Prilikom zamjene, mijenja se oko 4 litre ulja ako se mijenja samo u varijatoru, a oko 6 litara ulja ako se mijenja i u varijatoru i u konverteru.
1. kolko je to „oko“ 4l jer nemam šipku da provjerim? Otvorim donji poklopac, zamijenim filter i dihtung i to je to. Zato mi treba tacna kolicina koja ide…
Prilikom zamjene, mijenja se oko 4 litre ulja ako se mijenja samo u varijatoru, a oko 6 litara ulja ako se mijenja i u varijatoru i u konverteru.
1. kolko je to „oko“ 4l jer nemam šipku da provjerim? Otvorim donji poklopac, zamijenim filter i dihtung i to je to. Zato mi treba tacna kolicina koja ide…
Koliko ispustis, toliko i vratis. Zar je to problem?
1. kolko je to „oko“ 4l jer nemam šipku da provjerim? Otvorim donji poklopac, zamijenim filter i dihtung i to je to. Zato mi treba tacna kolicina koja ide…
Koliko ispustis, toliko i vratis. Zar je to problem?
[/quote]
Nije, ako je u mjenjacu i bila odgovarajuca kolicina. Ali sta cu ako je ispustena kolicina iz nekog razloga bila pogresna?
#930 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 20/01/2022 22:06
by kojot1
Pitanje za vozače DSG-a. Imam dsg 7 sa mokrim kvačilom. Na malim brzinama 1-2-3, gradska vožnja, gužve i cimanje na gasu, zna da bude malo grublji nego normalno kad se vozi. Šalta perfektno u manuelnom modu. Kao i u S i u D na brzimana preko 20ak kmh.
To grublje se odleda da ako kočim pred raskrsnicu pa pre nego što stanem nabodem gas, neakd se desi da trgne. Nekad se uopšte ne oseti. Ili tako kad ga hvatam na "krivoj nozi" ne bude sve tako uglađeno kao u normalnoj vožnji.
Da li je to normalno?
Čitajući po stranim forumima pola ljudi kaže da je normalno, druga polovina kaže da kod DSG nikad ne sme da se oseti nikakvo šaltanje.
Šta je istina?
#931 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 20/01/2022 22:08
by mk ultra
Istina je da vozis auto sa DSG, i ostavi ga na miru, dok prebaca brzine radi, kad ne bude prebacivao brzine odvuci ga majstoru.
#932 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 02:22
by preludezalude
kojot1 wrote: ↑20/01/2022 22:06
Pitanje za vozače DSG-a. Imam dsg 7 sa mokrim kvačilom. Na malim brzinama 1-2-3, gradska vožnja, gužve i cimanje na gasu, zna da bude malo grublji nego normalno kad se vozi. Šalta perfektno u manuelnom modu. Kao i u S i u D na brzimana preko 20ak kmh.
To grublje se odleda da ako kočim pred raskrsnicu pa pre nego što stanem nabodem gas, neakd se desi da trgne. Nekad se uopšte ne oseti. Ili tako kad ga hvatam na "krivoj nozi" ne bude sve tako uglađeno kao u normalnoj vožnji.
Da li je to normalno?
Čitajući po stranim forumima pola ljudi kaže da je normalno, druga polovina kaže da kod DSG nikad ne sme da se oseti nikakvo šaltanje.
Šta je istina?
Mjenjac treba da radi glatko i bez trzaja. Ali treba da znas, da bi mjenjac radio savrseno onda i motor tj svi senzori treba da rade savrseno. Ogroman broj slucajeva nepravilnog rada mjenjaca ne dolazi zbog kvara mjenjaca. Mjenjac salta kako mu se naredi. Npr. Neispravan rad senzora pozicije klapne gasa moze uzrokovati simptome kao kod tebe.
Navest cu ti primjer koji se desio kod mene.
