Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

#51 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by udrch »

svaki savremeno urađeni kilometar u gradu umnogome pomogne rasterećenju saobraćaja..
ja sam naveo primjer samo proširenja podvožnjka u Buća potoku, sa dvije na tri trake i to samo iz pravca Otoke u dužini 30-tak metara..
gužve su manje za polovinu..
kada se uradi ovaj prvi dio saobraćajnice odmah će se dobiti na kvalitetu i rasterećenju, jer grad ima najviše problema u gornjem dijelu..
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40860
Joined: 29/06/2011 23:39

#52 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by dječak sa šibicama »

lonely_wolf wrote:Da malo pomognem, nisam imao vremena sredjivat bolje pa je samo print screen...
http://img707.imageshack.us/img707/8320/juzlong1.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/2209/juzlong2.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/230/juzlong3.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/7721/juzlong4.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/4593/juzlong5.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/1072/juzlong6.jpg
na slikama je prikazana granica trase "južne longitudinale", trasa je preuzeta iz revidovanog projekta od 02.2012.god.
Trasa je prikazana od mosta Suade i Olge pa do Suda BiH, medjutim u prvoj fazi planirano je da se radi do pekare "AS" tj. do famoznog kruznog toka.
Nisam direktno uključen u realizaciji projekta tako da ne znam više pojedinosti oko same realizacije, ali ponukan dosadašnjim iskustvima nek nam je Bog na pomoći narednih godina (sjeverna long. Stup-Briješće, Sarajevska obilaznica itd,itd...)
Sjeverna longitudinala je radjena od 2007-2009 godine i njom je bilo planirano da se rastereti glavna saobračajnica (ul.Zmaja od Bosne) medjutim da bi postala funkcionalna fali joj Prva transferzala tj. brza cesta od Vogošće do Kovačića (ul.Zagrebacka), tako da je ova saobračajniva postala zamka za one koji idu iz pravca Pofalića prema Velešićima jer raskrsnica kod Američke ambasade nije riješena niti se može tehnički riješiti bez izgradnje Prve transferzale.
2009. godine je trebalo da se krene sa izgradnjom Prve transferzale, ali se pojavilo Bosansko čudo - nerješeni imovinsko-pravni odnosi, prve tri kuće na početku ul.Halida Kajtaza nisu htjeli pristati na ono što im je Kanton nudio i to je tako do danas,samo da napomenem da je ostatak trase kompletano riješen i da nema nikakvih problema sa vlasništvom.
Ovo sve pišem jer tada je bilo rečeno da su srestva za izgradnju Prve transferzale OBEZBJEĐENA i cim se rijese problemi oko exproprijacije zemljišta (tri kuće) da će se krenuti u realizaciju, pošto se to razvuklo na o-ho-ho, onda su se gospoda iz Kantona dosjetila da ta srestva preusmjere na izgradnju Juž. long. da se ne plačaju kamate na odobrena srestva, a sad se na tu trasu traze nova sredstva.
Pa se sad pitam GDJE JE LOVA OD PRVE TRANSFERZALE.
Majstore, ako znas, mozes li pojasniti trasu Prve transferzale?

Hoce li ici sadasnjom trasom pruge, kako ce rijesiti Peny i ostala skladista na dionici jer nikako ne mogu preko toga... sjevernije, ici ce prugom pored Bosnalijeka? kako ce i kuda izaci u Bare, jer tamo kod Bosnalijeka su stambene zgrade rastrkane... hoce li se konacno iznad Penya kao prikljucak ili nesto slicno, rijesiti druga tuba tunela i dovesti u funkciju onih par stubova koji valjda predstavljaju buduci vijadukt, ili ce to ostati kao uspomena jednoj ideji?
User avatar
veljaca
Posts: 7753
Joined: 11/03/2008 14:25
Location: Za Zelju se ne navija - Zeljo se VOLI ....

#53 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by veljaca »

bach wrote:
............

O Slučaju GRAS sve znamo.

.............

LP

Bach
Moze li malo ovo detaljnije ?

