klaki wrote:Front-engine Front-wheel-drive layoutzrakomlat wrote:Šta znači ovo ff?sema911s wrote:kako su ono govorili 90% vlasnika BMW serije 1 misli da je njihovo auto ff
BMW 118
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 10252
- Joined: 23/09/2012 17:22
#26 Re: BMW 118
-
- Posts: 1238
- Joined: 01/02/2013 21:52
#27 Re: BMW 118
Ne mogu da skontam sta je sta jer mi je ova kabina naopako (kod mene je volan na desnoj strani ) ali mislim da je ovo noviji model sa full dodatnom opremom (citaj tantavicama). Moj muz vozi 116 sa 2l dizel motorom, nekakav sport model sa svim i svacim i kabina mu je potpuno ista kao ova na slici osim pepeljare. Umjesto pepeljare ima drzace za case. Auto je 2012 godiste, ekonomican (preko 1000km sa punim rezervoarom) i zmaj na cesti ali su sve ove tantavice toliko problematicne da je auto barem jednom u dva mjeseca na servisu i cudi me da se BMWu isplati svo to zezanje. Zbog svih problema sa elektronikom, auto ce biti zamijenjen dan prije isteka garancije, za svaki slucaj.ado-šampion wrote:
-
- Posts: 4626
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#28 Re: BMW 118
Ovaj je M paket unutrasnjost. Ovakav kec je hladno isao u zavisnosti od motora i do 75 000 maraka sto je meni izvan svake pameti.ado-šampion wrote:Ovaj sto je Emko postavio je zapravo s boljim CD plejerom (professional) koji se doplacivao. Osnovni (business) nema displeja nikako. Klima je ovdje manuelna, koja se isto doplacivala, oko 1000 eura, a automaska je bila oko 1500 eura, dvozonska. Zato su rucne klime rijetke.
Takodjer, ovaj radio s displejem ide iznad klime, a onaj bez displeja ispod klime. Ovako:
Sportska sjedista kojim se moze podesavati sirina naslona i izvlaciti tj. produzivati sjedeca povrsina su obavezna i uglavnom su ih svi narucivali, tj. rijetki nisu.
Sto se tice A3, imao sam priliku voziti za razliku od keca, ima ljepsu unutrasnjost od keca mora se priznati, zapravo nema konkurenta u klasi sto se toga tice, ali meni je to auto iskreno... onako, Golf + ljepsa unutrasnost. Dosadan auto koji ima iznadprosjecno dobre materijale, lijep izgled unutrasnjosti i zavrsnu obradu. Doziljaj voznje nula bodova, vozacka pozicija onako, volan nikakav, mjenjac dobar ali zapinje (to me posebno iznenadilo)... Iskreno ne vrijedi para, makar meni.
Mada ih je vecina bila ovakva
sto je meni ok. samo meni to djeluje presiromašno unutra. Jebi ga, treba opet uzet u obzir da je i ovaj s ove zadnje slike bio sigurno 40+ k km u zavisnosti od motora, logicno je da od tog auta ocekujes da ne izgleda ko da je iz 95 sto rece madner.
Usporedbe radi, evo bmw E36 iz 97.
Jebo majku ako bolje ne izgleda nego ovaj kec unutra.
-
- Posts: 1525
- Joined: 22/01/2005 01:39
#29 Re: BMW 118
BMW se uvijek odlikovao odličnom motorizacijom i tog osjećaja u voznji, a s druge strane uvijek su imali predosadne i nemaštovite enterijere. Slazem se sa "emkom" da je ovo katastrofa loš cockpit za jedan premium brand kakav je BMW.
Meni recimo jedan od razloga što ga dosad nisam kupio, a nije da nisam mogao. Sve zavisi ko šta voli i ko šta može "oprostit", tj. kome je šta vaznije. Teško da ima savršenog auta, mozda i ima al to su već bolesne cifre...
Meni recimo jedan od razloga što ga dosad nisam kupio, a nije da nisam mogao. Sve zavisi ko šta voli i ko šta može "oprostit", tj. kome je šta vaznije. Teško da ima savršenog auta, mozda i ima al to su već bolesne cifre...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#30 Re: BMW 118
Sto se tice bmw-ovih predosadnih i nemastovitih interijera samo cu da napomenem da je centralna konzola zakrivljena prema vozacu, sto su kasnije preuzeli mnogi, a zadnji u nizu VW u golfu VII, nemastoviti "proizvod" BMW-a.