Vozim benzinca sa ugradjenim plinom. Mjenjac poceo malko grublje saltati u nizim brzinama. Kod usporavanja na semaforima i davanja gasa nekad presalta u nizu a nekad nastavi bez presaltavanja. U normalnoj voznji gradom drugu brzinu rastegne do 3000 obrtaja a nekad do 2200. Sumnjao sam na pedalu gasa. Sve isti uslovi voznje a on salta sad ovako sad onako. Auto radi dobro, vuce dobro. Odem do jednog majstora koji vazi za dobrog dijagnosticara da pogleda. Spoji dijagnostiku i iscita 6 gresaka koje su sve povezane sa usisom. I on mi predlozi da prije ikakve popravke vozim auto samo na benzin da bi eliminisali eventualnu umjesanost plina. Znam da na plinu radi motor dobro ali hajde da poslusam savjet. Ponisti mi greske i deset dana sam vozio samo na benzin. Od prvog dana je mjenjac radio savrseno tecno i saltao je kad i treba. Nakon deset dana odem opet njemu da provjeri greske. Niti jedne greske nije bilo. Pocnem vozit opet na plin i vrati se opet malo grublje saltanje u nizim brzinama.
#933 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 07:23
by Optimist
kojot1 wrote: ↑20/01/2022 22:06
Pitanje za vozače DSG-a. Imam dsg 7 sa mokrim kvačilom. Na malim brzinama 1-2-3, gradska vožnja, gužve i cimanje na gasu, zna da bude malo grublji nego normalno kad se vozi. Šalta perfektno u manuelnom modu. Kao i u S i u D na brzimana preko 20ak kmh.
To grublje se odleda da ako kočim pred raskrsnicu pa pre nego što stanem nabodem gas, neakd se desi da trgne. Nekad se uopšte ne oseti. Ili tako kad ga hvatam na "krivoj nozi" ne bude sve tako uglađeno kao u normalnoj vožnji.
Da li je to normalno?
Čitajući po stranim forumima pola ljudi kaže da je normalno, druga polovina kaže da kod DSG nikad ne sme da se oseti nikakvo šaltanje.
Šta je istina?
Kod mene se slicno desava i to samo u gradskoj voznji. Npr zna nekad da trzne ili cimne prilikom prebacivanja u manju brzinu, iz 4 u 3 ili iz 3 u 2 na blagom gasu.
Ukoliko ga vozim u manuelnom ili S modu, nema tih sjeckanja.
Ja to pripisujem gradskoj voznji, gdje i sam mjenjac nekad bude neodlucan.
Kad si radio servis, tj kad je mijenjano ulje?
#934 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 11:11
by kojot1
Nije rađen sevris ili nije evidentirano da je rađen. Auto ima 260 000 km i imam svu dokumentaciju iz švajcarske, ali servis menjača nikad nije upisan. Možda zato što po uputstvu koje sam dobio uz auto piše da se servis ne radi nikad. Ja ću da ga uradim, u Jakovu 150 evra i miran sam dok je kod mene.
Mnogi se žale da je i na novim autima(ispod 50 000 km) menjač grub u stani kreni vožnji. Tako da mislim da možda nije normalno, ali je to sasvim prihvatljivo.
#935 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 12:21
by dado_
kojot1 wrote: ↑21/01/2022 11:11
Nije rađen sevris ili nije evidentirano da je rađen. Auto ima 260 000 km i imam svu dokumentaciju iz švajcarske, ali servis menjača nikad nije upisan. Možda zato što po uputstvu koje sam dobio uz auto piše da se servis ne radi nikad. Ja ću da ga uradim, u Jakovu 150 evra i miran sam dok je kod mene.
Mnogi se žale da je i na novim autima(ispod 50 000 km) menjač grub u stani kreni vožnji. Tako da mislim da možda nije normalno, ali je to sasvim prihvatljivo.
Koje auto je u pitanju, jesi siguran da je mokri dsg u njemu? Na mokrom se radi servis svako 60 000km, sumnjam da bi servisi u Svici to tolerisali da se ne mijenja.
#936 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 13:37
by Optimist
Ako je mokri sa 7 brzina, vjerovatno da je u pitanju DQ381, 2016to god i novije. Neki model VW grupe.
#937 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 13:56
by artur morgan
Prema predjenoj kilometrazi lamelice i zamajac sigurno nisu u savrsenom stanju pa mozda zbog toga trese ili trzne na nizim brzinama. Ako je tzv. suhi dsg-dq 200 ( svi motori do 250 Nm) u kojem ne mijenjaju ulje, prva zamjena ulja na toj kilometrazi moze biti rizicna.
