#26 Re: Svjetloodbojni prsluk za motocikliste? Da li?
Posted: 25/02/2017 08:44
Donja slika C-tek, odlicno radi posao, mada su nesto skuplji od prosjeka.
Pocetak sezone je uvijek dosta gori od kraja, bas zbog prljave ceste i tone kamencica... Proslu godinu sam vozio svaki dan sve do pocetka decembra, ali ove se jos nisam provozao. Bolje malo sacekati da pociste pijesak i kamencice i ono najbitnije - da padne bar jedna solidna kisa koja ce saprati svu nakupljenu mast, sol i prljavstinu sa cesteexliberal-ex wrote: Mogao sam I ja izac ranije ali vjeruj mi mrsko mi stavljat bateriju, izvadim je kad krene zima I onda je prikopcam na punjac, naspem stabilizator za gorivo I nemicem ga dok neotopli ali ove godine je bas rano otoplilo, ustvari nismo ni imali neku zajebanu zimu...samo jednu stvar sam primjetio posto imam open face kacigu, prljave ceste , leti prasina I kamencici u oci nemozes da gledas...a ni vozaci se jos nisu navikli da vide motore...uskoro...za koju sedmicu krecemo svaki dan na posao
nisi me dobro razumio, nije problem ubacit ove kablove, kod triumfa ima specificno mjesto gdje se oni ubace ali je problem sto fizicki nemem elekticnu uticnicu u garazi gdje parkiram...to je jedini razlog sto je vadimTouringBiker wrote:Pa mozes kad budes vracao bateriju ugraditi ovakav prikljucak za punjac - manje-vise sve firme koje proizvode punjace specificno namjenjene za motocikle nude ga i za svoj punjac. Ja recimo dok nisam imao garaze, znao sam pruziti kabel za struju s prozora zgrade do motora, punjac staviti u kofer sa strane motora i unutra ga prikljuciti na struju, i onda prikacim na ovu uticnicu, ostavim tako preko noci da se puni. Svakom koferu se moze dovoljno razmaknuti izmedju poklopca i glavnog dijela na motoru, da se mogu provuci kablovi.exliberal-ex wrote: Ja nemam prikljucak blizu tako da moram da izvadim bateriju inace nakon 2-3 mjeseca padne skroz
Prije par mjeseci sam instalirao central stand pa sad na miru mogu da ga podignem I ocistim lanac
esso_sa wrote:Pocetak sezone je uvijek dosta gori od kraja, bas zbog prljave ceste i tone kamencica... Proslu godinu sam vozio svaki dan sve do pocetka decembra, ali ove se jos nisam provozao. Bolje malo sacekati da pociste pijesak i kamencice i ono najbitnije - da padne bar jedna solidna kisa koja ce saprati svu nakupljenu mast, sol i prljavstinu sa cesteexliberal-ex wrote: Mogao sam I ja izac ranije ali vjeruj mi mrsko mi stavljat bateriju, izvadim je kad krene zima I onda je prikopcam na punjac, naspem stabilizator za gorivo I nemicem ga dok neotopli ali ove godine je bas rano otoplilo, ustvari nismo ni imali neku zajebanu zimu...samo jednu stvar sam primjetio posto imam open face kacigu, prljave ceste , leti prasina I kamencici u oci nemozes da gledas...a ni vozaci se jos nisu navikli da vide motore...uskoro...za koju sedmicu krecemo svaki dan na posao
He he pa jei ti procitao sta sam ja napisao? Da prije, dok ni ja nisam imao garazu, pruzio bih 25 m dug kabel za struju sa prozora do motora, Punjac i uticnicu kabela u bocni kofer na motoru, zakljucas - i punis do jutraexliberal-ex wrote: nisi me dobro razumio, nije problem ubacit ove kablove, kod triumfa ima specificno mjesto gdje se oni ubace ali je problem sto fizicki nemem elekticnu uticnicu u garazi gdje parkiram...to je jedini razlog sto je vadim
Da zivim u kuci lako bi ja sa tim ali posto je condo...neda board da se nista pravi mimo odobrenja , nesto su govorili da ce instalirat uticnice jer su neki sto imaju one priuse trazili da mogu da pune auta na parkingu
