Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
costacurta
Posts: 3530
Joined: 05/05/2005 08:25

#2676 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

Vezano za tunel Ormanica,
Evo par dana radnici skidaju tj. ruše tek postavljeni beton u unutrašnjosti cijevi i skidaju dodatni sloj starog betona, ilitiga potkopavaju :lol:
TakođeR, primjetna su brojna oštećenja i "pucije" na tek postavljenom sloju betona. Kad skinu oplatu tj. šalungu idu radnici sa fanglom i mistrijom i malterišu rupe.
Ovo što rade ovi stručnjaci iz Heringa je užas. Njima treba oduzeti dozvole za rad i to čim prije i rastjerati bagru
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2677 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

:lol: :lol: :lol:

Domaća pamet. :D
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2678 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Dogovorena gradnja reginalnog puta od Šekovića do Tuzle
Image

Predsjednik Vlade Republike Srpske Radovan Višković izjavio je danas u Šekovićima da je ogovorena realizacija strateškog infrastrukturnog projekta izgradnje regionalne putne komunikacije Šekovići-Kaštijelj, dionica prema Tuzli, što je projekat vrijedan od 10 do 12 mil KM.

- Saglasili smo se da, ako to bude neophodno, ovaj zahtjevni projekat realizujemo u naredne dvije godine, tako da postojeći makadamski put bude asfaltiran i podignut na nivo regionalnog puta - pojasnio je Višković.

On je dodao da će, osim skraćivanja puta od Šekovića do Tuzle za oko 30 kilometara, izgradnja puta značajno doprinijeti ekonomskom i turističkom razvoju ove lokalne zajednice, ali i obezbjeđivanju boljih uslova za život povratnika, ljudi koji su nekada živjeli na ovim prostorima, a sada imaju namjeru da se vrate i da investiraju u rodni kraj.

Višković je istakao i da opština Šekovići namjerava da se tek ove godine zaduži za oko 1,3 mil KM, što je Vlada Srpske odobrila, a ta sredstva će biti namijenjena za asfaltiranje lokalnih puteva.
eKapija
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2679 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Do sada je probijeno 330 metara tunela Hranjen. Značajno će skratiti put od Sarajeva do Goražda
Image

Izgradnja tunela Hranjen, koji bi za četrdesetak kilometara trebao približiti Sarajevo i Goražde, odvija se planiranim tempom.

"Iz smjera Goražda već je izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi", piše portal Akta.

Image

Radnici Euro-Asfalta miniranjem olakšavaju napredovanje u utrobi brda, a pored tunela do 2020. godine planirano je da će biti izgrađene i pristupne saobraćajnice.

Tunel Hranjen investicija je od skoro 82 miliona KM, a sredstva u visini od 65 miliona KM su osigurana Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma.

Image

Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.

Tunel je dio projekta izgradnje brze ceste duge 15,8 kilometara koja će spojiti Sarajevo i Goražde u poluprofilu, vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu.

Image

Kad bude izgrađen Hranjen će biti drugi po dužini tunel u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj koji je dug 5,8 kilometara. Njegovom izgradnjom vožnja od Goražda do Sarajeva trebala bi trajati samo 45 minuta, a ne sat i po kao sada.
Klix
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2680 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

So What! wrote: 21/01/2020 23:08 Radnici Euro-Asfalta miniranjem olakšavaju napredovanje u utrobi brda, a pored tunela do 2020. godine planirano je da će biti izgrađene i pristupne saobraćajnice.
:D

Ključne riječi: euroasfalt, planirano, neispunjeno :zzzz:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2681 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Fino ovdje rekosmo da će svakih 50 metara ovog tunela biti "vijest"... Sad će uslijediti "Probijeno 400m tunela Hranjen!" pa "Probijeno 500m tunela Hranjen!" itd. narednih deset godina. :D
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2682 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote: 22/01/2020 06:19
:D

Ključne riječi: euroasfalt, planirano, neispunjeno :zzzz:
Nisam vidio čovjeka da više mrzi Euro-asfalt od tebe. :caj:
Alfons Kauders wrote: 22/01/2020 07:54 Fino ovdje rekosmo da će svakih 50 metara ovog tunela biti "vijest"... Sad će uslijediti "Probijeno 400m tunela Hranjen!" pa "Probijeno 500m tunela Hranjen!" itd. narednih deset godina. :D
Pa gradimo najduži tunel u historiji naše zemlje, zašto napredak na radovima ne bi bio vijest.

