Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#76 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

KvaziExpert wrote:a što se mora raditi nasip na obje strane :? :D
Doduse, kada je s druge strane RS... Ja nemam nikakv problem s tim da se ne radi, pa ako im ne smeta, neka svoj dio i ne prave.
Dr Arsla
Posts: 1203
Joined: 05/01/2013 16:16

#77 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

Ma kad ta dionica nije riješena dok su Premijeri bili iz Gračanice Hazim Vikalo, Senahid Šaković i Sead Čaušesku ne vidim da će u dogledno vrijeme i biti. Nego svaki dan niču nove kuće kraj magistrale i očekivat je da za 5-6 godina magistralna cesta se prekategorizira u lokalnu cestu sa ograničenjem brzine od 40 km :D Onda ko čojk ćefiš u laganoj vožnji od Doboja do Tuzle i dođeš laganini za 2 sata :lol:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#78 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Dr Arsla wrote:Ma kad ta dionica nije riješena dok su Premijeri bili iz Gračanice Hazim Vikalo, Senahid Šaković i Sead Čaušesku ne vidim da će u dogledno vrijeme i biti. Nego svaki dan niču nove kuće kraj magistrale i očekivat je da za 5-6 godina magistralna cesta se prekategorizira u lokalnu cestu sa ograničenjem brzine od 40 km :D Onda ko čojk ćefiš u laganoj vožnji od Doboja do Tuzle i dođeš laganini za 2 sata :lol:
Vec je tako (skoro).

Spreca postaje nova Lasva - sat za 30km puta :roll:
User avatar
dobar osjecaj
Posts: 3957
Joined: 01/08/2014 11:31

#79 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by dobar osjecaj »

Ja sam ovih dana najvise razmisljala o regionalnom putu koji iz Konjica vodi do Borackog jezera i dalje Glavaticeva i Bjelimica. Nikad mi nece biti jasno a kazu mi mjestani koji pamte vrijeme kad je Dzemal Bijedic, koji je cesto i rado boravio u tom kraju, svecano otvarao put ni njima nije jasno zasto kad su vec radili tako tesku dionicu preko Vrapca i niz Borke prema Borackom jezeru nisu napravili siri i kvalitetniji put.

Danas je taj, meni jedan od najljepsih krajeva u BiH pustara i razumijem da se mozda moze reci da nema finansijske osnove da se u taj put ulaze obzirom kako malo ljudi danas zivi i gravitira tamo. S druge strane, smatram da je citav kraj suvise bogat turisticki potencijal da se ne bi isplatilo ulagati u putnu komunikaciju kako bi se svi ti sadrzaji obogatili i priblizili turistima.

Puno cesce zelim ici tamo ali me pomisao na preusku cestu i stres koji mi izazovu one nepregledne krivine i iscekivanje hoce li neka budala naletiti i spucati me iz krivine odbijaju da idem.
Last edited by dobar osjecaj on 28/09/2016 15:34, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#80 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Malo da spomenemo jedan projekat koji je započet 2008. godine, a završen 2013. godine.

Tunel Čemerno je historijski projekt i jedan od najvećih poduhvata RS-a kojim je magistralana cesta M20 između Gacka i Foče stavljena u normalnu upotrebu, a formirana je normalna istočna magistrala kojom se povezuje Podrinje, Heregovina i more.

Tako smo dobili pravac Granica sa Srbijom (Vardište) - Višegrad - Goražde - Foča - Gacko - Bileća - Trebinje - Dubrovnik.

Inače cesta je od iznimne koristi i stanovnicima Srbije, a čitava nova dionica je duga 8,9 kilometara i koštala je 89 miliona KM.

Dionicu čine objekti:

- Tunel Čemerno (2,1 km)
- Tunel Surdup (196 m)
- Most Trnova Luka (396 m)
- Most Vrba (90 m)
- Most Hrštica (37 m)
- Most Ždralov potok (12 m)

Evo mapa, bijelo je stara trasa, žuto je nova trasa, smeđe su tuneli.
Image

Tunel Čemerno
Image

Most vijadukt Trnova Luka
Image

Prezentacija dionice
User avatar
hrasno38
Posts: 31595
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#82 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by hrasno38 »

jao_situacije wrote:pročitaj šta piše
radovi počeli 2009. nisam znao da je švercer bijedić bio ministar 2009.

