Page 1 of 6

#1 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 11:50
by TDK-90
Nisam našao ništa na temu 2T ili 4 T skuter od 50 ccm a želio bih da kupim jedan skuter po varoši da se vozam samo ne razumijem se baš najbolje . Vidio sam na PIK neke iz 2000 koštaju 2000,- KM i neke Peugeot speed fighter 2005 god traže 2000,- KM po meni peugeot je dobra marka ili ne?
Pa ako ima neko voljan da me nasavjetuje šta je bolje 2 T ili 4 T i koja marka ....Ne bih ove kineske korejske :-?

Znači za po gradu provozati se do 1 km ili 2 km max

Francuz ili neki italijan i koje su realne cijene i za koja godišta

pozzz

#2 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 11:56
by skuterista
za tu daljinu 1-2 km mozes i biciklom :-D ,salu na stranu, ocito neces puno handrit skuter,sta god uzmes posluzit ce te , 2t je puno zastupljeniji nego 4t , lagan za odrzavati , jednostavniji ....a dobra je svaka marka , peugeot, aprilia, piaggo ....

#3 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:03
by TDK-90
skuterista wrote:za tu daljinu 1-2 km mozes i biciklom :-D ,salu na stranu, ocito neces puno handrit skuter,sta god uzmes posluzit ce te , 2t je puno zastupljeniji nego 4t , lagan za odrzavati , jednostavniji ....a dobra je svaka marka , peugeot, aprilia, piaggo ....
Čini mi se da je Peugeot najjeftiniji kako vidjeh :-? šta se može nabaviti polovno 1500,- 2000,- KM koja godina i šta tvoja preporuka. Koliko može motor da pređe prije generalke i koliko košta generalka npr. za peugeot da unaprijed znam

btw imam ja i bicikl al treba nekad i skuter :-D

#4 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:08
by Truba
za koje se ne treba polagati vozački :cry:

#5 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:17
by RLewis
4t do 50cc nikada jednostavno pre tromi
znaci 2t, a tu su ti najbolji piaggio, gilera, aprilia i peugeot, ne gledaj ove krseve cudnih imena jer od toga nema nista!
ako imas ikakvog smisla za mehaniku 2ti mozes i sam odrzavati jer sve sto ti je potrebno je sarafciger kljuc 8,10 i 13 :lol:
bez generalke uz kvalitetno polusinteticko ili sinteticko ulje (2T) mozes se navozati posebno kako ti kazes na te kratke relacije, samo prije svake voznje ostavi minut-2 da se zagrije malo i gas.
najcesci kvarovi su u prenosu (potrosen remen, roleri variomata)

#6 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:20
by RLewis
Black swan wrote:za koje se ne treba polagati vozački :cry:
bilo je do 49cc dok sam ja vozio lol samo ti i tada treba mislim A1 a to su samo testovi ili ako posjedujes VD B kategorije

#7 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:21
by TDK-90
RLewis wrote:4t do 50cc nikada jednostavno pre tromi
znaci 2t, a tu su ti najbolji piaggio, gilera, aprilia i peugeot, ne gledaj ove krseve cudnih imena jer od toga nema nista!
ako imas ikakvog smisla za mehaniku 2ti mozes i sam odrzavati jer sve sto ti je potrebno je sarafciger kljuc 8,10 i 13 :lol:
bez generalke uz kvalitetno polusinteticko ili sinteticko ulje (2T) mozes se navozati posebno kako ti kazes na te kratke relacije, samo prije svake voznje ostavi minut-2 da se zagrije malo i gas.
najcesci kvarovi su u prenosu (potrosen remen, roleri variomata)
Aha :-D ok
A šta se može uzeti danas šta ti preporučuješ koji bi ti konkretno uzeo motor , znam da se treba i platiti kvalitet ali šta je ono optimalno model cijena godinan proizvodnje ?

