Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Vitezanin
Posts: 3796
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#401 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Vitezanin »

Komentar na ovu objavu? :roll:

Image
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#402 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Komedija živa. Post prije toga je o djevojčici koja je umrla u privatnoj bolnici. "Eko akcija", a nigdje veze sa ekologijom nema. Dobijaju od nekoga (SDA) upute šta trebaju pisati.
User avatar
Truba
Posts: 82425
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#403 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Renoviraju se sine i u remizi
Stoga fejk njuz
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5959
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#404 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by studiorum_tuzlaensis »

Renovirace oni njih triput ako treba pa skinut. $$$$____$$$$
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#405 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Al pričaju o Dobrinji, a nisu ni pogledali trasu pruge do Dobrinje. Sjećate se koliko je dugo blokirana A transferzala zbog jednog legalizovanog objekta na trasi, gdje je čovjek tražio milion maraka za komadić zemlje? Eh sad to pomnožite sa brojem kuća na slici.
Image


Naravno da će se 90% ljudi koji pročita njihov post složiti da je Dobrinja važnije i veće naselje, ali Dobrinja ima trole (stižu nove na proljeće), a Hrasnica nema ništa skoro trenutno.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25237
Joined: 08/09/2005 20:08

#406 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

thekupus wrote: 17/11/2021 15:00 Al pričaju o Dobrinji, a nisu ni pogledali trasu pruge do Dobrinje.
Nek pricaju. I u pravu su. Nema ekonomske opravdanosti gradnje pruge prema Hrasnici.

Ako cemo posteno, nema ekonomske opravdanosti za metar pruge u Sarajevu. Ali, tu se radi o necemu drugom.
User avatar
Logovan
Posts: 94740
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#407 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Logovan »

Zašto "Eko akcija" priča o gradnji pruge prema Hrasnici/Dobrinji? Kako gore reče momak, imaju post i o djevojčici koja umrla u privatnoj bolnici.

Čekam da se izjasne o ovim propalim kvalifikacijama fudbalske reprezentacije.
Last edited by Logovan on 17/11/2021 15:08, edited 1 time in total.
Hakiz
Posts: 41041
Joined: 30/07/2015 20:01

#408 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Haris.ba wrote: 17/11/2021 15:04
thekupus wrote: 17/11/2021 15:00 Al pričaju o Dobrinji, a nisu ni pogledali trasu pruge do Dobrinje.
Nek pricaju. I u pravu su. Nema ekonomske opravdanosti gradnje pruge prema Hrasnici.

Ako cemo posteno, nema ekonomske opravdanosti za metar pruge u Sarajevu. Ali, tu se radi o necemu drugom.
Dok autobusi ne budu svi električni, ima opravdanosti.
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#409 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

I kad autobusi svi budu električni, tramvaj ima svoje prednosti, pogotovo u Sarajevu zbog specifičnog rasporeda grada. Tri do pet puta veći kapacitet, mogućnost uvezivanja nekoliko garnitura po potrebi, odvojena traka u kojoj brzina ne zavisi od gužve na ostatku ceste... Tramvaji su srce gradskog prevoza u Sarajevu, i za vrijeme špice prevezu ogroman broj građana s jedne strane grada na drugi.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25237
Joined: 08/09/2005 20:08

#410 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

Hakiz wrote: 17/11/2021 15:08
Haris.ba wrote: 17/11/2021 15:04

Nek pricaju. I u pravu su. Nema ekonomske opravdanosti gradnje pruge prema Hrasnici.

Ako cemo posteno, nema ekonomske opravdanosti za metar pruge u Sarajevu. Ali, tu se radi o necemu drugom.
Dok autobusi ne budu svi električni, ima opravdanosti.
Nema ekonomske opravdanosti.
Hakiz
Posts: 41041
Joined: 30/07/2015 20:01

#411 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Upravo kako the kupus kaže.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 67165
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#412 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by _BataZiv_0809 »

Haris.ba wrote: 17/11/2021 15:04 Ali, tu se radi o necemu drugom.
O cemu?
mistek
Posts: 3407
Joined: 23/05/2010 15:16

#413 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mistek »

Pa ne može u ovakvim stvarima uvijek biti ekonomske opravdanosti. Ima nešto i u vremenu, komforu, potrebama zajednice.

