FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Sarajevski
Posts: 345
Joined: 19/11/2005 12:25
Location: Sarajevo
Contact:

#51 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Sarajevski »

RABLJENI Fiat Punto: tko kaže da su Fiati loši...

Mnogi misle da Fiat radi nekvalitetne aute i to je jedna od netočnih dogmi, koju mnogu uzimaju zdravo za gotovo. Naime, većina vlasnika Punta, kakvog testiramo, je zadovoljna. To više vrijedi za mehaniku, nego elektroniku. Punto prve generacije je krajem 1993. naslijedio uspješnog Una.

Osvojio je titulu ‘Europskog auta 1995. godine’ te se uspješno prodavao do kraja 1999. Tada je stigao model druge generacije, koji se nastavio proizvoditi i nakon 2005. kad je predstavljen Grande Punto, a sada se, kao Punto Classico, proizvodi u Kragujevcu. Polo, Corsa i Fiesta nešto su solidniji, ali ni Punto nije loš, ako se dobro održava. Karoserija je osjetno čvršća nego kod prethodnog modela i svojedobno je zaslužila četiri zvjezdice po Euro-NCAP testu. Noviji modeli, posebice nakon 2004., imaju i vrlo dobru antikorozivnu zaštitu. Svejedno, treba temeljito pregledati je li karoserija imala oštećenje, a bilo bi dobro da je boja izvorna.

Dojam pogoršava kruta plastika, koja je kod slabijih primjeraka sklona vibriranju, spojka teško izdrži više od 80.000 km, pumpa goriva ni toliko (posebice ako se često vozi na rezervi), zbog previsokog napona instalacije često pregaraju žaruljice (Fiatova boljka), elektronika može stvarati probleme, ali osnovna je mehanika vrlo dobra.

Posebice benzinski motori, kojima su, uz pumpu goriva, osjetljivi brtvilo glave i pumpa rashladne tekućine. Najveća je vrlina jeftino održavanje, što je zasluga jednostavne koncepcije i jeftinih dijelova. Zbog toga, kod rabljenih primjeraka, s osnovnim benzincem, ne bi trebalo biti iznenađenja. Treba izbjegavati dizelske modele 1.3 MJT iz prve serije, koji su isforsirani i nisu osobito trajni, a znatno su skuplji.

Nije preporučljiv ni 16-ventilski benzinac 1.2, jer je nepouzdaniji i skuplji za održavanje. Preporučljivo je pogledati stanje prednjih diskova, amortizera i ispušnog sustava, jer kod loše vožnje ti dijelovi prvi dođu na udar. Provjerite i zazor u kuglastim zglobovima, hvatanje spojke i funkcioniranje mehanizma za pomicanje sjedala. Testni je model u devet godina prešao 113.000 km i još je u dobrom stanju.

Činjenice da je spojka još izvorna, a stražnji ispušni lonac mijenjan samo jednom, ukazuju na dobru vožnju i održavanje. Motor dobro vuče, radi ravnomjerno i ne dimi, a ovjes i kočnice ne izazivaju trešnje i zanošenje. Za manje od tri tisuće eura dobiva se dobar auto, povoljne potrošnje i jednostavnog održavanja.
Osnovni benzinac najbolji izbor

Jednostavan, solidan i pouzdan četverocilindarski benzinac, razmjerno velikog obujma (1242 ccm), najčešći je u osnovnoj izvedbi sa 60 KS. Ta je verzija preporučljivija i pouzdanija od 16-ventilske sa 80 KS. Uz normalno održavanje, bez većih problema može prijeći više od 200.000 km. Obratite pozornost na propuštanje ulja, na karteru, semerinzima i poklopcu ventila. Preporučljivo je izmijeniti zupčasti remen, zajedno s napinjačem i pratećim valjkom, a na 100.000 km preventivno i pumpe rashladne tekućine i goriva te lambda sondu.