Kada se nameće mantra da ne možemo ni okrečiti ono što je Tito ostavio, ja sam za to da se objavljuje napredak o svakom metru.
User avatar
nineinchnails
Posts: 1681
Joined: 24/02/2009 12:09

#2683 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by nineinchnails »

Ključna riječ FINANSIRANO IZ DOBITI BH TELEKOMA.
Niko nema pojma, koliko ova država uzima od čovjeka. Akciza na gorivo, akciza na cigare, pa nas još odraše preko komunalija, posebno struje.
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2684 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

So What! wrote: 22/01/2020 08:17 Nisam vidio čovjeka da više mrzi Euro-asfalt od tebe.
Ti znaš i sâm zašto je to tako. Ne mrzim ja Euroasfalt (ne mrzim nikoga) ali prezirem javašluk, nerad i kriminal, a Hranjen je tu samo vrh ledenog brijega. Njima je ovo sve zajebancija preko leđa građana ove zemlje koji evo 25 godina nakon rata ni dalje nemaju ceste vrijedne pomena i završene u kompletu od tačke A do tačke B, a nije to ni moja, a ni tvoja krivica.
neki
Posts: 6765
Joined: 17/02/2005 07:57

#2685 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

nineinchnails wrote: 22/01/2020 08:17 Ključna riječ FINANSIRANO IZ DOBITI BH TELEKOMA.
Niko nema pojma, koliko ova država uzima od čovjeka. Akciza na gorivo, akciza na cigare, pa nas još odraše preko komunalija, posebno struje.
:lol: :lol: :lol:
:-)
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2686 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 22/01/2020 08:17
Kada se nameće mantra da ne možemo ni okrečiti ono što je Tito ostavio, ja sam za to da se objavljuje napredak o svakom metru.
Nije to mantra, već fakt. Kad vozim na more, pređem skoro 300 kilometara po onom što je Tito pravio, a nekih dvadesetak kilometara autoputa i tri kilometra Karaule koju su ovi napravili... A kad je Tito pravio magistrale početkom 60tih, u cijeloj BiH nije bilo auta koliko ih je danas u Kantonu Sarajevo, niti se ubiralo toliko novca za cestogradnju preko goriva i registracije.

Nije ni meni drago što je tako, ali tako je.
neki
Posts: 6765
Joined: 17/02/2005 07:57

#2687 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Alfons Kauders wrote: 22/01/2020 08:42
So What! wrote: 22/01/2020 08:17
Kada se nameće mantra da ne možemo ni okrečiti ono što je Tito ostavio, ja sam za to da se objavljuje napredak o svakom metru.
Nije to mantra, već fakt. Kad vozim na more, pređem skoro 300 kilometara po onom što je Tito pravio, a nekih dvadesetak kilometara autoputa i tri kilometra Karaule koju su ovi napravili... A kad je Tito pravio magistrale početkom 60tih, u cijeloj BiH nije bilo auta koliko ih je danas u Kantonu Sarajevo, niti se ubiralo toliko novca za cestogradnju preko goriva i registracije.

Nije ni meni drago što je tako, ali tako je.
Nećemo cjepidlačiti, ali i Titini su većinu te magistrale napravili po trasama austrougarskih cesta i željeznica..
User avatar
drug_profi
Posts: 51114
Joined: 16/07/2012 16:00

#2688 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ima ljudi ne mogu da prihvate da se nekad radilo strucnije, odgovornije, preciznije.
A jeste jbg. jer smo 1989. znali praviti hidroelektrane, termoelektrane, najvise mostove i najduze vijadukte....
Danas zovemo kineze da nam naprave tako nesto.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#2689 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

neki wrote: 22/01/2020 08:46
Alfons Kauders wrote: 22/01/2020 08:42
So What! wrote: 22/01/2020 08:17
Kada se nameće mantra da ne možemo ni okrečiti ono što je Tito ostavio, ja sam za to da se objavljuje napredak o svakom metru.
Nije to mantra, već fakt. Kad vozim na more, pređem skoro 300 kilometara po onom što je Tito pravio, a nekih dvadesetak kilometara autoputa i tri kilometra Karaule koju su ovi napravili... A kad je Tito pravio magistrale početkom 60tih, u cijeloj BiH nije bilo auta koliko ih je danas u Kantonu Sarajevo, niti se ubiralo toliko novca za cestogradnju preko goriva i registracije.

