Al kako ces znati jad je na rezervi ako uvijek pokazuje nulu?
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Moderators: _BataZiv_0809, anex
Hvala drug. Probaću prevesti ovo majstoruDaysleepeR wrote: ↑30/01/2023 15:56 Jako čest problem u Peugeot-u:
Water in Front Legroom
Problem:
There is water in the front legroom, and you can sometimes hear water rushing when you accelerate or brake.
Models affected:
Solution:
This is caused by blocked water outlet pipes in aircon chambers. You’ll have to remove the left chamber outlet pipe and the right outlet pipe. Trim the end and reinstall. You won’t need to buy any parts for this.
Difficulty level 2
ma voda je čudo, prođe svugdjemoke_31 wrote: ↑30/01/2023 16:01Hvala drug. Probaću prevesti ovo majstoruDaysleepeR wrote: ↑30/01/2023 15:56 Jako čest problem u Peugeot-u:
Water in Front Legroom
Problem:
There is water in the front legroom, and you can sometimes hear water rushing when you accelerate or brake.
Models affected:
Solution:
This is caused by blocked water outlet pipes in aircon chambers. You’ll have to remove the left chamber outlet pipe and the right outlet pipe. Trim the end and reinstall. You won’t need to buy any parts for this.
Difficulty level 2Pitanje kod ovog problema je kako voda ulazi odozdo kroz gepek, ima nekih rupica ali je pitanje je li uopće moguće.
Da, jesi
Što da lupa oko rukom?? Nema problem sa očima...kabal1337 wrote: ↑04/02/2023 20:14 Obicno se otvor za pumpu goriva nalazi ispod zadnjih sjedista. Probaj dici zadnja sjedista pa vidi ima li otvor. Obicno bude prekriven. Probaj lupiti par puta oko rukom pa probaj i vidi je li radi plovak.
Cisto sumnjam da mulj vuce, ja sam to otvaro na svom vozilu cistio filter. Skoro pa nikako ne bude mulja.
Lupo jarane i ništa
Gdje stignem.....za moj C4 1.6 hdi 66 kw
Hvala na detaljnom pojašnjenju, ipak ne smijem ništa sam dirati, treba im auto vozam, a ne bi nešto da zajebem. Išao sam kod jednog elktričara, kaže nije sat, ni BSM modul, misli da je do plovka. Danas uspio naći jedan plovak na autootpadu u Vogošći da kao radi, ali uspio dići kazaljku malo iznad rezerve, na isti nivo kada se i pokvario plovak, i poslije toga i moj stari plovak proradio sa identičnim pokazivanjem nivoa govriva. U rezervoaru je sigurno bilo više goriva od nivoa koji kazaljka pokazuje.kabal1337 wrote: ↑17/02/2023 12:10 Mozes podici poklopac, obicno bude konektor i dva crijeva sto idu u pumpu.
Okolo veliki prsten drzi pumpu. Nemoj cackat ako se ne razumijes, ako ces cackat bar malo pogledaj ili procitaj kako ide. ( nemoj pokvarit brze spojke na crijevima i dzek, nema silom ima sve svoj fazon! - ako odlucis skidat)
Kad se odspoje crijeva, i konektor ima obicno prsten. Koji posebnim alatom ili parola snadji se popustis da mozes odvrnut.
Nakon toga pumpa sa plovkom se izvlaci u kompletu. Ako bas hoces ovo da radis ocisti okolo pumpe da ti prljavstina ne upada u rezervoar.
Meni je bilo malo teze vratit jer sam imao puno goriva u rezervoaru.
Mislim da ti je pumpa sa plovkom do 200 KM novo sve.
pierburg je kvalitetan brend
Idi u servis 206 na Stupu, i trazi Mladena, ili servis DK majstor Damir u Otesu...moke_31 wrote: ↑25/02/2023 22:00Hvala na detaljnom pojašnjenju, ipak ne smijem ništa sam dirati, treba im auto vozam, a ne bi nešto da zajebem. Išao sam kod jednog elktričara, kaže nije sat, ni BSM modul, misli da je do plovka. Danas uspio naći jedan plovak na autootpadu u Vogošći da kao radi, ali uspio dići kazaljku malo iznad rezerve, na isti nivo kada se i pokvario plovak, i poslije toga i moj stari plovak proradio sa identičnim pokazivanjem nivoa govriva. U rezervoaru je sigurno bilo više goriva od nivoa koji kazaljka pokazuje.kabal1337 wrote: ↑17/02/2023 12:10 Mozes podici poklopac, obicno bude konektor i dva crijeva sto idu u pumpu.
Okolo veliki prsten drzi pumpu. Nemoj cackat ako se ne razumijes, ako ces cackat bar malo pogledaj ili procitaj kako ide. ( nemoj pokvarit brze spojke na crijevima i dzek, nema silom ima sve svoj fazon! - ako odlucis skidat)
Kad se odspoje crijeva, i konektor ima obicno prsten. Koji posebnim alatom ili parola snadji se popustis da mozes odvrnut.
Nakon toga pumpa sa plovkom se izvlaci u kompletu. Ako bas hoces ovo da radis ocisti okolo pumpe da ti prljavstina ne upada u rezervoar.
Meni je bilo malo teze vratit jer sam imao puno goriva u rezervoaru.
Mislim da ti je pumpa sa plovkom do 200 KM novo sve.
pierburg je kvalitetan brend
Ne kontam stvarno šta bi moglo biti. Odoh opet u utorak kod ovog majstora, reći ću mu da izvadi plovak i vidi da nije nešto do one kazaljke na njemu, nek pročačka, možda proradi, ili nek proba plovak koji sam našao na autotopadu. Valjda će uspjeti skontati šta mu je. By the way, ov elektornika kod pežoa teško smeće.