Slobodna Dalmacija
User avatar
Qler
Posts: 23715
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#52 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Qler »

Ima li ista na sta ne treba obratiti paznju :D:D
Sarajevski
Posts: 345
Joined: 19/11/2005 12:25
Location: Sarajevo
Contact:

#53 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Sarajevski »

pa valjda to tako treba kada se kupuje polovan auto, to su osnovne stvari na koje treba obratiti paznju kod svakog auta...
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#54 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

Sarajevski wrote:RABLJENI Fiat Punto: tko kaže da su Fiati loši...

Mnogi misle da Fiat radi nekvalitetne aute i to je jedna od netočnih dogmi, koju mnogu uzimaju zdravo za gotovo. Naime, većina vlasnika Punta, kakvog testiramo, je zadovoljna. To više vrijedi za mehaniku, nego elektroniku. Punto prve generacije je krajem 1993. naslijedio uspješnog Una.

Osvojio je titulu ‘Europskog auta 1995. godine’ te se uspješno prodavao do kraja 1999. Tada je stigao model druge generacije, koji se nastavio proizvoditi i nakon 2005. kad je predstavljen Grande Punto, a sada se, kao Punto Classico, proizvodi u Kragujevcu. Polo, Corsa i Fiesta nešto su solidniji, ali ni Punto nije loš, ako se dobro održava. Karoserija je osjetno čvršća nego kod prethodnog modela i svojedobno je zaslužila četiri zvjezdice po Euro-NCAP testu. Noviji modeli, posebice nakon 2004., imaju i vrlo dobru antikorozivnu zaštitu. Svejedno, treba temeljito pregledati je li karoserija imala oštećenje, a bilo bi dobro da je boja izvorna.

Dojam pogoršava kruta plastika, koja je kod slabijih primjeraka sklona vibriranju, spojka teško izdrži više od 80.000 km, pumpa goriva ni toliko (posebice ako se često vozi na rezervi), zbog previsokog napona instalacije često pregaraju žaruljice (Fiatova boljka), elektronika može stvarati probleme, ali osnovna je mehanika vrlo dobra.

Posebice benzinski motori, kojima su, uz pumpu goriva, osjetljivi brtvilo glave i pumpa rashladne tekućine. Najveća je vrlina jeftino održavanje, što je zasluga jednostavne koncepcije i jeftinih dijelova. Zbog toga, kod rabljenih primjeraka, s osnovnim benzincem, ne bi trebalo biti iznenađenja. Treba izbjegavati dizelske modele 1.3 MJT iz prve serije, koji su isforsirani i nisu osobito trajni, a znatno su skuplji.

Nije preporučljiv ni 16-ventilski benzinac 1.2, jer je nepouzdaniji i skuplji za održavanje. Preporučljivo je pogledati stanje prednjih diskova, amortizera i ispušnog sustava, jer kod loše vožnje ti dijelovi prvi dođu na udar. Provjerite i zazor u kuglastim zglobovima, hvatanje spojke i funkcioniranje mehanizma za pomicanje sjedala. Testni je model u devet godina prešao 113.000 km i još je u dobrom stanju.

Činjenice da je spojka još izvorna, a stražnji ispušni lonac mijenjan samo jednom, ukazuju na dobru vožnju i održavanje. Motor dobro vuče, radi ravnomjerno i ne dimi, a ovjes i kočnice ne izazivaju trešnje i zanošenje. Za manje od tri tisuće eura dobiva se dobar auto, povoljne potrošnje i jednostavnog održavanja.
Osnovni benzinac najbolji izbor

Jednostavan, solidan i pouzdan četverocilindarski benzinac, razmjerno velikog obujma (1242 ccm), najčešći je u osnovnoj izvedbi sa 60 KS. Ta je verzija preporučljivija i pouzdanija od 16-ventilske sa 80 KS. Uz normalno održavanje, bez većih problema može prijeći više od 200.000 km. Obratite pozornost na propuštanje ulja, na karteru, semerinzima i poklopcu ventila. Preporučljivo je izmijeniti zupčasti remen, zajedno s napinjačem i pratećim valjkom, a na 100.000 km preventivno i pumpe rashladne tekućine i goriva te lambda sondu.

