BMW 118

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
emko1234
Posts: 4626
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#76 Re: BMW 118

Post by emko1234 »

@lavic
3.0tdi quattro stronic coupe je 88 000km a sportback 86000.
Ponavljam 3.0tdi quattro s tronic.
http://www.audi.ba/ba/brand/bs/models/a ... liste.html
User avatar
madner
Posts: 56828
Joined: 09/08/2004 16:35

#77 Re: BMW 118

Post by madner »

Jest jest, navela si sve bitne funkcije. Ne znam sta mi je bitnije od ovog sto si navela. :D

Haptika je jedan od kriterija, Golf je tu dosta bolje auto za dosta manje pare. Opet, nista protiv BMW kao marke, odlicna auta. Samo ova mala su otimanje para na znacku.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#78 Re: BMW 118

Post by condy »

madner wrote:Jest jest, navela si sve bitne funkcije. Ne znam sta mi je bitnije od ovog sto si navela. :D

Haptika je jedan od kriterija, Golf je tu dosta bolje auto za dosta manje pare. Opet, nista protiv BMW kao marke, odlicna auta. Samo ova mala su otimanje para na znacku.
Kao i uvijek :thumbup:
iTo
Posts: 923
Joined: 06/06/2013 14:37

#79 Re: BMW 118

Post by iTo »

iskreno now BMW vrijedi svakog ulozenog feninga, pogledaj e36 i e46 kako jos uvijek drze cijenu...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#80 Re: BMW 118

Post by goran16v »

Ja sam u prilici da vozim BMW od onog starog preko 30 god do novih i svaki BMW za volanom pruzak osjecaj kakav Merc i Audi ne pruzaju. Oni pruzaju neke druge stvari, ali ne taj osjecaj.
Keiko
Posts: 1238
Joined: 01/02/2013 21:52

#81 Re: BMW 118

Post by Keiko »

condy wrote:U svemu tome, BMW i njegov ovlašteni servis ima mnogo bolju računicu od tebe! Sve ste vi to platili, i ništa niste dobili dzabe. S obzirom koliko ste platili, auto ne bi trebalo toliko biti po servisima. Tvoj komsija se vrati sa taksijem ali cijena njegovog servisa je barem duplo jeftinija od tvog, i zbog toga opet se sve svodi na novac, više novca bolja usluga, više novca skuplje auto, u pravilu. Tvoja jedina prednost je što voziš BMW-a u odnosu na komšiju :D .

Puno je drugih vozila koje nude više od BMW, a koja su čak i jeftinija za kupiti i za održavati. Ti plaćaš prvo ime, brend, pa tek onda vozilo, i to nije slučaj samo sa BMW-om već i sa drugim vozilima. Odnosno uvijek bi kupio prije novog Golfa GTD od novog BMW 118d :)
Upravo sam i pitala o prvom dijelu tvog posta. Dobiju li Tomicevi kupci i 'muziku' (besplatan redovan servis do 100,000km, zamjensko vozilo bez nadoknade, besplatno skladistenje vansezonskih guma, besplatnu montazu i balansiranje sezonskih guma, besplatnu pomoc na cesti, itd.) za svoje pare koje u tom slucaju vrijede (ovisno koliko bi sve to individualno kostalo) ili je auto-zastupnistvo jos jedan sektor pun javasluka koji BiH kupcu ne nudi tu dodatnu vrijednost iako proizvodjac placa distributera za te usluge, te je iz tog razloga kupovina daleko manje smislena od drugih modela koji su jeftiniji i za kupovinu i za odrzavanje?

Nemoj se ti ljutit' na mene sto ja ne volim Golfa, to je stvar ukusa iako ne tvrdim da je Golf lose auto :-D . Nikad nisam vozila ni jedan VW model tako da apsolutno nista ne mogu rec' za njih. I BTW, vise ne vozim BMW, a mozda se nekad vratim. Ovaj novi X4 ne izgleda lose. :-D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#82 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:Jest jest, navela si sve bitne funkcije. Ne znam sta mi je bitnije od ovog sto si navela. :D

Haptika je jedan od kriterija, Golf je tu dosta bolje auto za dosta manje pare. Opet, nista protiv BMW kao marke, odlicna auta. Samo ova mala su otimanje para na znacku.
Madner, koje manje pare? Ovdje pricamo o polovnim autima.

