#601 Re: Kur'anski ajeti i teme za razmišljanje
Posted: 17/05/2017 01:04
Novi video danas ga postavili na youtube i nasu stranicu na facebooku.
Kršćani, ateiste, agnostici kao i drugi koriste ovaj ajet kako bi kritikovali Islam, muškarci su dominanti a žene ponižene. Ne može se reći da je nasilje nad ženama isključivo prisutna kod Muslimana. Isto tako, nasilje u porodicama predstavlja posebnu problematiku kako na zapadu tako i na istoku. Glavno pitanje ovdje je ipak, da li je navedeni čin opravdan od strane Boga.Yusuf Ali:
Men are the protectors and maintainers of women, because Allah has given the one more (strength) than the other, and because they support them from their means. Therefore the righteous women are devoutly obedient, and guard in (the husband’s) absence what Allah would have them guard. As to those women on whose part ye fear disloyalty and ill-conduct, admonish them (first), (Next), refuse to share their beds, (And last) beat them (lightly); but if they return to obedience, seek not against them Means (of annoyance): For Allah is Most High, great (above you all). (4:34)
Pickthall:
Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for their support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then, if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High Exalted, Great. (4:34)
Shakir:
Men are the maintainers of women because Allah has made some of them to excel others and because they spend out of their property; the good women are therefore obedient, guarding the unseen as Allah has guarded; and (as to) those on whose part you fear desertion, admonish them, and leave them alone in the sleeping-places and beat them; then if they obey you, do not seek a way against them; surely Allah is High, Great. (4:34)
Korkut:
Muškarci vode brigu o ženama zato što je Allah dao prednost jednima nad drugima i zato što oni troše imetke svoje. Zbog toga su čestite žene poslušne i za vrijeme muževljeva odsustva vode brigu o onome o čemu trebaju brigu voditi, jer i Allah njih štiti. A one čijih se neposlušnosti pribojavate, vi posavjetujte, a onda se od njih u postelji rastavite, pa ih i udarite; a kad vam postanu poslušne, onda im zulum ne činite! – Allah je, zaista, uzvišen i velik!
Mlivo:
Ljudi su poglavari ženama, zato što ih je odlikovao Allah jedne nad drugima, i što troše (oni) iz imetaka svojih. Zato su dobre poslušne, čuvarke nevidljivog, zato što (njih) čuva Allah. A one za koje se plašite nepokornosti njihove, pa posavjetujte ih, i ostavite ih u posteljama, i udarite ih. Pa ako vas poslušaju, tad ne tražite protiv njih puta. Uistinu! Allah je Uzvišeni, Veliki.
šarf wrote:Hajde da uzmemo da je sve ono što je ovdje pozitivno rečeno o Kuranu istina.
Šta se sa svom tom istinom može učiniti?
Može li se sa Kuranom oformiti i voditi neko novo pravedno društvo?
Ako bi se neka zajednica vodila ,držala Kurana, i samo Kurana,da li bi Kuran bio dovoljan i da li bi to bilo pravedno društvo?
od primitivnih barabara napraviti najnaprednije drustvo na planeti.Šta se sa svom tom istinom može učiniti?
to je upravo Kur'an i u radio u Muhamemdovo vrijeme, kada je arapske primitivne barbare ucinio najnaprednijom civilizacijom na planeti.Može li se sa Kuranom oformiti i voditi neko novo pravedno društvo?
daAko bi se neka zajednica vodila ,držala Kurana, i samo Kurana,da li bi Kuran bio dovoljan i da li bi to bilo pravedno društvo?
1. Nije. Ljudi dođu do pogrešnog zaključka, uglavnom na osnovu pogrešnog prijevoda 4:24.ultrasarajevo87 wrote:Mir neka je s Vama.
Interesuje me isključivo DVA pitanja.