Jer ja ne zelim da nikada 500.000 gradjana Grada Sarajeva budu taoci nikoga ....
User avatar
buba80
Posts: 193
Joined: 25/04/2012 20:33

#54 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by buba80 »

meni samo nije jasno kako se ovako raja slabo snalaze na kruznom toku, pa svi moraju onom vanjskom trakom da voze :-) evo gledam i na videu sto je objavljen na prvom postu na ovoj temi, isto su stavili da se vozi vanjskom trkom..

pa ni po zakonima fizike to nema nikakve logike, je l fakat toliko tesko ici unutrasnjom ako se kruzi? :shock:
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#55 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by holowey »

buba80 wrote:meni samo nije jasno kako se ovako raja slabo snalaze na kruznom toku, pa svi moraju onom vanjskom trakom da voze :-) evo gledam i na videu sto je objavljen na prvom postu na ovoj temi, isto su stavili da se vozi vanjskom trkom..

pa ni po zakonima fizike to nema nikakve logike, je l fakat toliko tesko ici unutrasnjom ako se kruzi? :shock:
ni meni nije jasno kako oni iz unutrasnje trake misle da imaju pravo prvenstva kod iskljucivanja iz kruznog toka :-)
User avatar
Woody
Posts: 1690
Joined: 17/12/2003 00:00
Location: Jedna država, dva entiteta, tri naroda, četiri pičke materine

#56 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Woody »

Itekako teško, moj @buba80, itekako teško, kad imaš 10 majmuna koji se voze po kružnom toku k'o da su na ringišpilu. Jebo te, k'o da rade na normu :-)

Al' nije samo do njih, svi naši (sarajevski) rondoi su pravljeni sa minimalnim radijusom (okretanja), i svim ostalim MINIMALNIM elementima, (uključno-isključnim trakama) i kad još na to dodaš IQ većine vozača, onda dobiješ haos, koji je zapravo rondo i trebao da riješi.

Evo, uzmi primjer rondoa na Ilidži i onoga na Dobrinji :-) Pa ti, ako hoćeš izaći na prvom izlazu do onoga s kojeg si ušao, MORAŠ voziti krajnjom desnom trakom, jer nemaš vremena da se prebaciš u lijevu pa opet u desnu.

I što je još veća tragedija, a i to sam primjetio, naši "vozači" JOŠ UVIJEK nisu skontali da u rondou pravo prvenstva prolaza ima onaj koji je već u kružnom toku, bez obzira u kojoj je traci.

Ali, daleko je najveći zločin napravljen na Ilidži, gdje su POSRED rondoa natakarili semafore, pa su time usrali i stanicu i šefa stanice, a bogami i DEFINICIJU rondoa.

Moj savjet: Instruktori vožnje! Svi vodite učenike na rondoe i OBJASNITE im kako se vozi na rondou (ako i vi znate :wink: ), jer danas-sutra nas čeka nešto ovako:
Image
pa šta ćemo onda žalosna nam majka :lol:
User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#57 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Maystor »

dječak sa šibicama wrote: Majstore, ako znas, mozes li pojasniti trasu Prve transferzale?

Hoce li ici sadasnjom trasom pruge, kako ce rijesiti Peny i ostala skladista na dionici jer nikako ne mogu preko toga... sjevernije, ici ce prugom pored Bosnalijeka? kako ce i kuda izaci u Bare, jer tamo kod Bosnalijeka su stambene zgrade rastrkane... hoce li se konacno iznad Penya kao prikljucak ili nesto slicno, rijesiti druga tuba tunela i dovesti u funkciju onih par stubova koji valjda predstavljaju buduci vijadukt, ili ce to ostati kao uspomena jednoj ideji?
Nažalost, izgradnja prve transferzale će ići veoma teško u području koje spominješ. Potrebno je ukloniti objekte kod Penija i kompletnu pumpu El Tarik. Takođe će smetati neke zgrade u području oko Bosnalijeka. Cesta ide lukom oko OMV pumpe u Barama i ulazi u tunel ispod Kobilje Glave. Paradoksalno, najlakše će biti napraviti tunel, jer su kod nas samo pod zemljom riješeni IP odnosi. Dalje ide prema Vogošći gdje je situacija sa objektima nešto bolja (mada ne i čista). Nisam optimista po pitanju dinamike izgradnje ove izuzetno važne ceste.
Druga cijev tunela i stubovi koje spominješ nemaju nikakve veze sa 1. transferzalom. Radi se o projektu "gradski autoput". A tu će biti beskonačno problema, pogotovo u opštini Novi Grad, gdje na trasi gradskog autoputa ima bezbroj bespravnih objekata, uglavnom sagrađenih od strane boračke populacije. SDA ih otvoreno štiti i opstruiše projekat gradskog autoputa, jer nema hrabrosti rušiti bespravne objekte bivših boraca.
Image
User avatar
buba80
Posts: 193
Joined: 25/04/2012 20:33