šta imaju trubiti na sva zvona karić je rekao da došao na pripremljen teren i da je samo radio
naravno, ništa se ne može očekivati od ovog šćepinog direktora koji je prodavao žvake i sapune prije rada u acfbih
nadam se da će barem magistrale početi renovirati u ovom mandatu, za ostalo nema šanse
poceo si se pomalo gubiti...polako....ovo je tvoja recenica:

"pruge su se mogle raditi i u mandatu sdp-a pa nisu"

koja jednostavno i prosto nije tacna jer evo isto tako i SDP je 2012 pripremio teren za nastavak gradnje. Vidi u principu boli me kurac i za SDP i za SDA/SBB ali ako je nesto valjalo vezano za proteklu vlast to je bila izgradnja putne infrastrukture a izmedju ostalog i remon pruzne infrastrukture.
Evo jos jedan link koji te demantuje u 2012:

http://www.sa-c.net/news-archive/item/1 ... -gora.html

i na kraju krajeva kako nisu nista radili na prugama kad imas ovaj naslov:

http://www.sa-c.net/news-archive/item/4 ... -km/h.html

E sad da li je to dovoljno sto su radili oni a pogotovo ovi to je druga prica ali oni u odnosu na ove su GIGANTI na tom polju. I Dodik je vise napravio autoputa nego SDA.
The BEN10
Posts: 7586
Joined: 19/09/2011 09:03

#83 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

hrasno38 wrote:koja jednostavno i prosto nije tacna jer evo isto tako i SDP je 2012 pripremio teren za nastavak gradnje...
Nekad su i zeleni tvrdili da je SDP-ovu vladu dočekao gotov projekat autoputa i sredstva na raspolaganju. Neda mi se sad roviti, ali itekako ima logike. Koliko samo vremena treba da bi završio projekat za bilo koju dionicu, pa dozvole, pa čudesa...
prog321
Posts: 7052
Joined: 08/07/2014 21:03

#84 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by prog321 »

Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
User avatar
hrasno38
Posts: 31595
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#85 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by hrasno38 »

prog321 wrote:Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
Ne moze HDZ zaustaviti gradnju dionica prema Doboju i prema Mostaru ni u mislima. Oni mogu srati dole po Hercegovini
prog321
Posts: 7052
Joined: 08/07/2014 21:03

#86 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by prog321 »

Itekako mogu.
Autoputevi su radili ko sat dok se nisu umjesali HDzeovci. Traze svoje ljude na celnim pozicijama i kada ne dobiju sto traze oni blokiraju cijeli proces. I to svaku dionicu za svaki projekt.
Namjestaju tendere hercegovackim firmama koje EU obara. Pa opet zategni, drzi , nedaj dok ne dobiju po svom. Recimo ovaj most u Svilajama su otezali dok nije firma iz Sirokom Brijega dobila projekat.
To je kao kad imas maligno tkivo na zelucu.
Mozes ga lijeciti cajevima ali bez operacije odstranjivanja nema pomoci. Lagumdzija je jedinu pametnu stvar uredio je sto nije dopustio HDZ varalicama blizu autoputeva.
Budjav_lebac
Posts: 256
Joined: 20/09/2016 10:54

#87 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Budjav_lebac »

Kaze Bake od 4 do 6 godina, u prijevodu dajte nam jos jedan mandat ako zelite da vidite cesu. :mrgreen:
User avatar
jao_situacije
Posts: 17951
Joined: 29/03/2014 19:20

#88 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by jao_situacije »

prog321 wrote:Itekako mogu.
Autoputevi su radili ko sat dok se nisu umjesali HDzeovci. Traze svoje ljude na celnim pozicijama i kada ne dobiju sto traze oni blokiraju cijeli proces. I to svaku dionicu za svaki projekt.
Namjestaju tendere hercegovackim firmama koje EU obara. Pa opet zategni, drzi , nedaj dok ne dobiju po svom. Recimo ovaj most u Svilajama su otezali dok nije firma iz Sirokom Brijega dobila projekat.
To je kao kad imas maligno tkivo na zelucu.
Mozes ga lijeciti cajevima ali bez operacije odstranjivanja nema pomoci. Lagumdzija je jedinu pametnu stvar uredio je sto nije dopustio HDZ varalicama blizu autoputeva.
ima istine..
hering se svukuda mora ubaciti ili oni drugi za nadzorne organe

inače vlasnik heinga se preziva bevanda
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#89 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