Slobodna Dalmacija
SMECE..prije bi kupio beverly 250i za voznju preko ljeta i izvadio mjesecnu za gradski prijevoz nego kupio ovo nazovimo ga autom..uz normalno odrzavanje moze prijeci i vise od 200 000km?hahahahhahaahhaha..isto ko da moze prijeci 500 milja pa oni to naglasavaju..dvice su uz nenormalno odrzavanje prelazile po 300 milja... talijanski genijalci
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#55 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

Kupi "dvicu" jarane, pa prelazi tristo hiljada, nemoj da mu slučajno otvoriš haubu...mislim čemu takvi komentari puni ljutnje i mržnje :roll:
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#56 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

530i wrote:Kupi "dvicu" jarane, pa prelazi tristo hiljada, nemoj da mu slučajno otvoriš haubu...mislim čemu takvi komentari puni ljutnje i mržnje :roll:
ljutnja i mrznja? ja bi prije rekao sam realan komentar na text iz ovih novina gdje testiran punto..ako ti iz ovoga mozes zakljucit da je to dobar i kvalitetan auto jbg,onda izvini..do moje je percepcije..
a dvica mi ne treba..imam nesto novije iz vau ve programa :D :D
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#57 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Nemoj ba tako Emko, daleko si ti valjda intelektom od ovih trolova, nadam se... :D
Onaj što je ranije pitao za akumulator, dovoljan ti je onaj 55 miliampera...
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#58 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

Ako je tebi dobar auto "dvica" koja može preći 300.000 km uz sjajne performanse i još bolju udobnost, onda super (za tebe).
Tekst je loš, ali ne u smislu u kojem ti misliš, nego se radi o tipičnom serendanju hrvatskih nazovi novinarčića (A od njih su gori jedino bosanci) od kojih neki imaju i titule prof.dr. pa se time hvale po internetu (valjda ih njihovi poznanici i kolege ne mogu shvatiti ozbiljno).

Jedino što je realno napisano je

Za manje od tri tisuće eura dobiva se dobar auto, povoljne potrošnje i jednostavnog održavanja.


A sad neko izabere za manje od tri tisuće eura dvicu '90 godina sa dubokim karambolkama, a neko punto mlađi 15 godina, koji uz sve to je i brži i sigurniji i udobniji, pa i jeftiniji za održavanje ako se kupi auto kojem nije duša izvađena...svako ima svoje veselje!
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#59 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

530i* ja ne znam kako ti mozes pricat o kompetetnosti nekoga ko ocito radi svoj posao ne honorarno nego za redovnu platu..dakle nije dosao tu na lijepe oci nego vjerovatno zna ponesto o autima..ja ti govorim ono sto ja znam o tom fiatu plus to sto sam sad procitao..osim toga rijec je o autu koje svakodnevno vidjamo po gradu i koje nije sveto slovo..nego prosjecan gradski autic koji se ocigledno nije pokazao..iznosim svoje misljenje koje mozda nije objektivno 100% al s obzirom na iskustvo mislim da je realno..
golf 2 je bio auto koje je obiljezio jedan period u cijeloj europi i mislim da je smijesno uporedjivat ta dva auta na bilo kojem nivou..a ako tebi toliko para oci to sto sam napisao mozda da promjenis nick u punto umjesto 530i jer je ocigledno da ni ti nisi bas najobjektivniji..
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#60 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

emko wrote:ja ti govorim ono sto ja znam o tom fiatu plus to sto sam sad procitao
emko wrote:SMECE..prije bi kupio beverly 250i za voznju preko ljeta i izvadio mjesecnu za gradski prijevoz nego kupio ovo nazovimo ga autom..uz normalno odrzavanje moze prijeci i vise od 200 000km?hahahahhahaahhaha..isto ko da moze prijeci 500 milja pa oni to naglasavaju..dvice su uz nenormalno odrzavanje prelazile po 300 milja... talijanski genijalci
Gdje si učio to što znaš i gdje si čitao?