DA LI JE DOZVOLJEN SEKSUALNI ODNOS U ISLAMU SA ROBINJAMA? (Potkrijepiti odgovore ajetima ili hadisima)
KOLIKO JE GODINA IMALA AIŠA R.A. KAD JE STUPILA U BRAK SA POSLANIKOM? (Potkrijepiti odgovore ajetima ili hadisima)
Btw: Ajeti su mi na prvom mjestu, jer ne mogu uvijek biti siguran da li je hadis dobar ili slab. Ipak je Kur'an riječ Božija, te za mene kao osobu koja samo Allahu na sedždu pada niko ne može u istu rečenicu sa Gospodarom.
U zadnje vrijeme prisutne su česte tendencije kojima se želi osporiti autentičnost primarnih izvora islamske vjere, najvjerodostojnijih zbirki hadisa, Buharijeve i Muslimove. Jedna u nizu tvrdnji koja ide u prilog tome jeste i rasprava o godinama Aiše, r.a., kada se udala za Poslanika, s.a.v.s. Mnogi od tih tekstova, kao i predavanja izvjesnih “daija” poput Adnana Ibrahima i drugih, prevedeni su i na bosanski jezik sa ciljem izazivanja smutnje i podrivanja primarnih izvora islamske vjere, kako bi se autoritet koji Buhari i Muslim imaju među muslimanima podrio i na taj način pripremilo tlo za širenje različitih sektaških učenja, prije svega, šiizma. Na jednu od takvih podvala reagovao je naš poznati daija i profesor islamskog prava Halil Makić. Njegovo reagovanje prenosimo u cijelosti:Idemedosumom wrote:1. Nije. Ljudi dođu do pogrešnog zaključka, uglavnom na osnovu pogrešnog prijevoda 4:24.ultrasarajevo87 wrote:Mir neka je s Vama.
Interesuje me isključivo DVA pitanja.
DA LI JE DOZVOLJEN SEKSUALNI ODNOS U ISLAMU SA ROBINJAMA? (Potkrijepiti odgovore ajetima ili hadisima)
KOLIKO JE GODINA IMALA AIŠA R.A. KAD JE STUPILA U BRAK SA POSLANIKOM? (Potkrijepiti odgovore ajetima ili hadisima)
Btw: Ajeti su mi na prvom mjestu, jer ne mogu uvijek biti siguran da li je hadis dobar ili slab. Ipak je Kur'an riječ Božija, te za mene kao osobu koja samo Allahu na sedždu pada niko ne može u istu rečenicu sa Gospodarom.
2. Iako lažna predaja tvrdi da je imala 6 pri stupanju u brak a 9 za vrijeme prvih intimnih odnosa, na osnovu drugih predaja, koristeći se prostom matematikom, zaključeno je da je Aiša r.a. imala oko 19 godina.
korektno wrote: Nema vjerodostojnijeg historijskog izvora nego što je Kur`an i nema, nakon njega, vjerodostojnijeg historijskog izvora nego što su autentične hadiske zbirke poput sahiha imama Buharije, Muslima i drugih.
Žalosno je kako ti u potpunosti odbacuješ i mogućnost razmišljanja svojom glavom, pa i ovoga puta praviš repliku kopiranjem tuđih tekstova s interneta.korektno wrote:
A mit o vjerodostojnim zbirkama je davno oboren, na drugoj temi sam naveo kako se iste ne mogu dogovoriti koliko je dugo objava trajala, koliko je Poslanik s.a.v.a. imao godina kada je preselio. Ali svi sa sigurnošću znaju koliko je godina imala Aiša r.a. kada joj je Poslanik prvi put u postelju došao.Uistinu! Najgore životinje kod Allaha su gluhi i nijemi - oni koji ne koriste razum.