The BEN10 wrote:http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... #p12905688
tec wrote:Tunel je izgrađeno po najvišem mogućem EU standardu sigurnosti polu cijev je to za sigurnosne slučajeve jer se tunel nalazi relativo udaljen naselja i službi spašavanja. Ne radi se nikakva brza cesta i nema potrebe jer Tuzla i Sarajevo će se spojiti autoputem preko Žepča. Magistrale će se nastaviti obnavljati (peglati) i dovoditi do sve sigurnijeg stanja i malo je apsurdan ovaj privremeni spoj jer pare postoje za završetak ali i za sljedeću dionicu prema Kladnju za koju se radi glavni projekat. Problem je u JP Ceste fbih na čije čelo je došao 'stari dobri direktor' (nesposobni).
Dakle, nastavljamo diskusiju ovdje - jesi li siguran da postoje obezbijeđeni novci za preostala dva mosta na "Karauli"!?
Obezbijeđen je novac za taj dio ali i za Kladanj - Paklenik i Neum - Stolac ali kao uvijek kod ljube to sve ide lagno. Naravno sa ta dva mosta (i trase od 1500 m) će se raditi i obnova magistrale od ove nove dionice do one rađenom prije 7/8 godina (oko 2 kilometra).

http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
Dr Baltazar
Posts: 2216
Joined: 21/06/2014 00:17

#90 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Baltazar »

prog321 wrote:Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
:thumbup:

Kao i za dosta drugih pozitivnih stvari za ovu državu :)
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#91 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

Alfons Kauders wrote:Ja ovdje ne kontam par stvari - primjera radi, i JPC i politicari pominju radove na magistralama, vrte se neki planovi, nesto se objavljuje a nesto ne, medjutim uvijek se ponavlja kredit od 65m od EBRD-a. Ne pominju se drugi izvori, a 65m nije dovoljno da se uradi ni 10% navedenog u tabeli.
Dva su kredita ne €65 mil. nego ukupno €115 mil.

http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#92 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

tec wrote:
Alfons Kauders wrote:Ja ovdje ne kontam par stvari - primjera radi, i JPC i politicari pominju radove na magistralama, vrte se neki planovi, nesto se objavljuje a nesto ne, medjutim uvijek se ponavlja kredit od 65m od EBRD-a. Ne pominju se drugi izvori, a 65m nije dovoljno da se uradi ni 10% navedenog u tabeli.
Dva su kredita ne €65 mil. nego ukupno €115 mil.

http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.

Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?

Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#93 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Znači stvarno odvedoste temu u pogrešnom smjeru.

Ono politika realno igra ključnu ulogu, ali i dalje nema potrebe da se mjeri čiji je veći u ovom slučaju.

Pozitivna stvar jeste da nakon toliko vremena smo dobili svemirsku trku između dva entiteta koji se takmiče u izgradnji autocesta.

Fazon je što je BiH u praksi državna zajednica dva subjekta koja ne zovemo države već entiteti.

Oba entiteta uređena na drugačije načine, jedan republički centralizovan, a drugi je decentralizovana federacija.

U tom centralizovanom entitetu imaju sreću da biraju godinama jedne te iste ljude na vlast i kojima niko ne smeta, pa npr. kada navodimo šta je postigla sve ta vlast, izgradila skoro 100km autoceste, izgradila termoelektranu, dovršava hidroelektranu, izgradila najduži tunel na magistralnom pravcu u BiH itd.. Ipak jeste sve to izgradila, ali za jedan jako dug period vremena dok su na vlasti.

U decentralizovanom entitetu, pored toga što koči decentralizacija, koči i konstanto mijenjanje vlasti, pa tako se svima trese stolica stalno. Jedni nešto započnu, drugi završe pa se hvale radom svojih prethodnika itd... U principu to je glavni problem.

A razlika između gradnje autocesta u FBiH i RS-u je sljedeća, kao razlika između studenta elektrotehnike i političkih nauka.

I jedan i drugi su potrebni društvu, samo jedan će proći kroz teže izazove kako u studijima tako i kasnijem poslu. Jedan može faliti, ako postoji neki srodan stručnjak na njegovom mjestu dok je drugi neophodan. I jednom i drugom se čestita kada završi fakultet, ali jedan je znatno više tražen na tržištu nego drugi.

