Page 81 of 110

#2001 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 09:18
by drndalo
konektovan wrote:Kojaje logika macan sa resetkom?? Pdv u svoj dzep ili nesto drugo, trece........
Ili da moze tovariti Mace u Macana, ili PDV... Estetika nije... :mrgreen:

#2002 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 09:33
by tempuser
Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!

#2003 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 09:43
by RagibUzoriti
problemnatravunu wrote:Da, tezak slucaj, hibrid je skup, tek kad i ako , ova drzava nekako subvencionira hibride ili elektro, onda ce biti konkurentni...
Prije 15tak dana AutoBild poredio u Njemackoj isplati li se elektro, poredili eGolfa sa adekvatnim benzincem Golfom, i to bez uracunate subvencije za kupovinu e auta....uglavnom u Nj si 10 god oslobodjen godisnjeg poreza za auto, imas i besplatnih punjaca ..itd itd...cini mi se sracunali da je elektro 700eura godisnje isplativiji....
Tako je i meni otprilike prije ca 1,5 god ispala racunica kada sam imao Golfa na struju. Kupljen sa 12 hiljada na satu sa deklarisanom autonomijom od 190 kilometara. U praksi islo ljeti 110 maksimalno i to da ga iscjedis dobro nedje niz brdo . Zimi nekih 60tak max. Uradjen test baterija-sve OK.

Uzeo fino i prodao da se ne bih zayebavao.

Inace moje licno misljenje,kome treba vozilo za relaciju kuca-posao-kuca,najisplativiji je Nissan Leaf polovan.
Jeftin,autonomija nekih 70tak km,i ne ocekujes nista previse od istog

#2004 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 10:53
by ElRe
tempuser wrote:Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
Ogranicenje brzine nisam vidio ni na jednom :D

#2005 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 10:54
by sime_cipol
tempuser wrote:Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
Ne moraju imati naljepnicu ograničenja brzine.

#2006 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 10:59
by konektovan
Do 3.5 t ne treba, zato i jesu pos5ala popularna vozila tipa macana, landrovera i drugih.

#2007 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 11:02
by sime_cipol
Upravo tako :D

#2008 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 14:42
by tempuser
sime_cipol wrote:
tempuser wrote:Estetika i "sminkerska" naljepnica ogranicenja brzine za teretna vozila koju moraju imati sigurno nisu!
Ne moraju imati naljepnicu ograničenja brzine.
Ne znam sta da ti kazem, ovo uhvatio na jednom parkingu, dok sam se vozio bar jos 10-15 sa mrezom i ogranicenjem 80, ukljucjujci i A2B Fabiu, Caddy EMS brze poste itd

Image

Imageimage hosting services

Image

Image

Image

Imagefree image hosting website

#2009 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 14:49
by sime_cipol
Ljudi ne poznaju zakon, a isti je izmijenjen. Pričao je Bakir nedavno na tu temu. Teretna vozila do 3.5t nemaju ograničenje u brzini kretanja. Koje je do izmjene bilo 80 km/h.
Citiram
Član 15. U članu 46. stav (1) tačka 1) mijenja se i glasi: "1) na 80 km/h - za autobuse i autobuse s lakom prikolicom, kao i za teretna motorna vozila čija je najveća dozvoljena masa veća od 3.500 kg a manja od 7.500 kg;".
Izmjena jos iz 2010 godine :-)

#2010 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 15:35
by Optimist
Upravo, ja sam to sa Bakirom polemisao neki dan. Ljudi ne citaju izmjene zobs-a vec se drze zakona koji je iz 2006te.

#2011 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 15:46
by tempuser
E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.

#2012 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 16:02
by konektovan
tempuser wrote:E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.
Ma takvim firmama i odgovara da ima ogranicenje, da ne bi divljali vozaci,.... :mrgreen:

#2013 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 16:06
by tempuser
Sve je moguce.