Golf VI 5 godina star kosta isto kao i BMW 1 5 godina star, priblizno isto motorizovan i s priblizno istom opremom. A BMW je nov 5 hiljada eura u prosjeku skuplji.

Ko god gleda realno, Golf VI je apsolutni top auto u toj klasi tog godista, kad se uzme sve u obzir, i drzanje cijene i naknadna prodaja. Ali za te pare ima i za klasu vecih auta i to da biras. A Golf je na kraju krajeva obicno auto. I plus, mene kod nas od Golfa i Audija odbija opasnost od kradje, koja je puno veca nego kod BMWa.

Jbt kaze stavi zeder, kasko, garaza i miran si. :D

A 20 milja maraka koliko kosta dobar Golf, A3, kec, da je 5 godina star i da nije 3 puta okrenuo sat, ne bi sekunde razmisljao sta od toga da uzmem. Zapravo, kec jedini od tih i dolazi u obzir zasto sto, kao i svaki BMW, meni subjetivno, a vidim i jos nekim ovdje prisutnim, nudi ono sto ni jedno drugo auto ne nudi.
emko1234
Posts: 4626
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#83 Re: BMW 118

Post by emko1234 »

keiko, i na ovaj post zadnji sam ti odgovorio na prethodnoj strani.

madner@
Image
uvijek prije ovo

Image

nego ovo. Ovaj novi kec je rijetko ruzan auto
User avatar
madner
Posts: 56828
Joined: 09/08/2004 16:35

#84 Re: BMW 118

Post by madner »

Sta to tacno nudi sto drugi ne nude?
Mjesto za karmin? :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#85 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

AdnanSA wrote:
lavic wrote:Sa "keiko" se moram sloziti, neki se ponasaju kao da kupuju PS a ne auto.
Slažem se u potpunosti . Svi se hvataju kvalitetnijih ili manje kvalietnih materijala instrument table. Pa hajde strućnjaci kako se zovu ti materijali, koje su vrste plastike ili gume u pitanju pa da nešto naučimo. Nego stručnjak vidi da je kod Audija gore to mekano a kod BMW-a tvrdo i odmah ova mekana kao kvalitetnija i bolja. How yes no.
Znaci, Audi A4 B6, izasao 2000. i BMW 3 E46, izasao 97, ko me na tom Audiju uvjeri da bilo gdje, ali pazite BILO GDJE, u kabini Audi ima neki na dodir meksi materijal, ja ga castim ruckom. Znaci nidje veze, sve osim gornjeg dijela table i vrata je ona tvrda plastika, ista na koju su se strucnjaci tako fino posrali na Passatu B6. :roll: Pretinac, vanjski dio kasete na vratima, donji dio table, sve gdje je kod E46 mekana plastika, tu je kod A4 B6 ona skroz tvrda.

I na kraju krajeva kome je to uopste bitno. Auto je prevozno sredstvo a ne modni salon.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#86 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:Sta to tacno nudi sto drugi ne nude?
Mjesto za karmin? :D
Polozaj vozaca bolji nego u bilo kojem drugom autu. Volan i mjenjac bolji nego u bilo kojem drugom normalnom autu. Sinergija polozaja za volanom, sjedista (sportskih), generalno rasporeda komandi, upravljanja, mijenjanja brzina bolje nego na bilo kojem drugom autu. \

Sta nudi Golf VI toliko bolje od Pezoa 308 ili Astre, ili bilo kojeg drugog auta te klase osim sto je u detaljima u svemu bolji, ako izuzmemo imidz i drzanje cijene? Nista posebno. Sta nudi bolje od Insignije, C5, Mondea, itd? Bolji kvalitet zavrsne obrade, i to mozda.
emko1234
Posts: 4626
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#87 Re: BMW 118