Sto se tice "siromasnih" i "bogatih" interijera ako sam dobro upratio, generalni je trend u autoindustriji pojednostavljenje dizajna komandnih tabli u cemu je Peugeot najradikalniji. Jel to ima veze sa samim dizajnom ili elementima pasivne sigurnosti ne znam. Jedna od glavnih karakteristika "osiromasenja" koja se primjenjuje vec dobrih 15 god (vjerovatno je vezano za standardizaciju suvozacevog airbaga), je da gornji poklopac ne natkriva vise dio iznad cent. konzole (kao na slici na E36) nego samo osnovne instrumente (kao na E46). Primjera "bogata" vs "siromasna" tabla ima koliko hoces, evo par iz glave, Focus Mk1 vs Focus Mk2, Passat B4 vs B5, Volvo S40 Mk1 vs S40 Mk2 itd itd itd...
Sto se tice "siromasnih" i "bogatih" interijera ako sam dobro upratio, generalni je trend u autoindustriji pojednostavljenje dizajna komandnih tabli u cemu je Peugeot najradikalniji. Jel to ima veze sa samim dizajnom ili elementima pasivne sigurnosti ne znam. Jedna od glavnih karakteristika "osiromasenja" koja se primjenjuje vec dobrih 15 god (vjerovatno je vezano za standardizaciju suvozacevog airbaga), je da gornji poklopac ne natkriva vise dio iznad cent. konzole (kao na slici na E36) nego samo osnovne instrumente (kao na E46). Primjera "bogata" vs "siromasna" tabla ima koliko hoces, evo par iz glave, Focus Mk1 vs Focus Mk2, Passat B4 vs B5, Volvo S40 Mk1 vs S40 Mk2 itd itd itd...
-
- Posts: 4626
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#31 Re: BMW 118
Sve je to Gorane tačno, ali svejedno je nepobitna činjenica da interijer BMW keca izgleda barem meni aposultno identično ko interijer trice E36 s malo boljom opremom. Fazon je što je razlika u godinama tolika da bi im jedina dodirna tačka trebala da bude BMW znak na volanu. Iskreno, mene to odbija a koliko vidim nisam jedini.
- Qler
- Posts: 23745
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#32 Re: BMW 118
Neko voli tu "vezu" sto u kojeg god BMW-a sjednes mislis da si u E30-ki
Bez zezancije, ima nesto i u tome, znas da je kod svakog rikverc pored prve, a kod vecine u jednom modelu imas bar na dva razlicita mjesta rikverc... ili tako neke sitnice. Ovako svakog novog BMW-a kad uzmes osjecas se odmah kao u svom...
Bez zezancije, ima nesto i u tome, znas da je kod svakog rikverc pored prve, a kod vecine u jednom modelu imas bar na dva razlicita mjesta rikverc... ili tako neke sitnice. Ovako svakog novog BMW-a kad uzmes osjecas se odmah kao u svom...
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#33 Re: BMW 118
Hvala na odgovorima, ne znam ni sam sada jer me strah lanca a malo sam se raspitivao i kod majstora iz ovlaštenog servisa. Problem je ako taj lanac pukne zna napraviti štetu boli glava a na ovom što gledam navodno je mijenjan na 120.000km, trenutno ima oko 140.000km na satu.
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#34 Re: BMW 118
Ma nema to veze sa brojem dugmica nego sa izgledom i odabirom materijala. Da se razumijemo nije da BMW ne zna napraviti strasno ljep i kvalitetan interijer, samo nece ispod 5ice.
Primjera radi 5ica iz 2008:
Kod ove osnovnih verzija ne znas sta je losije, volan, dugmici za radio ili rucna. Ako su jos ona bezvezna sjedista, 1985 ne '95 unutra.