#58 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by buba80 »

holowey wrote:
buba80 wrote:meni samo nije jasno kako se ovako raja slabo snalaze na kruznom toku, pa svi moraju onom vanjskom trakom da voze :-) evo gledam i na videu sto je objavljen na prvom postu na ovoj temi, isto su stavili da se vozi vanjskom trkom..

pa ni po zakonima fizike to nema nikakve logike, je l fakat toliko tesko ici unutrasnjom ako se kruzi? :shock:
ni meni nije jasno kako oni iz unutrasnje trake misle da imaju pravo prvenstva kod iskljucivanja iz kruznog toka :-)
imam visegodisnje iskustvo voznje po gradu gdje su uglavnom roundabout-i, a malo imaju semafora i klasicnih raskrsnica, tako da vjeruj da znam o cemu pricam. Unutrasnja traka je stavljena s razlogom i koristi se u 85% slucajeva. kao sto je kolega gore naveo, vanjsku traku koristis samo ako ces skrenuti u prvu desno, a ne ako ces kruziti po toku.
sto ti je mrsko informisati se, nemoj odmah ocima kolutati :roll: a za sve koji su voljni utvrditi znanje i pravilno voziti po kruznom toku, mozda ovaj video pomogne:



http://www.youtube.com/watch?v=6qOS50ZugyU [youtube]
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#59 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by holowey »

buba80 wrote:
holowey wrote:
buba80 wrote:meni samo nije jasno kako se ovako raja slabo snalaze na kruznom toku, pa svi moraju onom vanjskom trakom da voze :-) evo gledam i na videu sto je objavljen na prvom postu na ovoj temi, isto su stavili da se vozi vanjskom trkom..

pa ni po zakonima fizike to nema nikakve logike, je l fakat toliko tesko ici unutrasnjom ako se kruzi? :shock:
ni meni nije jasno kako oni iz unutrasnje trake misle da imaju pravo prvenstva kod iskljucivanja iz kruznog toka :-)
imam visegodisnje iskustvo voznje po gradu gdje su uglavnom roundabout-i, a malo imaju semafora i klasicnih raskrsnica, tako da vjeruj da znam o cemu pricam. Unutrasnja traka je stavljena s razlogom i koristi se u 85% slucajeva. kao sto je kolega gore naveo, vanjsku traku koristis samo ako ces skrenuti u prvu desno, a ne ako ces kruziti po toku.
sto ti je mrsko informisati se, nemoj odmah ocima kolutati :roll: a za sve koji su voljni utvrditi znanje i pravilno voziti po kruznom toku, mozda ovaj video pomogne:

http://www.youtube.com/watch?v=6qOS50ZugyU [youtube]
drug, vise od petnaest godina vozarim uzduz i poprijeko evrope i meni ne moras soliti pamet kako se ponasa u kruznom toku... ali vidi situaciju sa dobrinjskog kruznog toka pa mi reci da li ja grijesim: iz pravca gimnazije se ukljucujem u kruzni tok u trenutku kada u kruznom toku nema nijednog vozila, nakon mog ukljucivanja iz pravca vojnickog ulijece u kruzni tok vozilo koje u namjeri da produzi prema lukavici pokusava presjeci put meni koji sam u tom trenutku u vanjskoj traci, isareti mi rukama kao gdje sam krenuo... znaci nemam ni teoretske mogucnosti da se prestrojim u unutrasnju traku kako bih dosao do izlaza prema vojnickom zbog malog precnika kruznog toka i delegata koji prolijecu kruznim tokom...
Timscho
Posts: 158
Joined: 10/04/2006 14:55