Post by emko1234 »

ado-šampion wrote:
AdnanSA wrote:
lavic wrote:Sa "keiko" se moram sloziti, neki se ponasaju kao da kupuju PS a ne auto.
Slažem se u potpunosti . Svi se hvataju kvalitetnijih ili manje kvalietnih materijala instrument table. Pa hajde strućnjaci kako se zovu ti materijali, koje su vrste plastike ili gume u pitanju pa da nešto naučimo. Nego stručnjak vidi da je kod Audija gore to mekano a kod BMW-a tvrdo i odmah ova mekana kao kvalitetnija i bolja. How yes no.
Znaci, Audi A4 B6, izasao 2000. i BMW 3 E46, izasao 97, ko me na tom Audiju uvjeri da bilo gdje, ali pazite BILO GDJE, u kabini Audi ima neki na dodir meksi materijal, ja ga castim ruckom. Znaci nidje veze, sve osim gornjeg dijela table i vrata je ona tvrda plastika, ista na koju su se strucnjaci tako fino posrali na Passatu B6. :roll: Pretinac, vanjski dio kasete na vratima, donji dio table, sve gdje je kod E46 mekana plastika, tu je kod A4 B6 ona skroz tvrda.

I na kraju krajeva kome je to uopste bitno. Auto je prevozno sredstvo a ne modni salon.
Nemoj biti smiješan. Prvo a4 b6 je izasao 2001. A drugo, a4 b6 je izmislio sve za e46 sto se tice kabine. Od kvalitete materijala da izgleda unutrasnjosti. A sto se tice gumiranog dijela instrument table, sta je to majke ti E90 imao gumirano osim gornjeg djela table i rucki na vratima? jesu to vrata od pretinca ispred suvozaca bila gumirana? jesu klinac moj.
Daj nemoj se prosipat. I glupa ti je prica oko gumiranja table. Ja sam imao golfa 1.6 cetvorku. Novu je kupio 2001 na 2002. I ta cetvorka je imala unutra gumiranu tablu ko taj e46 a izasla je 98.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#88 Re: BMW 118

Post by condy »

Keiko wrote:
condy wrote:U svemu tome, BMW i njegov ovlašteni servis ima mnogo bolju računicu od tebe! Sve ste vi to platili, i ništa niste dobili dzabe. S obzirom koliko ste platili, auto ne bi trebalo toliko biti po servisima. Tvoj komsija se vrati sa taksijem ali cijena njegovog servisa je barem duplo jeftinija od tvog, i zbog toga opet se sve svodi na novac, više novca bolja usluga, više novca skuplje auto, u pravilu. Tvoja jedina prednost je što voziš BMW-a u odnosu na komšiju :D .

Puno je drugih vozila koje nude više od BMW, a koja su čak i jeftinija za kupiti i za održavati. Ti plaćaš prvo ime, brend, pa tek onda vozilo, i to nije slučaj samo sa BMW-om već i sa drugim vozilima. Odnosno uvijek bi kupio prije novog Golfa GTD od novog BMW 118d :)
Upravo sam i pitala o prvom dijelu tvog posta. Dobiju li Tomicevi kupci i 'muziku' (besplatan redovan servis do 100,000km, zamjensko vozilo bez nadoknade, besplatno skladistenje vansezonskih guma, besplatnu montazu i balansiranje sezonskih guma, besplatnu pomoc na cesti, itd.) za svoje pare koje u tom slucaju vrijede (ovisno koliko bi sve to individualno kostalo) ili je auto-zastupnistvo jos jedan sektor pun javasluka koji BiH kupcu ne nudi tu dodatnu vrijednost iako proizvodjac placa distributera za te usluge, te je iz tog razloga kupovina daleko manje smislena od drugih modela koji su jeftiniji i za kupovinu i za odrzavanje?

