#976 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 26/01/2022 22:23
PolaHko, dok i s njim naguraš 20.000 km..
Tu te podržavam, kupi ono šta si želiš i šta hoćeš (ako si u mogućnosti, naravno), pusti šta selo kaže....kojot1 wrote: ↑26/01/2022 20:26Evo moja priča koja može da bude poučna.
Kada sam kupovao pasat b6 pre par godina san mi je bio da bude DSG. Naravno, kome god u selu pomenem gledali su me kao ludaka, u fazonu vidite ga, nije sav svoj, hoće da kupi automatik...
I ja odustanem i kupim manuelni. Nakon 20 000 km crkne mi zamajac i ceo manuelni menjač, popravka skoro 1000 evra.
Tad sam rekao sebi ima da kupiš ono što ti se sviđa pa da ti ne bude žao para i ako bude neki kvar.
Poučen time sada sam kupio audi a5 sa S tronic (DSG) menjačem i nimalo se ne kajem. Za dosadašnjih 6000 km vrlo sam zadovoljan.
Ja sam imao Cmax 2014 godina i radio sam reparaciju kod Jerke u Posusju. Platio 2500KM. Presao sa njim oko 25 000km posle bez problema. Bio je jedan mali problem neki semering zamjenio i sveje bilo ok. Da se razumijemo auto sam prodao jer su mi trebale pare za nesto drugo al da sam u tih 25 000km razvio sluh do perfekcije...jesam! Svakog šuma sam se plasio hahahahahhasrdjan1993 wrote: ↑26/01/2022 18:34 Pozdrav za sve. Novi sam na forumu, inace redovno citam vas forum.
Pa ovako, zanimaju me Vasa iskustva sa dsg mjenjačem, tj.konkretno dsg u skodi Oktavije 2005 god, 2.0 TDI...
Vozim auto 3 godine bez ikakvih problema, odjednom se desava da se auto izbacuje iz brzine i treperi mi "PRNDS"..
Mjenjač ulazi u Safe mode ili sta vec i ostanem u prvoj brzini bez rikverca. Kontaktiram servisera automatskih mjenjača i kaze potrebna reparacija mehatronika, sad me zanima imate li iskustva sa reparacijom. Kako auto posle služi i jeli to dugotrajno.
Koje si simptome imao?pajero wrote: ↑28/01/2022 20:22Ja sam imao Cmax 2014 godina i radio sam reparaciju kod Jerke u Posusju. Platio 2500KM. Presao sa njim oko 25 000km posle bez problema. Bio je jedan mali problem neki semering zamjenio i sveje bilo ok. Da se razumijemo auto sam prodao jer su mi trebale pare za nesto drugo al da sam u tih 25 000km razvio sluh do perfekcije...jesam! Svakog šuma sam se plasio hahahahahhasrdjan1993 wrote: ↑26/01/2022 18:34 Pozdrav za sve. Novi sam na forumu, inace redovno citam vas forum.
Pa ovako, zanimaju me Vasa iskustva sa dsg mjenjačem, tj.konkretno dsg u skodi Oktavije 2005 god, 2.0 TDI...
Vozim auto 3 godine bez ikakvih problema, odjednom se desava da se auto izbacuje iz brzine i treperi mi "PRNDS"..
Mjenjač ulazi u Safe mode ili sta vec i ostanem u prvoj brzini bez rikverca. Kontaktiram servisera automatskih mjenjača i kaze potrebna reparacija mehatronika, sad me zanima imate li iskustva sa reparacijom. Kako auto posle služi i jeli to dugotrajno.
Takodje ni govora vise na manuelni, danas rekao majstoru da pravi da traje, nas mentalitet je prvi kvar i prodaji auto. A mjenjac je penzija, odlicna za grad, preticanje itd... Sad ono konkretno, jel ima neko da je popravio dsg(mehatronika) i vozio ili svi odma prodaju auto?Rugafet wrote: ↑29/01/2022 15:55 E vala ja se na manuelni ne bi vratio prije bi pješke hodo. Kakva milina krenem npr u Kentucky, ispred kuće ga šiknem u D i do odredišta čačkam nos. Ispade da se automatici kvare svakih pet minuta a manuelni nikad a i ako se pokvari popravak kosta ko argeta, jest al u qurcu. Sto ne bi da neko salta umjesto mene, danas kad je skoro sve na automatici (svjetla, brisači , tempomati itd) to je ok a mjenjač nije E jbg.
Ima, naravno. Par hiljadarki.srdjan1993 wrote: ↑29/01/2022 19:29Takodje ni govora vise na manuelni, danas rekao majstoru da pravi da traje, nas mentalitet je prvi kvar i prodaji auto. A mjenjac je penzija, odlicna za grad, preticanje itd... Sad ono konkretno, jel ima neko da je popravio dsg(mehatronika) i vozio ili svi odma prodaju auto?Rugafet wrote: ↑29/01/2022 15:55 E vala ja se na manuelni ne bi vratio prije bi pješke hodo. Kakva milina krenem npr u Kentucky, ispred kuće ga šiknem u D i do odredišta čačkam nos. Ispade da se automatici kvare svakih pet minuta a manuelni nikad a i ako se pokvari popravak kosta ko argeta, jest al u qurcu. Sto ne bi da neko salta umjesto mene, danas kad je skoro sve na automatici (svjetla, brisači , tempomati itd) to je ok a mjenjač nije E jbg.
Kod mene sura radio popravku stronic mjenjaca, sto je u principu jednako dsg. Mehatronika i jos nesto, mislim neke lamele...platio malo jace od 5000 KM. Neki dan mijenjao ulje...znaci presao poslije popravke 60 000 km bez problema.
Napisi koji audi, koji motor i koje godiste.preludezalude wrote: ↑31/01/2022 00:56Kod mene sura radio popravku stronic mjenjaca, sto je u principu jednako dsg. Mehatronika i jos nesto, mislim neke lamele...platio malo jace od 5000 KM. Neki dan mijenjao ulje...znaci presao poslije popravke 60 000 km bez problema.
popravljen DSG 2017 nekad, izaslo me oko skoro 7 hilada sa zamajcem, stavio ga na oglas bio niko se ne javlja ili ponude mizerne. Jos ga vozim.srdjan1993 wrote: ↑29/01/2022 19:29Takodje ni govora vise na manuelni, danas rekao majstoru da pravi da traje, nas mentalitet je prvi kvar i prodaji auto. A mjenjac je penzija, odlicna za grad, preticanje itd... Sad ono konkretno, jel ima neko da je popravio dsg(mehatronika) i vozio ili svi odma prodaju auto?Rugafet wrote: ↑29/01/2022 15:55 E vala ja se na manuelni ne bi vratio prije bi pješke hodo. Kakva milina krenem npr u Kentucky, ispred kuće ga šiknem u D i do odredišta čačkam nos. Ispade da se automatici kvare svakih pet minuta a manuelni nikad a i ako se pokvari popravak kosta ko argeta, jest al u qurcu. Sto ne bi da neko salta umjesto mene, danas kad je skoro sve na automatici (svjetla, brisači , tempomati itd) to je ok a mjenjač nije E jbg.
Audi A6, motor 3.0 TDI, godiste 2013.Optimist wrote: ↑31/01/2022 10:02Napisi koji audi, koji motor i koje godiste.preludezalude wrote: ↑31/01/2022 00:56
Kod mene sura radio popravku stronic mjenjaca, sto je u principu jednako dsg. Mehatronika i jos nesto, mislim neke lamele...platio malo jace od 5000 KM. Neki dan mijenjao ulje...znaci presao poslije popravke 60 000 km bez problema.