O kompetentnosti nazovi novinara mogu govoriti jer su napisali kamaru gluposti, a izostavili jedinu fabričku grešku koju punto ima, a to je elektirčni servo volan koji crkne skoro na svakome. To meni govori da oni nemaju pojma o čemu pišu i da su vjerovatno iskoristili korupciju i došli na to mjesto gdje jesu, a to je da pišu o automobilima. Pa koliko je samo prof.dr. Marušić napisao gluposti, nedovoljan je i čitavn internet za njegove bisere... :roll:

Dakle u tekstu se navodi, a što ja smatram da je neistina ili u najbolje slučaju poluistina;
-spojka teško izdrži više od 80.000 km, pumpa goriva ni toliko (posebice ako se često vozi na rezervi),
-osnovna je mehanika vrlo dobra.Posebice benzinski motori, kojima su, uz pumpu goriva, osjetljivi brtvilo glave i pumpa rashladne tekućine,
-Zbog toga, kod rabljenih primjeraka, s osnovnim benzincem, ne bi trebalo biti iznenađenja. Treba izbjegavati dizelske modele 1.3 MJT iz prve serije, koji su isforsirani i nisu osobito trajni, a znatno su skuplji,
-Nije preporučljiv ni 16-ventilski benzinac 1.2, jer je nepouzdaniji i skuplji za održavanje,

Da neko može ozbiljno i odgovorno tvrditi gore navedeno mora imati vozni park Puntića, držati servis Fiat deset i više godina, ili barem sa nekoliko njih uraditi hard-testove od po 100.000 km. A ovako napamet pisati gluposti kod iole pismenih ljudi koji prate automobilizam daje za rezultat prezir i šprdanje sa takvim personama. Kad neko napiše da ponajbolji motor od malih dizelaša u zadnjih desetak godina (a to je upravo 1.3 mjt fiat) nevalja, a i uporno kopira rečenicu o 1.2 16v motoru da je nepouzdan onda je to jasan znak da se radi o prepisivaču kojeg je zaposlio amidžić da mu popunjava novinu po potrebi...
User avatar
Azamo
Posts: 556
Joined: 05/07/2007 17:33
Location: GPS signal lost...
Contact:

#61 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Azamo »

Qler wrote:Ima li ista na sta ne treba obratiti paznju :D:D

Najjači komentar :thumbup: :thumbup: :thumbup:
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#62 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

par prijatelja mi je imalo to auto..motor koji on toliko fali je 1.2 fire sa 60 ks a drug mi sad ima 1.9jtd mislim da je 2004 god..a drugarica mi ima grande punta s tim 1.3 multijet motorom koji sam licno vozio milion puta..i evo sta cu ti reci..nijedno od tih auta ne bi uzeo ko poklon a kamoli kupio..1.3 mjet koji je po tebi jedan od najboljih dizelasa u toj klasi po gradu trosi 7,4 litra prosjek sa 73 il 75 ks nisam siguran koliko ima..a moj audi sa 175 ks i vise od 500kg viska po gradu u prosjeku trosi oko litar vise normalne voznje?sta ti to govori..na otvorenom je situacija malo bolja..za auto koje je staro nekih 4 godine uzasno je nekvalitetan..od sitnica u unutrasnojsti do tipki blaupunkt audio sistema pa do board kompjutera koje ne da je zastario..jedino sto mu ja priznam je da lijep na oko..auto je novo uzela u autocommercu..u prvi da ubacis trebas imat snage ko hulk,mjenjac ima duge hodove i nije bas preprecizan..okretomjer je bazdaren do 7000rpm sto pokazuje koliko talijani stede,da ne bi slucajno pravili dva sata..jedan za dizela jedan za benzinca..kad svi znamo da je dizelima blokada na 5100rpm..hocu dalje nabrajat?
da se vratimo na prosle generacije..servo pumpa u city modu radi overtime a nije bas kvalitetna pa vrlo cesto ode..al to si i sam rekao..podvozje je osjetljivo na nase ceste pa cesto nesto udara iz tockova..1.9jtd koji koliko,90 il 100ks nije ni blizu recimo tdi-iju u polu koji ima isto 100ks-pd..dakle polo ga jede..izgled..prosjecan..performanse-prosjek,kvaliteta ispod prosjeka..jel dovoljno?nisam fan ni francuza al znas sta je clioII za tog punta iz 2004 god?izmislio sve,al bukvalno..
novinari?dosta ih sere al ako je covjek vec iznio sve cinjenice u jednom od tiraznijih magazina u hrvatskoj vjerovatno je malo istrazivao prije nego je napisao ovaj text..
User avatar
zateznistub
Posts: 15519
Joined: 29/07/2010 13:55
Location: Down Under