Nemoj se ti ljutit' na mene sto ja ne volim Golfa, to je stvar ukusa iako ne tvrdim da je Golf lose auto :-D . Nikad nisam vozila ni jedan VW model tako da apsolutno nista ne mogu rec' za njih. I BTW, vise ne vozim BMW, a mozda se nekad vratim. Ovaj novi X4 ne izgleda lose. :-D
Sat rada u ovlaštenom Audi servisu u Frankfurtu je 100 eura. I ti kazes da proizvođač to plaća distributeru odnosno serviseru :? :lol:

Održavanje vozila je duplo skuplje u npr. Njemačkoj u odnosu na BiH, i to znam iz prve ruke. Ne ulazim u finansijske mogućnosti Njemca odnosno Bosanca, već samo poredim cijene. Litar jebenog ulja je skuplji duplo. Ovdje je 30 KM castrol 5w30 professional long life III, a tamo 30 eura. Isto ulje! Prema tome, nikad ti nećeš proći jeftinije od nas ovdje :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#89 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

emko1234 wrote: Nemoj biti smiješan. Prvo a4 b6 je izasao 2001. A drugo, a4 b6 je izmislio sve za e46 sto se tice kabine. Od kvalitete materijala da izgleda unutrasnjosti. A sto se tice gumiranog dijela instrument table, sta je to majke ti E90 imao gumirano osim gornjeg djela table i rucki na vratima? jesu to vrata od pretinca ispred suvozaca bila gumirana? jesu klinac moj.
Daj nemoj se prosipat. I glupa ti je prica oko gumiranja table. Ja sam imao golfa 1.6 cetvorku. Novu je kupio 2001 na 2002. I ta cetvorka je imala unutra gumiranu tablu ko taj e46 a izasla je 98.
Hajde Emko nadji mi jedan takav A4, a ja cu ti dovesti E46. Pa da poredimo. Znaci odgovorno tvrdim, na E46, SVE osim oko rucne kocnice je mekana plastika. Gornji dio table, donji dio table, pretinac, vanjski dio kasete u vratima, gornji dio vrata. A izasao 4 godine prije B6. Isto kao okod E90 (i taj pretinac koji tvrdis da nije). Kod B6 je samo gornji dio table i gornji dio vrata, ostalo sve tvrdo ko kamen.

Sta je to, osnovni marketinski slogan Audija zvani "materijali u kabini" pao u vodu. :lol:

Sve ok, jarane, uglavnom se slazem s tobom, ali za tebe ocigledno pored Audija koji i sam vozis ne postoji nista drugo. Odvadi malo.
Last edited by ado-šampion on 23/10/2014 14:50, edited 1 time in total.
iTo
Posts: 923
Joined: 06/06/2013 14:37

#90 Re: BMW 118

Post by iTo »

hatchback je karina izgledom al kupe je vec sminka
pogotovu kabrio

Image


Image
emko1234
Posts: 4626
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#91 Re: BMW 118

Post by emko1234 »

ado-šampion wrote:
emko1234 wrote: Nemoj biti smiješan. Prvo a4 b6 je izasao 2001. A drugo, a4 b6 je izmislio sve za e46 sto se tice kabine. Od kvalitete materijala da izgleda unutrasnjosti. A sto se tice gumiranog dijela instrument table, sta je to majke ti E90 imao gumirano osim gornjeg djela table i rucki na vratima? jesu to vrata od pretinca ispred suvozaca bila gumirana? jesu klinac moj.
Daj nemoj se prosipat. I glupa ti je prica oko gumiranja table. Ja sam imao golfa 1.6 cetvorku. Novu je kupio 2001 na 2002. I ta cetvorka je imala unutra gumiranu tablu ko taj e46 a izasla je 98.
Hajde Emko nadji mi jedan takav A4, a ja cu ti dovesti E46. Pa da poredimo. Znaci odgovorno tvrdim, na E46, SVE osim oko rucne kocnice je mekana plastika. Gornji dio table, donji dio table, pretinac, vanjski dio kasete u vratima, gornji dio vrata. A izasao 4 godine prije B6. Isto kao okod E90 (i taj pretinac koji tvrdis da nije). Kod B6 je samo gornji dio table i gornji dio vrata, ostalo sve tvrdo ko kamen.

