isto sataras, samo sa sampinjonima
GLJIVE/RECEPTI
Moderator: anex
-
novalic
- kriticarka_nikova
super je Harryse jos samo da prevedes sa francuskog 
- kriticarka_nikova
Ti ko da nejedes cokolade svaki danHarrys wrote:Ako te interesuje,Nova ce ti brzo,ja nemam zivaca.kriticarka_nikova wrote:super je Harryse jos samo da prevedes sa francuskog
- kriticarka_nikova
vala ja jedem svaki dan kockicu od 100 grama 
-
novalic
Champignons ? la grecque
sampinjoni na zgrcki nacin
Pour 2/3 personnes : za dvije /tri osobe
* 300g de champignons de Paris frais /300 gr friskih sampinjona
* 4 petits oignons blancs / 4 mala mlada luka
* 1 grosse cuiller ? soupe de julienne de légumes / velika supena kasika povrca za supu, mrkva tikva celer (on upotrebljava zamrznutu)(carottes/courgettes/céleri => j'utilise de la julienne surgelée)
* 1/2 verre de vin blanc (80 ml) pola case bijelog vina
* 1/2 verre d'huile (80ml) pola case ulja
* 1 grosse cuiller ? soupe de concentré de tomates 1 velika kasika paradajz-pirea
* 1 feuille de laurier 1 list lovora
* 1 petite branche de thym grancica timijana
* 1/2 cuiller ? soupe de piment d'Espelette pola supene kasike ljute papricice u prahu
* 1 cuiller ? café de sucre en poudre 1 kasika kavena secera u prahu !!!!!
* 3 grains de coriandre 3 zrna korijandera
* sel, poivre sol biber
Mettre les champignons pelés, lavés, coupés en 4 dans une casserole. Rajouter le vin blanc, l'huile, le concentré de tomates, le laurier, le thym, le piment d'Espelette, le sucre, les grains de coriandre, le sel et le poivre.
staviti sampinjone oguljene, oprane, isjecene na 4 u serpu, dodati bijelo vino, ulje, paradajz pire, lovor, timijan, ljutu papricicu, secer, zrna korijandera, sol i bibier
Faire cuire le tout environ 20 ? 25 minutes ? feu moyen. Enlever la branche de thym et la feuille de laurier
dinstati 20-25 min na srednjoj vatri, poslije izvaditi grancicu timijan i lovora
eto
sampinjoni na zgrcki nacin
Pour 2/3 personnes : za dvije /tri osobe
* 300g de champignons de Paris frais /300 gr friskih sampinjona
* 4 petits oignons blancs / 4 mala mlada luka
* 1 grosse cuiller ? soupe de julienne de légumes / velika supena kasika povrca za supu, mrkva tikva celer (on upotrebljava zamrznutu)(carottes/courgettes/céleri => j'utilise de la julienne surgelée)
* 1/2 verre de vin blanc (80 ml) pola case bijelog vina
* 1/2 verre d'huile (80ml) pola case ulja
* 1 grosse cuiller ? soupe de concentré de tomates 1 velika kasika paradajz-pirea
* 1 feuille de laurier 1 list lovora
* 1 petite branche de thym grancica timijana
* 1/2 cuiller ? soupe de piment d'Espelette pola supene kasike ljute papricice u prahu
* 1 cuiller ? café de sucre en poudre 1 kasika kavena secera u prahu !!!!!
* 3 grains de coriandre 3 zrna korijandera
* sel, poivre sol biber
Mettre les champignons pelés, lavés, coupés en 4 dans une casserole. Rajouter le vin blanc, l'huile, le concentré de tomates, le laurier, le thym, le piment d'Espelette, le sucre, les grains de coriandre, le sel et le poivre.
staviti sampinjone oguljene, oprane, isjecene na 4 u serpu, dodati bijelo vino, ulje, paradajz pire, lovor, timijan, ljutu papricicu, secer, zrna korijandera, sol i bibier
Faire cuire le tout environ 20 ? 25 minutes ? feu moyen. Enlever la branche de thym et la feuille de laurier
dinstati 20-25 min na srednjoj vatri, poslije izvaditi grancicu timijan i lovora
eto
- kriticarka_nikova
Obuci cu se BOMBASTICNO al casna rijec ne radim za al` kaiduHarrys wrote:Pusti ti gljive,kako ces se ti obuci veceras.kriticarka_nikova wrote:ma za prilog moze riza.grasak,krompir....ajde dajte da se prsti olizu da me ovaj odma zeni![]()
P.S. Sutra vas obavjestavam sta se zbilo poslije vecere![]()
-
Harrys
Znaci DEKOLTIRANO,sa dva pistolja.kriticarka_nikova wrote:Obuci cu se BOMBASTICNO al casna rijec ne radim za al` kaiduHarrys wrote:Pusti ti gljive,kako ces se ti obuci veceras.kriticarka_nikova wrote:ma za prilog moze riza.grasak,krompir....ajde dajte da se prsti olizu da me ovaj odma zeni![]()
P.S. Sutra vas obavjestavam sta se zbilo poslije vecere![]()
- kriticarka_nikova
Gljive i besamel mmmmmmmmmmmm + krompir+ pilence i salata.......= pun pogodak
i + dekolte kao gratis