#63 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zateznistub »

Posebn su mi cudni tipovi koji porede Audi i fiat punto. A onom nicku shto pljuje fiata a fali g2: ma sta znaju talijani koji prave ferarije, maseratije i ostale kante. drz'se ti svoje trabakule g2 i uzivaj u voznji, prokuhavanju na +30, i divnom sjecaju kao da se sjedis direktno na asfaltu.Pogotovo komentar tipa ne moze preci 300k km, pa mislis li ti mijenjati vise auto ako predjes 200k 250k km

Za one koji vole punta:
ono sto sam ja procitao (a porilicno jesam) kazu ljudi da je masina 1.2 malo preslaba za karoseriju te tezine.
1.9jtd (Jet Turbo-Diesel) kazu da je najbolji td motor dizajniran do tada, po mome misljenju nije neki stedisa ali ako hocete malo bolju startnost, poprilicnu brzinu sa ovim autom e onda bibi mora malo i cugnuti
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#64 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

zateznistub wrote:Posebn su mi cudni tipovi koji porede Audi i fiat punto. A onom nicku shto pljuje fiata a fali g2: ma sta znaju talijani koji prave ferarije, maseratije i ostale kante. drz'se ti svoje trabakule g2 i uzivaj u voznji, prokuhavanju na +30, i divnom sjecaju kao da se sjedis direktno na asfaltu.Pogotovo komentar tipa ne moze preci 300k km, pa mislis li ti mijenjati vise auto ako predjes 200k 250k km

Za one koji vole punta:
ono sto sam ja procitao (a porilicno jesam) kazu ljudi da je masina 1.2 malo preslaba za karoseriju te tezine.
1.9jtd (Jet Turbo-Diesel) kazu da je najbolji td motor dizajniran do tada, po mome misljenju nije neki stedisa ali ako hocete malo bolju startnost, poprilicnu brzinu sa ovim autom e onda bibi mora malo i cugnuti
jesi dobar sefe?ko vozi g2? mislio sam da je iz mog posta ocito da vozim audi..da,talijani prave ferarije maseratije i ostale kante al stvarno se moze stavit znak jednako izmedju tih auta? moras da probas nesto bolje od fiata da bi mogo da nastavis da se klanjas fabrica automobili italia torino :D
User avatar
zateznistub
Posts: 15519
Joined: 29/07/2010 13:55
Location: Down Under

#65 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zateznistub »

Na tebe sam mislio kad sam rekao da se audi i fiat punto ne mogu porediti ni po cemu, jer nisu ista klasa i mislim to, kapiras? Sefe? A sto se tice tvog misljenja, nacija koja pravi navedene marke logikom svari ne prave ni lose fiate.
Isto tako, koje je lose francusko ili njemacko auto (model ili marka)? Prave li britanci losa kola, sumnjam.
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#66 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

zateznistub wrote:Na tebe sam mislio kad sam rekao da se audi i fiat punto ne mogu porediti ni po cemu, jer nisu ista klasa i mislim to, kapiras? Sefe? A sto se tice tvog misljenja, nacija koja pravi navedene marke logikom svari ne prave ni lose fiate.
Isto tako, koje je lose francusko ili njemacko auto (model ili marka)? Prave li britanci losa kola, sumnjam.
ti mora da vozis fiata..ne znam jesi ti ukapiro al ja sam poredio potrosnju a ne auta..apsurdno je razmisljat da nacija koja pravi ferari mora nuzno da pravi sve dobra auta..i svabe imaju merc vw bmw pa je opel karina :D tako to hoda..
User avatar
Better Man
Posts: 16847
Joined: 01/10/2006 20:10