Sta je to, osnovni marketinski slogan Audija zvani "materijali u kabini" pao u vodu. :lol:

Sve ok, jarane, uglavnom se slazem s tobom, ali za tebe ocigledno pored Audija koji i sam vozis ne postoji nista drugo. Odvadi malo.
Nemoj molim te. Jedno cijelo ljeto prije par godina sam vozio bmw 330i cabrio. Mozda 2010 godina. Auto je bilo 2003 facelift. Znači znam u bobu to auto i znam tačno šta mu je gumirano, a šta je bila plastika. A otac mi je bio vlasnik 528ia koji je bio 99 godište i koji je nov kupljen.
Auto je imao kombinaciju kože i mahagonija a mogla se uzet kombinacija aluminja i alcantare. Uglavnom i kod tog auta je donji dio kabine bio u tvrdoj plastici a gornji gumiran i negdje presvucen kozom kao recimo komplet tapacirunzi na vratima.
lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#92 Re: BMW 118

Post by lavic »

@emko vidi ovo su zvanicne cijene:

3P71 430d 6/4 2993 190 / 258 aut. 5,7/4,5/4,9 129 (EU6) 38.900,00 € 76.081,79 KM 89.015,69 KM
User avatar
madner
Posts: 56828
Joined: 09/08/2004 16:35

#93 Re: BMW 118

Post by madner »

ado-šampion wrote:
madner wrote:Sta to tacno nudi sto drugi ne nude?
Mjesto za karmin? :D
Polozaj vozaca bolji nego u bilo kojem drugom autu. Volan i mjenjac bolji nego u bilo kojem drugom normalnom autu. Sinergija polozaja za volanom, sjedista (sportskih), generalno rasporeda komandi, upravljanja, mijenjanja brzina bolje nego na bilo kojem drugom autu. \

Sta nudi Golf VI toliko bolje od Pezoa 308 ili Astre, ili bilo kojeg drugog auta te klase osim sto je u detaljima u svemu bolji, ako izuzmemo imidz i drzanje cijene? Nista posebno. Sta nudi bolje od Insignije, C5, Mondea, itd? Bolji kvalitet zavrsne obrade, i to mozda.
:lol:
Pa ti bas citas ove BMW brosure.

Mogu ti reci sta Golf VI i Astra nude sto BMW kec ne nudi: dovoljno prostora za 4 osobe. Kod tog kecine :D sam ja sa svojim skromnim bosanskim gabaritima (193) bio u zadnjoj poziciji za sjediste. No nije lose imati dodatna vrata za kese. :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#94 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

emko1234 wrote: Nemoj molim te. Jedno cijelo ljeto prije par godina sam vozio bmw 330i cabrio. Mozda 2010 godina. Auto je bilo 2003 facelift. Znači znam u bobu to auto i znam tačno šta mu je gumirano, a šta je bila plastika. A otac mi je bio vlasnik 528ia koji je bio 99 godište i koji je nov kupljen.
Auto je imao kombinaciju kože i mahagonija a mogla se uzet kombinacija aluminja i alcantare. Uglavnom i kod tog auta je donji dio kabine bio u tvrdoj plastici a gornji gumiran i negdje presvucen kozom kao recimo komplet tapacirunzi na vratima.
Znaci sinoc sjedio u A4 B6 i "opipavao" materijale, bas da vidim sta je to tu posebno. I razocarao se. Prije 3 dana isto gledao na E46. Prije pola godine sjedio u dva E90 kod Kramara i isto sve ko na E46. Sve osim oko rucne mekana plastika, odnosno upada nokat kad pritisnes. Kad sam u to vrijeme usporedjivao Passat B6 s E90 i E46 po tome, kontam pa i jest Passat po tome los, nisu ga dzaba popljuvali. I onda sjednem u A4 B6 i vidim da nije nista bolje nego u Passatu B6. :-)