Primjera radi 5ica iz 2008:
Kod ove osnovnih verzija ne znas sta je losije, volan, dugmici za radio ili rucna. Ako su jos ona bezvezna sjedista, 1985 ne '95 unutra.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#35 Re: BMW 118
Pogledaj malo situaciju kod ostalih pa ces vidjeti skoro identicne slucajeve. Uporedi interijer Audia A6 C4 sa interijerom Audia A6 C5, A4 B5, ili bilo kojeg audia poslije pa ces vidjeti da zbog raznih satica i dugmica izgleda kao space shuttle, pa sve to onda uporedi sa interijerom aktuelnog A3 i vidjeces da je siromasan i naslosnjen na stari dizajn jednako kao BMW. I sve to primjeni na mercedes i aktuelnu A klasu i vidjeces istu stvar.emko1234 wrote:Sve je to Gorane tačno, ali svejedno je nepobitna činjenica da interijer BMW keca izgleda barem meni aposultno identično ko interijer trice E36 s malo boljom opremom. Fazon je što je razlika u godinama tolika da bi im jedina dodirna tačka trebala da bude BMW znak na volanu. Iskreno, mene to odbija a koliko vidim nisam jedini.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#36 Re: BMW 118
Pogledaj interijere Audia A3 ili A klase, a narocito A3, u odnosu na aktuelne E klasu ili 5-icu, pa ces zakljuciti istu stvar.madner wrote:Ma nema to veze sa brojem dugmica nego sa izgledom i odabirom materijala. Da se razumijemo nije da BMW ne zna napraviti strasno ljep i kvalitetan interijer, samo nece ispod 5ice.
Primjera radi 5ica iz 2008:
Budi siguran da svi stalno gledaju preko ramena sta konkurencija radi i nista nije slucajno...
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#37 Re: BMW 118
Sta gledo, drzao u ruci.
Ne znam da li postoji proizvodjac koji pravi takvu razliku kao BMW izmedju interijera 3ice i 5ice. Sto je donekle razumljivo, treba ljuditi objasniti zasto vise kosta.
Ne znam da li postoji proizvodjac koji pravi takvu razliku kao BMW izmedju interijera 3ice i 5ice. Sto je donekle razumljivo, treba ljuditi objasniti zasto vise kosta.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#38 Re: BMW 118
Dok ne pogledas razliku izmedju Mercedesa W212 i W204. Ne mozes porediti aktuelnju E klasu sa aktuelnom C klasom W205 jer nisu generacijski isti.madner wrote:Sta gledo, drzao u ruci.
Ne znam da li postoji proizvodjac koji pravi takvu razliku kao BMW izmedju interijera 3ice i 5ice. Sto je donekle razumljivo, treba ljuditi objasniti zasto vise kosta.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#39 Re: BMW 118
Uzmi onda benzinca i rijesio si problem.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Hvala na odgovorima, ne znam ni sam sada jer me strah lanca a malo sam se raspitivao i kod majstora iz ovlaštenog servisa. Problem je ako taj lanac pukne zna napraviti štetu boli glava a na ovom što gledam navodno je mijenjan na 120.000km, trenutno ima oko 140.000km na satu.
Kabina keca meni puno bolje izgleda uzivo, nego na slikama. Kad sjednes u njega vidi se da je skupo auto. Doduse, ja sam sjedio u onim koji imaju automatsku klimu i sportska sjedista. Mada priznam u odnosu na A3 izgleda malo razocaravajuce sto se tice vise materijala nego samog izgleda, ali realno kome je to bitno.
Emko, i A3 i kec kostali su otprilike isto. Osnovni modeli s dizel motorima u Njemackoj su bili oko 25 hiljada eura, sto je meni van pameti dati za takvo auto, jer u klasi iznad ima da biras za te pare, od Passata preko Insignije, da ne idem dalje, Francuzi, itd. I s polovnim je slicna situacija, oko 10 hiljada eura 5 godina stari, s dobrom opremom. Recimo Passat B6 vs A3 II gen., Passat je objektivno bolji bukvalno u svemu, puno udobniji, puno vise prostora, modernije auto, itd. U voznji su oba podjednako dosadna. Eh sad, kome ne treba vece auto, a ne zeli "dosadne" Passata, Insigniju i slicno, nego hoce da uziva u voznji, onda kec dolazi u obzir, to je neko moje vidjenje. Tim se ja trenutno vodim.