#67 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Better Man »

emko1234 wrote:
zateznistub wrote:Na tebe sam mislio kad sam rekao da se audi i fiat punto ne mogu porediti ni po cemu, jer nisu ista klasa i mislim to, kapiras? Sefe? A sto se tice tvog misljenja, nacija koja pravi navedene marke logikom svari ne prave ni lose fiate.
Isto tako, koje je lose francusko ili njemacko auto (model ili marka)? Prave li britanci losa kola, sumnjam.
ti mora da vozis fiata..ne znam jesi ti ukapiro al ja sam poredio potrosnju a ne auta..apsurdno je razmisljat da nacija koja pravi ferari mora nuzno da pravi sve dobra auta..i svabe imaju merc vw bmw pa je opel karina :D tako to hoda..
Emko ne znam dali mislis ozbiljno ili se zezas za Opel, ali cu ti reci Da nova Opel Astra je svemirski brod u odnosu na Golfa 6 ili Audi 3, Isto tako Opel Insignia je svemirski brod u odnosu na obje verzije Passta, standardnu i CC. Onaj ko kupi Golfa 6 pored nove Opel Astre, ili novog Megana ili Peugoeta 308, taj baca novac u vjetar.
User avatar
zateznistub
Posts: 15519
Joined: 29/07/2010 13:55
Location: Down Under

#68 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by zateznistub »

Better Man wrote:
emko1234 wrote:
zateznistub wrote:Na tebe sam mislio kad sam rekao da se audi i fiat punto ne mogu porediti ni po cemu, jer nisu ista klasa i mislim to, kapiras? Sefe? A sto se tice tvog misljenja, nacija koja pravi navedene marke logikom svari ne prave ni lose fiate.
Isto tako, koje je lose francusko ili njemacko auto (model ili marka)? Prave li britanci losa kola, sumnjam.
ti mora da vozis fiata..ne znam jesi ti ukapiro al ja sam poredio potrosnju a ne auta..apsurdno je razmisljat da nacija koja pravi ferari mora nuzno da pravi sve dobra auta..i svabe imaju merc vw bmw pa je opel karina :D tako to hoda..
Emko ne znam dali mislis ozbiljno ili se zezas za Opel, ali cu ti reci Da nova Opel Astra je svemirski brod u odnosu na Golfa 6 ili Audi 3, Isto tako Opel Insignia je svemirski brod u odnosu na obje verzije Passta, standardnu i CC. Onaj ko kupi Golfa 6 pored nove Opel Astre, ili novog Megana ili Peugoeta 308, taj baca novac u vjetar.
Ma jok :) bosnjo zna samo za wv (uz duzno postovanje) ali svarno, kako ti rece, pored ovim ladja dati pare za G6 je blago receno cudo...
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#69 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen »

Image
Image


evo emko,vidi jel isti obrtomjer na diesel verziji i benzincu fiata:-) prva slika diesel,druga benzinac i mojne vise zajebavat posten svijet,opet ti ponavljam :arrow: nisu svi babini sinovi kao ti,nemam nista protiv tebe,da bog da ti vozao Bentleya sto se mene tice ali nemoj raju ponizavati sa svojim izjavama,to je kanta,ja nebih uzeo fiata ni za poklon,OK ali to zadrzi za sebe.Mnogo je vise ljudi,pogotovo ovdje u bosni koji mogu sebi priustiti fiata nego audia. fiat ima takvu politiku proizvodnje jeftinijih,pristupacnijih automobila,pa ni audi nije bio premium u startu,to je postao tek prije nekoliko godina i kvalitet audia nije bio na zavidnom nivou kad se malo vratis u proslost...ali hvala bogu,danas svi prave dobra auta :sax: :sax:
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#70 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