Poceli su i ovdje da ciste, vidjam i one iz KP "Rad" sa metlama i specijalne kamioncice sa kruznim metlama za ciscenje ceste, ali oni taman pomeli, a i prosli i ovaj vikend opet snijeg.exliberal-ex wrote:esso_sa wrote: Isti sam ti...vukao sam do kraja novembra ali je onda bilo vrijeme da se parkira....kod nas su vec uveliko poceli mesti ceste , kisa je dobro oprala ali vise me strah vozaca koji se nisu navikli na dvotockase , otoplilo je naglo pa su biciklisti poceli da iskacu ko padobranci i onda oni bjeze od njih a nas ignorisu...nei dan me zena fino izgura iz trake...djaba sviraj , djaba auspuh backfire ...nope...na semaforu ja stao i gledam u nju ona posteno kaze izivini...bjezla sam od elektricnog bicikla nisam te vidjela...ajde posteno barem
Eh moj touring....da ih vidis kod meneTouringBiker wrote:Poceli su i ovdje da ciste, vidjam i one iz KP "Rad" sa metlama i specijalne kamioncice sa kruznim metlama za ciscenje ceste, ali oni taman pomeli, a i prosli i ovaj vikend opet snijeg.exliberal-ex wrote:esso_sa wrote: Isti sam ti...vukao sam do kraja novembra ali je onda bilo vrijeme da se parkira....kod nas su vec uveliko poceli mesti ceste , kisa je dobro oprala ali vise me strah vozaca koji se nisu navikli na dvotockase , otoplilo je naglo pa su biciklisti poceli da iskacu ko padobranci i onda oni bjeze od njih a nas ignorisu...nei dan me zena fino izgura iz trake...djaba sviraj , djaba auspuh backfire ...nope...na semaforu ja stao i gledam u nju ona posteno kaze izivini...bjezla sam od elektricnog bicikla nisam te vidjela...ajde posteno barem
A biciklisti su i po Sarajevu katastrofa - bezobrazni i ne obaziru se ni na kakve propise. Kad im odgovara jedno ponasaju se kao pjesaci, a kad drugo kao vozila u saobracaju. Voze jednosmjernom ulicom u suprotnom smjeru, prolaze kroz crveno kao da ga i nema. Hvala Bogu da jos nisu bezobrazni kao u Holandiji, tamo najvecu prednost na kruznom toku saobracaja imaju - biciklisti.
Touring jedno pitanje da neotvaram novu temiTouringBiker wrote:Poceli su i ovdje da ciste, vidjam i one iz KP "Rad" sa metlama i specijalne kamioncice sa kruznim metlama za ciscenje ceste, ali oni taman pomeli, a i prosli i ovaj vikend opet snijeg.exliberal-ex wrote:esso_sa wrote: Isti sam ti...vukao sam do kraja novembra ali je onda bilo vrijeme da se parkira....kod nas su vec uveliko poceli mesti ceste , kisa je dobro oprala ali vise me strah vozaca koji se nisu navikli na dvotockase , otoplilo je naglo pa su biciklisti poceli da iskacu ko padobranci i onda oni bjeze od njih a nas ignorisu...nei dan me zena fino izgura iz trake...djaba sviraj , djaba auspuh backfire ...nope...na semaforu ja stao i gledam u nju ona posteno kaze izivini...bjezla sam od elektricnog bicikla nisam te vidjela...ajde posteno barem
A biciklisti su i po Sarajevu katastrofa - bezobrazni i ne obaziru se ni na kakve propise. Kad im odgovara jedno ponasaju se kao pjesaci, a kad drugo kao vozila u saobracaju. Voze jednosmjernom ulicom u suprotnom smjeru, prolaze kroz crveno kao da ga i nema. Hvala Bogu da jos nisu bezobrazni kao u Holandiji, tamo najvecu prednost na kruznom toku saobracaja imaju - biciklisti.
Koliko znam, ako drzis tako dugo stegnuto kvacilo negativno utice na sajlu kvacila. Jbg prebacivanje iz neutral u pravu je najnormalnija operacija, kod nekih motora je to malo bucnije i napravi "klonk" (tipicno za BMW), kod nekih mekse. Ako motor ima hidraulicno kvacilo, onda nema ni tih problema sa trosenjem sajleexliberal-ex wrote: Touring jedno pitanje da neotvaram novu temi
Ja vecinu vremena vozim kroz grad i nekad zaglavim da se nemicem po par minuta ni metra
Nekad drzim kvacilo pritisnuto ali nekad dosadi pa ga prebacim u neutral, pitanje je sta je ispravnije i bolje za motor.
