Mercedes-Benz ALL ABOUT
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 5735
- Joined: 07/03/2012 00:09
#4551 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Probaj kad sjednes u auto...kljuc okreni na poziciju 1. Znaci ne na poziciju 2 kada je dat kontakt pec na poziciju 1. Probaj da li rade podizaci stakala. Ovo je samo da provjeris da li podizaci imaju struju kad je kljuc na poziciji 1. Ako rade podizaci na toj poziciji onda cekaj kad ce daljinsko opet zakazati i onda otvori vrata i odmah probaj da li radi podizac. Ako radi onda znaci da modul vidi da je brava u poziciji 1 umjesto u poziciji 0 a tada daljinski ne radi.
Ako podizaci ne rade inace na poziciji 1 vec samo na poziciji 2 onda pronadji potrosac koji radi na poziciji 1 a ne radi na poziciji 0 i pretestiraj kako sam gore opisao.
Ako podizaci ne rade inace na poziciji 1 vec samo na poziciji 2 onda pronadji potrosac koji radi na poziciji 1 a ne radi na poziciji 0 i pretestiraj kako sam gore opisao.
- basicm
- Posts: 10590
- Joined: 16/01/2012 21:38
#4552 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ja bih tu proucio stagod za svaki slucaj.
-
- Posts: 18372
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4554 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Meni ovo 100 puta ljepše od displeja.
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4555 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
i kvalitetnije
-
- Posts: 18372
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4556 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Sigurno. I ovde kada otkaže jedno dugme gubiš samo tu opciju dok ne zamjeniš, sa otkazivanjem displeja gubiš sve ili skoro sve.
- mk ultra
- Posts: 19705
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4557 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Kad vam je zadnji put crkao display na mobitelu koji koristite svaki dan, sa 300 palenja ispadanja, cackanja
Pouzdanost takvih sistema je jednaka starim
Eh sad izasli smo iz ere analognih dugmića i analognih prekidača...
Po modernom, više se ni bojler ni sijalica u kući ne pali na klasicni prekidac vec imas neki tamo sistem sa komunikacijom
Pouzdanost takvih sistema je jednaka starim
Eh sad izasli smo iz ere analognih dugmića i analognih prekidača...
Po modernom, više se ni bojler ni sijalica u kući ne pali na klasicni prekidac vec imas neki tamo sistem sa komunikacijom
- Evolution_IV
- Posts: 13696
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#4558 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
nije isti kvalitet ekrana na mobilnom i ovim u autima, valjda toliko znas??
jer da jeste ne bi tft govna dobijali nego microled ili oled i jos masa drugih stvari, i nije problem ekrana vec komponenti iza njega(to su posebna govna koja nece trajat sigurno)
jer da jeste ne bi tft govna dobijali nego microled ili oled i jos masa drugih stvari, i nije problem ekrana vec komponenti iza njega(to su posebna govna koja nece trajat sigurno)
-
- Posts: 18372
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4559 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Sve što je moderno ne znači da je dobro i obratno. To je valjda jasno.
Displej na mobitelu mi nije crkao nikada, ali mobitel koristim 2-3-4 godine i kanta. Pored toga što je daleko manje izložen spoljnjim uticajima od onoga u autu, nemali je broj displeja na mobitelima koji su crkli.
Lično znam 2 primjera sa crknutim displejima na autima.
Displej na mobitelu mi nije crkao nikada, ali mobitel koristim 2-3-4 godine i kanta. Pored toga što je daleko manje izložen spoljnjim uticajima od onoga u autu, nemali je broj displeja na mobitelima koji su crkli.
Lično znam 2 primjera sa crknutim displejima na autima.
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4560 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ja se nesto ne sjecam da mi je ikad prekidac zaledio, ili ucinio nesto sto mu nije namjera.
A vala sa google keyboard i ostalim glupostima i dan danas muku mucim kad mi ubaci slovo koje ne zelim, iako pritisnem na tacno mjesto.
Sve je to super, ali dugmici treba da ostanu.
A vala sa google keyboard i ostalim glupostima i dan danas muku mucim kad mi ubaci slovo koje ne zelim, iako pritisnem na tacno mjesto.
Sve je to super, ali dugmici treba da ostanu.