emko1234 wrote:par prijatelja mi je imalo to auto..motor koji on toliko fali je 1.2 fire sa 60 ks a drug mi sad ima 1.9jtd mislim da je 2004 god..a drugarica mi ima grande punta s tim 1.3 multijet motorom koji sam licno vozio milion puta..i evo sta cu ti reci..nijedno od tih auta ne bi uzeo ko poklon a kamoli kupio..1.3 mjet koji je po tebi jedan od najboljih dizelasa u toj klasi po gradu trosi 7,4 litra prosjek sa 73 il 75 ks nisam siguran koliko ima..a moj audi sa 175 ks i vise od 500kg viska po gradu u prosjeku trosi oko litar vise normalne voznje?sta ti to govori..na otvorenom je situacija malo bolja..za auto koje je staro nekih 4 godine uzasno je nekvalitetan..od sitnica u unutrasnojsti do tipki blaupunkt audio sistema pa do board kompjutera koje ne da je zastario..jedino sto mu ja priznam je da lijep na oko..auto je novo uzela u autocommercu..u prvi da ubacis trebas imat snage ko hulk,mjenjac ima duge hodove i nije bas preprecizan..okretomjer je bazdaren do 7000rpm sto pokazuje koliko talijani stede,da ne bi slucajno pravili dva sata..jedan za dizela jedan za benzinca..kad svi znamo da je dizelima blokada na 5100rpm..hocu dalje nabrajat?
da se vratimo na prosle generacije..servo pumpa u city modu radi overtime a nije bas kvalitetna pa vrlo cesto ode..al to si i sam rekao..podvozje je osjetljivo na nase ceste pa cesto nesto udara iz tockova..1.9jtd koji koliko,90 il 100ks nije ni blizu recimo tdi-iju u polu koji ima isto 100ks-pd..dakle polo ga jede..izgled..prosjecan..performanse-prosjek,kvaliteta ispod prosjeka..jel dovoljno?nisam fan ni francuza al znas sta je clioII za tog punta iz 2004 god?izmislio sve,al bukvalno..
novinari?dosta ih sere al ako je covjek vec iznio sve cinjenice u jednom od tiraznijih magazina u hrvatskoj vjerovatno je malo istrazivao prije nego je napisao ovaj text..
:lol: :lol: :lol:
hoćeš opet da se raspravljamo oko PD smeća? :dance:
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#71 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

8-ventilski motor je elastičniji, pouzdaniji i dugovječniji od 16-ventilskog, koji ima bolja ubrzanja i veću krajnju brzinu te je elastičniji.
:?: :?: :?: :?: :?:

a evo o kakvom se novinaru radi, to je samo jedan od mnogih primjera i lupanja, 1,6 VW motor je uzet kao primjer isto...
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#72 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