Navodnih u tvojoj glavi. Kiraet/ucenje je derogirano, ali je propis ostao do Sudnjeg dana, opet po koncezusu islamskih pravnika.Idemedosumom wrote:Kad' se sjetim kad' je Kuduz-paša osuo paljbu po Imranu Hoseinu zbog ne slaganja oko navodnih ajeta o kamenovanju
Pa ljudi stalno pitaju, a mi dajemo svoja mišljenja.Bloo wrote:Moze li me neko prosvijetliti zasto su njene godine i rasprava o istim relevantne za danasnje doba i koja je poenta, ako je ima, ove diskusije prezvakane hiljadu puta...
Ljudi stalno pitaju, isti odgovori se daju i diskusije ponavljaju.Idemedosumom wrote:Pa ljudi stalno pitaju, a mi dajemo svoja mišljenja.Bloo wrote:Moze li me neko prosvijetliti zasto su njene godine i rasprava o istim relevantne za danasnje doba i koja je poenta, ako je ima, ove diskusije prezvakane hiljadu puta...
Relevantno je, jer ako je istina da onaj koji je poslan kao milost svjetovima, koji ima najbolji ahlak, može ohalaliti koitus s devetogodišnjim djetetom, onda se želim ispisati što prije. Ja ipak smatram da su u pitanju laži.
Dogmatski issue u koji kao sto rekoh ne ulazim.ExNihilo wrote:Zašto je nerelevantna? Na primjeru Aiše se, zapravo, prelama suštinsko pitanje sunijske dogme: da li su hadisi mjerodavan izvor vjere, u kojoj mjeri i na koji način, te kakve to implikacije ima na sve od vjerovanja do svakodnevnog života muslimana.
naravno da postoje. ali je pitanje Aishinih godina koristeno za potkusuriti se - odnosno kao Valuta za trgovanje u diskusijama o diskreditiranju vjere, konkretno islamske, kao i onih koji je prakticiraju revnosnije ili manje revnosno, a u svjetlu opceprihvacenih nazora morala pa i zakona. dakle uzorak je: u danasnje doba nezakonite stvari, a Koje se ne nalaze u Kur'anu vec u hadisima - i Koje se isticu kao jedinica mjere vjere - prelamaju, kako to rece Nihilo pitanja mjerodavnih izvora vjere.Bloo wrote:Dogmatski issue u koji kao sto rekoh ne ulazim.ExNihilo wrote:Zašto je nerelevantna? Na primjeru Aiše se, zapravo, prelama suštinsko pitanje sunijske dogme: da li su hadisi mjerodavan izvor vjere, u kojoj mjeri i na koji način, te kakve to implikacije ima na sve od vjerovanja do svakodnevnog života muslimana.
Mene interesuje zasto neko opet i iznova postavlja jedno te isto pitanje, te koje posljedice imaju slijedeci zakljucci po svakodnevni zivot:
- imala je 9 godina
- bila je starija
Ako je imala 9 godina, da li se implicira ili pak potvrduje da je imala seksualne odnose. U oba slucaja (impliciranja i zakljucivanja) kakav to utjecaj ima na svakodnevni zivot muslimana?
Sto nas dovodi opet do: hidden agendas iza ovakvih pitanja.
0 tolerancije gajim prema.tome.
A valjda postoje i drugi slucajevi osim Aishe gdje muslimani mogu diskutovati o hadisima i mjerodavnosti istih po vjerovanje i praksu.
Opet sirite temu ka generalnom.ExNihilo wrote:Kao što rekoh, pitanje se iznova postavlja jer reflektira sizifovsku dilemu za muslimane: ili Muhamed nije moralni paragon kakav vjeruju da jeste ili izvor vjere (hadis) koji određuje većinu životnih pitanja za muslimane nije vjerodostojan onako kako to sunijska doktrina potencira.
Dakle, veoma relevantno, za razliku od većine tema na ovom podforumu. To je suštinsko pitanje, to je hidden agenda, to je ono što žulja muslimane kada pričaju o ovome, a ne želja nekoga da pravda seks sa curicama.
Dopuštaš da tvoj senzibilitet prema ovom drugom utiče na odnos prema raspravi.