Ozimician wrote: ↑16/05/2024 07:46
elcaliente wrote: ↑15/05/2024 18:40
Pisao sam vec da su auto osiguranja u dubokoj krizi. Zakasnili sa dizanjem cijena, zato ce ove i iduce godine da deru guzove.
Combined ratio katastrofalan, HUK ce praviti velike rezove.
Kao sto sam vec i pisao da drazva nema zakon o obaveznom osigurnju niti jedno osiguranje ne bi prodavalo obicna osiguranja za auta, to je fakticki biznis u kojem si uvjek u minusu sa ovim cjenama.
Alianz pokusava sada sa ovim da
smanji kasko troskove. Sto je i uredu. Ne smiju se svi polovni djelovi ugradjivati. Ali zasto ne vrata ili haubu polovno ugraditi.
Sa ovim produktom pokrivaju i obaveze iz Nachhaltigkeit i za karbonski otisak koji nam svima stoji za vratom.
Pa ako je tako, onda ce time samo jos vise izgubiti kasko klijentele, a sam kazes da je tu najveci profit.
Da se razumijemo, odakle ce naci za novo auto (potpuno ispravna) polovna vrata i haubu, cak i da to planiraju.
Ne razumijem te, sto ce izgubiti kasko osiguranika?
Svako ko vozi novije ili skupo auto ce se svakako kasko osigurati jer su mu troskovi popravke u slucaju sudara enormni, kradja auta ili kradja djelova ili recimo ugriza kunica. Ugriz kunica moze vrlo brzo da kosta 3000-4000 huljade eura.
Zamisli da neko vozi auto od 70/80 hiljada eur, ne osigura ga kasko, ima sudar ili neko mu ukrade airbagove, felge, katalizator. Ili ti ga neko zapali, razbije svetjlo ili sajbu, ispara. Veliki troskovi a na kasku ustedio 200-300 eur.
Sto se tice djelova, osiguranje ih nece traziti nego klijenti ili radione koje su u kooperaciji sa osiguranjem.
Ponuda vazi svakako samo za auta od 3 do 8 godina starosti.