Nije ni meni drago što je tako, ali tako je.
Nećemo cjepidlačiti, ali i Titini su većinu te magistrale napravili po trasama austrougarskih cesta i željeznica..
Neke jesu, ali od Tuzle do Sarajeva nisu. Od Sarajeva do Mostara se vidi kuda je išla stara pruga, a i nova pruga (ima mjesta gdje vidiš tunele za ćiru i ove nove).

Taman i da jesu, i ovi naši su gradili autoput do Visokog po staroj cesti, pa im nije brzo išlo.
neki
Posts: 6765
Joined: 17/02/2005 07:57

#2690 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by neki »

Alfons Kauders wrote: 22/01/2020 08:57
neki wrote: 22/01/2020 08:46 Nećemo cjepidlačiti, ali i Titini su većinu te magistrale napravili po trasama austrougarskih cesta i željeznica..
Neke jesu, ali od Tuzle do Sarajeva nisu. Od Sarajeva do Mostara se vidi kuda je išla stara pruga, a i nova pruga (ima mjesta gdje vidiš tunele za ćiru i ove nove).

Taman i da jesu, i ovi naši su gradili autoput do Visokog po staroj cesti, pa im nije brzo išlo.
Kako nisu, dio od Semizovca do Nišića je izgrađen na trasi šumske pruge Semizovac-Čevljanovići. Od Stupara do Tuzle je trasa AU ceste takođe..
Od Sarajeva do Metkovića su dijelovi od Ćelebića do Salakovca i od Bune do Čapljine novoizgrađeni, sve ostalo je trasa AU cesta i pruga, s tim što je prilikom širenja bradinske rampe izgrađeno i 2-3 vijadukta...
Nadzorna_ploca
Posts: 11043
Joined: 05/12/2013 16:06

#2691 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Nadzorna_ploca »

Ovi danas ne mogu to Titino ni odrzavati. Kamoli da ga iskoristr da nesto naprave.
sumirprimus
Posts: 81952
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#2692 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

branit ove danasnje i usporedjivat ih s onim iz titinog doba, neprocjenjivo
hehe
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2693 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 22/01/2020 08:55 Ima ljudi ne mogu da prihvate da se nekad radilo strucnije, odgovornije, preciznije.
A jeste jbg. jer smo 1989. znali praviti hidroelektrane, termoelektrane, najvise mostove i najduze vijadukte....
Danas zovemo kineze da nam naprave tako nesto.
Dva ubjedljiva najduža tunela u državi i to dupla, oba izgrađena od strane domaćih kompanija, za drugog contractor jeste bila Turska kompanija, ali da se ne zavravamo, sve su to iznijeli naši podizvođači.

Dakle gradimo daleko sofisticiranije, duže i bolje pozicionirane tunele nego u prethodnoj državi.

Image

Za mostove imamo doktore, a zovu se Hering Široki Brijeg, domaće kompanije nisu dobile tender za most Počitelj, čak isti je obaran dva puta, da bi na kraju se progurali Kinezi. Kao što vidimo na terenu, podizvođači su i dalje domaće kompanije. Ne zavaravaj se da su nam Kinezi potrebni za ovako nešto.

I usput rečeno, danas gradimo najviše mostove i vijadukte, ako si zaboravio na most Studenčica, most Drivuša ili most Babina Rijeka.

Image

Image

Sarajevo, glavni grad republike je bio grad bez haman i jedne normalne petlje, danas ih ima mnoštvo, ali najvažnija je svakako ova:

Image

Isti slučaj važi i za Banja Luku:

Image

Dakle priča o krečenju je smiješna, jer restauracija ili obnova zastarjelog objekta je svakako mnogo teža i praviti nešto što se pravilo prije 50 godina je smiješno i besciljno, pa tako bi više haman trebalo da se obnovi postojeći tunel Ivan, nego da se izgradi veći i duži koji ide skoro dužinom cijelog prijevoja.