Kazem opet, to je meni totalno nebitno, ali ako cemo vec mak na konac, daj da usporedimo.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#95 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:
ado-šampion wrote:
madner wrote:Sta to tacno nudi sto drugi ne nude?
Mjesto za karmin? :D
Polozaj vozaca bolji nego u bilo kojem drugom autu. Volan i mjenjac bolji nego u bilo kojem drugom normalnom autu. Sinergija polozaja za volanom, sjedista (sportskih), generalno rasporeda komandi, upravljanja, mijenjanja brzina bolje nego na bilo kojem drugom autu. \

Sta nudi Golf VI toliko bolje od Pezoa 308 ili Astre, ili bilo kojeg drugog auta te klase osim sto je u detaljima u svemu bolji, ako izuzmemo imidz i drzanje cijene? Nista posebno. Sta nudi bolje od Insignije, C5, Mondea, itd? Bolji kvalitet zavrsne obrade, i to mozda.
:lol:
Pa ti bas citas ove BMW brosure.

Mogu ti reci sta Golf VI i Astra nude sto BMW kec ne nudi: dovoljno prostora za 4 osobe. Kod tog kecine :D sam ja sa svojim skromnim bosanskim gabaritima (193) bio u zadnjoj poziciji za sjediste. No nije lose imati dodatna vrata za kese. :D
Kakve crne brosure. Ja sam dobio taj osjecaj kad sam vozio prvi BMW, 535i, prije nekih 10 godina. Onda prije 10 dana sam vozio E46 330d, isto tako, samo sto je kod trice meni to sve jos izrazenije jer je uzi i nekako je jos vise sve na ruku. A sjedio sam i u 2 keca i daju isti osjecaj.

Uostalom ako ja citam brosure, onda i svi drugi koji pricaju isto sto i ja (prelistaj malo temu) citaju brosure.

Sta ako meni ne treba prostora za 4 osobe? I tvrdis da si u Astri sa svojih 193 cm sjedio normalno nazad? :lol: Pa ja sa svojih 188 dodirujem krov glavom kad se ispravim u vecini auta te klase. I u BMWu trici i Insigniji, ako cemo mak na konac.
emko1234
Posts: 4626
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#96 Re: BMW 118

Post by emko1234 »

lavic wrote:@emko vidi ovo su zvanicne cijene:

3P71 430d 6/4 2993 190 / 258 aut. 5,7/4,5/4,9 129 (EU6) 38.900,00 € 76.081,79 KM 89.015,69 KM
ja ti kazem, stajao ispred europe sigurno citav juli i august i cijena mu je bila 106 000 maraka. Znam da nisam sebi mogao doci, jer osim bijele perla boje, auto je imao neko sasvim prosjecnu opremu. Nista specijalno, dobro sam zapamtio felge od 17 cola.
ado-šampion wrote:
emko1234 wrote: Nemoj molim te. Jedno cijelo ljeto prije par godina sam vozio bmw 330i cabrio. Mozda 2010 godina. Auto je bilo 2003 facelift. Znači znam u bobu to auto i znam tačno šta mu je gumirano, a šta je bila plastika. A otac mi je bio vlasnik 528ia koji je bio 99 godište i koji je nov kupljen.
Auto je imao kombinaciju kože i mahagonija a mogla se uzet kombinacija aluminja i alcantare. Uglavnom i kod tog auta je donji dio kabine bio u tvrdoj plastici a gornji gumiran i negdje presvucen kozom kao recimo komplet tapacirunzi na vratima.
Znaci sinoc sjedio u A4 B6 i "opipavao" materijale, bas da vidim sta je to tu posebno. I razocarao se. Prije 3 dana isto gledao na E46. Prije pola godine sjedio u dva E90 kod Kramara i isto sve ko na E46. Sve osim oko rucne mekana plastika, odnosno upada nokat kad pritisnes. Kad sam u to vrijeme usporedjivao Passat B6 s E90 i E46 po tome, kontam pa i jest Passat po tome los, nisu ga dzaba popljuvali. I onda sjednem u A4 B6 i vidim da nije nista bolje nego u Passatu B6. :-)