Evo par klipova, odnosno individualnih testova, za 116i i 120d tipa koji se zove Guido, a njegovi testovi su postali jako popularnih zadnjih godina:
-
- Posts: 4626
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#40 Re: BMW 118
Jest ali ako porediš novu tricu i modele koje si naveo. Pogledaj tricu koja je bila aktuelna u vrijeme ovog keca.goran16v wrote:Pogledaj malo situaciju kod ostalih pa ces vidjeti skoro identicne slucajeve. Uporedi interijer Audia A6 C4 sa interijerom Audia A6 C5, A4 B5, ili bilo kojeg audia poslije pa ces vidjeti da zbog raznih satica i dugmica izgleda kao space shuttle, pa sve to onda uporedi sa interijerom aktuelnog A3 i vidjeces da je siromasan i naslosnjen na stari dizajn jednako kao BMW. I sve to primjeni na mercedes i aktuelnu A klasu i vidjeces istu stvar.emko1234 wrote:Sve je to Gorane tačno, ali svejedno je nepobitna činjenica da interijer BMW keca izgleda barem meni aposultno identično ko interijer trice E36 s malo boljom opremom. Fazon je što je razlika u godinama tolika da bi im jedina dodirna tačka trebala da bude BMW znak na volanu. Iskreno, mene to odbija a koliko vidim nisam jedini.
po meni ovo izgleda puno bolje i bogatije unutra nego ovaj kec iznad. Pogotovo ako usporedimo displej audio uredjaja i displej bord kompa. A opreme su tu negdje u pet deka.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#41 Re: BMW 118
Emko ja se slazem s tobom, glede ove komparacije. Ali vidi to ovako, cim da Audi opravda to sto je A3 skuplji od Golfa 5 hiljada eura u prosjeku, ako ne "skupom" unutrasnjoscu? Sta to ima on a Golf nema? Sve im je isto. I kad vozis i jedan i drugi, isti klinac, nema razlike. A4 je vec nesto drugo...emko1234 wrote:Jest ali ako porediš novu tricu i modele koje si naveo. Pogledaj tricu koja je bila aktuelna u vrijeme ovog keca.goran16v wrote:Pogledaj malo situaciju kod ostalih pa ces vidjeti skoro identicne slucajeve. Uporedi interijer Audia A6 C4 sa interijerom Audia A6 C5, A4 B5, ili bilo kojeg audia poslije pa ces vidjeti da zbog raznih satica i dugmica izgleda kao space shuttle, pa sve to onda uporedi sa interijerom aktuelnog A3 i vidjeces da je siromasan i naslosnjen na stari dizajn jednako kao BMW. I sve to primjeni na mercedes i aktuelnu A klasu i vidjeces istu stvar.emko1234 wrote:Sve je to Gorane tačno, ali svejedno je nepobitna činjenica da interijer BMW keca izgleda barem meni aposultno identično ko interijer trice E36 s malo boljom opremom. Fazon je što je razlika u godinama tolika da bi im jedina dodirna tačka trebala da bude BMW znak na volanu. Iskreno, mene to odbija a koliko vidim nisam jedini.
po meni ovo izgleda puno bolje i bogatije unutra nego ovaj kec iznad. Pogotovo ako usporedimo displej audio uredjaja i displej bord kompa. A opreme su tu negdje u pet deka.
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#42 Re: BMW 118
Razlika je puno manja, posebno nakon facelifta koji je bio tu negdje sa izlaskom W212. Generacijski je razlika izmedju izlaska aktuelne E i C klase jednaka razlici izmedju stare C i E.goran16v wrote:Dok ne pogledas razliku izmedju Mercedesa W212 i W204. Ne mozes porediti aktuelnju E klasu sa aktuelnom C klasom W205 jer nisu generacijski isti.madner wrote:Sta gledo, drzao u ruci.
Ne znam da li postoji proizvodjac koji pravi takvu razliku kao BMW izmedju interijera 3ice i 5ice. Sto je donekle razumljivo, treba ljuditi objasniti zasto vise kosta.
Ovo ne izgleda kao da je iz '95.
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#43 Re: BMW 118
Ado je najbolji, sam ne vozi preko 120 ali ova vamo auta su mu dosadna.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#44 Re: BMW 118
Jbg nije svakom uzivanje u voznji raspaliti 210 po nezavrsenom autoputu na pravcu.madner wrote:Ado je najbolji, sam ne vozi preko 120 ali ova vamo auta su mu dosadna.
Kumst je da uzivas u autu i tamo gdje ne mozes voziti preko 100.