#60 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Timscho »

@Bach

svaka cast za post! Konacno da neko pametan uz jasne argumente napravi diskusiju o temi "juzna longitudinala", a ne kao ostali koji vodjeni slijepim akcionizmom, bez shvatanja osnovnih pojmova i problematike saobracaja, odusevljeno ocekuju ovaj projekat u zabludi da bi realizacija istog rijesila problem guzvi u saobracaju.
Naravno da ova longitudinala ne rjesava problem guzvi, i naravno da je cijeli projekat pokrenut da bi se velika sredstva razvezala i pretocila u necije dzepove.
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40860
Joined: 29/06/2011 23:39

#61 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by dječak sa šibicama »

Maystor wrote:
dječak sa šibicama wrote: Majstore, ako znas, mozes li pojasniti trasu Prve transferzale?

Hoce li ici sadasnjom trasom pruge, kako ce rijesiti Peny i ostala skladista na dionici jer nikako ne mogu preko toga... sjevernije, ici ce prugom pored Bosnalijeka? kako ce i kuda izaci u Bare, jer tamo kod Bosnalijeka su stambene zgrade rastrkane... hoce li se konacno iznad Penya kao prikljucak ili nesto slicno, rijesiti druga tuba tunela i dovesti u funkciju onih par stubova koji valjda predstavljaju buduci vijadukt, ili ce to ostati kao uspomena jednoj ideji?
Nažalost, izgradnja prve transferzale će ići veoma teško u području koje spominješ. Potrebno je ukloniti objekte kod Penija i kompletnu pumpu El Tarik. Takođe će smetati neke zgrade u području oko Bosnalijeka. Cesta ide lukom oko OMV pumpe u Barama i ulazi u tunel ispod Kobilje Glave. Paradoksalno, najlakše će biti napraviti tunel, jer su kod nas samo pod zemljom riješeni IP odnosi. Dalje ide prema Vogošći gdje je situacija sa objektima nešto bolja (mada ne i čista). Nisam optimista po pitanju dinamike izgradnje ove izuzetno važne ceste.
Druga cijev tunela i stubovi koje spominješ nemaju nikakve veze sa 1. transferzalom. Radi se o projektu "gradski autoput". A tu će biti beskonačno problema, pogotovo u opštini Novi Grad, gdje na trasi gradskog autoputa ima bezbroj bespravnih objekata, uglavnom sagrađenih od strane boračke populacije. SDA ih otvoreno štiti i opstruiše projekat gradskog autoputa, jer nema hrabrosti rušiti bespravne objekte bivših boraca.
Image
Pa da, ja znam da je problem sa tom transferzalom prisutan vec godinama, nego tu je receno kako je maltene jedini problem tih par kuca u Halida Kajtaza a ostalo je vec rijeseno... malo mi je to cudna izjava.

Peny i onih par skladista + El Tarik, hajde ako uzmemo da su oni tu samo najamnici pa ce se to nekako i rijesiti, pruga odnosno nekadasnja perionica vozova i opcenito "garaza" Zeljeznica, to se nema gdje izmjestiti i ne kontam kako misle rijesiti taj problem. Plus zgrade kod Bosnalijeka, to nije jedna zgrada, to je pet sest stambenih zgrada sa desetinama stanova, takodje i nastavak prema cesti u Barama, kuda misle proci sa transferzalom... ili odmah ispod balkona u novim zgradama u Barama, ili da ruse one kuce izmedju zgrada i reda kuca sa gornje strane ceste tamo gdje su Bunjo i ostali servisi, odnosno kuce sa donje strane ceste.