#8 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:28
by Maystor
RLewis wrote:4t do 50cc nikada jednostavno pre tromi
znaci 2t, a tu su ti najbolji piaggio, gilera, aprilia i peugeot, ne gledaj ove krseve cudnih imena jer od toga nema nista!
ako imas ikakvog smisla za mehaniku 2ti mozes i sam odrzavati jer sve sto ti je potrebno je sarafciger kljuc 8,10 i 13 :lol:
bez generalke uz kvalitetno polusinteticko ili sinteticko ulje (2T) mozes se navozati posebno kako ti kazes na te kratke relacije, samo prije svake voznje ostavi minut-2 da se zagrije malo i gas.
najcesci kvarovi su u prenosu (potrosen remen, roleri variomata)
ima li iko od vas da ga, barem malo, zanima životna okolina? ako ništa drugo, ono zbog činjenice da ćete se i sami nadisati otrova iz tog 2T motora

#9 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 12:28
by RLewis
ja bih trazio neki ili piaggio ili gilera (subjektivno misljenje imam jedan u garazi nisam vozao 3 godilne lol) ali su i najkvalitetniji (bili dok sa pratio) ako ti ne smeta mozda ni stariji model mozes potraziti i piaggio NRG s tim da ga imas od 90 i neke do danas mislim, gilera runner isto tako iz 90 do danas piaggio THP, uglavnom i piaggio TPH 95 godiste je bolji od svakog novog marke nekog od trgovackih lanaca ili imena za koje trebas slomiti jezik da bi izgovorio ime!

#10 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 14:04
by skuterista
ma rekli smo ti koje marke , a sve ti je koliko para toliko muzike , za 2000 KM moze fin motoric, tu vec gledas od koga ga kupujes , dakle , prvi razgovor i prvi susret s vlasnikom meni dosta toga kaze, cesto sam nakon tel poziva znao odustati od dalje kupovine kad skontam s kim sam razgovarao , znas ono o'cam ide 120 na sat , ma tolko je dobar da nikad marke u njega nisam morao uletiti itd

#11 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 15:58
by TDK-90
Znači na prvom mjestu Italijan pa onda Peugeot, raspitat ću se :thumbup:

#12 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 18/03/2013 17:30
by skuterista
Maystor wrote:
ima li iko od vas da ga, barem malo, zanima životna okolina? ako ništa drugo, ono zbog činjenice da ćete se i sami nadisati otrova iz tog 2T motora
a jos cemo i jadne cuke lutalice sto trckaraju kraj ceste otrovati dimom iz auspuha , jelda ? :-)

#13 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2013 17:20
by alenthekiller
yamaha aerox, gilera runner i peugeot speedfight. Tri skutera koja znam da valjaju pravo, ovi eagle sprint onda keeway i slicni... Izbjegavaj u sirokom krugu, radije biti bez sezone skuter ali slijedecu kupiti od ova tri jedan. Jer stvarno su pouzdani i jedni od najboljih do 50 kubika :D

#14 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2013 18:10
by richa
I dodao bih Aprilia SR50 (ni u kojem slucaju DiTech).

#15 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2013 22:26
by Fajcak
TDK-90 wrote:Nisam našao ništa na temu 2T ili 4 T skuter od 50 ccm a želio bih da kupim jedan skuter po varoši da se vozam samo ne razumijem se baš najbolje . Vidio sam na PIK neke iz 2000 koštaju 2000,- KM i neke Peugeot speed fighter 2005 god traže 2000,- KM po meni peugeot je dobra marka ili ne?
Pa ako ima neko voljan da me nasavjetuje šta je bolje 2 T ili 4 T i koja marka ....Ne bih ove kineske korejske :-?

Znači za po gradu provozati se do 1 km ili 2 km max

Francuz ili neki italijan i koje su realne cijene i za koja godišta

pozzz
isti smo ;-) evo od jeseni pohodim hrvatske i srbijanske forume i skupljam utiske (nisam našao neki naš skuter forum nažalost). ja sam spremio milju i po tako da gilera otpada ,pa ću najvjerovatnije uzet sf2 ili aeroxa starijeg. ljudi hvale i one malagutije i aprilije ,al se meni ne sviđaju. ja da imam dvije hiljadarke ja bih uzeo gileru runner, a ponekad vidim i runer 2 da izleti za te pare pa ti vidi.

