#551 Re: Automatski mjenjač - savjeti
Posted: 09/01/2021 15:31
Prosao sam 2x kraj auta u 5-6 min, doduse oba puta sa vozaceve strane. Nisam gledao da li je i kljuc unutra. Auto je bilo na parkingu parkirano.
Tiptronic ti je ovo 5+r, 4+r je bio automatik samo. Vozio sam passata s ovim mjenjacem, nisam imao nekih problemaemotivac wrote: ↑09/01/2021 12:14 Pozz,
može li mi ko reći pomoću slike koji je ovo mjenjač na slici ? Čuo sam da ima automatic 4 + R i 5 + R tip-tronic, i da je lošiji taj 4 + R, da li je to istina?
Na slici je pretpostavljam 5 + R tip-tronic, jer vidim da ima tip-tronic, logično Ili može i 4 + R biti sa tip-tronic ? Stvarno se ne razumijem u automatike. Upitanju je Passat 5+ 1.9 TDI 96kw 2001 god.
I naravno ako je neko imao iskustva sa ovakvim mjenjačem, da mi kaže
Hvala svimaa unaprijeed
Ok hvala ti, a na sta bih trebao obratit paznju prilikom kupovine?dado_ wrote: ↑09/01/2021 15:58Tiptronic ti je ovo 5+r, 4+r je bio automatik samo. Vozio sam passata s ovim mjenjacem, nisam imao nekih problemaemotivac wrote: ↑09/01/2021 12:14 Pozz,
može li mi ko reći pomoću slike koji je ovo mjenjač na slici ? Čuo sam da ima automatic 4 + R i 5 + R tip-tronic, i da je lošiji taj 4 + R, da li je to istina?
Na slici je pretpostavljam 5 + R tip-tronic, jer vidim da ima tip-tronic, logično Ili može i 4 + R biti sa tip-tronic ? Stvarno se ne razumijem u automatike. Upitanju je Passat 5+ 1.9 TDI 96kw 2001 god.
I naravno ako je neko imao iskustva sa ovakvim mjenjačem, da mi kaže
Hvala svimaa unaprijeed
Ne znam je li isti, ali je rucica slicna. Imao ja na A6 4B, auto prodano sa 370 000, benzinac, mjenjac nikad stucnuo nije. Bio je 5 brzina.emotivac wrote: ↑09/01/2021 12:14 Pozz,
može li mi ko reći pomoću slike koji je ovo mjenjač na slici ? Čuo sam da ima automatic 4 + R i 5 + R tip-tronic, i da je lošiji taj 4 + R, da li je to istina?
Na slici je pretpostavljam 5 + R tip-tronic, jer vidim da ima tip-tronic, logično Ili može i 4 + R biti sa tip-tronic ? Stvarno se ne razumijem u automatike. Upitanju je Passat 5+ 1.9 TDI 96kw 2001 god.
I naravno ako je neko imao iskustva sa ovakvim mjenjačem, da mi kaže
Hvala svimaa unaprijeed
Nista isprobaj d i r trebao bi krenuti odmah kod pustanja kocnice, vidi ima li trzanja kad salta brzine u voznji. I probaj manuelni mod, meni nesto nije radio al je jeftin popravak bio ne sjecam se vise...emotivac wrote: ↑10/01/2021 21:16Ok hvala ti, a na sta bih trebao obratit paznju prilikom kupovine?dado_ wrote: ↑09/01/2021 15:58Tiptronic ti je ovo 5+r, 4+r je bio automatik samo. Vozio sam passata s ovim mjenjacem, nisam imao nekih problemaemotivac wrote: ↑09/01/2021 12:14 Pozz,
može li mi ko reći pomoću slike koji je ovo mjenjač na slici ? Čuo sam da ima automatic 4 + R i 5 + R tip-tronic, i da je lošiji taj 4 + R, da li je to istina?
Na slici je pretpostavljam 5 + R tip-tronic, jer vidim da ima tip-tronic, logično Ili može i 4 + R biti sa tip-tronic ? Stvarno se ne razumijem u automatike. Upitanju je Passat 5+ 1.9 TDI 96kw 2001 god.
I naravno ako je neko imao iskustva sa ovakvim mjenjačem, da mi kaže
Hvala svimaa unaprijeed
Kakav "test" uraditi ? I da li dijagnostika moze da pokaze neki kvar na mjenjacu ako ima? Laik sam po tom pitanju pa zato pitam
Ok drug hvala ti na savjetu punodado_ wrote: ↑11/01/2021 16:16Nista isprobaj d i r trebao bi krenuti odmah kod pustanja kocnice, vidi ima li trzanja kad salta brzine u voznji. I probaj manuelni mod, meni nesto nije radio al je jeftin popravak bio ne sjecam se vise...
Neće mu ništa biti, kod novih automatika čak i kad stojiš na semaforu s upaljenim autom i hapliciraš ili ti ga stisneš kočnicu, nakon 2 sekunde elektronika "odvoji" mjenjač i auto se ponaša isto ko da je u N ili P.
Hoce ugasit ce ti se ako se ne kreće, ali se nece upaliti osim ako nije u P ili N.emko1234 wrote: ↑13/01/2021 15:21Neće mu ništa biti, kod novih automatika čak i kad stojiš na semaforu s upaljenim autom i hapliciraš ili ti ga stisneš kočnicu, nakon 2 sekunde elektronika "odvoji" mjenjač i auto se ponaša isto ko da je u N ili P.