#2014 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 17:11
by 530i
Ova auta tipa Clio ili 207 koji uistinu i služe kao teretna su OK. Macan, Octavia (i ja vidio par komada), Kodiaq i slični koji služe da bi se država zavrnula za hiljada i hiljade maraka...treba zabraniti. Jednom putničko - uvijek putničko. Jednom teretno - uvijek teretno. Ako ti se vozi Octavia ili Macan sa limenim zadnjim prozorima i bez zadnjih sjedišta, samo naprijed :thumbup:

#2015 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 20:53
by ElRe
tempuser wrote:E jbga, ja u zadnjih 15 min vidio 5 novih auta, 3 x Clio IV (2 x Fructal/Bilibrig, 1 x Orbico, Skoda Citigo, Crafter A2B, Bipper DHL) svi sa oznakama 80 nazad. Eto nekako mi je tesko povjerovati da niko u firmama sa ogromnim voznim parkovima tipa Orbico, Bilibrig, DHL A2B nije skontao da se zakon promjenio prije 9 god pa da i dalje na nva auta lijepe ogranicenja, ili to ipak ima veze sa necim drugim.
Octavia, Macan, T Roc... su N1 vozila registrovana za 4 sjedeca mjesta. Polo, Clio... su pravi teretnjaci sa 2 sjedista.

#2016 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 21:15
by mk ultra
Image

Image

Touareg :izet:

#2017 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 21:54
by Optimist
U istoj sam postavci kao taj Tuareg nasao Audi RS4 u karavan izvedbi.

#2018 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 22:04
by mk ultra

#2019 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 01/10/2019 22:31
by UmaX
Sta ce bit, najebes :-D :lol:

#2020 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 02/10/2019 06:40
by Bakir1
mk ultra wrote:
Samo me zanima sta bude kad te npr u Bosanskoj verziji teretnog zaustavi npr. Austrijska milicija :mrgreen:
Nista, kada si teretno i gledaju te kao teretno, a teretno vozilo biti u at i de ima niz pravila i ogranicenja koja nisu bas bezazlena :evil:

#2021 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 02/10/2019 11:43
by Gray
Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.

#2022 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 02/10/2019 12:09
by RagibUzoriti
Gray wrote:Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.
I nakon 5 godina,imas pravo da ga registrujes na putnicko nakon atesta?

#2023 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 02/10/2019 15:27
by Gray
RagibUzoriti wrote:
Gray wrote:Ovo je jako često u Danskoj, jer su tamo ogromni porezi na nova auta, preko 100%, tako da ima jako puno takvih skupih auta na žutim tablicama (za teretna auta) i sa dva sjedišta.
I nakon 5 godina,imas pravo da ga registrujes na putnicko nakon atesta?

Pojma nemam, vidio sam ih samo na ulici, ne znam tačno kako ide u praksi, ne živim tamo :D

#2024 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 29/03/2020 10:46
by ElRe
Vidim na parkingu ACI, 10-15 Fiata 500L. Po okviru tablica bih rekao da su bili pripremljeni za SIXT RC.
ASA ima bar 50 Rapida i Fabia na parkingu, vjerovatno sve iz RC.

Nadati se povoljnim automobilima :D

#2025 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Posted: 29/03/2020 10:58
by Optimist
ElRe wrote: 29/03/2020 10:46 Vidim na parkingu ACI, 10-15 Fiata 500L. Po okviru tablica bih rekao da su bili pripremljeni za SIXT RC.
ASA ima bar 50 Rapida i Fabia na parkingu, vjerovatno sve iz RC.

Nadati se povoljnim automobilima :D
Bunjo je jesenas prodavao bar 50 Octavia 1.6 benzin sa rent a cara po nekoj cijeni skoro kao da je novo. Vecina je prezimila na parkingu preko puta Ame pumpe, nisu prodate.
Sumnjam da ce biti povoljne cijene tih o kojima ti govoris.