citroen wrote:Image
Image


evo emko,vidi jel isti obrtomjer na diesel verziji i benzincu fiata:-) prva slika diesel,druga benzinac i mojne vise zajebavat posten svijet,opet ti ponavljam :arrow: nisu svi babini sinovi kao ti,nemam nista protiv tebe,da bog da ti vozao Bentleya sto se mene tice ali nemoj raju ponizavati sa svojim izjavama,to je kanta,ja nebih uzeo fiata ni za poklon,OK ali to zadrzi za sebe.Mnogo je vise ljudi,pogotovo ovdje u bosni koji mogu sebi priustiti fiata nego audia. fiat ima takvu politiku proizvodnje jeftinijih,pristupacnijih automobila,pa ni audi nije bio premium u startu,to je postao tek prije nekoliko godina i kvalitet audia nije bio na zavidnom nivou kad se malo vratis u proslost...ali hvala bogu,danas svi prave dobra auta :sax: :sax:
prvo oba auta od kojih si stavio slike su meni nepoznate..i nasao sam slike cijele unutrasnjosti ovo su neki sportski jaci paketi opreme s tim s to je benzinac i turbo uz to..auto koje sam ja vozio je dizel s okretomjerom benzinca i nisam lud jebote znam sta sam vidio..
druga stvar je sto nema potrebe da moj materijalni status povezujes s tim sto ja pljujem fiat..to dvoje nemaju nijednu dodirnu tacku..ja da nemam audija fiata sigurno ne bi vozio,moje glediste je da to auto karina a ne glediste mojih para..i ja ne znam ko je ovdje ponizen i da li ima razloga da se osjeca tako..jer ako pokusavas kroz ovu socijalnu pricu natjerat raju da se sad solidarise s tobom a emka babinog sina(sto isto nije istina,za razliku od ljudi koji cekaju da im padne s neba emko s babom radi od 17-te godine)izopcimo s foruma zato sto pljuje po autu koje se tebi svidja,to ti je stvarno bezveze..ja sve sto sam rekao znam iz prve ruke jer za razliku od nekih clanova koji su pomenuta auta vidjeli u prolazu ili na NFS-u ja sam ova o kojima sam dosad pricao i vozio i to je moje licno iskustvo..
nemam razloga da stedim ikoga na osnovu toga sto me neko smatra babinim sinom..i da je prica o bentleyu kojeg ne zelim opce al hvala na zeljama i da ne valja isto bi napisao..dakle argumenti a ne suplja prica.. :bih:
johntra* mozemo se raspravljat o pd-u do mile volje al cinjenica je da ce polo pojest tog punta s jtd-om 100%..ja audija stavljam na to..
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#73 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen »

Ovo su emko slike unutrasnjosti grande punta,i ne moj se praviti da sve znas,kad ne znas...to si potvrdio vise puta,eto fiat stedi tako sto ce staviti isti obrtomjer i za diesele i benzince,pa et nek bude i istina :zzzz: de mi ispricaj pricu o koncernu VW,koje oni dijelove stavljaju u skodu,audia,seata,VW,iste jel tako :D Ja uopste nisam fan fiata,Alfe jesam ali to ga dodje isto kao sa tvojima audiem i VW,uporedi inovacije fiata i VW,pa mozes i audia,pa stavi i ovo u zapisnik da je fiat proizvodio avione,i da je stariji i od vw i jaudia,nisu to levati emko,kako ti smatras italijanske inzinjere,al mlad si ti, skontaces neke stvari kad budes malo zreliji :D :D
emko1234
Posts: 4620
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#74 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by emko1234 »

proizvodio je proslo svrseno vrijeme prijatelju moj il ti ga pluskvamperfekt :D moze se audiju naci milion mana,ja ne kazem..recimo moj interfejs za audio sistem je isti ko kod skode,leona,golfa5 il golfa6,audija a3,tt-a ko i milion drugih stvari al to je smijesno poredit..jer vidi gdje vau ve sa svim svojim brljotinama i vidi gdje fiat..samo sto je poenta price da vw i dalje vrijedi svake marke koliko god se raja bunila i pricala da je to nas seljacki mentalitet..mislim mozda jesu u pravu al onda bi vw se samo prodavao kod nas a ne u cijelom svijetu..i sad ce neko reci nisu svugdje podjednako uspjesni..nisu,slazem se al su na 3 mjestu po prodaji auta u svijetu i po ostvarenom profitu..to prijetalju ono sto niko ne moze osporit dok fiata nema ni u prvih 10 ja mislim a mozda i 15 s cijelim njihovim koncernom..znam ja da je agnellijev fiat svasta radio..al agnellija nema vise i to vrijeme je proslo..davno :D
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#75 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by citroen »

I toyota se prodaje najbolje pa nije opet najbolje vozilo jel tako,nisu poznati po inovacijama,cak i VW je bolji u tome od toyote :D fiat se nikad nece prodavati u svijetu kao VW ili toyota da se razumijemo,politika je takva bila i prije pa i sada,nema ih na svim trzistima kao ostalih, ali se mora priznati da su italijani genijalni kad je u pitanju motor i dizajn,al eto audi se proslavi sa fiatovim izumom,sa modernim turbodieselom(tdi) kojeg je audi omasovio,sto bi reko nas narod :mrgreen:
Post Reply