Kazem opet, to je meni totalno nebitno, ali ako cemo vec mak na konac, daj da usporedimo.
Ado ja ti kazem ono sto znam iz prve ruke. B6 audi je pravo kvalitetan unutra bez ikakvog pretjerivanja. I ako nije isto kvalitetan ko E46 sigurno nije slabije kvalitete.
User avatar
madner
Posts: 56828
Joined: 09/08/2004 16:35

#97 Re: BMW 118

Post by madner »

Tvrdim da iza mene moze sjesti neko, mozda ne bas mojih dimenzija :D
Ovdje nema teoretske sanse.

Fina auta, nije ti palo na pamet da je to do toga sto imaju daleko iznadprosjecne motore i kubikazu? :D

Odat cu ti tajnu, OPC sa slicnom snagom motora ima bolji polozaj za vozaca. :D
romeomoraprezivjeti
Posts: 1632
Joined: 15/09/2012 14:06
Location: SARAJEVO

#98 Re: BMW 118

Post by romeomoraprezivjeti »

Vidim neki i na konaku bili sinoc,malo se i sjelilo u bmw-u.:-D Hahah,i to sve zbog forumske rasprave?!;-)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#99 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:Tvrdim da iza mene moze sjesti neko, mozda ne bas mojih dimenzija :D
Ovdje nema teoretske sanse.

Fina auta, nije ti palo na pamet da je to do toga sto imaju daleko iznadprosjecne motore i kubikazu? :D

Odat cu ti tajnu, OPC sa slicnom snagom motora ima bolji polozaj za vozaca. :D
Slazem se. U kec iza mene ne moze sjesti niko visi od 170. U vecinu ostalih u toj klasi udobno se na duze ne moze prevesti niko visi od 185. Ja sam isao u Budimpestu nazad u A3, sa svojih 188 i to pola puta, 4 dana sam tako vukao nogu za sobom po gradu, koljeno mi otislo u helac. :D

Nije do toga, naravno to doprinose opcem dojmu, ali ove stvari koje sam nabrojao nemaju veze s tim, jer sve dolaze do izrazaja i kad vozis polako i brzo. OPC U Astri? Kojoj, H? Super, samo da se ubijedim da mi ne smeta polozaj vozaca ko u kombiju . :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#100 Re: BMW 118

Post by mali_milojica »

Qler wrote:Neko voli tu "vezu" sto u kojeg god BMW-a sjednes mislis da si u E30-ki :)

Bez zezancije, ima nesto i u tome, znas da je kod svakog rikverc pored prve, a kod vecine u jednom modelu imas bar na dva razlicita mjesta rikverc... ili tako neke sitnice. Ovako svakog novog BMW-a kad uzmes osjecas se odmah kao u svom...
Nedavno sam sjeo u E46 320d FL model,cini mi se 2002 godiste. Jaran me zamoli da ga izvucem sa dizalice u garazi. Sjedem za volan,Bog me ubio,nista se nije promjenilo od polozaja za volanom E30 iz 84 kojeg sam imao daaaavnooo. Apsolutno isti polozaj. Naravno,sve to izgleda bolje (osim satova koji su isti :D ),ugodnije i na oko i na dodir. To je moje zapazanje.
Slazem se sa emkom,unutrasnjost A3 je bolje uradjena,odnosno unutrasnjost bilo kojeg Audija u odnosu na BMW,u vizuelnom smislu,dok mi je unutrasnjost najnovijeg A3 jedna od najboljih.
Post Reply