A vala, i ovo što navode - izmještanje remize da bi se tamo pravile zgrade, sve je to normalna stvar. Remiza gdje sada jeste predstavlja ruglo i treba je izmjestiti na strogu periferiju. Ne znam čemu pobuna za takve ideje. Pa, kakva god da je Nova Otoka, ljepše je od remize.
Hakiz
Posts: 41041
Joined: 30/07/2015 20:01

#414 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Haris.ba wrote: 17/11/2021 15:11
Hakiz wrote: 17/11/2021 15:08

Dok autobusi ne budu svi električni, ima opravdanosti.
Nema ekonomske opravdanosti.
Kada zagađenje/zdravlje (troškovi liječenja, izgubljene radne sate zbog bolovanja), vrijeme prevoza na posao itd pretvoriš u novac, ima i ekonomsku.
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#415 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Izmještanje remize bi bilo užasan potez. Njena sadašnja pozicija je idealna. @dresdener78 je to objašnjavao nekoliko puta, koga zanima nek potraži njegove postove na forumu. Jedini razlog zašto bi mogla biti izmještena je pogodovanje građevinskom lobiju.
Hakiz
Posts: 41041
Joined: 30/07/2015 20:01

#416 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

mistek wrote: 17/11/2021 15:13 Pa ne može u ovakvim stvarima uvijek biti ekonomske opravdanosti. Ima nešto i u vremenu, komforu, potrebama zajednice.

A vala, i ovo što navode - izmještanje remize da bi se tamo pravile zgrade, sve je to normalna stvar. Remiza gdje sada jeste predstavlja ruglo i treba je izmjestiti na strogu periferiju. Ne znam čemu pobuna za takve ideje. Pa, kakva god da je Nova Otoka, ljepše je od remize.
Da. I ona izmjena vozača na Čvili je bez veze, neka se mijenjaju na početnoj/krajnjoj stanici.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25237
Joined: 08/09/2005 20:08

#417 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

Hakiz wrote: 17/11/2021 15:14 Kada zagađenje/zdravlje (troškovi liječenja, izgubljene radne sate zbog bolovanja), vrijeme prevoza na posao itd pretvoriš u novac, ima i ekonomsku.
Ako krenemo da racunamo sa svim tim faktorima izacemo da smo ko drustvo neekonomicni i najbolje je da se izbrisemo.
_BataZiv_0809 wrote: 17/11/2021 15:12
Haris.ba wrote: 17/11/2021 15:04 Ali, tu se radi o necemu drugom.
O cemu?
Evo, Hakiz je napisao.

Helem, oko tramvaja na Dobrinji. Mogao je onaj na trasi traziti 100 miliona. Dobice koliko treba. Problem je bilo sto se nije htjelo talasati ko mu je izdao dozvolu za kucu bez pristupnog puta.
I onda onako rjesenje.

Nelegalna kuca na trasi? Dobijes vrijednost zemljista. Ako je legalizovana napravljena kuca nakon utvrdjivanja trase? E zbog takvih stvari niko nece to dirati. Barem dok ne pomru ti sto su izdali dozvole.
neki
Posts: 6756
Joined: 17/02/2005 07:57

#418 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by neki »

thekupus wrote: 17/11/2021 15:00 Al pričaju o Dobrinji, a nisu ni pogledali trasu pruge do Dobrinje. Sjećate se koliko je dugo blokirana A transferzala zbog jednog legalizovanog objekta na trasi, gdje je čovjek tražio milion maraka za komadić zemlje? Eh sad to pomnožite sa brojem kuća na slici.
Image
Nije to baš tako crno kako se konstantno predstavlja..Trasa pruge prema dobrinji je većim dijelom u opštini novi grad, a taj je dio je katastarski još prije rata iscijepan i jednim dijelom i otkupljen. Nakon rata nikakve legalizovane novogradnje nije bilo na trasi pruge kroz novi grad, uglavnom su preostale ruševne prizemnice i 3-4 kuće koje su nelegalno izgrađene uz upozorenje da ne mogu biti legalizovane.
Na dijelu koji prolazi kroz opštinu ilidža na trasi se nalazi 5-6 kuća koje su tu bile i prije rata..
Mislim da je daleko bitnija pruga za Dobrinju i nepravedno je zapostavljena. Ta pruga dužine cca 2,5km opsluživala bi preko 50.000 stanovnika, dok hrasnička dužine 5km na sebe veže jedva 20.000
Hakiz
Posts: 41041
Joined: 30/07/2015 20:01