#16 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 16/04/2013 10:56
by staradis
Kymco je respektabilan brend bar po stranm forumima, nije u rangu za talijanima ali ga hvale

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

#17 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 17/04/2013 20:11
by defeated
2T se cesce koristi, do sad sam imao razne skutere svi su bili 2t.. Prosle godine sam kupio speedfight3 4T i prezadovoljan sam sa njim, neki ce reci 2t je eksploziviniji i to ali vjerujte mi da nije.. Znaci sve rijeci hvale za speedfight3.. S tim ako budes kupovao 2t motor, moja ti je preporuka da to bude gillera runner jer su to najjaci 2t motori.

#18 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 24/03/2017 10:00
by commendatore
:bih:

Neko da preporuci solidan skuter?

da ne otvaram novu temu... et....

#19 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 24/03/2017 11:38
by Optimist
Ja imam Piaggio NRG 2T, 50 ccm i za moje potrebe bolji ne treba. Ako vec ganjas skuter, gledaj italijane, jer su povoljni za odrzavanje i lahko je doci co dijelova. Do koliko para si mislio uzimati?

#20 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 24/03/2017 18:20
by commendatore
Optimist wrote:Ja imam Piaggio NRG 2T, 50 ccm i za moje potrebe bolji ne treba. Ako vec ganjas skuter, gledaj italijane, jer su povoljni za odrzavanje i lahko je doci co dijelova. Do koliko para si mislio uzimati?
sta ja znam 2000 nekih a da nije bas izraubano smetlje

#21 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 24/03/2017 18:50
by klixo
Ja daaavno imao Keeway 150cc 4T , presao 8000 sa njim prodao ga.
Osim remena nikad nista.
Po meni bolje uzeti nov Keeway nego 10 godina starog italijana,francuza...

#22 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 24/03/2017 19:05
by commendatore
klixo wrote:Ja daaavno imao Keeway 150cc 4T , presao 8000 sa njim prodao ga.
Osim remena nikad nista.
Po meni bolje uzeti nov Keeway nego 10 godina starog italijana,francuza...
i ja sam nesto slicnog misljenja.... jedino jos kymco?

#23 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 25/03/2017 17:08
by drndalo
commendatore wrote:
klixo wrote:Ja daaavno imao Keeway 150cc 4T , presao 8000 sa njim prodao ga.
Osim remena nikad nista.
Po meni bolje uzeti nov Keeway nego 10 godina starog italijana,francuza...
i ja sam nesto slicnog misljenja.... jedino jos kymco?
Ne primjetis neku minornu razliku u 49ccm vs. 150 ccm?

#24 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 25/03/2017 17:12
by klixo
drndalo wrote:
commendatore wrote:
klixo wrote:Ja daaavno imao Keeway 150cc 4T , presao 8000 sa njim prodao ga.
Osim remena nikad nista.
Po meni bolje uzeti nov Keeway nego 10 godina starog italijana,francuza...
i ja sam nesto slicnog misljenja.... jedino jos kymco?
Ne primjetis neku minornu razliku u 49ccm vs. 150 ccm?
Pa uzme Keeway od 49ccm... F-act 2000 KM , Matrix 2300 KM.

#25 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 25/03/2017 17:19
by cassius
Cisto da podijelim svoje iskustvo. Ja posjedujem Lifan 4T , koristim ga tako za neke kratke relacije praktican je. Vozio sam i gilleru runner prije njega 2T . Ovaj 4T je dosta sporiji , pogotov uzbrdo gdje ga 2T bukvalno pojede :D na pravcima je dobar kad uhvatis zaleta.
Ali sve u svemu 2T je dosta ekpslozivniji od 4T logicno :D
Sto se tice kvarova ni sa jednim nisam imao problema, iako je ovaj Lifan kinez i samo jednom mi je remen pukao u evo nekih 5 godina posjedovanja.
Na Gilleri nisam imao nekih problema, iako sam ga imao u pola manje nego ovaj sad.

Moja preporuka ti je 2T u svakom slucaju. Brandovi koje bi trebao gledat su ti vec preporuceni. Ako nisi sa parama toliko da mozes za polovnog izdvojit, onda mozes uzet keeway ili lifan.