#938 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 14:50
by striker_sarajevo
Poceo je i moj kako je hladnije vrijeme da trzne iz prve u drugu. Poslije kilometar dva voznje ponasa se normalno. Ako je temperatura +5 to se ne desava nikad. Samo kad auto prenoci na hladnijem vremenu. Ne znam koja je tacna oznaka mjenjaca, auto je pajero 3.2 sa 5 brzina. Ovo mi je prva zima da osjetim ovu vrstu problema. Imate li prijedlog nekog majstora koji bi se pozabavio s ovim starijim mjenjacima
kojot1 wrote: ↑21/01/2022 11:11
Nije rađen sevris ili nije evidentirano da je rađen. Auto ima 260 000 km i imam svu dokumentaciju iz švajcarske, ali servis menjača nikad nije upisan. Možda zato što po uputstvu koje sam dobio uz auto piše da se servis ne radi nikad. Ja ću da ga uradim, u Jakovu 150 evra i miran sam dok je kod mene.
Mnogi se žale da je i na novim autima(ispod 50 000 km) menjač grub u stani kreni vožnji. Tako da mislim da možda nije normalno, ali je to sasvim prihvatljivo.
Koje auto je u pitanju, jesi siguran da je mokri dsg u njemu? Na mokrom se radi servis svako 60 000km, sumnjam da bi servisi u Svici to tolerisali da se ne mijenja.
U pitanju je audi a5 2.0 tfsi quattro 211ks 2010 god. Jasno piše u fabričkom uputstvu da se ne radi servis menjača. Mogu i da vam slikam. Ovo je oznaka dl501 0b5.
Nema ovo veze sa hladnim vremenom, isto šalta i na -10 i na +20. I ne trza stalno, nego nekad kad nabodem gas a on hoće da prešalta uz 2 u 1 ili tako nešto. Tipa svako 500to šaltanje na niskim brzinama (1.i 2.).
dado_ wrote: ↑21/01/2022 12:21
Koje auto je u pitanju, jesi siguran da je mokri dsg u njemu? Na mokrom se radi servis svako 60 000km, sumnjam da bi servisi u Svici to tolerisali da se ne mijenja.
U pitanju je audi a5 2.0 tfsi quattro 211ks 2010 god. Jasno piše u fabričkom uputstvu da se ne radi servis menjača. Mogu i da vam slikam. Ovo je oznaka dl501 0b5.
Nema ovo veze sa hladnim vremenom, isto šalta i na -10 i na +20. I ne trza stalno, nego nekad kad nabodem gas a on hoće da prešalta uz 2 u 1 ili tako nešto. Tipa svako 500to šaltanje na niskim brzinama (1.i 2.).
Pa sta se zamaras onda, cuj trzne svako 500to saltanje.. vozi i uzivaj, pogotovo ako pise da se ne radi nista.
U pitanju je audi a5 2.0 tfsi quattro 211ks 2010 god. Jasno piše u fabričkom uputstvu da se ne radi servis menjača. Mogu i da vam slikam. Ovo je oznaka dl501 0b5.
Nema ovo veze sa hladnim vremenom, isto šalta i na -10 i na +20. I ne trza stalno, nego nekad kad nabodem gas a on hoće da prešalta uz 2 u 1 ili tako nešto. Tipa svako 500to šaltanje na niskim brzinama (1.i 2.).
Pa sta se zamaras onda, cuj trzne svako 500to saltanje.. vozi i uzivaj, pogotovo ako pise da se ne radi nista.
Pa zamaram se jer je toliko uvreženo u narod da DSG ne sme nikad ali nikad da se oseti šaltanje.
Al što neko reče, vozi dok ide pa kad stane onda je vreme za popravku
#942 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 18:09
by kojot1
mk ultra wrote: ↑20/01/2022 22:08
Istina je da vozis auto sa DSG, i ostavi ga na miru, dok prebaca brzine radi, kad ne bude prebacivao brzine odvuci ga majstoru.
mk ultra wrote: ↑20/01/2022 22:08
Istina je da vozis auto sa DSG, i ostavi ga na miru, dok prebaca brzine radi, kad ne bude prebacivao brzine odvuci ga majstoru.
Ovo je pravi savet
Ne. To je pravi bosanski savjet. Na takav nacin i nastaju neodrzavani grobovi... vozi dok ide.
#944 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 21/01/2022 20:56
by black_adrian
Meni je majstor govorio da dam više gasa pri kretanju da ne bi zamajac zatreso