Tako ti je i s gašenjem auta, kod mene nema brave nego je paljenje na dugme - keyless. Auto se neće ugasiti ako nije u P ili N. Mogu stiskat do prekosutra. Ali kod auta koje imaju konvencionalni način paljenja ili ti ga ključ, auto ugasiš normalno. S tim što ga ne mereš upaliti dok mjenjač ne gurneš u P. Izbaci ti na bordu uputstvo, apply break and put gear selector in P position (tako nešto).
Na dugme se neće ugasiti, na ključ hoće. Kad pritisneš dugme a nije u P ili N, izbaci poruku.RagibUzoriti wrote: ↑13/01/2021 20:17Hoce ugasit ce ti se ako se ne kreće, ali se nece upaliti osim ako nije u P ili N.emko1234 wrote: ↑13/01/2021 15:21Neće mu ništa biti, kod novih automatika čak i kad stojiš na semaforu s upaljenim autom i hapliciraš ili ti ga stisneš kočnicu, nakon 2 sekunde elektronika "odvoji" mjenjač i auto se ponaša isto ko da je u N ili P.
Tako ti je i s gašenjem auta, kod mene nema brave nego je paljenje na dugme - keyless. Auto se neće ugasiti ako nije u P ili N. Mogu stiskat do prekosutra. Ali kod auta koje imaju konvencionalni način paljenja ili ti ga ključ, auto ugasiš normalno. S tim što ga ne mereš upaliti dok mjenjač ne gurneš u P. Izbaci ti na bordu uputstvo, apply break and put gear selector in P position (tako nešto).
Provjeri to malo bolje
Ne lupaj ziv bio kad ne znas o cemu pisemoJuka Jebach wrote: ↑14/01/2021 10:41 Ugasi se auto ali ne da kljuc, pa moras upaliti staviti u P i ugasiti da bi izvadio kljuc.
O cemu ti, vozim DSG 2 godine vec. Zaustavim auto i ugasim dok je u D i ne mogu izvuci kljuc.RagibUzoriti wrote: ↑14/01/2021 11:01Ne lupaj ziv bio kad ne znas o cemu pisemoJuka Jebach wrote: ↑14/01/2021 10:41 Ugasi se auto ali ne da kljuc, pa moras upaliti staviti u P i ugasiti da bi izvadio kljuc.
Pisali smo o vozilu sa keyless.Juka Jebach wrote: ↑14/01/2021 11:08O cemu ti, vozim DSG 2 godine vec. Zaustavim auto i ugasim dok je u D i ne mogu izvuci kljuc.RagibUzoriti wrote: ↑14/01/2021 11:01Ne lupaj ziv bio kad ne znas o cemu pisemoJuka Jebach wrote: ↑14/01/2021 10:41 Ugasi se auto ali ne da kljuc, pa moras upaliti staviti u P i ugasiti da bi izvadio kljuc.
Pise i za jedno i za drugoRagibUzoriti wrote: ↑14/01/2021 11:32Pisali smo o vozilu sa keyless.Juka Jebach wrote: ↑14/01/2021 11:08O cemu ti, vozim DSG 2 godine vec. Zaustavim auto i ugasim dok je u D i ne mogu izvuci kljuc.
Kontas?
Dajem mogućnost da si u pravu. Trenutno auto keyless. Auto prije, ključ je onaj pop up, audi a4 b8 u pitanju. Mozda se fakat ne moze izvuc kljuc kod auta koja imaju kljucJuka Jebach wrote: ↑14/01/2021 11:08O cemu ti, vozim DSG 2 godine vec. Zaustavim auto i ugasim dok je u D i ne mogu izvuci kljuc.RagibUzoriti wrote: ↑14/01/2021 11:01Ne lupaj ziv bio kad ne znas o cemu pisemoJuka Jebach wrote: ↑14/01/2021 10:41 Ugasi se auto ali ne da kljuc, pa moras upaliti staviti u P i ugasiti da bi izvadio kljuc.
Citroen i pežo s onim sekvencijalnim karina mjenjačima što imaju R N A M modove, najnormalnije ugasiš auto u bilo kojem i izvadiš ključ.Qler wrote: ↑14/01/2021 11:13 Ja jos nisam sjeo u automatik da mozes izvuci kljuc dok ga ne stavis u P... od onih iz 80-ih godina do najnovijih koji imaju kljuc (ili da ga mozes ugasiti na dugme dok nije u P)
Jedino Citroen ima ono svoje smece MND tako nekako pise. Tu ga ostavis u N i moras rucnu povuci.. ali to je sranje svoje klase
Sad kad se sjetim, vozio sam Grand Cheerokija, 2005 godište. Moglo se isto uradit.sime_cipol wrote: ↑14/01/2021 15:31 Ja sam davno imao auto, doduše sa starim automatikom, mozemo reci relativno primitivan. Mogao si ugasiti auto u D, mogao si izvuci kljuc. Upaliti nisi mogao ako nije u P ili N.
ne moze se izvuc kljuc na jeepu ako nije u P,mozes ugasiti.emko1234 wrote: ↑14/01/2021 15:32Sad kad se sjetim, vozio sam Grand Cheerokija, 2005 godište. Moglo se isto uradit.sime_cipol wrote: ↑14/01/2021 15:31 Ja sam davno imao auto, doduše sa starim automatikom, mozemo reci relativno primitivan. Mogao si ugasiti auto u D, mogao si izvuci kljuc. Upaliti nisi mogao ako nije u P ili N.