Cim je ogranicenje 60 km/h ona nije brza cesta. Lazni naziv ostao u narodu i misle ako ima dvije trake u jednom smjeru i suprotan smjer odvojen bankinom da je to brza cesta.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 11972
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19176 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Ateista
- Posts: 48367
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#19177 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Moguce da taj dio i nije BC, ne znam tacno jeli to u dijelu gdje je jos 60. Ako i jeste, opet je nakaradno ostaviti onako prelaz.
- Haris.ba
- Posts: 27952
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19178 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ko se sjeca kako je bilo prije dodatne dvije trake - ono je ne brza cesta nego teleporracijska cesta Po sat vremena se znalo cicati od Blazuja do Mostarskog raskrsca.
Brza cesta je od Ilidze do spoja sa starom magistralom. Zato se zove brza cesta. Jedan dio su spustili ogranicenje, ali je profil brze ceste.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 6031
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#19179 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
Jeste brza cesta, i prebrza za naše standarde.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 6031
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
-
- Posts: 709
- Joined: 26/02/2004 00:00
#19181 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Svaki put kad prelazim preko onih šina kontam koja im je svrha osim da odvaljuju trap na autima.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑26/03/2024 11:17Kojom brzinom želiš da prelazis preko pruge? 90? 100? I 60 je previše.
Ako se ne koriste valjda bi se trebale skinuti...ili urediti prelaze da budu kao ovi novi preko tramvajskih šina.
- Haris.ba
- Posts: 27952
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19182 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja prelazim preko ko preko lezec. Skroz usporim.
- Ateista
- Posts: 48367
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#19183 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I ja uvijek usporim tu, sa 150 moram bar na 120 spustiti.
- Truba
- Posts: 85455
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
- Grijem se na: Plin i struju
- Horoskop: Vodolija
#19184 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
brza cesta je ok
voziš 60 km na sat i nemaš problema
ionako je tu neki radar
voziš 60 km na sat i nemaš problema
ionako je tu neki radar
- Thorgerson
- Posts: 8833
- Joined: 15/04/2015 11:26
#19185 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dakle, umjesto da se denivelise cesta ili sine dignu ili sta vec - rjesenje je da se sine uklone. Meni kao laiku, izgleda da je najjednostavnije skinuti sloj ceste i to iznivelisati. Nije autoput, i vozaci nece imati problem ako se to uradi, koliko eto ceste i da se mora skinuti nek se skine. Ako je to problem. To se moze uraditi za 5 dana. Ko da je neka nauka.
Iako je naftni terminal renoviran i iako ocito postoji razlog zasto su sine tu, te zasto su i ostavljene.
Dok zeljeznicki saobracaj u svijetu dozivljava procvat, ono sto smo mi imali i prepoznali prije 70 godina, sad bi neko te sine vadio. Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.
Stoga, mora postojati rjesenje osim ocitog - razmontiraj i zabetoniraj. To je najlakse uraditi.
Iako je naftni terminal renoviran i iako ocito postoji razlog zasto su sine tu, te zasto su i ostavljene.
Dok zeljeznicki saobracaj u svijetu dozivljava procvat, ono sto smo mi imali i prepoznali prije 70 godina, sad bi neko te sine vadio. Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.
Stoga, mora postojati rjesenje osim ocitog - razmontiraj i zabetoniraj. To je najlakse uraditi.
- JavierBosnia
- Posts: 3624
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#19186 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Za 2 dana se to moze rjesiti, fino poravnati nivoe i napraviti normalan prijelaz preko sina
Kao za tramvajsku prugu i raskrsnice kako su brzo i dobro to odradili
Kao za tramvajsku prugu i raskrsnice kako su brzo i dobro to odradili
- Ateista
- Posts: 48367
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#19187 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
- Haris.ba
- Posts: 27952
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19188 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sta ce im pruga prema Lepenici? A Vlakovo je vec tu. Kojoj to firmi treba pruga u krugu?Thorgerson wrote: ↑26/03/2024 12:38 Umjesto da se siri ta linija dalje prema industrijskoj zoni, da ide dalje prema Vlakovu, Lepenici i tom dijelu koji je ocito da postaje distribucioni centar. Ako je Lidl to prepoznao, tu ce ti i ostali doci.
Preko kojoj industrijskoj zoni da se siri?
Ne znam sta bi.
Last edited by Haris.ba on 26/03/2024 13:05, edited 2 times in total.
- Ateista
- Posts: 48367
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#19189 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 8501
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19190 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?studiorum_tuzlaensis wrote: ↑26/03/2024 11:13Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
- Thorgerson
- Posts: 8833
- Joined: 15/04/2015 11:26
#19191 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pruga trenutno ide samo do terminala. Nema dakle je ko koristiti, osim njih.Ateista wrote: ↑26/03/2024 12:49 Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
To sto ti predlazes je preskupo, ako ce je samo oni koristiti. Il nebitno da je i vise korisnika.
Postaviti rampe, znakove. I sta ja znam voz prolazi u 5h ujutro i to je to. Spuste se rampe. Svjetlosni, zvucni signali. Voz prodje svi nastavljaju sa zivotom.