- Evolution_IV
- Posts: 13696
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#4561 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
upravocitroen xm wrote: ↑05/05/2024 11:34
Displej na mobitelu mi nije crkao nikada, ali mobitel koristim 2-3-4 godine i kanta. Pored toga što je daleko manje izložen spoljnjim uticajima od onoga u autu
ovo svi olako svate izgleda , mobitel je u hladovini dzepa vecinom i slicno...
- Evolution_IV
- Posts: 13696
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#4562 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
nemas pojma, samo ekranikabal1337 wrote: ↑05/05/2024 11:41 Ja se nesto ne sjecam da mi je ikad prekidac zaledio, ili ucinio nesto sto mu nije namjera.
A vala sa google keyboard i ostalim glupostima i dan danas muku mucim kad mi ubaci slovo koje ne zelim, iako pritisnem na tacno mjesto.
Sve je to super, ali dugmici treba da ostanu.
- skrbavi-admin
- Posts: 4286
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#4563 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Gubavi ti prsti
- skrbavi-admin
- Posts: 4286
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#4564 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
fino ovo izgleda al mislim po dugmiTJima da ovo nije serijski auto nego neki poseban model radjen po narudzbi, ili narucen blindirani auto sa dodatnim komandama upravljanja interne infrastrukture tipa automatsko zatvaranje vrata i tako dalje......
Last edited by skrbavi-admin on 05/05/2024 11:48, edited 1 time in total.
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4565 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ma prije si mogao i zamijeniti multimediju da prati razvoj i potrebe. Danas su ovo sve zatvoreni sistemi koje ne mozes nadograditi ili vrlo lahko zamijeniti necim boljim.
Razumijem, ali treba ostaviti fizicku dugmad cisti plan b, ako ti crkne touch da mozes i dalje koristiti.
Ma onaj phantom/ ghost touch ne znam sto ne naprave neki prekidac da mozes ugasiti touch funkciju, par dugmica i dalje imas funkcionalno sve. ali €€€
Touch ekrani nude mnogo opcija i fleksibilnosti ali koja je svrha ako je sve zatvoreno.
Ili tipa imas ekran ali ti sistem ne dozvoljava da prikazes neku informaciju koja tebe interesuje.
Razumijem, ali treba ostaviti fizicku dugmad cisti plan b, ako ti crkne touch da mozes i dalje koristiti.
Ma onaj phantom/ ghost touch ne znam sto ne naprave neki prekidac da mozes ugasiti touch funkciju, par dugmica i dalje imas funkcionalno sve. ali €€€
Touch ekrani nude mnogo opcija i fleksibilnosti ali koja je svrha ako je sve zatvoreno.
Ili tipa imas ekran ali ti sistem ne dozvoljava da prikazes neku informaciju koja tebe interesuje.
- skrbavi-admin
- Posts: 4286
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#4566 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
eh jebi ga stari / ti bi dzaba da ti neko da source-kod - nemre, jel mislis da je Gayz postao bogat sto je dijelio sakom i kapomkabal1337 wrote: ↑05/05/2024 11:48 Ma prije si mogao i zamijeniti multimediju da prati razvoj i potrebe. Danas su ovo sve zatvoreni sistemi koje ne mozes nadograditi ili vrlo lahko zamijeniti necim boljim.
Razumijem, ali treba ostaviti fizicku dugmad cisti plan b, ako ti crkne touch da mozes i dalje koristiti.
Ma onaj phantom/ ghost touch ne znam sto ne naprave neki prekidac da mozes ugasiti touch funkciju, par dugmica i dalje imas funkcionalno sve. ali €€€
Touch ekrani nude mnogo opcija i fleksibilnosti ali koja je svrha ako je sve zatvoreno.
Ili tipa imas ekran ali ti sistem ne dozvoljava da prikazes neku informaciju koja tebe interesuje.
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4567 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Ne bi vala. Ali volio bi da ostave neki sigurni backdoor za ove sto se razumiju.skrbavi-admin wrote: ↑05/05/2024 11:54eh jebi ga stari / ti bi dzaba da ti neko da source-kod - nemre, jel mislis da je Gayz postao bogat sto je dijelio sakom i kapomkabal1337 wrote: ↑05/05/2024 11:48 Ma prije si mogao i zamijeniti multimediju da prati razvoj i potrebe. Danas su ovo sve zatvoreni sistemi koje ne mozes nadograditi ili vrlo lahko zamijeniti necim boljim.