-
- Posts: 1238
- Joined: 01/02/2013 21:52
#45 Re: BMW 118
Hajmo sad ruke gore svi koji imate / ste imali BMW1xx pa pricate iz vlastitog iskustva. Cini mi se da vas poprilicno pise ono sto ste vidjeli na internetu / culi od nekoga / procitali u auto magazinu.
-
- Posts: 4626
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#46 Re: BMW 118
@ADO,
Ne pravda tu cijenu audi ničim. To je isto ko da pitaš čime bmw pravda cijenu keca 116i koji je gol ko pistolj a usput je recimo 5 000 eura skuplji od megana 1.6 16v koji ima sve?
Pravda ga značkom jebi ga. Ili je moguće da taj goli bmw-e vrijedi stvarno više od trećine ukupne cijene megane u direktnoj komparaciji? Vala toliko nije bolji, na stanu što je bmw 100 puta.
Ne pravda tu cijenu audi ničim. To je isto ko da pitaš čime bmw pravda cijenu keca 116i koji je gol ko pistolj a usput je recimo 5 000 eura skuplji od megana 1.6 16v koji ima sve?
Pravda ga značkom jebi ga. Ili je moguće da taj goli bmw-e vrijedi stvarno više od trećine ukupne cijene megane u direktnoj komparaciji? Vala toliko nije bolji, na stanu što je bmw 100 puta.
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#47 Re: BMW 118
Kaze se Kunst.ado-šampion wrote:Jbg nije svakom uzivanje u voznji raspaliti 210 po nezavrsenom autoputu na pravcu.madner wrote:Ado je najbolji, sam ne vozi preko 120 ali ova vamo auta su mu dosadna.
Kumst je da uzivas u autu i tamo gdje ne mozes voziti preko 100.
Ovog spaceka vozio nisam, no jesam sjedio i pipao
Doduse donju verziju.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#48 Re: BMW 118
Pa kad pitas sta BMW ima a recimo Megane nema, ima zadnji pogon, uzduzno postavljen motor (oboje jedini u klasi itd). To je teorija. Onda prozovas oba pa vidis razliku. Sam kazem, objektivno ne vrijedi para.emko1234 wrote:@ADO,
Ne pravda tu cijenu audi ničim. To je isto ko da pitaš čime bmw pravda cijenu keca 116i koji je gol ko pistolj a usput je recimo 5 000 eura skuplji od megana 1.6 16v koji ima sve?
Pravda ga značkom jebi ga. Ili je moguće da taj goli bmw-e vrijedi stvarno više od trećine ukupne cijene megane u direktnoj komparaciji? Vala toliko nije bolji, na stanu što je bmw 100 puta.
Medjutim, Audi bar kod A3 i hvata na te materijale i dizajn unutrasnjosti. U tome je poenta. Imas identicna dva auta, jedno jeftinije i s vise prostora, drugo skuplje 5000 eura s manje prostora i lijepom i skupom unutrasnjoscu. Audija kod A3 jebe to sto ne moze da se odmakne od Golfa.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#49 Re: BMW 118
Kad pricas s nekim pa ostanes bez argumenata, najlakse je reci "sta ti znas, vidi ti glave", ili u tvom slucaju, gresku u kucanju dva slova koja su jedno do drugog na tastaturi.madner wrote:Kaze se Kunst.ado-šampion wrote:Jbg nije svakom uzivanje u voznji raspaliti 210 po nezavrsenom autoputu na pravcu.madner wrote:Ado je najbolji, sam ne vozi preko 120 ali ova vamo auta su mu dosadna.
Kumst je da uzivas u autu i tamo gdje ne mozes voziti preko 100.
Ovog spaceka vozio nisam, no jesam sjedio i pipao
Doduse donju verziju.
Slobodno nastavi svrsavati po autoputu, samo pazi da ne naletis na onaj dio koji ima manjak centimetara koje je tvoj avatar ugradio u neku od svojih vila.
- madner
- Posts: 56828
- Joined: 09/08/2004 16:35
#50 Re: BMW 118
Pa zato vozim pravo auto, na 245 gumama. Nema labavo, ni dosadno.
Jeste ukrao mozda 2-3cm , no za 4 godine duplo vise uradio autoputa od ovih zelenih prije.
Jeste ukrao mozda 2-3cm , no za 4 godine duplo vise uradio autoputa od ovih zelenih prije.