zovi kako hoces... ja ostajem pri tome da bi ta cesta bila cool, ali ne vjerujem da ce se ostvariti na za 200 godina... a volio bih da si ti, vizionar, upravu...
noviclan wrote: ↑04/04/2021 11:19
Katastofa najgore sto prokopaju pa zatrpaju pa kroz mejsec opet tako i tako i tako doduse sada su sto si i napisao intenzivirali radove pojela se traka od prominga do miljacke
Garantujem kad se sve zavrsi za pola mjeseca ce neko prokopati opet.
El_comadante wrote: ↑04/04/2021 17:15
polagano sa Bjelavam, da bar hoče nešta završiti ili ovo za Vogošču ili vamo prema Dobrinji.
Vjerovatno si upravu, ali po meni je tunel Bjelave možda i najvažniji, jer će riješiti problem auta u tranzitu, koji sada prolaze kroj najuži centar grada.
Realno, tunel ispod Bjelava i Vratnika ce biti potreban tek kada GA dodje do Ciglana, ali je tada neminovnost, jer GA ne bi imao smisla bez prihvatanja istocnog tranzita. U profilu sa dvije cijevi, za razliku od ovog videa.
Vec sam rekao da se ovakvi i veci tuneli skoro rutinski projektuju i grade na Vc. Zasto onda ne rijesiti i pitanje tranzita kroz sam grad.
El_comadante wrote: ↑04/04/2021 17:15
polagano sa Bjelavam, da bar hoče nešta završiti ili ovo za Vogošču ili vamo prema Dobrinji.
Vjerovatno si upravu, ali po meni je tunel Bjelave možda i najvažniji, jer će riješiti problem auta u tranzitu, koji sada prolaze kroj najuži centar grada.
naravno da je bitan taj tunel, pogotovo kada se napravi autoput ili brza cesta SA - BG preko Višegrada, ali za to ime vremena a nema para toliko za sve projekte.
Kada bi se GA podigao iznad pruge (nema problema sa imovinskim odnosima), to bi za 6 km mosta bilo ispod 180 miliona eura. Kao osnovu sam uzeo most Pocitelj podignut na 100 metara (dakle najskuplji).
Tunel sa dvije cijevi bi bio ispod 100 miliona (osnova tunel Ivan).
Sa petljama, neka je ukupno 300 miliona EUR, sto je samo djelic onoga sto ce, kroz gorivo, gradjani KS izdvojiti za gradnju autoputeva u narednih 10-ak godina. Radujemo se Vc, a vecina njime nece ni dva puta godisnje proci.
Zasto onda ne zasukati rukave i napraviti nesto sto nam svima treba?
Ako nista drugo, makar zbog malo cisceg zraka...
Ideja da GA ide trasom kako je nacrtano na slici iznad izgleda neloše ovako, ali gdje će dalje Hajde ovih prvih 500m i nekako, ne znam čije su, ali nema ništa toliko bitno, pa recimo da bi se moglo srediti. Nakon toga, slijedi hejbet objekata
Inače, meni fakat nije jasno kuda provući taj GA u visini Otoke, Čengić Vile, Malte, na toj strani sve puno, a na kontra nemoguće. Na Pofalićima da ne pričam
zilog wrote: ↑04/04/2021 22:30
Kada bi se GA podigao iznad pruge (nema problema sa imovinskim odnosima), to bi za 6 km mosta bilo ispod 180 miliona eura. Kao osnovu sam uzeo most Pocitelj podignut na 100 metara (dakle najskuplji).
Tunel sa dvije cijevi bi bio ispod 100 miliona (osnova tunel Ivan).
Sa petljama, neka je ukupno 300 miliona EUR, sto je samo djelic onoga sto ce, kroz gorivo, gradjani KS izdvojiti za gradnju autoputeva u narednih 10-ak godina. Radujemo se Vc, a vecina njime nece ni dva puta godisnje proci.
Zasto onda ne zasukati rukave i napraviti nesto sto nam svima treba?
Ako nista drugo, makar zbog malo cisceg zraka...
I ide iznad pruge prema pofalicima, fds, iza milkosa, prema velesicima, izlazi na brdu kod hotela grand
the_stick wrote: ↑04/04/2021 00:28
Ok... ispod bjelava i vratnika... ne znam fakat... veci dio zivota sam zivio na bjelavama... jedan komsija vec vise od 10 godina ne moze da proda kucu u mahali jer se na njoj ne smije raditi nikakvo prosirenje jer kao tu treba da prodje taj fantomski autoput... opet kazem, nisam te struke da bih znao da li je to tehnicki moguce, ali nikako ne mogu da zamislim da je to realno... na kojoj dubini ispod naselja je to zamisljeno? Kakvi su rizici da komplet naselje propadne? Nesto mi govori da busiti tunel kroz planine kod Mostara nije isto sto i busiti tunel ispod naselja?
Pisao sam o ovom ranije, od kad sam se rodio pricaju o tom, ljudima imovina blokirana (i onda se pitaju sto divlja gradnja) a od tog nikad nista nece biti.
Znam bas za kucu koja je kao na planiranoj trasi, spoj Himze Polovine i Bardakcija i kao sad bi ulica HP trebalo da nastavi dalje prema Starom gradu a ta kuca je tacno na zamisljenom pravcu (iza kuce je vakufska zemlja i spusta se prema Budakovicima i Kartalu). Niti je mogu prodati, niti graditi, zive u prilicno neuslovnoj kuci jer je Zavod za izgradnju nekad 70' ih naumio nekakvu cestu.