Razumijem, ali treba ostaviti fizicku dugmad cisti plan b, ako ti crkne touch da mozes i dalje koristiti.
Ma onaj phantom/ ghost touch ne znam sto ne naprave neki prekidac da mozes ugasiti touch funkciju, par dugmica i dalje imas funkcionalno sve. ali €€€
Touch ekrani nude mnogo opcija i fleksibilnosti ali koja je svrha ako je sve zatvoreno.
Ili tipa imas ekran ali ti sistem ne dozvoljava da prikazes neku informaciju koja tebe interesuje.
-
- Posts: 13109
- Joined: 10/06/2016 12:35
#4568 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Moguce da je w124 e500, oni su imali svakakvih čudaskrbavi-admin wrote: ↑05/05/2024 11:47fino ovo izgleda al mislim po dugmiTJima da ovo nije serijski auto nego neki poseban model radjen po narudzbi, ili narucen blindirani auto sa dodatnim komandama upravljanja interne infrastrukture tipa automatsko zatvaranje vrata i tako dalje......
-
- Posts: 9727
- Joined: 20/12/2018 16:11
#4569 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Zabranjeno diranje ekrana masnim prstimakabal1337 wrote: ↑05/05/2024 11:41 Ja se nesto ne sjecam da mi je ikad prekidac zaledio, ili ucinio nesto sto mu nije namjera.
A vala sa google keyboard i ostalim glupostima i dan danas muku mucim kad mi ubaci slovo koje ne zelim, iako pritisnem na tacno mjesto.
Sve je to super, ali dugmici treba da ostanu.
- skrbavi-admin
- Posts: 4286
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#4570 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
da inace kriminalce otkrivaju samo sa masnim prstima
- Ludzak
- Posts: 5578
- Joined: 23/03/2013 21:56
- Location: Grad na Drini
#4571 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Probao sam. Međutim kada sam otvorena vozačeva vrata pokušao preko pipka zaključati, nisam uspio. Jednostavno mi nedozvoljava. Nisam previše ni zapinjao da šta ne polomim unutra. Pa sam pokušao njegovim mehaničkim ključem da zaključam. Zaključao sam mehan ključem, ali samo vozačeva vrata, kao da nije centralno zaključavanje. Ili možda postoji neka caka.Seawolf wrote: ↑04/05/2024 19:19Hajde, ne budi ti zapovjeđeno, slijedeći put kad ti se desi da ne možeš zaključati daljinskim, zaključaj auto mehaničkim putem (dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave, pa onda zatvori vozačeva vrata i zaključaj vozačevu bravu mehaničkim ključem), pa onda probaj tako zaključan auto, otključati daljinskim.Ludzak wrote: ↑04/05/2024 13:16B180, 2012 god.preludezalude wrote: ↑04/05/2024 12:51
Hmmm. Ponasa se kao da ponekad brava ostane u poziciji 1 a ne u poziciji 0. I onda kad ponovo stavis kljuc u bravu pa izvadis brava ode u poziciju 0.
Koji je Mercedes u pitanju?
Sad ću malo jasnije objasniti. Ugasim auto, auto se gasi na ključu. Izvadim ključ, izađem iz auta, pritisnem dugme za zaključavanje, ne reaguje, kao da nije njegov daljinski. U tom slučaju moram ponovo uči u auto, ključ ubaciti u bravu da očita čip preko ključa i izvaditi. Nakon toga normala zaključa.
Pa javi rezultat.
Nije meni da to stvara neke prevelike probleme. Niti je to neki problem veliki. Jedostavno kada mi se desi da mi u tom trenutku ne zaključa preko daljinskog, moram uči u auto, provući ključ kroz bravu (bravu preko kojeg palim auto, samo da elektronika očita kod sa ključa bez okretanja ključa u pozicije), i onda proradi zaključavanje.