Ondje je ogranicenje 60km/h, imaju kamere. Cesto je i policija tu. I raja uopste ne vozi brzo.
A ako vozis brzo i zabijes se u voz. Pored svih tih upozorenja, jbg. Takav ce naci voz i da mu.ga spustis ispod zemlje.
- Thorgerson
- Posts: 8833
- Joined: 15/04/2015 11:26
#19192 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa ima. Oznaka za brzu cestu je upravo prije podvoznjaka u Blazuju prema Ilidzi.BadBoy wrote: ↑26/03/2024 13:05Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?studiorum_tuzlaensis wrote: ↑26/03/2024 11:13Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
U suprotnom pravcu kad ides od Ilidze prema Blazuju, prije podvoznjaka je oznaka da brza cesta prestaje.
Od podvoznjaka pa dalje je ogranicenje 60km/h.
-
- Posts: 8501
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19193 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sad sam pogledao video, u pravu siThorgerson wrote: ↑26/03/2024 13:11Pa ima. Oznaka za brzu cestu je upravo prije podvoznjaka u Blazuju prema Ilidzi.BadBoy wrote: ↑26/03/2024 13:05Ja se ne mogu sjetiti, ima li igdje ovaj znak postavljen?studiorum_tuzlaensis wrote: ↑26/03/2024 11:13
Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila je od Blazujske petlje do Ilidze.
U suprotnom pravcu kad ides od Ilidze prema Blazuju, prije podvoznjaka je oznaka da brza cesta prestaje.
Od podvoznjaka pa dalje je ogranicenje 60km/h.
- dječak sa šibicama
- Posts: 43613
- Joined: 29/06/2011 23:39
#19194 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Logicno da je kroz naseljeno mjesto ogranicenje 60, brza cesta je prije Blazuja a dvije trake se samo nastavljaju zbog ogromnih guzvi koje su tamo vladale prije izgradnje ceste.
Sve to nije razlog da pruga ide pola metra ispod nivoa ceste, a automobili ulijecu u jarak. I na 60kmh je opasno.
Sve to nije razlog da pruga ide pola metra ispod nivoa ceste, a automobili ulijecu u jarak. I na 60kmh je opasno.
- Ateista
- Posts: 48367
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#19195 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Skupo jeste, to stoji, pogotovo sad da se radi.Thorgerson wrote: ↑26/03/2024 13:09Pruga trenutno ide samo do terminala. Nema dakle je ko koristiti, osim njih.Ateista wrote: ↑26/03/2024 12:49 Moze se poravnati da se sine manje osjete, to nije problem kao privremeno rjesenje dok se pruga ne koristi. Problem je zaustavljanja saobracaja ako pruga pocne da se koristi, tu ce biti problema, od mogucih zastoja do nesreca. Jedino pravo rjesenje ako se pruga pocne koristiti je denivelisanje pruge, ali to u ovom trenutku nije tako jeftin zahvat, ako se uradi vijadukt da pruga predje preko onda se zbog nagiba mora uraditi i puno toga prije i poslije vijadukta, isto i ako se spusti pod zemlju. Ako se BC podigne ili spusti onda opet imamo veliki posao jer veliki dio BC treba raditi opet zbog nagiba. Trebalo je to uraditi kad se sirila stara cesta na profil BC.
To sto ti predlazes je preskupo, ako ce je samo oni koristiti. Il nebitno da je i vise korisnika.
Postaviti rampe, znakove. I sta ja znam voz prolazi u 5h ujutro i to je to. Spuste se rampe. Svjetlosni, zvucni signali. Voz prodje svi nastavljaju sa zivotom.
Ondje je ogranicenje 60km/h, imaju kamere. Cesto je i policija tu. I raja uopste ne vozi brzo.
A ako vozis brzo i zabijes se u voz. Pored svih tih upozorenja, jbg. Takav ce naci voz i da mu.ga spustis ispod zemlje.
Ako je ogranicenje tu 60 onda bi manji problem bila rampa, ali opet na taj profil ceste mi ne ide. Ne idem vise puno tim putem od kad je izgradjena obilaznica pa nisam siguran koliko je opterecenje, mozda sad i nije toliko pa rampa ne bi napravila veliki zastoj. Samo da ne bude kao na nekim prelazima da zaustave saobracaj 5 minuta prije prolaska voza...
-
- Posts: 372
- Joined: 03/04/2019 18:05
-
- Posts: 30161
- Joined: 20/03/2013 15:38
#19197 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znači ništa, bar za naših života...
-
- Posts: 12002
- Joined: 31/10/2013 06:48
#19198 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Code: Select all
https://avaz.ba/vijesti/crna-hronika/894142/nesreca-u-sarajevu-izgubio-kontrolu-nad-vozilom-i-zavrsio-na-trotoaru
Znaci pocMelo je
- mayab
- Posts: 28122
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
-
- Posts: 4493
- Joined: 12/09/2020 08:52
#19200 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ma radar jedan postavitinoviclan wrote: ↑27/03/2024 06:08Code: Select all
https://avaz.ba/vijesti/crna-hronika/894142/nesreca-u-sarajevu-izgubio-kontrolu-nad-vozilom-i-zavrsio-na-trotoaru
Znaci pocMelo je