SFRJ je gradila sukladno godinama i vremenu, koliko moderna BiH gradi, pitanje je, ali da se zaključiti da kasni, s tim da je svakako smiješno porediti nekadašnju izgradnju sa modernom. Jer zahtjevi nekada i zahtjevi sada uopšte nisu isti, niti su projekti i kapaciteti isti.
sumirprimus
Posts: 81952
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#2694 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by sumirprimus »

dobro druze ima i pomaka, nije da nema, ali ova prica o putevima i cestama gdje godinama rade na par kilometara karaule ili autoputa je smijesna..
User avatar
escobar__
Posts: 8917
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#2695 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Pomak postoji i niko to na temi nije ni osporio - ono na šta svi uglavnom imaju primjedbe jesu rokovi izvođenja radova, te izvođači koji se unaprijed znaju (a opet zbog rokova).

Ne bi bio problem da to vječno grade Euroasfalt i ekipa ali da to odrade u roku i bez marifetluka s cijenama i šta već. Autocestama niko po' riječi ne bi rekao da su se udostojili pustit desetine novih kilometara u prethodnom periodu ali jok - jedino šta je redovno i u roku jesu renderi i planovi za budućnost, a do tada se yebite po Ivanu, Karauli, Vranduku, Ormanici...
User avatar
drug_profi
Posts: 51114
Joined: 16/07/2012 16:00

#2696 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Poredimo vremena.
Pa da poredimo i tehnologije.
Jel teže bilo u šezdesetim napraviti vijadukt nego danas?
Probiti tunel? itd.

Hidrocentralu npr. više ne znamo napraviti.
Da ne idemo u mašinsku industriju, šta više ne znamo, što smo nekad znali.

Poenta mog upisa je da nam je (svaka) struka degradirana, znanje degradirano, i plus sto politici vise nije prioritet bolji zivot i razvoj, nego "ugrađivanje".
Dakle ne postoje nikakvi uslovi da se danas (srazmjerno razvoju tehnologije) gradi bolje nego nekad.
User avatar
So What!
Posts: 11195
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#2697 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

drug_profi wrote: 22/01/2020 11:39 Poredimo vremena.
Pa da poredimo i tehnologije.
Jel teže bilo u šezdesetim napraviti vijadukt nego danas?
Probiti tunel? itd.

Hidrocentralu npr. više ne znamo napraviti.
Da ne idemo u mašinsku industriju, šta više ne znamo, što smo nekad znali.

Poenta mog upisa je da nam je (svaka) struka degradirana, znanje degradirano, i plus sto politici vise nije prioritet bolji zivot i razvoj, nego "ugrađivanje".
Dakle ne postoje nikakvi uslovi da se danas (srazmjerno razvoju tehnologije) gradi bolje nego nekad.
Teže je naravno danas, skupi su ko đavo i zahtijevaju mnogo više poštivanja nekih građevinskih standarda.

Svaki iole duži tunel mora da ima evakuacionu cijev, koja se uporedo gradi. Pri rekonstrukciji tunela Vranduk se trenutno dodaju i evakuacione cijeve s boka, rasvjetni sistemi, sistemi nadzora, elektroinstalacija, hidroizolacije, kao i projektovane trase sve zahtijevaju duže tunele.

Recimo prvi projekat ceste Neum - Stolac je predviđao običnu cestu sa usponskim trakama na planini Žaba, da bi ta trasa kasnije bila pretvorena u tunel od 1 km, kako bi bila lakša.

O cijeni radne snage, mašina, tehnologije, tenderskoj proceduri, da ne govorimo, a besplatnoj radnoj snazi koja je bila dostupna SFRJ kroz radne akcije je suvišno pričati.

Hidroelektrane smo također u stanju i dalje napraviti, manju hidroelektranu Medna na Sani, sa hidrotehničkim tunelom dužine oko 2,5 km je gradila sarajevska Entea, dok veću hidroelektranu Dabar na Trebišnjici sa hidrotehničkim tunelom duže preko 12km, gradi Integral Inžinjering.



Što se tiče spominjanja industrije, ja sam evo radnik IT industrije, jedne od najpropsperitetnijih grana privrede u BiH, koja prema nekim izvještajima već učestvuje sa 5% u BDP-u države. Kada bi se pogledalo kakve sve stručnjake u toj oblasti u Sarajevu imamo, ali zaista i u drugim gradovima, kao i kakve kompanije sve posluju ovdje, a šta bi sve još trebalo da ostvarimo u narednim periodima, čovjek bi se zapitao da li se zaista govori o našoj državi.