Vjerovatno rjesenje postoji, mozda da cesta kad se ide sa juzne strane malo prije Bosnalijeka skrene na sadasnju dzadu koja silazi sa K. Brda prema Barama mada tu nema sirine za takav zahvat, bez rusenja par privatnih objekata. Ali nikako se ne moze reci da su rijesena imovinsko pravna pitanja.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#62 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by mali_milojica »

holowey wrote: ni meni nije jasno kako oni iz unutrasnje trake misle da imaju pravo prvenstva kod iskljucivanja iz kruznog toka :-)
Samo nemoj biti tvrdoglav.
Ako ga ne pustis i napravis sudar,kriv si 1 000 000 %,ne moze te niko oprati.
Ako ides vanjskom trakom u kruznom toku,onda je pravilno da na prvom iskljucenju izađes iz kruznog toka,onaj u unutrasnjoj traci pretpostavlja da ces se i ti iskljuciti na istom izlazu iz kruznog toka kao i on,a ne da ces kruziti i ako napravis gresku i izazoves sudar,gotovo je. Kriv si.
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#63 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by holowey »

mali_milojica wrote:
holowey wrote: ni meni nije jasno kako oni iz unutrasnje trake misle da imaju pravo prvenstva kod iskljucivanja iz kruznog toka :-)
Samo nemoj biti tvrdoglav.
Ako ga ne pustis i napravis sudar,kriv si 1 000 000 %,ne moze te niko oprati.
Ako ides vanjskom trakom u kruznom toku,onda je pravilno da na prvom iskljucenju izađes iz kruznog toka,onaj u unutrasnjoj traci pretpostavlja da ces se i ti iskljuciti na istom izlazu iz kruznog toka kao i on,a ne da ces kruziti i ako napravis gresku i izazoves sudar,gotovo je. Kriv si.
ok sefe
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#64 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra »

dječak sa šibicama wrote:
Pa da, ja znam da je problem sa tom transferzalom prisutan vec godinama, nego tu je receno kako je maltene jedini problem tih par kuca u Halida Kajtaza a ostalo je vec rijeseno... malo mi je to cudna izjava.

Peny i onih par skladista + El Tarik, hajde ako uzmemo da su oni tu samo najamnici pa ce se to nekako i rijesiti, pruga odnosno nekadasnja perionica vozova i opcenito "garaza" Zeljeznica, to se nema gdje izmjestiti i ne kontam kako misle rijesiti taj problem. Plus zgrade kod Bosnalijeka, to nije jedna zgrada, to je pet sest stambenih zgrada sa desetinama stanova, takodje i nastavak prema cesti u Barama, kuda misle proci sa transferzalom... ili odmah ispod balkona u novim zgradama u Barama, ili da ruse one kuce izmedju zgrada i reda kuca sa gornje strane ceste tamo gdje su Bunjo i ostali servisi, odnosno kuce sa donje strane ceste.

Vjerovatno rjesenje postoji, mozda da cesta kad se ide sa juzne strane malo prije Bosnalijeka skrene na sadasnju dzadu koja silazi sa K. Brda prema Barama mada tu nema sirine za takav zahvat, bez rusenja par privatnih objekata. Ali nikako se ne moze reci da su rijesena imovinsko pravna pitanja.
Rušenjem Penija i El tarik pumpe imaš sasvim dovoljno mjesta da se napravi cesta sa četiri trake, tj. Prva transferzala, bez ometanja tzv garaže i perionice vozova...dalje, objekat ŽFBIH u Velešićima je za njih totalno nebitan, jer je bilo najavljeno da će u njemu stajati Talgo vozovi, a pošto od njih nema ništa, i jer ovaj dio niko ne koristi i nema većih izgrađenih objekata, lako je ukloniti dijelove njih...naravno, ako bude potrebe...dio toga se može prebaciti i u Rajlovac..

meni su veći problem novoizgrađeni objekti Bosnalijeka, koji se trenutno privode kraju, a to su proizvodni objekti i nova upravna zgrada, mada i između njih ima dovoljno prostora da se cesta pravi ka Barama...isto tako, Jukićeva će vjerovatno svojim dijelom biti dio nove ceste, a tu ima nekoliko kuća koje su i sada zrele za rušenje...vjerovatno je onda istina da samo Halida Kajtaza pravi problem...te zgrade su u posljednje vrijeme našminkane, kako bi im se digla cijena, a i Peny svaki dan pomalo širi i dograđuje svoje objekte, vjerovatno kako bi uzeo što veću lovu od ekspropriacije..
udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