-
- Posts: 5735
- Joined: 07/03/2012 00:09
#4572 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
Nije to samo ocitavanje koda. Odradi jos tu nekih stvari...otkljucavanje brave, volana i ko zna sta jos.Ludzak wrote: ↑05/05/2024 15:44Probao sam. Međutim kada sam otvorena vozačeva vrata pokušao preko pipka zaključati, nisam uspio. Jednostavno mi nedozvoljava. Nisam previše ni zapinjao da šta ne polomim unutra. Pa sam pokušao njegovim mehaničkim ključem da zaključam. Zaključao sam mehan ključem, ali samo vozačeva vrata, kao da nije centralno zaključavanje. Ili možda postoji neka caka.Seawolf wrote: ↑04/05/2024 19:19Hajde, ne budi ti zapovjeđeno, slijedeći put kad ti se desi da ne možeš zaključati daljinskim, zaključaj auto mehaničkim putem (dok držiš otvorena samo vozačeva vrata, pritisni dugme za centralno zaključavanje na tim vratima da se zaključaju sve ostale brave, pa onda zatvori vozačeva vrata i zaključaj vozačevu bravu mehaničkim ključem), pa onda probaj tako zaključan auto, otključati daljinskim.Ludzak wrote: ↑04/05/2024 13:16
B180, 2012 god.
Sad ću malo jasnije objasniti. Ugasim auto, auto se gasi na ključu. Izvadim ključ, izađem iz auta, pritisnem dugme za zaključavanje, ne reaguje, kao da nije njegov daljinski. U tom slučaju moram ponovo uči u auto, ključ ubaciti u bravu da očita čip preko ključa i izvaditi. Nakon toga normala zaključa.
Pa javi rezultat.
Nije meni da to stvara neke prevelike probleme. Niti je to neki problem veliki. Jedostavno kada mi se desi da mi u tom trenutku ne zaključa preko daljinskog, moram uči u auto, provući ključ kroz bravu (bravu preko kojeg palim auto, samo da elektronika očita kod sa ključa bez okretanja ključa u pozicije), i onda proradi zaključavanje.
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4573 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
(preko pipka) zatvori vrata prednja- pa zadnje strane ( klupe zatvori pipak,) pa onda tek zadnja vrata. Inace ne moze
Ne mozes spustit prednji pipak, dok su ti vrata otvorena. Vjerujem da je ovo da ne bi zakljucao kljuc.
uostalom zar nemas dva kljuca? Sto ne probas malo sa drugim kljucem
Ne mozes spustit prednji pipak, dok su ti vrata otvorena. Vjerujem da je ovo da ne bi zakljucao kljuc.
uostalom zar nemas dva kljuca? Sto ne probas malo sa drugim kljucem
- mk ultra
- Posts: 19705
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4574 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
I ti "fizicki" dugmici su opet samo neki kontroleri neceg drugog... mozda da je na nekim dacijama i jeftinijim varantama nekih vozila, ostali "šalteri" koji stvarno nešto prekidajukabal1337 wrote: ↑05/05/2024 11:48 Ma prije si mogao i zamijeniti multimediju da prati razvoj i potrebe. Danas su ovo sve zatvoreni sistemi koje ne mozes nadograditi ili vrlo lahko zamijeniti necim boljim.
Razumijem, ali treba ostaviti fizicku dugmad cisti plan b, ako ti crkne touch da mozes i dalje koristiti.
Ma onaj phantom/ ghost touch ne znam sto ne naprave neki prekidac da mozes ugasiti touch funkciju, par dugmica i dalje imas funkcionalno sve. ali €€€
Touch ekrani nude mnogo opcija i fleksibilnosti ali koja je svrha ako je sve zatvoreno.
Ili tipa imas ekran ali ti sistem ne dozvoljava da prikazes neku informaciju koja tebe interesuje.
Eh sad je li to na ekranu ili kao dugmic, veca je razlika u pristupacnosti...
- kabal1337
- Posts: 8367
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#4575 Re: Mercedes-Benz ALL ABOUT
naravno da su digitalni signali, sve danas ide preko canbus mreze ( signala).
Zato i imamo ah crkne ti "relej" mijenjaj sam modul, komfort modul, kako god ga nazivali.
Zato i imamo ah crkne ti "relej" mijenjaj sam modul, komfort modul, kako god ga nazivali.