Uz to je nejasno kako su zamislili taj pravac i cemu to kad su u Himze Polovine napravili zgrade, nema sanse da zaobidjes okuku u kojoj se jedva dva auta mimoidju. Znaci ulica je klasicna mahalska uska ulica u onom dijelu Nove Breke.
Besmisleno ali ko te pita. Nije njihova briga sto su nekom umrtvili 50 - 100 hiljada koje im mozda zivot znace.
zilog wrote: ↑04/04/2021 22:30
Kada bi se GA podigao iznad pruge (nema problema sa imovinskim odnosima), to bi za 6 km mosta bilo ispod 180 miliona eura. Kao osnovu sam uzeo most Pocitelj podignut na 100 metara (dakle najskuplji).
Tunel sa dvije cijevi bi bio ispod 100 miliona (osnova tunel Ivan).
Sa petljama, neka je ukupno 300 miliona EUR, sto je samo djelic onoga sto ce, kroz gorivo, gradjani KS izdvojiti za gradnju autoputeva u narednih 10-ak godina. Radujemo se Vc, a vecina njime nece ni dva puta godisnje proci.
Zasto onda ne zasukati rukave i napraviti nesto sto nam svima treba?
Ako nista drugo, makar zbog malo cisceg zraka...
Druze, oni ravnu trasu od 800 m tamo iza rtva trkeljaju evo dvije godine, nidokle. Jos rjeseno sve. Dakle nema imovinsko pravnih problema.
IX trans onaj vijadukt kolko se pravi ima 3 - 4 godine.
Zaobilaznicu pravili 10 godina.
Treba biti realan. GA zaboravite. Znam, krivo je i meni i tuzno, ali je tako.
I ja bih kaznio svakog od ovih glavonja koji bude potezao takve teme, bez konkretnih datuma, planova i sl.
zilog wrote: ↑04/04/2021 22:30
Kada bi se GA podigao iznad pruge (nema problema sa imovinskim odnosima), to bi za 6 km mosta bilo ispod 180 miliona eura. Kao osnovu sam uzeo most Pocitelj podignut na 100 metara (dakle najskuplji).
Tunel sa dvije cijevi bi bio ispod 100 miliona (osnova tunel Ivan).
Sa petljama, neka je ukupno 300 miliona EUR, sto je samo djelic onoga sto ce, kroz gorivo, gradjani KS izdvojiti za gradnju autoputeva u narednih 10-ak godina. Radujemo se Vc, a vecina njime nece ni dva puta godisnje proci.
Zasto onda ne zasukati rukave i napraviti nesto sto nam svima treba?
Ako nista drugo, makar zbog malo cisceg zraka...
Druze, oni ravnu trasu od 800 m tamo iza rtva trkeljaju evo dvije godine, nidokle. Jos rjeseno sve. Dakle nema imovinsko pravnih problema.
IX trans onaj vijadukt kolko se pravi ima 3 - 4 godine.
Zaobilaznicu pravili 10 godina.
Treba biti realan. GA zaboravite. Znam, krivo je i meni i tuzno, ali je tako.
I ja bih kaznio svakog od ovih glavonja koji bude potezao takve teme, bez konkretnih datuma, planova i sl.
A ne ono, pravicemo.
Upravo oni koji su krivi za sadasnje stanje i hoce da zaboravimo GA, a pare ce se svakako potrositi, to ne sumnjaj. Citajuci defetisticke postove, sigurno trljaju ruke. Isto kao da mi neko, nakon debakla sa respiratorima, kaze da je nerealno sto ocekujem da treba nabaviti vakcine i da ih treba zaboraviti...
E pa ja necu da zaboravim, odnosno kad budem htio zaboraviti iselicu se odavde.
Cuj, treba biti realan? NE, realno je ovo sto zelim, a nerealno i NADREALNO je pomiriti se sa idiotlukom i nesposobnoscu (ne kazem tebi).
Nase je da diskutujemo i nadjemo odgovore na tri pitanja:
Treba li nam?
Moze li se to napraviti?
Kako finansirati?
Koliko će još proći vremena prije nego se oni trotoari asfaltiraju što je vodovod kopao , od Opštine Novi grad do Otoke i gore od Telekoma na Malti do kampusa, stoji mjesecima onako?
Rootboi wrote: ↑12/04/2021 21:57
Koliko će još proći vremena prije nego se oni trotoari asfaltiraju što je vodovod kopao , od Opštine Novi grad do Otoke i gore od Telekoma na Malti do kampusa, stoji mjesecima onako?
Onoliko koliko je potrebno da neko prijavi inspekciji ili opstini novo sarajevo. Vodovod ih samostalno asvaltirati nece nikad. Ja koristim onu aplikaciju moj centar, doduse za opstinu centar. I radi. Odgovore unutar 24-48h, problem bude saniran relativno brzo.
Rootboi wrote: ↑12/04/2021 21:57
Koliko će još proći vremena prije nego se oni trotoari asfaltiraju što je vodovod kopao , od Opštine Novi grad do Otoke i gore od Telekoma na Malti do kampusa, stoji mjesecima onako?
Dok firma koja radi (Mibral) ne zavrsi radove, onda se vrsi vracanje u prvobitno stanje, dakle oktobar 2021