#65 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by udrch »

bio je neki lik iz HDZ-a na ovim opštinskim izborima za općinu mislim Novo Sarajevo..
glup do bola, ali po meni je imao jednu pametnu..
on je pričao o tome kako će željezničku stanicu izmjestiti u Rajlovac, jer nakon gradnje Sarajevske zaobilaznice, nema smisla da vozovi ulaze skroz u grad..
po meni ovo ima smisla, izmještanjem stanice otvorio bi se prostor da gradnja gradskog autoputa dođe do tog dijela, dalje vjerovatno nikad neće otići..
gradnjom gradskog autoputa nakon završetak obilaznice, ovaj grad bi prodisao..
osim toga, meni je nekako glupo da voz ulazi u grad da uzme putnike i onda se vraća..sve to traje bar pola sata..
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#66 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by johntra »

nije to njegova priča, stara je ona već nekoliko godina...putem željezničkih šina bi onda trebao ići gradski autoput...
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40860
Joined: 29/06/2011 23:39

#67 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by dječak sa šibicama »

udrch wrote:bio je neki lik iz HDZ-a na ovim opštinskim izborima za općinu mislim Novo Sarajevo..
glup do bola, ali po meni je imao jednu pametnu..
on je pričao o tome kako će željezničku stanicu izmjestiti u Rajlovac, jer nakon gradnje Sarajevske zaobilaznice, nema smisla da vozovi ulaze skroz u grad..
po meni ovo ima smisla, izmještanjem stanice otvorio bi se prostor da gradnja gradskog autoputa dođe do tog dijela, dalje vjerovatno nikad neće otići..
gradnjom gradskog autoputa nakon završetak obilaznice, ovaj grad bi prodisao..
osim toga, meni je nekako glupo da voz ulazi u grad da uzme putnike i onda se vraća..sve to traje bar pola sata..
Nekada davno zeljeznicka stanica je bila par kilometara "nize", tamo gdje je danas Merkator. I voz se spustao iznad zeljinog stadiona trasom danasnje zaobilaznice.

Rajlovac je malo predaleko, ipak su zeljeznicke stanice u svim glavnim gradovima u okruzenju (uzimam nih za primjer) u gradu. Nerijetko u sirem centru grada, naprimjer Ljubljana, Beograd.

Sarajevski autoput se trebao spustati gore od tunela Ciglane do FDS i onda danasnjom Drinskom ici prema dole, ako se ne varam. Mozda tu i nije potrebno ici dionicom pruge, zapravo sumnjam da ce se to u skorije vrijeme realizovati. Nemaju ovi para osim za par sitnih korekcija kao ova dole na Koreji.
User avatar
-LIBERO-
Čiča Gliša
Posts: 15604
Joined: 11/02/2008 01:27
Location: Vedran Puljic R.I.P- Istina za Vedrana!-Nepravda bilo gdje, prijetnja je pravdi svugdje-M.L.King.

#68 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by -LIBERO- »

Toliko koliko se koristi zeljeznica za putnicki saobracaj sasvim opusteno zeljeznicku stanicu mogu izmjestiti negdje kod Rajlovca.

Ovo sto je Udrch spomenuo, se sve vise spominje kao ozbiljno rjesnje. Mozda i jeste, treba samo razumno saslusati argumente za i protiv, i donjeti najbolju odluku po tom pitanju. Naravno, diskutabilno je da li je ovim nasim politicarima, koji imaju poluge vlasti i donosenja odluka u svojim rukama, u interesu donjeti najbolje rjesenje za grad, ili za njih kao interesnu skupinu. I tu onda krece sve u krug...standardno.
User avatar
amidzazeher
Posts: 3081
Joined: 14/04/2011 23:41

#69 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by amidzazeher »