Što se tiče mašinstva, ja koliko znam mi i dalje itekako proizvodimo, sve i svašta, samo što generalno ta industrija nije skoncentrisana više u velikim gradovima i velikim kombinatima, već u manjim gradovima, gdje recimo u Gračanici, Tring je proizveo svoj računar, namjenska industrija je naprosto buknula i proizvodi sve i svašta od oklopnih vozila do pušaka, zaštitnih prsluka i sl, recimo, na najvećem sajmu drvne industrije u Evropi, imm Cologne, ove godine je izlagalo 16 kompanija iz BiH itd..
User avatar
drug_profi
Posts: 51114
Joined: 16/07/2012 16:00

#2698 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Uh, kako smo napredni danas jebte..... ma razvaljujemo.
Mladac, bogami te postujem, ali veze nemas o bivsoj drzavi...
Danas jesu zahtjevi stroziji ali je i vise para dostupno i dostupne su vrhunske tehnologije.
Prije su podvizi rađeni uz pomoć krampe i lopate. U ROKU!
Znamo li Đerdap napraviti, znamo li Mratinje napraviti? Znali smo nekad. Ove djeciej HE nisu nekad bile ni za dna referens liste.
Pa i te su HE pravljene na vrijeme i u roku.
Znas li sto Vranduk nije napravljen? Nisu znali!
costacurta
Posts: 3530
Joined: 05/05/2005 08:25

#2699 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

So What! wrote: 22/01/2020 10:30
Za mostove imamo doktore, a zovu se Hering Široki Brijeg

Sarajevo, glavni grad republike je bio grad bez haman i jedne normalne petlje, danas ih ima mnoštvo
Ti si jedan ozbiljan forumaš, koji je upućen u tematiku o kojoj piše, ali ovo je vrlo neozbiljno bilo, moje mišljenje.
HI je kompanija kojoj bi trebalo oduzeti sve reference za rad i govnjim motkom ih potjerati. Al hajd, nije to ni njihova krivica koliko su krivi investitori tj. oni koji im daju poslove milionske vrijednosti.
Ovo govorim na osnovu ovih poslova na tunelima Vranduk i Ormanica. Da li si bio na rekonstrukciji Ormanice i sad trenutno dok su stali sa poslovima? Eklatantan primjer fušeraja.
Koji bolan "doktori"?!

I ovo za petlje, ova "petlja" Šićki Brod u Tuzli mene stid ovog svijeta što dolazi sa strane. Hajd na stranu što nije završena evo šest godina od roka ali pogled iz ptičije perspektive ili vožnja u istoj ti daje razloga da budeš ljut, ako imalo poznaješ osnove saobraćaja i upućen si u bezbijednost. Nema niti jedne ulivne/uključne trake, veće se na mostovima na onim sastavima asfalt odvojio, na početku pogidoše njih 4. Jer su se nabili na bankine koje nisu bile adekvatno postavljene, pješaci ko zombiji tumaraju iz naselja Šići do Šićkog pogotovo noću jer nema ni rasvjete niti je staza adekvatno urađenena em i ono što ima zaraslo u korov.
Ovo nema veze sa Sarajevom ali ima sa inestitorom, Federalnim cestama koji su nadležni bili za izgradnju isto kao i u Sarajevu pretpostavljam što me opet dovodi u sumnju i u kvalitet izgradnje i tih sarajevskih čvorišta.
User avatar
kurty
Posts: 45070
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#2700 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kurty »

hm...
Necu sada stajati ni na jednu stranu...
Mi imamo jako dobru i kvalitetnu operativu... Mislim da koci u onom "prije" samog izvodjenja...
Losiji istrazni radovi.. Nepotpuni projekti... Stare "podloge"...

Danas, Koridor Vc... jel, prva neka klasa... prvi nivo radova po pitanju ceste... I vjerujte da svaki Kunto i Panto moze zaustaviti radove zbog stale, vode, kamencica, prasine...
Ova godina ce biti paklena... Vec nam se najavljuju "dvaneske" (radno vrijeme), dvije smjene, nedelje... OKTOBAR
opet dodjemo do politike... ne znam da li ko od forumasa zna sta se za dva mjeseca uradilo na sarajevskoj obilaznici, kad je politicki vrh okupio operativu i bukvalno izdao naređenje...
Ima jos jedna stvar... reference... tako se nastimalo "velikim"... i "veliki" ima 20 bagera koji su na papiru treutno "aktivni" na 10 gradilista... A nisu
Post Reply