Page 81 of 110
#2001 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 09:18
by drndalo
konektovan wrote:Kojaje logika macan sa resetkom?? Pdv u svoj dzep ili nesto drugo, trece........
Ili da moze tovariti Mace u Macana, ili PDV... Estetika nije...
#2002 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 09:33
by tempuser
Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
#2003 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 09:43
by RagibUzoriti
problemnatravunu wrote:Da, tezak slucaj, hibrid je skup, tek kad i ako , ova drzava nekako subvencionira hibride ili elektro, onda ce biti konkurentni...
Prije 15tak dana AutoBild poredio u Njemackoj isplati li se elektro, poredili eGolfa sa adekvatnim benzincem Golfom, i to bez uracunate subvencije za kupovinu e auta....uglavnom u Nj si 10 god oslobodjen godisnjeg poreza za auto, imas i besplatnih punjaca ..itd itd...cini mi se sracunali da je elektro 700eura godisnje isplativiji....
Tako je i meni otprilike prije ca 1,5 god ispala racunica kada sam imao Golfa na struju. Kupljen sa 12 hiljada na satu sa deklarisanom autonomijom od 190 kilometara. U praksi islo ljeti 110 maksimalno i to da ga iscjedis dobro nedje niz brdo . Zimi nekih 60tak max. Uradjen test baterija-sve OK.
Uzeo fino i prodao da se ne bih zayebavao.
Inace moje licno misljenje,kome treba vozilo za relaciju kuca-posao-kuca,najisplativiji je Nissan Leaf polovan.
Jeftin,autonomija nekih 70tak km,i ne ocekujes nista previse od istog
#2004 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 10:53
by ElRe
tempuser wrote:Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
Ogranicenje brzine nisam vidio ni na jednom
#2005 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 10:54
by sime_cipol
tempuser wrote:Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
Ne moraju imati naljepnicu ograničenja brzine.
#2006 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 10:59
by konektovan
Do 3.5 t ne treba, zato i jesu pos5ala popularna vozila tipa macana, landrovera i drugih.
#2007 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 11:02
by sime_cipol
Upravo tako
#2008 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 14:42
by tempuser
#2009 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 14:49
by sime_cipol
Ljudi ne poznaju zakon, a isti je izmijenjen. Pričao je Bakir nedavno na tu temu. Teretna vozila do 3.5t nemaju ograničenje u brzini kretanja. Koje je do izmjene bilo 80 km/h.
Citiram
Član 15. U članu 46. stav (1) tačka 1) mijenja se i glasi: "1) na 80 km/h - za autobuse i autobuse s lakom prikolicom, kao i za teretna motorna vozila čija je najveća dozvoljena masa veća od 3.500 kg a manja od 7.500 kg;".
Izmjena jos iz 2010 godine
#2010 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 15:35
by Optimist
Upravo, ja sam to sa Bakirom polemisao neki dan. Ljudi ne citaju izmjene zobs-a vec se drze zakona koji je iz 2006te.
#2011 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 15:46
by tempuser
E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.
#2012 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 16:02
by konektovan
tempuser wrote:E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.
Ma takvim firmama i odgovara da ima ogranicenje, da ne bi divljali vozaci,....
#2013 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 16:06
by tempuser
Sve je moguce.
#2014 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 17:11
by 530i
Ova auta tipa Clio ili 207 koji uistinu i služe kao teretna su OK. Macan, Octavia (i ja vidio par komada), Kodiaq i slični koji služe da bi se država zavrnula za hiljada i hiljade maraka...treba zabraniti. Jednom putničko - uvijek putničko. Jednom teretno - uvijek teretno. Ako ti se vozi Octavia ili Macan sa limenim zadnjim prozorima i bez zadnjih sjedišta, samo naprijed
#2015 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 20:53
by ElRe
tempuser wrote:E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.
Octavia, Macan, T Roc... su N1 vozila registrovana za 4 sjedeca mjesta. Polo, Clio... su pravi teretnjaci sa 2 sjedista.
#2016 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 21:15
by mk ultra
#2017 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 21:54
by Optimist
U istoj sam postavci kao taj Tuareg nasao Audi RS4 u karavan izvedbi.
#2018 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 22:04
by mk ultra
#2019 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 01/10/2019 22:31
by UmaX
Sta ce bit, najebes
#2020 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 02/10/2019 06:40
by Bakir1
mk ultra wrote:
Samo me zanima sta bude kad te npr u Bosanskoj verziji teretnog zaustavi npr. Austrijska milicija
Nista, kada si teretno i gledaju te kao teretno, a teretno vozilo biti u at i de ima niz pravila i ogranicenja koja nisu bas bezazlena
#2021 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 02/10/2019 11:43
by Gray
Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.
#2022 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 02/10/2019 12:09
by RagibUzoriti
Gray wrote:Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.
I nakon 5 godina,imas pravo da ga registrujes na putnicko nakon atesta?
#2023 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 02/10/2019 15:27
by Gray
RagibUzoriti wrote:Gray wrote:Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.
I nakon 5 godina,imas pravo da ga registrujes na putnicko nakon atesta?
Pojma nemam, vidio sam ih samo na ulici, ne znam tačno kako ide u praksi, ne živim tamo
#2024 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 29/03/2020 10:46
by ElRe
Vidim na parkingu ACI, 10-15 Fiata 500L. Po okviru tablica bih rekao da su bili pripremljeni za SIXT RC.
ASA ima bar 50 Rapida i Fabia na parkingu, vjerovatno sve iz RC.
Nadati se povoljnim automobilima
#2025 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Posted: 29/03/2020 10:58
by Optimist
ElRe wrote: ↑29/03/2020 10:46
Vidim na parkingu ACI, 10-15 Fiata 500L. Po okviru tablica bih rekao da su bili pripremljeni za SIXT RC.
ASA ima bar 50 Rapida i Fabia na parkingu, vjerovatno sve iz RC.
Nadati se povoljnim automobilima
Bunjo je jesenas prodavao bar 50 Octavia 1.6 benzin sa rent a cara po nekoj cijeni skoro kao da je novo. Vecina je prezimila na parkingu preko puta Ame pumpe, nisu prodate.
Sumnjam da ce biti povoljne cijene tih o kojima ti govoris.