Po meni je sve ovo super, jedino kontam kako misle rjestiti silne prelaze pjesaka sa jedne strane na drugu? Semaforima kao do sada? Pa oni najvise i stvaraju guzvu po gradu, barem ja mislim. Onaj semafor kod Zeljinog tj. onaj prije (iz pravca grada) kod Plavog Zamka? Koja je njegova svrha? Da izadju stanari iz onih zgrada i da se neko ukljuci iz Sinjske :-) A taj semafor napravi guzvu cak do raskrsnice sa Hamdije Cemerlica kada je spica, plus naravno onaj bas ispred Zeljinog stadiona.
Kruzni tok kod pekare AS bi dosao kao budali samar, ono je katastrofa raskrsnica, jos kad mi stoji drot na skretanju za pekaru i kaze oduzeo sam pravo prvenstva onome koji dolazi iz pravca Aneksa ubio bih se :shock:
Kruzni tokovi su zakon ali kako nauciti raju na njih to je vec druga prica.

A moze i sa semaforima, sto ne bi moglo :D

Image
User avatar
Hemera
Posts: 3659
Joined: 08/08/2010 01:22

#70 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hemera »

ako misliš na kruzni tok kod sadasnje pekare as,onda će biti hodnik ispod da se prolazi za pješake
User avatar
amidzazeher
Posts: 3081
Joined: 14/04/2011 23:41

#71 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by amidzazeher »

Hemera wrote:ako misliš na kruzni tok kod sadasnje pekare as,onda će biti hodnik ispod da se prolazi za pješake
Ja nekako vise navijam za "mostove" preko saobracajnica nego te hodnike, a razlog je sto bi se kod nas takvi "hodnici" ne rijetko koristili ili kao javni WC ili kao sacekusa!!
Naravno sa tim "mostovima" su uvijek problem stepenice. A ako se postave pjesacki prelazi bez semafora, poznavajuci ionako jadnu situaciju pjesaka u gradu, ta ideja je u startu samoubilacka!
Ne znam, ja opet kazem da su semafori u Sarajevu najveci "stvaraoci" guzve ali kako ih izbjeci to je vec za diskusiju.
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#72 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by dresdener78 »

johntra wrote:nije to njegova priča, stara je ona već nekoliko godina...putem željezničkih šina bi onda trebao ići gradski autoput...
Eh izvinjavam se na vulgarnim riječima ali nešto takvo je tamo gore "kod stručnjaka" mogao izumiti samo debil. Tačno ovo su učinili u gruzinskom Tbilisi. Umjesto željeznice kroz centar grada koju su herojski ukinuli grade megalomanski autoput. Još više automobila, i još više, i još više. Jer navodno samo sirotinja i primitivci putuju vozom, pristojan čovjek skoro ne izlazi iz svog automobila (barem takvo je mišljenje gruzinskih foteljaša). Navodno je automobil najveći simbol razvijenosti i bogatstva. Da se ovo desi u Gruziji me ne iznenađuje jer tamo ne funkcioniše baš ništa. Ukoliko želite poslati pismo dajete ga čovjeku na aerodromu da ga šalje iz inostranstva jer pošta ne radi. Bolnica sa rentgenom starim 50 godina gdje morate platiti deset euro samo za to da ulazite u čekaonicu jer javni zdravstveni sistem je odavno kolabirao. Hodajte takvim gradom, za dva sata vas boli glava od sveprisutnog smrada iz auspuha desetina hiljadu vozila i sitne prašine u zraku. U susjednjem armenskom Jerevanu situacija ista. To što bh. željeznički sistem kolabira je krivica upravo onih koji po svakoj cijeni podržavaju samo automobile. Šokantno je vidjeti kako "stručna elita" odvodi Bosnu nepovratno negdje iza Kavkaza...
User avatar
Hemera
Posts: 3659
Joined: 08/08/2010 01:22