Znas kad prebacis iz neutral u prvu kako mjenjac " udari" , dali to ima utjecaj na mjenjac i kvacilo ili je ok?
Prsluk (ne na sebi, vec slozen, da se moze obuci ako npr motor ostane u kvaru), prvu pomoc (imaju se kupiti mini kompleti za motoriste), komplet rezervnih sijalicahali gali halid wrote:Imam jedno pitanje. Koja je osnovna oprema za motociklistu? Znaci zaustavi me policajac, sta moram imati od opreme?
Koliko znam, prema nasem zakonu nista od toga sto si nabrojao nije obavezno imatiTouringBiker wrote:Prsluk (ne na sebi, vec slozen, da se moze obuci ako npr motor ostane u kvaru), prvu pomoc (imaju se kupiti mini kompleti za motoriste), komplet rezervnih sijalicahali gali halid wrote:Imam jedno pitanje. Koja je osnovna oprema za motociklistu? Znaci zaustavi me policajac, sta moram imati od opreme?
Sad sam provjerio, DJELIMIČNO tacno - reflektirajuci prsluk moraju imati apsolutno svi, prvu pomoc i sijalice motocikli i skuteri ne, ali posto je to obaveza cim se predje granica (Hrvatska itd) bolje je imati. To nije regulisano zakonom vec "Pravilnikom o dimenzijama, ukupnoj masi i osovinskom opterećenju vozila, o uređajima i opremi koju moraju imati vozila i o osnovnim uvjetima koje moraju ispunjavati uređaji i oprema u saobraćaju na putevima"('Službeni glasnik BiH' 27/07, 54/07, 101/12), ima tekst na strani MUP-a KS.esso_sa wrote:Koliko znam, prema nasem zakonu nista od toga sto si nabrojao nije obavezno imatiTouringBiker wrote:Prsluk (ne na sebi, vec slozen, da se moze obuci ako npr motor ostane u kvaru), prvu pomoc (imaju se kupiti mini kompleti za motoriste), komplet rezervnih sijalicahali gali halid wrote:Imam jedno pitanje. Koja je osnovna oprema za motociklistu? Znaci zaustavi me policajac, sta moram imati od opreme?
TouringBiker wrote:Koliko znam, ako drzis tako dugo stegnuto kvacilo negativno utice na sajlu kvacila. Jbg prebacivanje iz neutral u pravu je najnormalnija operacija, kod nekih motora je to malo bucnije i napravi "klonk" (tipicno za BMW), kod nekih mekse. Ako motor ima hidraulicno kvacilo, onda nema ni tih problema sa trosenjem sajleexliberal-ex wrote: Touring jedno pitanje da neotvaram novu temi
Ja vecinu vremena vozim kroz grad i nekad zaglavim da se nemicem po par minuta ni metra
Nekad drzim kvacilo pritisnuto ali nekad dosadi pa ga prebacim u neutral, pitanje je sta je ispravnije i bolje za motor.
Znas kad prebacis iz neutral u prvu kako mjenjac " udari" , dali to ima utjecaj na mjenjac i kvacilo ili je ok?
BMW su uvijek kritikovali zbog toga i izgleda da su tek sa novim sportskim S 1000 RR to uspjeli rijesiti. Meni vala nikada nije smetalo... I onako je mjenjac kao kod auta, tj. odvojen od masine i sa suhim kvacilom sa jednom plocom lamele, a ne sa toliko lamela koliko i brzina koje plivaju u uljuexliberal-ex wrote:TouringBiker wrote:
Koliko znam, ako drzis tako dugo stegnuto kvacilo negativno utice na sajlu kvacila. Jbg prebacivanje iz neutral u pravu je najnormalnija operacija, kod nekih motora je to malo bucnije i napravi "klonk" (tipicno za BMW), kod nekih mekse. Ako motor ima hidraulicno kvacilo, onda nema ni tih problema sa trosenjem sajle
Zahvaljujem....kod mene je isto tako bucno, lupi kad ga ubacim u prvu pa reko da pitam iskusnije....