Tako je i sa autoputevima, RS ih pravi po ravnom terenu, ima partnersku kompaniju koja dobija sve tendere. Ne grade tunele, neke vele mostove, usjeke, podzide, obilaznice i slično. U FBiH ima više kompanija u igri sve partneri, sve željne i gladne profita, svak svakoj namješta. Težak teren, što u Hercegovini, što u Bosni kontinentalnoj. Ono malo Posavine što imamo, napravili preko noći, ali dok nam Hrvatska most ne pusti ništa od toga. Autoput nam visi maltene most-tunel-vijadukt-most-tunel-vijadukt i sve tako.

Ipak federalna autocesta je traženija na tržištu jer je naseljenije oko te trase, tranzitnija je, povezuje naseljenije cjeline, logičnija, kvalitetnija, mogu se postizati velike brzine dok na magistralnoj alternativi ne mogu itd..
Dr Arsla
Posts: 1203
Joined: 05/01/2013 16:16

#94 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Dr Arsla »

So what dobro si to sve nabrojao. Ja ću se samo nadovezati u dijelu RS da su oni već prodali sve svoje resurse od telekoma, rafinerije Brod do rafinerije Modriča i Glinice Zvornik dok FBiH tek počinje prodavati (FDS, a na redu je Bosnalijek)
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#95 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by VjecitiStudent »

Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve :D
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#96 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

Alfons Kauders wrote:
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.

Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?

Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
Da je neko drugi direktor JP Ceste rekao bi da ima nade ali kako sada stvari stoje vidjeti ćemo (sve zavisi od starog novog direktora). Ono što je ozbiljno (novo) da su specifično tražena sredstva za dvije dionice koje su navedene u kreditnim zahtjevima znači nemože se igrati sa sredstvima nego se moraju davati konkretni rezultati. Za ostalo raditi će se kako politika odredi prioritete i sredstva.

Brze ceste su u nadležnosti JP Autoceste.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#97 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

VjecitiStudent wrote:Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve :D
Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran sam :)
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#98 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by VjecitiStudent »

Alfons Kauders wrote:
VjecitiStudent wrote:Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve :D
Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran sam :)
Između "ne valja" i "ne vjerujem" cijeli je ponor.

Također, ja o (ne)kredibilitetu ovih lažova i ublehaša, ti o meni. :-)
The BEN10
Posts: 7586
Joined: 19/09/2011 09:03

#99 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

tec wrote:
The BEN10 wrote:http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... #p12905688
tec wrote:Tunel je izgrađeno po najvišem mogućem EU standardu sigurnosti polu cijev je to za sigurnosne slučajeve jer se tunel nalazi relativo udaljen naselja i službi spašavanja. Ne radi se nikakva brza cesta i nema potrebe jer Tuzla i Sarajevo će se spojiti autoputem preko Žepča. Magistrale će se nastaviti obnavljati (peglati) i dovoditi do sve sigurnijeg stanja i malo je apsurdan ovaj privremeni spoj jer pare postoje za završetak ali i za sljedeću dionicu prema Kladnju za koju se radi glavni projekat. Problem je u JP Ceste fbih na čije čelo je došao 'stari dobri direktor' (nesposobni).
Dakle, nastavljamo diskusiju ovdje - jesi li siguran da postoje obezbijeđeni novci za preostala dva mosta na "Karauli"!?
Obezbijeđen je novac za taj dio ali i za Kladanj - Paklenik i Neum - Stolac ali kao uvijek kod ljube to sve ide lagno. Naravno sa ta dva mosta (i trase od 1500 m) će se raditi i obnova magistrale od ove nove dionice do one rađenom prije 7/8 godina (oko 2 kilometra).

http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html

Odlično, hvala na linkovima!
S tim da je ovo relativno friško...
Reference: 20120418
Release date: 05 January 2015
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#100 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tec »

The BEN10 wrote:Reference: 20120418
Release date: 05 January 2015
Da to je kada je zvaničinoj zatraženo (pregovori traju od 2014)
The investment schemes composing the project are expected to be carried out over a five-year period from 2014 until 2019.
ali
jedan usvojen od EBRD - 08 Jun 2016
drugi potpisan EiB - Status Signed - 23/02/2016.
Post Reply