#419 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Napraviti obje. I metro.
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#420 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Hakiz wrote: 17/11/2021 15:30 Napraviti obje. I metro.
Obje + do Šipa. Bez metroa. Nije nerealno kroz 4,5 godina, pod uslovom da se izgradi Prva transverzala.
nlt
Posts: 2563
Joined: 18/05/2014 18:02

#421 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Kad neko kaže da remiza ne treba da bude gdje je trenutno on nema pojma o životu. Dobro to da je to jedan neuređen i razbacan dio i da je katastrofalno zapušteno to stoji
Čuj stavi je u Hrasnicu, a da prebacimo takvima kuću/stan u neki drugi grad ali da moraju svaki dan da dolaze u Sarajevo na posao... Eto tako nekako to dođe
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#422 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

nlt wrote: 17/11/2021 16:12 Kad neko kaže da remiza ne treba da bude gdje je trenutno on nema pojma o životu.
Čuj stavi je u Hrasnicu, a da prebacimo takvima kuću/stan u neki drugi grad ali da moraju svaki dan da dolaze u Sarajevo na posao... Eto tako nekako to dođe
I to u 5 ujutro da bude na poslu svakog jutra...
Ovako pozicionirana remiza olakšava raspoređivanje tramvaja ujutro, i povratak u remizu navečer. Uz to, u slučaju kvara, puno je jednostavnije odvući pokvareni tramvaj do remize koja je maksimalno na pola dužine ukupne pruge. Zamisli pokvari se kod Vijećnice, a trebaš ga odvući do Hrasnice...
User avatar
Haris.ba
Posts: 25237
Joined: 08/09/2005 20:08

#423 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

thekupus wrote: 17/11/2021 15:34 Obje + do Šipa. Bez metroa. Nije nerealno kroz 4,5 godina, pod uslovom da se izgradi Prva transverzala.
A sto ne bi tramvaj isao do Vogosce? Pa ga gluho bilo produziti niz dolinu Bosne.
User avatar
Logovan
Posts: 94740
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#424 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Logovan »

thekupus wrote: 17/11/2021 16:15
nlt wrote: 17/11/2021 16:12 Kad neko kaže da remiza ne treba da bude gdje je trenutno on nema pojma o životu.
Čuj stavi je u Hrasnicu, a da prebacimo takvima kuću/stan u neki drugi grad ali da moraju svaki dan da dolaze u Sarajevo na posao... Eto tako nekako to dođe
I to u 5 ujutro da bude na poslu svakog jutra...
Ovako pozicionirana remiza olakšava raspoređivanje tramvaja ujutro, i povratak u remizu navečer. Uz to, u slučaju kvara, puno je jednostavnije odvući pokvareni tramvaj do remize koja je maksimalno na pola dužine ukupne pruge. Zamisli pokvari se kod Vijećnice, a trebaš ga odvući do Hrasnice...
:thumbup: A ovo što govore pojedini da je remiza ruglo to je istina, ali majku mu valjda se može i to nekako srediti, uljepšati. Sredi malo, nova ograda, drvored, nova kapija, itd.
User avatar
thekupus
Posts: 6847
Joined: 25/06/2011 22:38

#425 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Haris.ba wrote: 17/11/2021 16:16
thekupus wrote: 17/11/2021 15:34 Obje + do Šipa. Bez metroa. Nije nerealno kroz 4,5 godina, pod uslovom da se izgradi Prva transverzala.
A sto ne bi tramvaj isao do Vogosce? Pa ga gluho bilo produziti niz dolinu Bosne.
Ja govorim šta je realistično, a to tvoje nije. Do Vogošće bi se možda mogao adaptirati industrijski kolosijek željezničke pruge, tako da do nje može ići gradski voz.
Post Reply