Bili tapacirunzi tanki, stubovi tanki, sjedišta manja...sime_cipol wrote: ↑29/01/2024 13:35 Meni je zanimljivo, iako su ovo sve uska auta za danasnje standarde, gledaj prostora izmedju vozaca i suvozača
A i ljudi bili tanji.
Moderators: _BataZiv_0809, anex
Bili tapacirunzi tanki, stubovi tanki, sjedišta manja...sime_cipol wrote: ↑29/01/2024 13:35 Meni je zanimljivo, iako su ovo sve uska auta za danasnje standarde, gledaj prostora izmedju vozaca i suvozača
mogao bi datsun biti ili toyota nekasime_cipol wrote: ↑29/01/2024 13:35 Meni je zanimljivo, iako su ovo sve uska auta za danasnje standarde, gledaj prostora izmedju vozaca i suvozača
P.S. sta je ovo u prvom planu sa 4 fara??
Moj daidža u mlađim danima se volio mangupisati, a poseban je hajvan bio za volanom. Jednom napravi neki belaj, pocne bježati od milicije, vozio je Prinza naravno. Milicija je naravno bila "naoružana" fićama i tristaćima, a daidzin Prinz bio je superiorniji i od Fiće i od milicijskog tristaća i nisu ga mogli stići. Prinz je bio lakši i brzi od Tristaća, a njegov motor bio je superioran na cesti, sportski auto toga doba.citroen xm wrote: ↑30/01/2024 09:53 Zašto ne bi? Bili uspješni na trkama, u svoje vrijeme bili su prilično startni i dobri automobili. Imali su naravno i svojih problema. Samozapaljenje ili podizanje prednjeg kraja koji je lagan bio pa ako pretjeraš lako ispraviš krivinu.
nedaleko od mene covjek imao 2, mislim da i dalje ima jednog.DebelinJoe wrote: ↑10/02/2024 21:42 Koliko je samo Mitsubishija bilo nakon rata. Danas na cesti čini mi se nema niti jednog. A ja imao veliku želju da kupim jednog Galanta ili barem Lancera.
https://www.klix.ba/auto/olimpijski-mit ... /240210098
nema se sta gledat, kombi ko i svaki drugi, kutija na tockovima, jedino sto su ovi micubisiji ko i svi ostali modeli bili auti, sad su vanago.._BataZiv_0809 wrote: ↑10/02/2024 23:11 Razumijem nostalgiju ali brate sta je ovo ne da gledat u sebe...
Prije rata mi djeca od ulice napravili Kicbil. Dodje komsija sa ovakvim, na dnu ulice izadje iz auta i na tockovima "nesto podesi" i popenje se uz ulicu bez ikakve drame, zalijetanja i sl.DebelinJoe wrote: ↑10/02/2024 21:42 Koliko je samo Mitsubishija bilo nakon rata. Danas na cesti čini mi se nema niti jednog. A ja imao veliku želju da kupim jednog Galanta ili barem Lancera.
https://www.klix.ba/auto/olimpijski-mit ... /240210098
Tacno. Vrijeme je pokazalo kako je to bilo kvalitetno.DebelinJoe wrote: ↑11/02/2024 22:48 Nisam fan Francuza ali mi se Renault 9/11 uvijek sviđao iz nekog nepoznatog razloga.
https://www.klix.ba/auto/renault-11-txe ... /240210099
Golf je u to vrijeme 1983, ovakvu unutrašnjost, opremu i kvalitet materijala mogao samo da sanja.
Da nismo drugovi? Šala, imali smo kratko 164 2.0. Jbt koja količina dugmića.... Ja sam tada zavolio Alfu, a 164 mi je bilo najmoćnije auto koje sam do tada vidio na cesti. Tek posle 4-5 godina sam ugledao XM i tada sam se navukao na drogu.giannibelif wrote: ↑12/02/2024 00:48 Kad se sjetim, drugov otac kupio negdje 98/99 Alfu 164. Meni je ona tabla ostala u sjećanju duboko, gledao sam to auto kao spejs šatl.
Za onoga ko je kupio ovo auto da ima pun ugođaj vožnje u toj klasi i najmoderniju opremu, sigurno je bio odličan i kvalitetan.