#21351 Re: Popularne stvari koje ne kontam
Posted: 20/09/2018 09:04
@ovo mi nije nick
kontam
posla nema , ali mobitel od 1600 je tu
kontam
dzipalo wrote:Bolestcuj kredit za mobitel
Poznanik sklepo dijete i moro se ozenit sa jedva 20 god. On radi u amku na kasi ona u kladionici. Digli kredit i kupili on edge novi ona iphone 8....Reko jel ti svijuti ofir o na kasi izvadit mobitel za koji radis 3 mjeseca...nepass1 wrote:Vise ne kontam kako ljudima nije zao para za mob. Evo kokegica uzela nenamjenski kr da kupi mob od 1600KM. Ja svoj platio 500, kesom kojeg sam tad imao hajmo reci viska. Dva dana tuzan bio.
A stari mob pokvario se, inace placen 1KM uz najmanju pretplatu.
To im je svakako po vec ko zna koji put na forumu.duminjo wrote:Ne kontam kako ljudi nemaju duše i banuju trajno za gluposti divne ljude
Mosaljoze
Respo
Nastasia
Maxo
Zejna
šta ti tu kao nije jasno? pa znaš li kol'ko se para vrti tucendlerbing wrote:E, nije mi jasno ovo lobiranje ljudi da lobiraju druge, pred izbore. Nisu mi jasni ljudi koji se kandiduju za bilo kakvu poziciju i onda se jave nekome s kim se nisu čuli par godina, pa nakon što srede tvoj glas, onda ti predože genijalnu ideju da vidiš sa rodbinom i prijateljima, bil i oni mogli glasati za njega. Mislim, jel stvarno zamišlja da ću se za njegov hatar javljati ljudima, da im predlažem da glasaju za njega?!
cendlerbing wrote:Nije mi jasno kako ih nije stid tražiti drugima, kojima su niko i ništa, da odvajaju vrijeme i za njih sabiraju glasove. Eto niko nema pametnija posla.

ExNihilo wrote:Samo kažeš sredit ću ti barem 10 glasova i onda napomeneš komplet rodbinu da ni slučajno ne glasaju za tog/tu jer iz neposrednog iskustva znaš o kakvom bolidu se radi.
Ma neka kupuju, samo neka ne traze od mene, ako zafali, za posudit. Jedan kolega tako Nekad davno. sve na njemu novo, skupo... A nema za goriva pred kraj mjeseca. Jednom trazio da mu posudim i nije nikad vise.invincible1921 wrote:Poznanik sklepo dijete i moro se ozenit sa jedva 20 god. On radi u amku na kasi ona u kladionici. Digli kredit i kupili on edge novi ona iphone 8....Reko jel ti svijuti ofir o na kasi izvadit mobitel za koji radis 3 mjeseca...nepass1 wrote:Vise ne kontam kako ljudima nije zao para za mob. Evo kokegica uzela nenamjenski kr da kupi mob od 1600KM. Ja svoj platio 500, kesom kojeg sam tad imao hajmo reci viska. Dva dana tuzan bio.
A stari mob pokvario se, inace placen 1KM uz najmanju pretplatu.
Hm, nije za njih vec i za sebe? ko zna njemu dva.cendlerbing wrote:Nije mi jasno kako ih nije stid tražiti drugima, kojima su niko i ništa, da odvajaju vrijeme i za njih sabiraju glasove. Eto niko nema pametnija posla.
Ma sigurno pisu pod drugim imenima sada.insomnia78 wrote:To im je svakako po vec ko zna koji put na forumu.duminjo wrote:Ne kontam kako ljudi nemaju duše i banuju trajno za gluposti divne ljude
Mosaljoze
Respo
Nastasia
Maxo
Zejna
Čuj ovaj trajno banovan.duminjo wrote:Ne kontam kako ljudi nemaju duše i banuju trajno za gluposti divne ljude
Mosaljoze
Respo
Nastasia
Maxo
Zejna
Sestra Miley Cyrus prodaje svoje suze za 12.000 dolara
invincible1921 wrote:Poznanik sklepo dijete i moro se ozenit sa jedva 20 god. On radi u amku na kasi ona u kladionici. Digli kredit i kupili on edge novi ona iphone 8....Reko jel ti svijuti ofir o na kasi izvadit mobitel za koji radis 3 mjeseca...nepass1 wrote:Vise ne kontam kako ljudima nije zao para za mob. Evo kokegica uzela nenamjenski kr da kupi mob od 1600KM. Ja svoj platio 500, kesom kojeg sam tad imao hajmo reci viska. Dva dana tuzan bio.
A stari mob pokvario se, inace placen 1KM uz najmanju pretplatu.