#73 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by Hemera »

amidzazeher wrote:
Hemera wrote:ako misliš na kruzni tok kod sadasnje pekare as,onda će biti hodnik ispod da se prolazi za pješake
Ja nekako vise navijam za "mostove" preko saobracajnica nego te hodnike, a razlog je sto bi se kod nas takvi "hodnici" ne rijetko koristili ili kao javni WC ili kao sacekusa!!
Naravno sa tim "mostovima" su uvijek problem stepenice. A ako se postave pjesacki prelazi bez semafora, poznavajuci ionako jadnu situaciju pjesaka u gradu, ta ideja je u startu samoubilacka!
Ne znam, ja opet kazem da su semafori u Sarajevu najveci "stvaraoci" guzve ali kako ih izbjeci to je vec za diskusiju.
slazem se sa tobom za sacekuse

mislim da bi ovdje na ovoj transferzali bilo bolje urediti cestu de ne bude osakacena kao sada puna rupa i sl.sa kvalitetnom signalizacijom...nekako mi preglomazno izgleda 2 trake sa svih strana tj.4 trake... :skoljka:

trebalo bi staviti kamere na rasrsnice i uvijek pratiti kolicinu vozila i odreagovati sa otvaranjem i zatvaranjem semafora...ne razumijem se u to samo onak kazem...
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#74 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by P308 »

Hemera wrote:
amidzazeher wrote:
Hemera wrote:ako misliš na kruzni tok kod sadasnje pekare as,onda će biti hodnik ispod da se prolazi za pješake
Ja nekako vise navijam za "mostove" preko saobracajnica nego te hodnike, a razlog je sto bi se kod nas takvi "hodnici" ne rijetko koristili ili kao javni WC ili kao sacekusa!!
Naravno sa tim "mostovima" su uvijek problem stepenice. A ako se postave pjesacki prelazi bez semafora, poznavajuci ionako jadnu situaciju pjesaka u gradu, ta ideja je u startu samoubilacka!
Ne znam, ja opet kazem da su semafori u Sarajevu najveci "stvaraoci" guzve ali kako ih izbjeci to je vec za diskusiju.
slazem se sa tobom za sacekuse

mislim da bi ovdje na ovoj transferzali bilo bolje urediti cestu de ne bude osakacena kao sada puna rupa i sl.sa kvalitetnom signalizacijom...nekako mi preglomazno izgleda 2 trake sa svih strana tj.4 trake... :skoljka:

trebalo bi staviti kamere na rasrsnice i uvijek pratiti kolicinu vozila i odreagovati sa otvaranjem i zatvaranjem semafora...ne razumijem se u to samo onak kazem...
Nek naprave u tim podzemnim tunelima za pjesake neke radnje ili nesto slicno, i nece biti sacekusa :D
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#75 Re: Južna longitudinala ili Jusuf Bubica ponovo jaše

Post by VjecitiStudent »

dresdener78 wrote:
johntra wrote:nije to njegova priča, stara je ona već nekoliko godina...putem željezničkih šina bi onda trebao ići gradski autoput...
Eh izvinjavam se na vulgarnim riječima ali nešto takvo je tamo gore "kod stručnjaka" mogao izumiti samo debil. Tačno ovo su učinili u gruzinskom Tbilisi. Umjesto željeznice kroz centar grada koju su herojski ukinuli grade megalomanski autoput. Još više automobila, i još više, i još više. Jer navodno samo sirotinja i primitivci putuju vozom, pristojan čovjek skoro ne izlazi iz svog automobila (barem takvo je mišljenje gruzinskih foteljaša). Navodno je automobil najveći simbol razvijenosti i bogatstva. Da se ovo desi u Gruziji me ne iznenađuje jer tamo ne funkcioniše baš ništa. Ukoliko želite poslati pismo dajete ga čovjeku na aerodromu da ga šalje iz inostranstva jer pošta ne radi. Bolnica sa rentgenom starim 50 godina gdje morate platiti deset euro samo za to da ulazite u čekaonicu jer javni zdravstveni sistem je odavno kolabirao. Hodajte takvim gradom, za dva sata vas boli glava od sveprisutnog smrada iz auspuha desetina hiljadu vozila i sitne prašine u zraku. U susjednjem armenskom Jerevanu situacija ista. To što bh. željeznički sistem kolabira je krivica upravo onih koji po svakoj cijeni podržavaju samo automobile. Šokantno je vidjeti kako "stručna elita" odvodi Bosnu nepovratno negdje iza Kavkaza...
Sa ovakvim "stručnjacima" u svakoj sferi života, bit ćemo mi na istoku jako brzo.
Post Reply